30 حقیقت جالب درباره امیلی بلانت + تصاویر و گریم‌ها

30 حقیقت جالب درباره امیلی بلانت + تصاویر و گریم‌ها

امیلی اولیویا لی بلانت (Emily Olivia Leah Blunt) یک بازیگر انگلیسی است که در 23 فوریه 1983 (4 اسفند 1361) به دنیا آمد. او جوایز مختلفی دریافت کرده است از جمله یک جایزه گلدن گلوب و دو بار نامزدی در رقابت جایزه آکادمی فیلم بریتانیا. در اینجا 30 حقیقت جالب و خواندنی درباره امیلی بلانت را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

1. امیلی در هارتوود هاوس در دورکینگ به تحصیل در رشته هنرهای نمایشی پرداخت. او در سال 2001 و با حضور در نمایش “خانواده سلطنتی” (The Royal Family) بازیگری را آغاز کرد.

2. بلانت در فیلم تلویزیونی “بودیکا” (Boudica) و سپس در فیلمی درباره سلطنت هنری هشتم در نقش ملکه حضور یافت و سپس در درام “تابستان عشقی من” (My Summer of Love) در سال 2004 دیده شد.

3. سال 2006 برای او سال موفقی بود زیرا در فیلم تلویزیونی “دختر گیدئون” (Gideon’s Daughter) و فیلم کمدی آمریکایی “شیطان پرادا می‌پوشد” (The Devil Wears Prada) حضور داشت.

4. او در واندزوورث، لندن به دنیا آمد. او دومین فرزند از چهار فرزند جوآنا، بازیگر سابق و معلم و الیور سیمون پیتر بلانت وکیل مدافع است.

5. او که به همراه دوست پسرش، مایکل بوبلی خواننده پاپ، در ونکوور زندگی می‌کرد در آنجا خانه‌ای به ارزش 2.2 میلیون دلار خریداری نمود.

6. اینترتیمنت ویکلی او را دلیل بازی در فیلم “شیطان پرادا می‌پوشد”، به عنوان بهترین بازیگر زن صحنه معرفی کرد.

7. برای بازی در نقش امیلی در فیلم “شیطان پرادا می‌پوشد” باید وزن کم می‌کرد. او در مصاحبه با کریگ فرگوسن در سال 2006 درباره این موضوع صحبت کرد. همبازی‌اش آن هتوی هم در این باره صحبت کرد و گفت که او و بلانت اغلب در صحنه گرسنه بودند تا بتوانند ظاهری لاغر همانند سوپرمدل ها داشته باشند.

8. او برای بازی در فیلم “شیطان پرادا می‌پوشد” دیوید فرانکل را متقاعد کرد که نقش اش بریتانیایی باشد نه آمریکایی. او همچنین بخشی از دیالوگ اش را تغییر داد و در مصاحبه‌ها گفت که شخصیت اش را براساس اشخاصی که دیده و هرگز دوست نداشته با آن‌ها ارتباط برقرار کند خلق کرده است.

9. بازیگری و به کار بردن لهجه‌های مختلف باعث شد در سن 12 سالگی بر مشکل لکنت زبان خود غلبه کند.

10. بلانت اعتراف کرد که او و استنلی توچی، همبازی‌اش در “شیطان پرادا می‌پوشد، درباره عملکرد خود در صحنه با هم رقابت می‌کردند. سرانجام توچی در مقابل این بازیگر جوان تسلیم شد.

11. در فیلم برداری اولین صحنه مشترک او و مریل استریپ در فیلم “شیطان پرادا می‌پوشد”، مریل استریپ از اینکه بلانت باید نسخه ثانویه فیلم را دریافت می‌کرد نه نسخه اصلی را، خنده‌اش گرفت.

12. او نوه خواهرزاده تونی ریچاردسون بازیگر و سرلشکر بازنشسته است.

13. دوست پسر قبلی‌اش مایکل بولبی تک آهنگ مشهور Everything را برای او نوشته است. او همچنین در آلبوم Call Me Irresponsible مایکل حضور داشت و در انتهای آهنگ Me and Mrs. Jones کمی آواز خواند.

14. بلانت بهترین دوست آن هتوی است و او را رفیق خود می‌داند.

15. زمانی که 16 ساله بود در فستیوال موسیقی ادینبرگ با یک تولیدکننده آشنا شد و به او پیشنهاد شد که یک آهنگ ضبط کند.

16. بلانت برادرزاده کریسپین بلانت است، که نماینده مجلس و عضو حزب محافظه‌کار بریتانیا است و در وزارت دادگستری بریتانیا مقام معاونت وزیر را برعهده دارد.

17. او همسایه جیمی کیمل بود.

18. بلانت یکی از اعضای “فهرست سالیانه 100 چهره مشهور زیبای جهان توسط منتقدین مستقل” است. او در سال 2010 در مقام نهم و در سال 2009 در مقام سی و چهار قرار گرفت.

19. او و همسرش جان کرازینسکی یک سگ لابرادور رتریورقرمز به نام فین دارند.

20. در 16 فوریه، 2014، در سن 30 سالگی اولین فرزندش، دختری به نام هازل کرازینسکی را به دنیا آورد. پدر فرزندش جان کرازینسکی است.

21. در زمان بازی در فیلم “به سوی جنگل” (Into the Woods) دخترش را 6 ماهه باردار بود.

22. بلانت 4 ماه پس از زایمان دخترش هازل به فیلم برداری فیلم “سیکاریو” (Sicario) بازگشت.

23. او زمانی که در حال ماساژ گرفتن در دوبی بود متوجه شد برای بازی در فیلم “به سوی جنگل” نامزد جایزه گلدن گلوب شده است. او در آن زمان یکی از داوران فستیوال فیلم دوبی بود.

24. زمانی که در مسابقه لب خوانی مهمان بود، آل آل کول جی او و آن هتوی را دو ستاره قدرتمند سینما معرفی کرد. او به بلانت گفت، “مبارزه تجدید دیدار شیطان پرادا می‌پوشد، بازیگران بی همتایی داشت و بی نظیر و نفس گیر بود.”

25. “لبه فردا” (Edge of Tomorrow) اولین فیلم اکشن بلانت است. تام کروز تصور می‌کرد که امیلی برانت بسیار ضعیف ظاهر شده است زیرا درباره بازی او بحث‌های فراوانی پیش آمد. اگرچه بلانت تا به حال در چنین فیلم سنگینی حضور نداشت اما با وجود حواشی بسیار خوب ظاهر شد.

26. این ایده تام کروز بود که فیلم “لبه فردا” به همراه دو فیلم دیگر در یک روز اکران شود. این برای بلانت دشوار بود زیرا باید برای هر فیلم لباس، آرایش و مدل موی جدیدی را استفاده می‌کرد در حالی که تام کروز تنها باید کت و شلوارش را عوض می‌کرد، با این حال آن‌ها از این روز لذت بردند.

27. او در زمان اتمام فیلم برداری “دختری در قطار” (The Girl on the Train) دخترش ویولت را 4 ماهه باردار بود.

28. بلانت در مصاحبه‌اش با مجله آل کانادا در سال 2011 اعتراف کرد که می‌تواند صدای کبوتر را تقلید کند.

29. نقش خواهر جیمز در فیلم “تردید” (Doubt) به او پیشنهاد شده بود. اما از آنجاییکه او تصور می‌کرد این نقش به امی آدامز می‌خورد او را پیشنهاد کرد. امی نه تنها در این فیلم بازی کرد بلکه به خاطر این نقش در 81 مین مراسم اسکار نامزد این جایزه شد.

30. او از پوشیدن دستکش می‌ترسد و در این باره می‌گوید، “دلیلش را نمی‌دانم اما از پوشیدن دستکش می‌ترسم. زمانی که کودک بودم و مادرم به من دستکش می‌پوشاند جیغ می‌کشیدم – احتمالاً این ترس یک فوبیا است.”


تصاویر امیلی بلانت در گریم‌های مختلف

امیلی بلانت در فیلم A Quiet Place
امیلی بلانت در فیلم Sicario
امیلی بلانت در فیلم The Devil Wears Prada
امیلی بلانت در فیلم Edge of Tomorrow
امیلی بلانت در فیلم The Girl on the Train
امیلی بلانت در فیلم Mary Poppins Returns
امیلی بلانت در کنار شارلیز ترون در فیلم The Huntsman: Winter’s War
امیلی بلانت در کنار مت دیمون در فیلم The Adjustment Bureau
امیلی بلانت در فیلم Looper
امیلی بلانت در فیلم Into the Woods
امیلی بلانت در فیلم The Young Victoria
امیلی بلانت در کنار بنیسیو دل تورو در فیلم The Wolfman
امیلی بلانت در فیلم My Summer of Love
                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. A

    آبان 20, 1399

    توی مورد 26، لبه فردا نوشته شده بله فردا

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به A

      آبان 20, 1399

      بله درسته اصلاح شد؛ ممنون

      پاسخ