10 حقیقت جالب پنهان درباره ایلومیناتی

از آنجایی که ایلومیناتی (Illuminati) یک سازمان پنهان و سری است، درباره آن اطلاعات چندانی نداریم. گفته می‌شود این سازمان از قدرتمندترین افراد کره زمین تشکیل شده تا به طور سری بر روابط جهانی نظارت داشته باشند وتمام سیاست‌مداران و دولتمردان، عروسک خیمه شب بازی آن‌ها محسوب می‌شوند و حیات ما به تصمیمات آن‌ها وابسته است!

اگرچه وجود چنین سازمانی حتمی است، اما دقیقاً نمی‌دانیم چه افرادی جز آن هستند و اینکه آیا در این باره دروغ گفته می‌شود یا خیر. بسیاری از سیاست‌مداران و بازیگران معروف به عضویت در این سازمان متهم شده‌اند، اما هیچ چیز ثابت نشده است. در اینجا ده راز حقیقی این سازمان را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. این سازمان ممکن است منحل شده و دیگر وجود نداشته باشد

یکی از بزرگ‌ترین حقایقی که ممکن است ایلومیناتی‌ها آن را پنهان کنند این است که ممکن است این سازمان دیگر وجود نداشته باشد. پس از یافتن محل اختفای آن‌ها در سال 1776 در بایرن، آن‌ها تنها 9 سال دیگر به فعالیت خود ادامه دادند و پس از آن قانون در مقابلشان ایستاد. به نظر می‌رسید کلیسا و دولت بایرن از تأثیر آموزه‌های آن‌ها بر مردم می‌ترسیدند. البته که گفته می‌شود اگرچه فرقه اصلی از هم فرو پاشید، اما برخی از اعضای آن فرقه‌های خود را به وجود آوردند که اکنون جهان را کنترل می‌کنند. برخی هم می‌گویند آن‌ها به فعالیت زیرزمینی خود ادامه دادند و هرگز فرقه‌شان از هم فرو نپاشید. در واقع از آن زمان به بعد هیچکس از هویت و فعالیت آن‌ها خبری ندارد!

همچنین بخوانید: ۱۵ حقیقت درباره دیپ وب و دارک وب


9. آن‌ها سیستم طبقاتی داشتند

در سال 1782 و زمانی که ایلومیناتی جامعه رسمی خود را داشت، درباره ساختارش اطلاعاتی منتشر شده بود. جالب‌ترین مورد منتشر شده این بود که ساختار جامعه آن‌ها از سه طبقه تشکیل شده که توسط اعضا اداره می‌شود. این سه طبقه عبارت‌اند از طبقه اول (پرورشگاه)، طبقه دوم (جایگاه‌های ماسونی) و طبق سوم (اسرار). بنابراین به خوبی مشخص است که اعضای آن مسیر صعودی مشخصی داشته و به جایگاه‌های بالاتر می‌رسیدند. اگر ایلومیناتی هنوز هم وجود داشته باشد، حتماً طبقات مختلف خود را حفظ کرده است.

همچنین بخوانید: ۱۰ نظریه فلسفی جالب که تصورتان از جهان هستی را تغییر می‌دهد


8. آن‌ها تمام بانک‌ها و تجارت‌های بزرگ را کنترل می‌کنند

یکی از حقایق ایلومیناتی‌ها که مسلماً نمی‌خواهند از آن خبر داشته باشید این است که آن‌ها تمام بانک‌ها و تجارت‌های بزرگ جهان را کنترل می کنند. آن‌ها سیستم نقدینگی خود را دارند که به وسیله آن بر جهان تجاری مسلط شده‌اند. گفته می‌شود که اغلب بانک‌های بزرگ جهانی با ایلومیناتی‌های بایرنی اصیل ارتباط داشته و این ارتباط تاریخی باعث شده که ایلومیناتی‌ها نقدینگی موردنیازشان را داشته باشند.

همچنین بخوانید: ۱۰ موجود افسانه‌ای که ممکن است واقعاً وجود داشته باشند


7. آن‌ها در پشت پرده اغلب حوادث مهم جهان قرار دارند

حتی اگر مشخص شود که نیمی از حوادث مهم جهان به دست آن‌ها روی داده مسلماً طی یک دادگاه عمومی محکوم خواهند شد. با این حال گفته‌هایی مبنی بر این حقیقت وجود دارد که اغلب رویدادهای کوچک یا بزرگ جهان به دست آن‌ها روی داده است. بسیاری معتقدند که از ترور جان اف کندی تا حمله به برج‌های دوقلوی آمریکا به دستور ایلومیناتی رخ داده است تا به اهداف خود برسند.

همچنین بخوانید: ۱۰ حقیقت عجیب درباره مرگ رازآلود راسپوتین


6. اعلامیه استقلال ایالات متحده هم مشکوک بود

اگرچه درباره کنترل جامعه آمریکا توسط ایلومیناتی‌ها گفته‌های بسیاری وجود دارد، اما نبود حقیقت باعث شده که به آسانی این گفته‌ها را کنار بگذاریم. اگر این مورد صحیح باشد، می‌توان همزمان بودن تشکیل ایلومینانی و اعلامیه استقلال آمریکا در یک زمان را توجیه کرد.

ایلومیناتی به طور رسمی در 1 مه 1776 شکل گرفت و تنها 2 ماه بعد، اعلامیه استقلال ایالات متحده امضا شد. این همزمانی باعث شده بسیاری تصور کنند که ایلومیناتی در شکل‌گیری آمریکای امروزی نقش داشته و از آن زمان قدرت این سرزمین را در دست دارد.

همچنین بخوانید: حقایق تاریخی و جالب درباره تیمور لنگ بنیانگذار سلسله تیموریان


5. آن‌ها فراماسون نیستند

برخی از افراد، ایلومیناتی را با فراماسون‌ها اشتباه می‌گیرند و تصور می‌کنند آن‌ها یک فرقه هستند. در حقیقت ایلومیناتی‌ها به این اشتباه دامن می‌زنند و از آن به نفع خود استفاده می‌کنند؛ درصورتی‌‌که آن‌ها دو فرقه مجزا هستند و البته قوانین مشترک دارند. فراماسون‌ها از ایلومیناتی قدیمی‌تر هستند و با سازوکارهایی که ایلومیناتی‌ها در آن دست دارند، کاری ندارند.

بنابراین چرا ایلومیناتی می‌خواهد خود را به جای فراماسونری نشان دهد؟ به نظر می‌رسد که این تصور باعث می‌شود که آن‌ها از آب گل آلود ماهی بگیرند و در این آشوب به مقاصد خود برسند.

همچنین بخوانید: ۸ مخترع جهانی که از اختراعات خود پشیمان شدند


4. آن‌ها یک فرقه شیطانی نیستند

اغلب فرقه‌های زیرزمینی در کتاب‌ها یا فیلم‌ها به صورت فرقه‌های شیطانی نشان داده می‌شوند. تا آنجایی که درباره ایلومیناتی می دانیم اینگونه نیست. تنها چیزی که در این باره می دانیم این است که این سازمان ضد مذهب بود. به همین دلیل کلیسا آن‌ها را کافر و شیطان‌پرست می‌نامید و این باور تا به امروز باقی مانده است. با این حال، این باور که آن‌ها به مذاهب سازمان یافته اعتقاد نداشتند دلیل نمی‌شود که باور کنیم انسان را برای شیطان قربانی کنند.

همچنین بخوانید: نقش فراماسونرها در پیدایش آمریکا


3. نماد آن‌ها یک جغد بود

امروزه اگر درباره ایلومیناتی سؤال کنید، به شما گفته می‌شود که نماد آن‌ها “چشم جهان بین” یا هرم بود. با این حال این نمادها در سازمان‌های اولیه ایلومیناتی وجود نداشت. اولین نماد آن‌ها جغد بود که به نظر می‌رسید نماد دانایی و دانش باشد. از آنجایی که هدف این سازمان توسعه دانش و روشن بینی بود، تعجبی ندارد که بخواهند این نماد را به کار ببرند. اینکه چرا نماد جغد به نمادهای امروزی تبدیل شد جای سؤال دارد.


2. گفته می‌شود که ایلومیناتی بانک فدرال رزرو آمریکا را کنترل می‌کند

یکی از دلایلی که باعث شده تصور کنیم که ایلومیناتی، جهان و از جمله دولت ایالات متحده را کنترل می‌کند، حضور آن در نقدینگی است. همانطور که گفتیم امروزه چشم جهان بین یا نماد هرم را به ایلومیناتی مربوط می‌دانند. چشم جهان بین نماد تمام چیزهایی است که ایلومیناتی می‌بیند و بر آن کنترل دارد. جالب اینجاست که هردو نماد روی اسکناس 1 دلاری آمریکا دیده می‌شوند. وجود نمادهای ایلومیناتی روی اسکناس‌های آمریکایی این موضوع را نشان می‌دهد که شاید بانک فدرال رزرو آمریکا توسط ایلومیناتی کنترل و اداره می‌شود.

همچنین بخوانید: ۳۰ حقیقت تاریخی درباره چه گوارا و زندگی پر فراز و نشیب او


1. اغلب داستان‌های مربوط به ایلومیناتی توسط خود این سازمان ساخته می‌شود

شاید این مورد درباره یک سازمان سری عجیب باشد، اما بسیاری از افراد آن را باور دارند. بسیاری از نظریه‌پردازان معتقدند که اغلب داستان‌هایی که در فضای اینترنت درباره ایلومیناتی گفته شده توسط خودشان ساخته می‌شود. دلیلش این است که مردم گیج شده و ندانند آن‌ها حقیقتاً که هستند و چه کار می‌کنند. در این صورت افرادی که می‌خواهند آن‌ها را متوقف کنند به شک و تردید دچار شده و آن‌ها نیز به اهداف خود می‌رسند.

اگر بخواهید درباره ایلومیناتی با کسی صحبت کنید یا اصلاً درباره آن چیزی نشنیده‌اند و یا تصور می‌کنند که می‌خواهید توطئه کنید. اگرچه این افراد تا حدودی حق دارند، اما اگر این گفته‌ها حقیقت داشته باشد عواقبی به همراه خواهد داشت. اگر یک سازمان مخوف و رازآلود جهان ما را کنترل کند معلوم نیست به چه آینده‌ای دچار خواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟

همچنین بخوانید: ۲۰ کتابی که زندگی شما را متحول می کنند

                               

دیدگاه‌ها (752)

بستن فرم

  1. امیرم

    فروردین 16, 1402

    والا منم دیگ دارم به قرآن خودمونم شک میکنم
    اگه لوگوی کتاب قران رو ۹۰ درجه بچر خونین علامت چشم تک یا همون علامت ایلومناتی میبینین
    اصلا از کجا معلوم این کتاب نوشته ی خدا باشد؟
    ما هرچی از اسلام و این جور چیز ها میدونیم از قرآنه
    ولی چرا لوگوی ایلومناتی به صورت خیییلی مخفی تو جلد کتاب قران باشد ؟
    اگه فک میکنم دورغ میگم برو تو گوگل بنویس کتاب قران و
    رو عکسش کلیک کن و گوشیتو ۹۰ درجه بچرخونید و علامت تک چشم می‌بینید. یه مثال دیگه بگم
    همین گوگل خودمون که بزرگترین سایت کل دنیا هست و همه میدونن چیه . حالا لوگوی گوگل کروم رو نگاه کنید
    یک دایره در وسط و ۳ تا خط کج منظم می بینید یا یه طور دیه بگم شما یه عدد ۶ در هر سه جهت که گوشیتون رو کج کنید میبینی و سه تا عدد ۶ انگلیسی که درهم آمیخته شده شده می‌بینید که علامت معروف شیطان هست ۶۶۶
    دوستان تو دنیا واسه خودتون زندگی کنید و ول کنید قرآنی که لوگوی ایلومناتی روشه چی میگه . به خدا ایمان داشته باشید و فقط یه کار تو زندگی نکنید و اونم ظلم هست
    کار خوب انجام بدید و واسه خودتون زندگی کنید و عشق کنید
    آنان که خندید و نخدیدن رفتن
    آنان که خوردن و نخوردن رفتن
    آنان که عشق کردن و عشق نکردند رفتن
    آنان که خوش گذراندن و کسانی که خوش نگذرانده هم رفتن
    دوستا خوش باشین تو هر جای زندگی تون و ول کنید که قران در باره خدا چی گفته . مهم ترین دین آدم نه مسیح هست نه اسلم هست نه بهایی فقط __انسانیت__ همیشه به خدا باور داشته باشید دین من هم انسانیت و خدای من هم آفریننده ام هست فقط به خدا باور داشته باشید بقیه رو ول کنید بدرود

    پاسخ

    • حامد در پاسخ به امیرم

      مرداد 4, 1402

      دادش تو رفتی یچی دیدی فکر کردی هر چیز بیضی مانند نماد ایلومیناتیاست. اولا قرآن اولیه همچین جلد هایی نداشت دوما کجاش شبیه چشم نظاره گره؟ اصلا شکلش لوزیه تازه وسطش هم یا نوشته قرآن کریم یا مجید با خط خوانا و کشیده. الکی رفتی یه دلیل پیدا کنی مردما از دین جدا کنی خدا تنها اصولشا قرار نداده که مرا بپرستید و از من تبعیت کنید واسه خودش جانشینی قرار داده کتاب نازل کرده.دین توش پر از احکام و مسائل و اصوله این که تو فقط خدا را قبول داشته باشی اصلا نه مسلمان به حساب میای نه خداپرست چون فقط یه خدا دوست داشتن را بغل دنیا پرستی اضافه کردی همین. کسی که خدا را دوست داره باید به درستوراتش هم عمل

      پاسخ

  2. Mobin

    دی 18, 1401

    داداشا ابجیا ببینین ایلومیناتی نه شیطان پرسته نه همجسگرا نه چیز دیگه ای
    اگه توی گوگل بزنید Illuminati.am با یه سایتی مواجه خواهید شد که توی یوتوب فیسبوک تویتر همشون فعالیت میکنه و پر از جمله های مفهومی و عرفانی هست و همشونم منطقی میان
    اگه وارد سایت شدین میتونین عضو بشین این یک راهنمایی برای کسایی که میخوان عضو بشن

    پاسخ

    • آیناز در پاسخ به Mobin

      بهمن 2, 1401

      ممنونم از تبلیغت برای عضویت در کفر. توی عمرت تا حالا کار مفیدی دیگه ای هم کردی؟

      پاسخ

  3. امین براتی

    شهریور 30, 1401

    همینا تولید کننده و سرمایه گذاران فیلم های مستهجن پورن هستند که هدفشان منحرف کردن دنیا مخصوصاً جوونای مسلمون هست و هدف دیگه شون پول های کلانی که در میارن. خدا در قرآن فرموده که بدترین دشمن مؤمنان و مسلمانان،👈👈 یهودیان و مشرکین 👉👉هستند

    پاسخ

    • چارلی در پاسخ به امین براتی

      مهر 20, 1401

      ببخشید یکم بی پرده میگم ببین عزیزه دلم قران و خدای شما یکم اِشکِل داره اصلا از کجا معلوم قران همون قرانیه که خدا نوشته بعدشم ما همه یکیم انسانیم تا وقتی فرقه و گروه های دسته بندی انگشته اشاره شون رو سمته هم بگیرن این یکی بودنه کمرنگ میشه که الان شاهدش هستیم یعنی انسان مثه کرم شده نسلش خود خوری میکنه برای سیر شدن بیاید هر ملیتو قومی رو بهش انگ نچسبونیمو گارد نگیریم سمتش

      پاسخ

      • Amir در پاسخ به چارلی

        اسفند 2, 1401

        اولا داداشم میگی کتاب خدا که تمام عالم هستی و نیستی رو افریده به نظرت نمیتونه از کتاب خودش مراقبت کنه خدایی که واست دنیایی افریده که نمیتونی تشخیص بدی تو یه بعد دیگه ای هستی و برات زمان و مکان معنا داره
        به عنکبوت که در قران کریم هم سوره ای دربارش نوشته شده دقت کن تارهایی که با الگوهای زیبا و دارای ریاضیات استفاده میکنه تارهایی که با زاویه های ۷۵° و ۲۵° و ۹۰° می تنه و میتوان گفت عنکبوت قبل از کشف خود علم وجود داشته ایا چه کسی غیر از خدا در وجود عنکبوت ریاضیات گذاشته؟

        پاسخ

    • آیناز در پاسخ به امین براتی

      بهمن 2, 1401

      آقا یا خانم چارلی، به نظر خودتم اِشکِل داری. این قدر شک خوب نیستا. ما به اقوام احترام میذاریم و بهشون انگ نمیزنیم بلکه در مقابل فرقه های ضد بشری ایستادیم تا انسان ها رو چارلی فرض نکنند.

      پاسخ

      • در پاسخ به آیناز

        فروردین 4, 1402

        بله
        و همینطور این چارلی که داره این رو میگ ممکنه ی روزی همین ایلو بیاد و قربانی کنه برای شیطان .

        پاسخ

  4. امین براتی

    شهریور 30, 1401

    با ظهور حضرت مهدی، تمام یهودیان شیطان پرست که ایلومیناتی و فراماسونری و کابالیست و صهیونیست رو تشکیل دادند تا دنیا رو کنترل کنن، همشون به دست با کفایت حضرت مهدی نابود خواهند شد و دنیا گلستون میشه 🙏، اللهم عجل لولیک فرج 🙏

    پاسخ

    • خاوری در پاسخ به امین براتی

      دی 3, 1401

      ایلومیناتی یافراماسون…هیچ خری نیستن.نادوناباورمیکنند که اونا دنیاروکنترول می‌کنه فلان میکنه.نخیرداداش.خدای متعال حاکم همه چیزهست

      پاسخ

    • Arianous در پاسخ به امین براتی

      اسفند 5, 1401

      به همین خیال باش

      پاسخ

  5. فاطمه

    شهریور 9, 1401

    ایلو میناتی و فراماسونری ها هردو شیطان پرست و همجنس باز هستن ولی اصرار دارند که پنهان کاری کنند الان هم همه گروه های کیپاپ کره ای ،BTSیا بلک پینگ ،بنگتن شیطان پرستند،حرف های تهیونگ عضو بی تی اس که میگه 80درصد به دوستش تمایل داره و فقط 10درصد به دخترا خودش ثابت می‌کنه اینا همجنس بازن.وبقیه ویدئو هاشون که مثل یه پازل از قبل طراحی شده است

    پاسخ

    • داداش در پاسخ به فاطمه

      مهر 22, 1401

      عه

      پاسخ

    • S در پاسخ به فاطمه

      دی 1, 1401

      اولا که بی‌تی‌اس با بنگتن یکیه. دوما بلک پینگ نه و بلک پینک. بعدشم اگه بده چرا تو اسماشونو میدونی و رفتی دنبالشون؟!
      ثابت کن بی‌تی‌اس یا خواننده‌های کیپاپ شیطان پرستن. فقط حرف مفت نزن و ثابت کن.
      و در اخر همجنس باز نه و همجنس گرا.. این یه گرایشه. و عشق جنسیت نداره. عشق،عشقه. و متاسفم برای افکار پوسیدت. تا کسانی مثل شما توی ایران باشن ایران همینجوری عقب مونده میمونه. دلیل عقب موندگی ایران امثال شماست. #loveislove

      پاسخ

    • M.ch در پاسخ به فاطمه

      دی 5, 1401

      فاطی جان
      اگر یه ذره در حد یک دقیقه در روز برای شما کافیه البته باز سوال بفرمایید که یهو اوردوز نکنید . اگر به خداوند اعتقاد دارید ، سوال لواسون اینه که با انتخاب و اختیاری که به تو دادم چه کردی . منظور همون مغزه . این روایت رو در اینترنت سرچ بفرمایید ،طاعات چشم بسته شما مقبول

      پاسخ

    • Sofie در پاسخ به فاطمه

      دی 9, 1401

      اشتباه نکن اصلا بی تی اس و گروههای دیگه اینجوری نیستن اونا همشون تلاش کردند و به خوانندگی علاقه دارن
      اصلا هم همجنس گرا نیستن عزیز
      اگه ثابتش کردی باور میکنم

      پاسخ

    • ارمی در پاسخ به فاطمه

      دی 12, 1401

      اینکه همجنس باز هستن یا نه به خودشون ربط داره نه شما!
      ی دلیل قانع کننده میخوام که بی تی اس شیطان پرسته؟
      هروقت تونستی اسماشونو درست بنویسی بعد بیا تهمت بزن

      پاسخ

    • army در پاسخ به فاطمه

      دی 12, 1401

      لطفا بفهمید بی تی اس شیطان پرست نیست و اینکه چرا انقدر راجع ال جی بی تی بد میگین؟گرایش هرکس به خودش ربط داره نه شما!لطفا این طرز فکر های احمقانه رو دور بندازید

      پاسخ

  6. 33

    مرداد 2, 1401

    خیلی مسخرس همه اون آهنگایی که به صراحت توشون نویز مخفی داره و تاثیر بدی رو مغز میزاره همه فیلما و دسترسی به انسانهای معروف و پولدار که بتونن با دست گذاشتن روی اونا رو خیلی ها تاثیر بزارن ودشمنی واضح با انسانیت و قربانی هایی که انجام میدن و…همه شیطانیه اون افکار که استارت این کار رو زد شیطانیه مخصوصا ساب هایی که میزارن تو آهنگا و وواقعا بشخصه دیدم چه تاثیراتی میزارن

    پاسخ

  7. یه مشت بچه

    تیر 5, 1401

    این حرفو دارم درجواب یه تعداد بچه های کم سنی که ایلومیناتی رو غیر مستقیم حمایت یا بی طرفی میکنن. میزنم که تمام اطلاعاتشون از ایلومیناتی. یوتیوبه واقعا من خندم میگیره چون صددرصد این مسئله انقد بزرگتر و خطرناکتر از اینه که نشه وقتو به قانع کردن این افراد گذاشت. فقط میتونم بگم دنیا داره با این روش به نابودی میره. یکم فکر کنید. فقط لازمه یک سری سلبریتی ها به یک کاری مردمو تشویق کنن. ببینید چه فاجعه ای رخ میده؟ این فقط ذره ای از تصور قدرت اون شیطان پرستاس که انقد مسلط شدن روی جامعه. و من اعتقاد دارم مدیتیشن و قدرت های عرفانی. چاکرا… اینا همه کارای ایلومیناتیه چون صحبتی که اونا دارن اینه که هیچ خدایی وجود نداره و خدای هر انسان خودشه و میدونید یعنی چی این حرف؟ شاید دلپذیر بنظر بیاد. ولی تصور کنید خدای هر انسان خودش باشه و کسی به چیزی اعتقاد نداشته باشه.اونوقت اشوب اصلی رو میبنید و بخاطر هر جنایت و جرمی کسی مجازات نمیشه چون خدای هر انسان خودشه و بر اساس قانون های خودش زندگی میکنه . امید وارم ذهن بعضیا باز شده باشه

    پاسخ

    • Mokk در پاسخ به یه مشت بچه

      مرداد 2, 1401

      من همین نظر رو دارم

      پاسخ

    • behnamkord در پاسخ به یه مشت بچه

      شهریور 12, 1401

      من با نظرت کاملا مخالفم چون حرفای خودشماهم مشکل داره بالا گفتی فلان شیطان پرست چند خط پایین تر گفتی کارهای اونا میخواد بگه خدای نیس( خود انسان خدای خودشه) اگه خدای نیس پس شیطان پرستی وجود نداره اگه شیطان پرستن پس بی خدایی وجود نداره دقیقا ذهنیت 99/99%همه انسان ها اینه ک باعث میشه اونا اصلا بهمون توجه نکنن و ی همین راحتی راه خودشونو برن. 😊

      پاسخ

  8. Peyman

    خرداد 24, 1401

    من تقریبایک ماهی هست که بااین موضوع اشناشدم وهیچ اطلاعاتی دراین مورد نداشتم تقریبا دوسال پیش یک ایمیل ساختم که هراسمی میدادم میگفت موجود است خودش پیشنهاد۶۶۶بعداسمم دادمنم اوکی کردم تاییدشدتااینکه چندماه پیش یه ایمیل برام اومد انگلیسی بود چیزی نفهمیدم ازش اصلا اهمیتی ندادم که بعدفهمیدم که میشه ازطریق گوگل ترانس متنی رو ترجمه کردکه ازرومتن عکس بگیری ترجمه میکنه نیازنیست دونه دونه کلمات روبنویسی که یه بار اتفاقی همین ایمیلی که اومده بود توی توپوشه دریافتم به چشمم خوردنه اینکه مشتاق باشم چی برام اومده ازکارکردن اون گوگل ترانس خوشم اومده ترجمه میکردم خو لذت میبردم وقتی ترجمه اون ایمیل رو دیدم بسم الله الرحمن الرحیم‌، میترسم نمیتونم..یاحول والا قوت الله وبالله نه نه نمیشه نمیتونم بگم اینقدر متن ترسناکی بوداصلا باورنکردم این سازمان رو فکرکردم کسی میخوادمنو بترسونه خیلی متن ترسناکی بودتاینکه یک ماه پیش اتفاقی تو یوتیوب بااین ویدیوها برخوردم که سازمان روتعریف کرده بود وسلبریتی های عضو این سازمان وتازه فهمیدم که چنین چیزی واقعیت داره الان یک ماهه ارامش ندارم،شب وروزم شده این موضوع،مرتب فکرم اگه اون پیام ایمیلی که اومد به واقعیت برسه،اعوذبالله من الشیطان الرجیم،….

    پاسخ

    • مائده در پاسخ به Peyman

      تیر 19, 1401

      میشه اون متن ر بگید این واقعا لازمه که ما بدونیم دوست عزیز

      پاسخ

    • mahdiar در پاسخ به Peyman

      دی 21, 1401

      خیلی عالی و خوب بود خیلی خندیدم مرسی از خدا ک شما انسان های فان رو در میان بقیه میزارن تا موجب شادی انها بشید اگر شماها نبودید جهان از افسردگی نابود میشد

      پاسخ

      • Unknown720 در پاسخ به mahdiar

        اسفند 7, 1401

        کلا اینا کلا شیطانی ان اینا هم همش ظاهر بوده و هست اگه نیستن پس اون تک چشم شیطان قلمبه وست اون مثلث شلقمه؟!

        پاسخ

    • اصغر در پاسخ به Peyman

      اسفند 12, 1401

      متاسفانه تو مجازی شما میتونی خودت رو هرشخصیتی که دلت خواست معرفی وهر خواب وتخیلی رو به عنوان واقعیت مطرح کنی سند ومنبعش هم قسم ودخیل که ما ایرانیا متخصصش هستیم ،موفق باشید ورستگار

      پاسخ

  9. مهدی قبله

    خرداد 20, 1401

    سلام به نظر من که دیزنی شیطانی هست و در همه انیمیشن هاش و بازی هاش ابارت ایلومیناتی اومده

    پاسخ

  10. ایلومیناتی ها…

    اردیبهشت 24, 1401

    Morede chahar kamelan dorost hast ki gofteh takcheshm alamate dajjalieh?..

    پاسخ

    • HHH در پاسخ به ایلومیناتی ها...

      اردیبهشت 25, 1401

      شما لطف کن برو گوگل ویکی پدیا درمورد تک چشم بخون اصلا وقتی عبارت تک چشم رو سرچ میکنی خودش میاد که نوشته تک چشم مال دجاله
      تو قرآنم نوشته شده داستانم داره

      پاسخ

      • behnamkord در پاسخ به HHH

        شهریور 12, 1401

        ببخشید دوست عزیز کجای قرآن نوشته تک چشم؟؟ لطفا شایع پخش نکنید اگه شما خوندی لطفا آیه یا سورشو بگی؟؟ ممنون

        پاسخ

  11. Amir06

    اردیبهشت 21, 1401

    درکل بابت توضیحات ممنون . به نظرم اگه بخوایم براساس شواهد و مدارک بگیم کل فراماسون ، ایلومیناتی و شیطان پرست ها و غیره به هم متصلن و میشه گفت که هر کدوم توی یک یا چند عرصه فعالیت میکنن و قطعا پیرو شیطان هستند ، شیطان که نمیگه بیاید منو بپرستید ، فقط هدفش دین زدایی و تشویق به گناهه. برکنار کردن افراد قدرتمند و سایست مدار و به راه انداختن جنگ بین کشور ها ، کنترل جمعیت و.. دست یه عده شونه مثل داستان برج دوقلو و القاعده ، سرکار آوردن و برکناری ترامپ ( مدارکش هم هست برید مطالعه کنید ). کنترل سلبریتی ها و نفوذ توی دنیای مد و سینما و موسیقی و بازی هم توسط بخش های دیگه شون هست ( فرقه هستن یا سازمان یا..) مشخصه که هدفشون مسموم کردن ذهن افرادی مثل من شماست و این موضوع دیگه بدیهیه . مورد آخر هم که همه در موردش اختلاف نظر دارن بحث یهودی و شیطان پرست بودن اعضا و روئسای ایلومیناتیه ، ببینید یهودی بودنشون فقط به معنای اینه که از نوادگان و از قوم یهودن و اینا اصلا حضرت موسی رو هم پیامبر خودشون نمیدونن چون نهایتا به خداپرستی ختم میشه که به درد ایلومیناتی نمیخوره .
    موضوع یهودی و شیطان پرست خیلی به مرتبط هستن ، زمان حضرت سلیمان خداوند برای امتحان بشر از طریق دوتا فرشته برای مقابله با شیاطین فن جادو رو به یهودیان اون زمان نشون داد ولی مردم از جادو سوء استفاده کردن برای مقاصد شر ، و قسمتی از آیه قرآن هم میفرماید : سلیمان هرگز کافر نشد .
    خب چرا جادو به کفر منجر میشه ؟ چون برای به خدمت گرفتن شیاطین به نحوی باید شیطان رو عبادت کنن ( برای مبارزه با شیاطین داستان فرق داشت و عبادت و اینا درکار نبود )
    حالا توی بعضی جشنواره ها و مراسم ها دیدین که بعضی سلبریتی ها یه چیزی رو نباید اونجا میگفتن ولی گفتن ، بعد یهو یا قفل میکنن یا وحشت زده به عقب میرن و می افتن ؟ جوابش جادو هست . نتیجه این میشه که بله شیطان پرست هم دارن و یهودی هم دارن ( یهودی منظورم ملیت هست سوء تفاهم نشه ) هم افراد قدرتمند دارن هم عیاش دارن و خلاصه…حالا گه به کسی هم برمیخوره که چرا گیر دادیم به یهود بره لیست کتاب های جادو رو یه نگاه بندازه اکثرا به زبان عبری نوشته شده.
    اونقدر هم جو ندید عربستان و اسراییل و مرگ بر … توی همه کشور ها و ابرقدرت ها نفوذ دارن ، توی خونه من و شما هم نفوذ دارن ، دینتون رو حفظ کنید اتفاقی نمی افته
    تو بقیه موضوعات ایلومیناتی ماشاالله همه اوستایید منم چیزی نمیگم .

    پاسخ

    • ۲۴۱۰ در پاسخ به Amir06

      اردیبهشت 23, 1401

      شیطان پرست نیستند . اگر برید مطالعه کنید می بینید که اون ها انسان رو مرکز هستی میبینند و اینکه بله منم تو قسمت جادو موافقم .

      پاسخ

      • behnamkord در پاسخ به ۲۴۱۰

        شهریور 12, 1401

        ولی من با قسمت دوم نظر شما و اون دوست خوبم مخالفم ( جادو= پرستش شیطان) هیچ وقت اینجور نبود شاید واسه جادو از نیروهای استفاده بشه ولی پرستشی در کار نیس. پرستش ابلیس یا شیطان باشه از همه ک لطف کردن نظر دادن و… ی سوال دارم لطفا بدون دخالت گوگل و با همین دانش بر نظرات معنی اسم ((شیطان)) یعنی چی؟؟؟

        پاسخ

        • علی در پاسخ به behnamkord

          دی 20, 1401

          پیامبران معجزه دارن معجزه چیه از سمت خداست.جادوگران جادو دارن جادو از کی میاد شیطان.پیامبر کی رو عبادت می‌کنه که قدرت معجزه داره؟جادوگر کی رو پرستش میکنه؟

          پاسخ

  12. سلام

    اردیبهشت 19, 1401

    دوستان فقط چند تا نکته رو میخوام درباره ایلو بهتون بگم… تا الان دقت کردین همه اش فلیم ها موسیقی استفاده از نماد ها رو میگین کار ایلو هست و اینا میخوان زندگی ما رو به نجاست و کثافت بکشن؟ من سوالم اینکه که چرا باید برای خودشون بد بخوان؟ ناسلامتی اونا هم فیلم میبینن موسیقی گوش میدن و هر چیزی که شما میگین بچه هاشون زودتر از ما نگاه میکنن!
    بعد دیدن چقدر بحث کردین دین همیشه همین بوده همیشه بیشتر جنگ های تاریخ سر ادیان بوده
    واقعا متاسفم که تو دوره ای دنیا اومدم که اطلاعات ادم رو گیج میکنه نه اینکه راهنمایی کنه

    پاسخ

    • یک بنده ی خدا در پاسخ به سلام

      اردیبهشت 20, 1401

      یعنی چی برای خودشون بد بخوان؟
      اونا خودشون شیطانن و براشون اون ریورسا خوبه اصلی ترین عضوهای ایلومیناتی رپتایل هستن که دارن جهان رو کنترل میکنن
      ایلومیناتی خوب نیست اگر خوب بود که این همه گند تو دنیا نمیزد
      درمورد ادیان الهی که میگید همه جنگای تاریخ به خاطر ادیان الهی بوده باید بگم اونا تاریخ هم دست کاری کردن و بیشتر اون چیزایی که نوشته شده واقعیت نداره
      اگر یکی از عزیزات از کرونا خدای نکرده فوت شده تقصیر ایلوهاست..

      پاسخ

      • سلام در پاسخ به یک بنده ی خدا

        خرداد 9, 1401

        خب دارم میگم اگه شیطان بده چرا دارن بچه هاشون موسقیقی های بد گوش میدن؟؟؟؟ چرا برای نسل خودشون بد میخوان؟؟؟ عقلتون کجا رفته؟ اگه شیطان تاثیر بد روشون منیزاره چرا باید تاثیر بد رو بخوان؟؟؟ چرا پس دارن گیاه خواری رو رواج میدن برای سالم زندگی کردند. چرا کلی فرهنگ سازی میکنن که بچه هاشون درست رشد کنند. چرا وقتی پدر و مادر با هم مشکل دارن اوژانس اجتماعی دارند تا از بچه ها حفاظت کنن؟؟؟ اینا همشون دارن میرن سمت زندگی سالم… متوجهی من چی میگم؟ خون خوردن از این چیز شرا یه چیز ترسناکه کی توی این دنیا دلش میخواد کار ترسناک انجام بده تو بشینی معامله کنی با شیطان؟ کی حاضره این کارو بکنه وقتی که یه چیز زیباتر وجود داره!!! انقدر احمق نباشیم مرسی

        پاسخ

        • یک بنده ی خدا در پاسخ به سلام

          خرداد 12, 1401

          یه آهنگ هست از مایکل جکسون درمورد ایلومیناتیه ها نوشته میگه که اونا فقط به فکر خودشونن و اصلا ما براشون اهمیتی نداریم اونا ما رو شبیه به گوسفند میبینن بازم میخوای ازشون طرفداری کن..
          اگر فیلم بازی مرکب رو دیده باشی یه جورایی داره میگه که اونا یعنی ایلو ها دارن ما رو نگاه میکنن که داریم از فقر میمیریم و داریم برای پول حتی عزیزامونم میکشیم
          ملکه ی انگلیسی یکی از اصلی ترینای ایلومیناتیه هاست که خون بچه ها رو میخوره و در اصل ایلو ها از شیطان برای کاراشون کمک میگیرن و اونا کابالا رو قبول دارن
          سعی کنید یکم واقع بین باشید و نگاهی به مرلین مونرو، توپاک شکور، مایکل جکسون و اکس اکس تنتاسیون بندازین و ببینین به خاطر چی کشته شدن از کشته شده ها بگذریم بریم به مثلا زنده ها نگاه کنیم بریتنی اسپیرز هم تحت کنترل ایلوهاست نابودش کردن
          عزیزم دارم میگم اصلیا رپتایل هستن چه تاثیر بدی میخوای رو رپتایل ها بزاره وقتی خودشونم یک نمونه از شیطانن؟؟بچه هاشونم مثله خودشونن
          پس اگر زندگیشون خیلی سالمه و طرفدار سلامتی هستن و همه ی ما رو دوس دارن چرا کرونا رو ساختن و کلی کشته داد؟؟؟
          آبله میمون هم اومده
          تو لایو جاستین بیبر هم میگفت کرونا کاره ایلومیناتیاس

          پاسخ

          • behnamkord در پاسخ به یک بنده ی خدا

            شهریور 12, 1401

            خخخخخخخ چیشد؟؟؟ چرا چیزای ک بهم ربط ندارن رو داری میگی خخخخ ایلومیناتی کابالارو قبول داره چ ربطی داره اون ی چیز دیگه اس این ی چیز دیگه اس عزیزم. مثل این میمونه واسه فارق شدن از دانشگاه واسه جواب آخر بری نام و نام خانوادگی رو پر کنی.

            پاسخ

    • behnamkord در پاسخ به سلام

      شهریور 12, 1401

      حرف قشنگی بود ولی ی سوال اگه من الان بهت بگم هروقت تو خونه حس کردی تنها بودی در واقع بخشی از ی داستانی هستی ک همیشه بجز تو بقیه هم بودن چیکار میکنی؟؟؟ ( ذات انسان همینه از چیزی ک درک نمیکنه میترسع و اون ترس ب دو دسته تقسیم میشه یکی مسخره کردن یکی نابود کردن) بخاطر همینه بعضی از چیزارو ن اینکه نباشن هستن فقط چون دنیا آمادگی اینو نداره پذیرتش نباید آشکار بشن ولی ی کد های باید واسه آماده سازی بشریت باشه ک ما رو سردرگم میکنه.

      پاسخ

  13. B

    اردیبهشت 14, 1401

    ایلومیناتی دیگه تئوری نیست و فکت شده
    قطعا وجود داره و میشه با ویروسی که به جون مردم انداختن یعنی کرونا به وجودشون پی برد و میتونید برید ترجمه ی آهنگ ایلومیناتی مدونا رو ببینید خیلی از واقعیتا رو میگه

    پاسخ

    • B در پاسخ به B

      اردیبهشت 15, 1401

      آهنگ دیگه اشم به نام آینده بود که درمورد کرونا و نظم جهانی میگه ترجمه ی این آهنگم ببینید

      پاسخ

      • سلطان بانو در پاسخ به B

        اردیبهشت 18, 1401

        یکی دیگه از نفوذ هایی که دارند، استفاده از ریورسینگ در آهنگ هستش، خصوصا آهنگ های معروف(چه آمریکایی، چه کیپاپ)
        مدونا، قطعا جزو سیستم ایلومیناتیه، و در صدر خواننده های ایلومیناتی قرار داره، و آهنگ هاش کد های مخصوصی داره.

        پاسخ

        • B در پاسخ به سلطان بانو

          اردیبهشت 20, 1401

          قطعا مدونا ایلومیناتیه
          آره تو ریورس آهنگ ها چیزهای بدی میگن که تو ناخودآگاه ما تاثیر بدی بزاره مثل ضد دین شدن یا به وجود خدا شک کردن و حتی افسردگی
          الان 99 درصد سلبریتی ها دارن از LGBT حمایت میکنن که اینم نشون میده زیر سر ایلومیناتیه که میخواد جمعیت کم بشه
          ایلومیناتی هر کاری میکنه که جمعیت جهان کم بشه چه با ویروس و همجنسگرایی و افسردگی و افزایش خودکشی
          خون خوردنم الان خیلی مد شده الان هر سلبریتی یه عکس داره با خون که نشانه ی آدرنوکرومه
          کارتونایی که میسازنم به بچه ها خیلی آسیب میرسونه هم صحنه های ج.نسی داره و هم شیطانی
          الانم خیلی از سلبریتی ها اومدن میگن مثلا لباس جنسیت نداره یا آرایش کردن، فن های سلبریتی ها هم بیشترشون زیر 18 سال هستن و فک میکنن سلبریتی ها دارن به خاطر انسانیت این حرفا رو میزنن غافل از اینکه مجبورشون کردن این حرفا رو بزنن یا مثله لیل ناز ایکس لباس زنونه بپوشن
          اونایی که ایلومیناتی هستن حتی اختیار لباس پوشیدنشون هم دست خودشون نیست
          همه شون هم تحت کنترل هست ام کی اولترا

          پاسخ

          • سلطان بانو در پاسخ به B

            اردیبهشت 23, 1401

            بله تمامی حرف هاتون رو قبول دارم.
            کلا هدف ایلومیناتی (در واقع بهتره بگم سربازان شیطان)، انحطاط و انحراف بشر هستش که با ترویج بی بند و باری و ترویج فیلم های مستهجن در اروپا و آمریکا شروع شد(اتفاقا در آمریکا شدیدتر چون مردم آمریکا مذهبی تر بودند) و با ترویج LGBT گسترش یافت و الان هم دارند روی انحرافات اخلاقی و هویتی دیگه مانور میدن، مثل ترویج فیلم ها و کتاب های غیر اخلاقی مثل لولیتا.
            چون هرچی مردم، بخصوص نسل جوان و نوجوان، غرق در عیاشی و آلودگی ها باشند، در نتیجه سست عنصر تر و از پیشرفت باز میمانند و این به نفع آنهاست.
            البته خودشون هم برای تقرب به شیاطین، کار های زشت و غیر اخلاقی زیادی انجام میدن.
            امیدوارم روزی با همت همه مردم(بخصوص ما نوجوانان) و ظهور امام زمان (عج)، این فرقه و زیر مجموعه هاش از صفحه روزگار محو بشه.
            و بتونیم در پاکی و آرامش زندگی کنیم:)

            پاسخ

          • S در پاسخ به B

            دی 1, 1401

            با حرف شما موافقم تا حدودی. اما همجنسگرایی ربطی نداده. چون برای جمعیت که میگین اونا هم میتونن بچه دار شن. چه پسرهای گی چه دختر. پس ربطی نداره

            پاسخ

        • S در پاسخ به سلطان بانو

          دی 1, 1401

          وای این دیگه خنده داره.
          یعنی هر آهنگی که مشهور شد برای ایلومیناتی هاست. جالبه……….

          پاسخ

    • لبیقس در پاسخ به B

      اردیبهشت 28, 1401

      دقیقا اینا ارن از شیطان پیروی میکنن در سال 2013 یک فیلمی منتشر شدکه توش حرف از ویروس کرونا اومده بود خب از کجا خبر داشتند که قراره یه همچین ویروسی بیاد یا هرچی که فیلمشو ساختن؟

      پاسخ

    • لبیقس در پاسخ به B

      اردیبهشت 28, 1401

      اره دقیقا
      در سال 2013 فیلمی ساخته شد که توش اشاره به ویروس کرونا رو کرده تو سال 2013 از کجا میدونستن که ویروسی به نام کرونا قراره بیاد؟
      بجای این چیزا برید درباره هفت طبقه خداوند و وصل شدن و این داستانا تحقیق کنید
      در حالی که اگر از دیدگاه دیگه‌ای نگاه کنید میبینید که یه جورایی اینا همه به هم ربط دارن فقط باید بعد از مرگ بفهمی که چه خبره

      پاسخ

      • B در پاسخ به لبیقس

        اردیبهشت 30, 1401

        آره یه آهنگ هم هست به نام پاندمی از دکتر کریپ که ماله 7 یا 8 سال پیشه کرونا رو پیشبینی کرده البته پیشبینی هم نبوده هشدار بوده و از قبل برنامه ریزی شده بوده

        پاسخ

  14. M

    اردیبهشت 5, 1401

    خوب الان با مخفی کردن نشونه های خودشون چجوری کل دنیا رو دست خودشون میگیرن😐😐😐😐😐😐من نیمدونم باور کنم یا نکنم البته مهم نیست اتفاق بدی که نیوفتاده ولی من تا حالا مدرک آنچنانی ندیدم
    اینا نشونه میزارن که ببینن کی استعداد داره و میتونه بفهمه بعد اونا هم اضافه شن
    دوباره این کارو میکنن
    خوب همونیطوری هی مخفی میکنن،اضافه میکنن مخفی میکنن اضافه میکنن بعدش چی البته
    البته من هنوز عقلم کامل نشده نمیدونن دارم چی میگم فقط کسی سندی نداره و چون خودمم چیزی نمیدومم زیاد بهش فکر نمیکنم ولی از اینکه آهنگ گوش میدم و فیلم میبینم ناراحتم همش میگم من دارم گول میخورم من دارم کنترل میشم آخه تو فصل پنج عربیمونم یه ماه بود که نشانه شاخ های شیطانه که تو یوتیوب گفتن اون شاخ شیطانه روی لباس جنی و اون ماه هم کاملا شبیه همون بودد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😐😐

    پاسخ

    • elii در پاسخ به M

      اردیبهشت 16, 1401

      ببین عزیزم ایلو وجود داره و خیلی مدرک ازش وجود داره اگر بخوای می تونی با یه سرچ کوچیک و پبجایی که در مورد ایلو صحبت میکنن رو دنبال کنی ولی خیلی غرق این چیزا نشو و اینکه بهت بگم سلبریتی ها چه کره ای چه امریکایی همشون عروسک خیمه شب بازی هستند و بیشتر برای سرگرم کردن شما و من هستش من خودم نوجوونم و عاشققق بی تی اس و خواننده های امریکایی هستم ولی بعضی هاشون با نشون دادن نشانه های ایلو مثل ژست تک چشم ک اکر خیلیی تکرار بشه دیک یه ژست ساده نییست و قطعا داره میگ ک من عضو ایلو هستم یا علامت 666 ک اونم هم اگر زیاد تکرار بشه همین منظور رو می رسونه

      پاسخ

    • سلطان بانو در پاسخ به M

      اردیبهشت 18, 1401

      خب با نمادهاشون، می‌خوان ذهن مردم رو آماده حضورشون کنند، البته اهداف دیگه ای هم دارند، که طولانیه.
      یکی دیگه نفوذشون در صنعت سرگرمی، ریورسینگ موسیقی هستش یعنی پیام های پنهان و معکوسی که در بعضی آهنگ ها وجود داره، سابنیمینیال مسیج هم تو بعضیاش وجود داره.
      به نظر من شما آهنگ هایی که ریورس افسرده کننده یا شیطانی داره رو گوش نده، اگر هم خیلی به همچین آهنگی علاقه مند بودین، ریورسش هم گوش کن و تحلیل کن، که پیام های پنهانش وارد ناخودآگاهت نشه، و مستقیم از فیلتر خودآگاهت رد بشه که تقریباً ضررش خنثی میشه:) (در این زمینه تجربه داشتم)

      پاسخ

    • Cc در پاسخ به M

      اردیبهشت 20, 1401

      الان واقعا مخفی هستن؟
      والا فقط آدرسشون رو نمیدونیم وگرنه خودشون رو خیلی وقته که نشون دادن و مخفی نیستن
      مگه ایلو ها از کسی میترسن اگر میترسیدن که به سلبریتی ها نمیگفت تک چشم بگیر یا فلان کار رو کن

      پاسخ

      • milad007 در پاسخ به Cc

        خرداد 25, 1402

        همه تون یبار تو گوگل مرلین منسون بزنین ببینید چی میاد اون موقع به ذات این آشغال ها پی میبرین

        پاسخ

  15. افرا

    فروردین 23, 1401

    یه گرا میدم، ایلومیناتی و فراماسونری هیچ فرقی ندارند باهم! همشون زیر مجموعه همان عزازیل سقوط کرده و هم جنساش هستن موجودات دیگه هم نفوذ ندارند فقط یک جنس موجود بالا دست انسان در این سازمانها نقش داره و اونم همونه که گفتم. جز اهداف آخرالزمانی هیچ هدفی هم ندارن.

    پاسخ

  16. :|

    اسفند 5, 1400

    فراماسون و ایلومینای نای کاملن متفاوتن ولی خو ایلومینای نای اگ بخوای بهشون جوی شی عواقب دره ولی عجیب هم هس:|

    پاسخ

    • مهدی قبله در پاسخ به :|

      خرداد 20, 1401

      نگفتن که ایلومیناتی ماله فراماسون هست

      پاسخ