10 حقیقت جالب پنهان درباره ایلومیناتی

از آنجایی که ایلومیناتی (Illuminati) یک سازمان پنهان و سری است، درباره آن اطلاعات چندانی نداریم. گفته می‌شود این سازمان از قدرتمندترین افراد کره زمین تشکیل شده تا به طور سری بر روابط جهانی نظارت داشته باشند وتمام سیاست‌مداران و دولتمردان، عروسک خیمه شب بازی آن‌ها محسوب می‌شوند و حیات ما به تصمیمات آن‌ها وابسته است!

اگرچه وجود چنین سازمانی حتمی است، اما دقیقاً نمی‌دانیم چه افرادی جز آن هستند و اینکه آیا در این باره دروغ گفته می‌شود یا خیر. بسیاری از سیاست‌مداران و بازیگران معروف به عضویت در این سازمان متهم شده‌اند، اما هیچ چیز ثابت نشده است. در اینجا ده راز حقیقی این سازمان را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. این سازمان ممکن است منحل شده و دیگر وجود نداشته باشد

یکی از بزرگ‌ترین حقایقی که ممکن است ایلومیناتی‌ها آن را پنهان کنند این است که ممکن است این سازمان دیگر وجود نداشته باشد. پس از یافتن محل اختفای آن‌ها در سال 1776 در بایرن، آن‌ها تنها 9 سال دیگر به فعالیت خود ادامه دادند و پس از آن قانون در مقابلشان ایستاد. به نظر می‌رسید کلیسا و دولت بایرن از تأثیر آموزه‌های آن‌ها بر مردم می‌ترسیدند. البته که گفته می‌شود اگرچه فرقه اصلی از هم فرو پاشید، اما برخی از اعضای آن فرقه‌های خود را به وجود آوردند که اکنون جهان را کنترل می‌کنند. برخی هم می‌گویند آن‌ها به فعالیت زیرزمینی خود ادامه دادند و هرگز فرقه‌شان از هم فرو نپاشید. در واقع از آن زمان به بعد هیچکس از هویت و فعالیت آن‌ها خبری ندارد!

همچنین بخوانید: ۱۵ حقیقت درباره دیپ وب و دارک وب


9. آن‌ها سیستم طبقاتی داشتند

در سال 1782 و زمانی که ایلومیناتی جامعه رسمی خود را داشت، درباره ساختارش اطلاعاتی منتشر شده بود. جالب‌ترین مورد منتشر شده این بود که ساختار جامعه آن‌ها از سه طبقه تشکیل شده که توسط اعضا اداره می‌شود. این سه طبقه عبارت‌اند از طبقه اول (پرورشگاه)، طبقه دوم (جایگاه‌های ماسونی) و طبق سوم (اسرار). بنابراین به خوبی مشخص است که اعضای آن مسیر صعودی مشخصی داشته و به جایگاه‌های بالاتر می‌رسیدند. اگر ایلومیناتی هنوز هم وجود داشته باشد، حتماً طبقات مختلف خود را حفظ کرده است.

همچنین بخوانید: ۱۰ نظریه فلسفی جالب که تصورتان از جهان هستی را تغییر می‌دهد


8. آن‌ها تمام بانک‌ها و تجارت‌های بزرگ را کنترل می‌کنند

یکی از حقایق ایلومیناتی‌ها که مسلماً نمی‌خواهند از آن خبر داشته باشید این است که آن‌ها تمام بانک‌ها و تجارت‌های بزرگ جهان را کنترل می کنند. آن‌ها سیستم نقدینگی خود را دارند که به وسیله آن بر جهان تجاری مسلط شده‌اند. گفته می‌شود که اغلب بانک‌های بزرگ جهانی با ایلومیناتی‌های بایرنی اصیل ارتباط داشته و این ارتباط تاریخی باعث شده که ایلومیناتی‌ها نقدینگی موردنیازشان را داشته باشند.

همچنین بخوانید: ۱۰ موجود افسانه‌ای که ممکن است واقعاً وجود داشته باشند


7. آن‌ها در پشت پرده اغلب حوادث مهم جهان قرار دارند

حتی اگر مشخص شود که نیمی از حوادث مهم جهان به دست آن‌ها روی داده مسلماً طی یک دادگاه عمومی محکوم خواهند شد. با این حال گفته‌هایی مبنی بر این حقیقت وجود دارد که اغلب رویدادهای کوچک یا بزرگ جهان به دست آن‌ها روی داده است. بسیاری معتقدند که از ترور جان اف کندی تا حمله به برج‌های دوقلوی آمریکا به دستور ایلومیناتی رخ داده است تا به اهداف خود برسند.

همچنین بخوانید: ۱۰ حقیقت عجیب درباره مرگ رازآلود راسپوتین


6. اعلامیه استقلال ایالات متحده هم مشکوک بود

اگرچه درباره کنترل جامعه آمریکا توسط ایلومیناتی‌ها گفته‌های بسیاری وجود دارد، اما نبود حقیقت باعث شده که به آسانی این گفته‌ها را کنار بگذاریم. اگر این مورد صحیح باشد، می‌توان همزمان بودن تشکیل ایلومینانی و اعلامیه استقلال آمریکا در یک زمان را توجیه کرد.

ایلومیناتی به طور رسمی در 1 مه 1776 شکل گرفت و تنها 2 ماه بعد، اعلامیه استقلال ایالات متحده امضا شد. این همزمانی باعث شده بسیاری تصور کنند که ایلومیناتی در شکل‌گیری آمریکای امروزی نقش داشته و از آن زمان قدرت این سرزمین را در دست دارد.

همچنین بخوانید: حقایق تاریخی و جالب درباره تیمور لنگ بنیانگذار سلسله تیموریان


5. آن‌ها فراماسون نیستند

برخی از افراد، ایلومیناتی را با فراماسون‌ها اشتباه می‌گیرند و تصور می‌کنند آن‌ها یک فرقه هستند. در حقیقت ایلومیناتی‌ها به این اشتباه دامن می‌زنند و از آن به نفع خود استفاده می‌کنند؛ درصورتی‌‌که آن‌ها دو فرقه مجزا هستند و البته قوانین مشترک دارند. فراماسون‌ها از ایلومیناتی قدیمی‌تر هستند و با سازوکارهایی که ایلومیناتی‌ها در آن دست دارند، کاری ندارند.

بنابراین چرا ایلومیناتی می‌خواهد خود را به جای فراماسونری نشان دهد؟ به نظر می‌رسد که این تصور باعث می‌شود که آن‌ها از آب گل آلود ماهی بگیرند و در این آشوب به مقاصد خود برسند.

همچنین بخوانید: ۸ مخترع جهانی که از اختراعات خود پشیمان شدند


4. آن‌ها یک فرقه شیطانی نیستند

اغلب فرقه‌های زیرزمینی در کتاب‌ها یا فیلم‌ها به صورت فرقه‌های شیطانی نشان داده می‌شوند. تا آنجایی که درباره ایلومیناتی می دانیم اینگونه نیست. تنها چیزی که در این باره می دانیم این است که این سازمان ضد مذهب بود. به همین دلیل کلیسا آن‌ها را کافر و شیطان‌پرست می‌نامید و این باور تا به امروز باقی مانده است. با این حال، این باور که آن‌ها به مذاهب سازمان یافته اعتقاد نداشتند دلیل نمی‌شود که باور کنیم انسان را برای شیطان قربانی کنند.

همچنین بخوانید: نقش فراماسونرها در پیدایش آمریکا


3. نماد آن‌ها یک جغد بود

امروزه اگر درباره ایلومیناتی سؤال کنید، به شما گفته می‌شود که نماد آن‌ها “چشم جهان بین” یا هرم بود. با این حال این نمادها در سازمان‌های اولیه ایلومیناتی وجود نداشت. اولین نماد آن‌ها جغد بود که به نظر می‌رسید نماد دانایی و دانش باشد. از آنجایی که هدف این سازمان توسعه دانش و روشن بینی بود، تعجبی ندارد که بخواهند این نماد را به کار ببرند. اینکه چرا نماد جغد به نمادهای امروزی تبدیل شد جای سؤال دارد.


2. گفته می‌شود که ایلومیناتی بانک فدرال رزرو آمریکا را کنترل می‌کند

یکی از دلایلی که باعث شده تصور کنیم که ایلومیناتی، جهان و از جمله دولت ایالات متحده را کنترل می‌کند، حضور آن در نقدینگی است. همانطور که گفتیم امروزه چشم جهان بین یا نماد هرم را به ایلومیناتی مربوط می‌دانند. چشم جهان بین نماد تمام چیزهایی است که ایلومیناتی می‌بیند و بر آن کنترل دارد. جالب اینجاست که هردو نماد روی اسکناس 1 دلاری آمریکا دیده می‌شوند. وجود نمادهای ایلومیناتی روی اسکناس‌های آمریکایی این موضوع را نشان می‌دهد که شاید بانک فدرال رزرو آمریکا توسط ایلومیناتی کنترل و اداره می‌شود.

همچنین بخوانید: ۳۰ حقیقت تاریخی درباره چه گوارا و زندگی پر فراز و نشیب او


1. اغلب داستان‌های مربوط به ایلومیناتی توسط خود این سازمان ساخته می‌شود

شاید این مورد درباره یک سازمان سری عجیب باشد، اما بسیاری از افراد آن را باور دارند. بسیاری از نظریه‌پردازان معتقدند که اغلب داستان‌هایی که در فضای اینترنت درباره ایلومیناتی گفته شده توسط خودشان ساخته می‌شود. دلیلش این است که مردم گیج شده و ندانند آن‌ها حقیقتاً که هستند و چه کار می‌کنند. در این صورت افرادی که می‌خواهند آن‌ها را متوقف کنند به شک و تردید دچار شده و آن‌ها نیز به اهداف خود می‌رسند.

اگر بخواهید درباره ایلومیناتی با کسی صحبت کنید یا اصلاً درباره آن چیزی نشنیده‌اند و یا تصور می‌کنند که می‌خواهید توطئه کنید. اگرچه این افراد تا حدودی حق دارند، اما اگر این گفته‌ها حقیقت داشته باشد عواقبی به همراه خواهد داشت. اگر یک سازمان مخوف و رازآلود جهان ما را کنترل کند معلوم نیست به چه آینده‌ای دچار خواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟

همچنین بخوانید: ۲۰ کتابی که زندگی شما را متحول می کنند

                               

دیدگاه‌ها (752)

بستن فرم

  1. کریپتون

    اسفند 1, 1400

    قبلا مقاله در مورد LGBT داشتید الان در جستجو ها پیداش نمیکنم حذفش کردید ؟

    پاسخ

    • عباس حسن زاده در پاسخ به کریپتون

      اسفند 1, 1400

      سلام کاربر عزیز،
      به دستور کمیته فیلترینگ اون مقاله از سایت حذف شد

      پاسخ

  2. Mobina

    بهمن 30, 1400

    مستند ظهور رو ببینید

    پاسخ

  3. ناشناس دانا

    بهمن 28, 1400

    بنظر من ایلومیناتی و فراماسونری «باوجود اینکه در ظاهر باهم تفاوت دارن» ولی هردو یکی هستن، مثل یک روح در دو بدن….
    فقط ساز و کارهای عملی و اجرایی شون در دو مسیر متفاوت اما یک سری اهداف مشخص مشترک.

    نماد تک چشم «چشم جهان بین» و هرم ناتمام که نماد هرم خئوپس هست و چیزای دیگه همگی نمادهای شیطانی هستن. مخصوصا «ابلیسک» که نماد آلت تناسلی شیطان

    این‌ها اون بالا نشستن و از طریق ابزارهای مختلف که همون مدیا «رسانه» و دولت‌ها و دولتمردان و ساختارهای سیاسی،قضایی و اجتماعی که همه عروسک های دست شون هستن دنیا رو تحت کنترل خودشون گرفتن و دارن بازی می‌دن.

    پاسخ

  4. پارس

    بهمن 26, 1400

    چه قدر بحث کردید دوستان! یک دانستنی میگم و سپس خودتون میتونید راجبش فکر کنید.
    در کشوره ما طبق قانون کسی که مسلمان هست اگر بخواد تغییر دین بده بهش میگن مرتد و حکمش اعدام هستش..مگر اینکه مجددا به دین اسلام بازگرده..
    قابل توجه شما رهام جان الان که سنی نداری اما حواست رو جمع کن عقایدت رو همیشه انقدر بلند به زبون نیار..

    پاسخ

    • هلیا فلاح اسلامی در پاسخ به پارس

      بهمن 26, 1400

      من یه فیلمی دیدم که دختره چاقه بخاطر زاهرش تحقیرش میکنن بعد خودشو لاغر میکنه و خیلی خوشگل میشه من خیلی دوست دارم فیلم و ببینم نرو خدا اسم فیلم و به من بگید ممنون میشم

      پاسخ

    • Farhan در پاسخ به پارس

      بهمن 26, 1400

      حرفت رو قبول دارم.
      رهام عزیز تمامی سوالاتی که داری در مورد خدا پیامبران و امامان و اینکه چرا ما به اندازه خارجی ها پولدار یا موفق نیستیم .البته باید به داشته هات راضی و شکر گذار باشی
      رفته رفته توی درسات خواهی فهمید اینکه چرا دیگه پیامبری نمیاد .چرا معجزه‌ای دیگه در کار نیست .دلایل وجود خدا .قرآن و تحریف نشدنش همه اینا از دهم تا دوازدهم یاد خواهی گرفت .و دیگه جای شک و تردید نخواهد ماند.

      پاسخ

      • پارس در پاسخ به Farhan

        بهمن 27, 1400

        به امیده روزی که تو درسا یاد بدن انسان باش دینت مهم نیست چی باشه حتی اگر بی دین هم باشی انسانیته که مهمه نه دین..

        پاسخ

        • Farhan در پاسخ به پارس

          بهمن 27, 1400

          مگه دین اسلام چیزی جز انسانیت هم گفته؟؟؟؟کل اسلام در مورد انسانیت
          تاکید کرده دوست گرامی

          پاسخ

          • پارس در پاسخ به Farhan

            بهمن 29, 1400

            من راجب دین اسلام نظر ندادم که عزیز حرفم این بود دین شخصی و خصوصی هست ممکنه کسی نخواد مسلمون باشه. اما چیزی که باید تعلیم داده بشه انسانیته حالا شخص هر دینی که خودش دوست داشته باشه رو میتونه برگزینه و یا اصلا بی دین باشه. این که چه دینی خوبه یا بد رو هرکس خودش میتونه انتخاب کنه و عقاید هم کاملا متفاوته!

            پاسخ

            • Farhan در پاسخ به پارس

              بهمن 29, 1400

              بله درسته
              انسان حق انتخاب داره
              در واقع انسانیت درس داده میشه ولی بعضیا نادیده میگیرنش

              پاسخ

  5. مجد

    آذر 25, 1400

    خوبه که در سنین و سطوح مختلف علمی دوستان با هم بحث دارن
    ولی سعی کنید وقتی میخوایید بحث کنید بر اساس مدارک مستدل باشه
    این که فلانی قدرت جادویی داره
    یا اگه اینطوریه چرا اونطوری نشد
    مثل اینه کسی بگه پدربزرگ من ی کتاب داشت توش نوشته بود اسم حضرت محمد حضرت زرتشته
    بدون مستدل بودن منابع و مدارک بحث بی فایدست

    پاسخ

  6. ریکاردو میلوس

    آبان 8, 1400

    بیاید برید زندگیتونو بکنید تحت تاثیر این افراد خرافاتی مثل رائفی پور هم قرار نگیرید انگار مسخره بازیه شیطان بیاد بالا و این چرت و پرتا خجالت بکشید از این و سالتون

    پاسخ

    • B در پاسخ به ریکاردو میلوس

      آبان 24, 1400

      ایلومیناتی خرافات نیستتتتتت

      پاسخ

      • آیسا در پاسخ به B

        آبان 27, 1400

        دقیقاااااا

        پاسخ

    • امیر در پاسخ به ریکاردو میلوس

      بهمن 9, 1400

      اولا ایلومینایتی به شیطان ربطی نداره دوما اگر همه بخوان مثل شما فکر کنند باور کنید خیلی زود این دنیا از بین میره

      پاسخ

    • داش ریکاردو تو مگه چند سالته؟

      پاسخ

    • پاشا در پاسخ به ریکاردو میلوس

      بهمن 22, 1400

      ایلومیناتی دروغ نیست سازمانی هست که باید همه ما باور کنیم مایکل جکسون هم عضو ایلومیناتی بود کشتنش باید باور کنی

      پاسخ

  7. شهاب

    آبان 8, 1400

    ببینید دوستان. اون نماد شیطان پرستی (اینو…) تک چشم دجال نیست.
    یک چشم بودن خصوصیت و دلیلی بر بد بودن نیست.

    اون تک چشم در واقعه منظور چشم فاسد و دنیایی و مادی هستش. برای همینه که در شیطان پرستان نه شرافت مهمه. نه پاکی. نه عزت. نه بهشت و جهنم. نه اطاعت از پیامبران نه انسانیت.نه…هیچ خوبی و نیکی براشون مهم نیست.

    بعضی ها فکر میکنن شیطان پرست باید حتما از نماد های مخصوص استفاده کنه و این چرت و پرت ها.

    ولی در کل هر کسی که از گناه کار ها باشه. و از فرمان خدا سرپیچی کنه چه فرقی با اون فرقه آلوده و گناه‌ کار داره؟؟
    شیطان کسی نبود که یه شیطان دیگه بیاد گولش بزنه. خودش انتخاب کرد که چی باشه.
    شما هم خودتون انتخاب می‌کنید که کمال انسانیت داشته باشید. یا خوی کثیف حیوانی.
    شیطان و اجنه بدبخت اسلحه که بالاسر شما نذاشتن. دست ما رو هم به زور نگرفتن ببرن ته جهنم. فقط وسوسه و دعوت به زشتی کار اون هاست.
    نه میتونن به کسی آسیب بزنن. نه قدرتی بر این کار دارند. میتونن به هر شکلی به جز چهره پیامبران ظاهر بشن ولی قدرتی برای آسیب زدن به انسان ندارند.

    پاسخ

    • دارک نایت در پاسخ به شهاب

      آبان 8, 1400

      نظر شما رو نمیدونم اما …
      خیلی حق بود…(این طعنه نیست)

      پاسخ

  8. مستر محسن

    آبان 8, 1400

    خیلی هم خوب جالبن اینقدر سخت نگیرید همه داریم کنترل میشیم حتی اگر بد باشه تا الان دوام نمیاوردیم

    پاسخ

  9. مستوره

    مهر 26, 1400

    ببخشید پس بی تی اس هم جزو ایلومیناتی هستن درسته یا نه

    پاسخ

    • 💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜 در پاسخ به مستوره

      آبان 26, 1400

      نخیر عزیزم بی تی اس خودشون گفتن به همه دینا اهمیت میدن و خدارو قبول دارن یکم تحقیق کن ..

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به 💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜

        آبان 26, 1400

        منم خیلی دینم و اماما و …رو قبول داشتم تا اینکه رفتم یکم تحقیق کردم و علم را فرا گرفتم 😐😂

        پاسخ

        • DERUN128 در پاسخ به رهام

          آبان 27, 1400

          بچه بیا پایین سرمون درد گرفت برو همون انیمتو نگا کن🗿🤲

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به DERUN128

            آبان 27, 1400

            هدف چیست؟خوب واقعیته هر کسی نظری داره

            پاسخ

            • DERUN128 در پاسخ به رهام

              آبان 28, 1400

              شنیدم 13 سالته
              اشکالی نداره بزرگ میشی حقیقت رو میفهمی
              از این جور جملات هم نگو خز شدن

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به DERUN128

                آبان 29, 1400

                بیش از یک ساله تو سایت فعالت میکنم پس ۱۴ بعدم من به خدا اعتقاد دارم ولی به امام و اینجور چیزا ندارم مگه خدا نمیگه همه مردم برابرن پس چرا باید امام ها و پیامبر ها قدرت های جادویی و از اینجور چیزا داشته باشن؟قبلا هم گفتن بعضیا ولی جوابای ملت این بود:چون اونا از من و تو عاقل ترن و…ولی حالا در کل من باور ندارم شما می خوای باور داشته باش هر کسی عقیده خودشو داره و نباید دیگران بهش بی احترامی کنن

                پاسخ

                • DERUN128 در پاسخ به رهام

                  آبان 30, 1400

                  چرا اماما قدرت های جادویی دارند؟😐😂😂😂😂😂😂اولا بچه جون باید اولش بگم من 20 سالمه
                  دوما اماما میدونی چقدر به مردم کمک کردن؟میدونی چقدر با خدا راز و نیاز میکردن؟میدونی چقدر از حق خودشون بخاطر همین مردم گذشتن؟
                  بعدم این قدرتای جادویی و این چرتو پرتا نیست اینا معجزه ی خداست
                  درکل بچه برو بشین درستو بخون یا برو به همون مقاله های انیمه و فیلم برس با بزرگتر خودت بحث نکن😂👌

                  پاسخ

                  • یک نفر در پاسخ به DERUN128

                    آبان 30, 1400

                    اتفاقا این بحث جالبی شد( هر چند میدونم فایده ای نداره برای هیچ کدومتون) شما که با ۶ سال سن بیشتر از ایشون، معتقدید ازش فهمیده ترید، یک مقدار بیشتر درباره عقایدتون صحبت کنید. خوشحال میشم با یک نفر دیگه که کورکورانه، بدون اینکه حتی مدرکی دال بر وجود پیامبران و امامان داشته باشه ازشون دفاع میکنه، آشنا بشم. آقا/خانم محترم، اصلا معجزه هست، میشه دلیل اینکه چرا آخرین معجزه مال پیامبر اسلامه و آخرین دین اسلامه، یکم بیشتر حرف بزنی ؟ دوست دارم بدونم از نظر شما، اسلام چرا دین آخر خدا بود ؟ چرا حالا که مردم بیشتر با علم دنیوی اشنا شدن و برای باور خدا به معجزه نیاز دارن، خدا دیگه معجزه( البته معجزات آنچنانی، وگرنه معجزات معمولی که هست) نمیکنه ؟

                    پاسخ

                    • DERUN128 در پاسخ به یک نفر

                      آذر 1, 1400

                      ببین دوست عزیز جالبه…
                      شما سوالاتتون بسیار سطحی هستند اینکه چرا دین اسلام اخرین دین خدا بود باید بگم که خدا رسالتش رو تو دین اسلام کامل کرد و دیگه لازم نبود دین جدیدی بیاد چون هرچی بوده تو اسلام پیاده کرده
                      و اینکه اگه رفتاری از به بعضی افراد به ظاهر مسلمان دیدید بدونید مشکل اسلام نیست مشکل اوناست
                      ی نمونشم خود داعش
                      دلیل اینکه خدا معجزه میکرد اون زمان باید بگم که اون زمان مردم غرق در شبهات و جاهلیت بودند برای همین معجزه میفرستاد به سوی آنها ولی با این وجود بازم اونا ایمان نمیاوردند!
                      دیگه الان مردم علم کافی دارند علم هم تا حدی وجود خدا و حقانیت اسلام رو ثابت کرده(ی مطالعه ریز بکنید)
                      امیدوارم جوابتون رو داده باشم

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به DERUN128

                      آذر 2, 1400

                      خوب اگه خدا دینش رو کامل کرده چرا هنوز داعش وجود داره؟چرا هنوز کافر داریم؟چرا هیچ ادم خارجی دین مارو باور نداره؟

                      پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به رهام

                      آذر 2, 1400

                      خدا تو دینش اجبار نکرده به کسی مثل اونا بلکه راه راست رو نشون داده و توصیه هاشو کامل کرده بهشون حالا هرکی میخواد با خدا باشه هرکی میخواد کافر باشه

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به اوتاکو *

                      آذر 2, 1400

                      به شنیده های شخص بنده وقتی هزار یا احتمالا ده هزار نفر پاک و با ایمان واقعی باشن قیامت میشه و با وضعیتی که من میبینم هیچ وقت قیامت نمیشه 😐😂چون کلا چاهار پنج نفر بودن 😂😂😂😂😂

                      پاسخ

                    • پوکرمن در پاسخ به رهام

                      بهمن 11, 1400

                      داداش گند زدی اون سه هزار نفر بود برای قیام امام زمان چه ربطی به قیامت داره

                      پاسخ

                    • DERUN128 در پاسخ به رهام

                      آذر 2, 1400

                      میدونی چیه؟حرفت مثل اینکه با آنکه اینکه زمین کروی هست ثابت شده ولی چرا هنو ی عده فکر میکنن زمین تخته؟!
                      خب جواب مشخصه دیگه مشکل اسلام نی مشکل اون یاروعه هست که میاد آدم میکشه و ظلم میکنه و اگه هیچ آدم خارجی دین مارو قبول نداره پس چرا اسلام دومین پرطرفتار جهانه؟

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به DERUN128

                      آذر 3, 1400

                      داش میشه بگی کجا گفتن اسلام دومیه؟⁦⟵(o_O) ⁩من تاحالا نشنیدم بعدم مگه خدا بر بنده های خودش ناظر نیست و تقاص گناهانمون رو نباید پس بدیم؟پس چرا اونا میکشن و خون ملتو میریزن و بعضیا خدارو قبول ندارن ولی دارن عشق زندگی رو می کنن؟؟؟

                      پاسخ

                    • Redballoon در پاسخ به رهام

                      بهمن 6, 1400

                      عزیزم اینارو که چرا کسایی بی‌دینن ولی دارن عشق میکنن رو دینی سال دوازدهم قشنگ میخونی. تیترش هم سنت‌های خداست.
                      تو گوگل سرچ کن سنت املا یا امهال و استدراج… قشنگ کامل توضیح میده 🙂
                      پنج شش دقیقه هم بیشتر وقتت رو نمیگیره…ولی کامل نظرت رو تغییر میده.
                      امیدوارم به دردت بخوره.

                      پاسخ

                    • Redballoon در پاسخ به رهام

                      بهمن 6, 1400

                      عزیزم اینارو که چرا بعضی ها با اینکه خدارو قبول ندارن اما خوش میگذرونن رو دینی سال دوازدهم میخونی.تیترش هم سنت‌های خداست.
                      تو گوگل سرچ کن سنت املا یا امهال و استدراج…قشنگ کامل توضیح میده 🙂
                      پنج دقیقه بیشتر هم وقتت رو نمیگیره،ولی دیدت رو کامل تغییر میده.
                      امیدوارم به دردت بخوره.

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به DERUN128

                      آذر 2, 1400

                      سید من خودم خدارو قبول دارم ولی به هیچ وجه منلوجوح پیامبرا و امامارو نه

                      پاسخ

                    • Ozymandias در پاسخ به رهام

                      آذر 6, 1400

                      الان من چی کار کنم که قبول نداری چرا باید حرف یک بچه که چهار متن کتاب نخونده و با هر حرفی به یک سمت میرقصه برام مهم باشه
                      بالا لبت فکر نکنم سبز شده باشه که حرف از این چیزا میزنی

                      پاسخ

                    • ابوالفضل در پاسخ به DERUN128

                      آذر 15, 1400

                      من خودم دین اسلام رو دوست دارم و قبول دارم اما
                      براساس روان شناختی اینجاست که دین بر اساس اعتقاد و باوره که حق شمرده میشه ما انسان ها صرفا به کلماتی احتیاج پیدا می‌کنیم که بتونیم بر اساس اون باوری که از بچگی در ما وجود داره رو باور کنیم مثلا اگه کسی اعتقاد داشته باشه که سوره حمد بهش آرامش میده دقیقا همینطوره ولی اگه کسی معتقد باشه که مدیتیشن میتونه اون رو به خدا برسونه همین اتفاق میوفته یعنی دین با فطرت ما مساویه چون با قانون باور ما برابره ، بر فرضه مثال نماز و یا یوگا و مدیتیشن ، هر دو کارشون یاد خدا و دوری از گناه رو انجام میدن یکنفر نماز رو برای خودش مفید میدونه و یکنفر مدیتیشن رو پس انسان میتونه در ذهنش دینی رو برای خودش قرار بده که هم خدا و پیامبر رو قبول داشته باشه و اعتقاد داشته باشه معجزات خرافه هستند ما نه کنار رفتن دریا حضرت موسی رو دیدیم نه کودکی که هنگام در اومدن از شکم مادرش صحبت کنه نه کشتی نوح رو دیده خاب باید درک کرد این انسان رو که هیچ معجزه ای ندیده ولی میشه بت بالا بردن درک معنوی اینهارو حتی درک کرد من خودم با مدیتیشن تونستم روحم رو از بدنم خارج کنم شاید باورتون نشه ولی مدیتیشن دستگاه جادویی برای قبول مشرقاته

                      پاسخ

                    • You در پاسخ به DERUN128

                      بهمن 9, 1400

                      علم حتی نتونسته تا الان ببینه چیز های اطرافش دقیقا چیه بعد چطور انتظار داری تا حدودی وجود خداوند رو اثبات کنه؟
                      ببینم تو خدا رو با چشمات دیدی؟ صداشو شنید؟ لمسش کردی؟
                      خب اقا یا خانم محترم چطور به وجود همچین چیزی اعتقاد داری؟!
                      بزار یه مثال برات بزنم تو همین دوره کرونا مردم از صد ها خدای مختلف درخواست کمک کردن اما فقط علم و دانشمند ها تونستن واکسن درست کنن و جون مردم رو نجات بدن ببینم نکنه این کار خدا بوده؟
                      بعد اسلام دین کاملیه؟
                      این که به هرکی برسیم که دینش اسلام نباشه کافر حسابش کنیم اینکه به جنس زن توهین بکنیم
                      اینکه انقدر راحت خون مون حلال کنیم و بزنیم طرفو بکشیم چطور ممکنه همچین چیزی کامل باشه؟
                      هر کی از راه رسیده برای خودش دین درست کرده که چیزی که وجود نداره رو با روش های مختلف بپرستیم….
                      معلوم نیست نفعشون تو چی بوده که چیزی به‌نام دین درست کردن!!!

                      پاسخ

                    • یک نفر در پاسخ به You

                      بهمن 10, 1400

                      یک نکته، من خودم مخالف کامل بون اسلامم، ولی اینو بدون، خدا از دین جداست. حوصله توضیح دادن ندارم، ولی به صورت خلاصه، همونقدر که دلیل برای نبودن خدا هست، دلیل برای بودنش هم هست. دو نفر داشتن با هم حرف میزدن، اولی میپرسه چرا میگی خدا هست ؟ اون یکی در جواب میگی تو چرا میگی خدا نیست ؟. در کل دین رو از خدا جدا بدون. اوکی ؟

                      پاسخ

                    • پوکرمن در پاسخ به You

                      بهمن 11, 1400

                      اسلام به خود ندارد هیچ عیبی هر چه دارد از مسلمانی اوست ببخشید که اینو میگم ولی تویی که اینو میگی چقدر درباره دین یا علوم و این چیزا اگاهی داری ؟

                      پاسخ

                    • اوتاکو * در پاسخ به You

                      بهمن 12, 1400

                      چرا انسانی وجود داره که واکسن کشف کرده ؟
                      شاید کار یکی فرای عقلش بوده
                      یعنی خدا

                      پاسخ

                  • اوتاکو * در پاسخ به DERUN128

                    آبان 30, 1400

                    معنی اینکه حضرت محمد از چهارده معصوم هست رو اصلا نمی‌فهمه قبل از اینکه پیامبر بشه هم هیچ گناهی یعنی نکرده بوده اونا افرادی بودن که لیاقتشو داشتن

                    پاسخ

                  • رهام در پاسخ به DERUN128

                    آبان 30, 1400

                    اها صحیح بله بله میفرمودید من کلا باور ندارم حالا هر چه میفرمایید نظر شخصی خودتونه جناپ

                    پاسخ

                  • ایلومیناتی در پاسخ به DERUN128

                    بهمن 16, 1400

                    همین امثال شماها این اخوندا رو پر رو کردین شما همونایی هستید که یا ۴۰ کیلو وزن میرید زیر علم بخاطر امام های خیالیتون خدا رو قبول داشته باشین نه این اما هارو میگن ۱۲۴۰۰۰ پیغمبر داشتیم کی باورش میشه این چرت وپرتا رو تو هم برو درستو بخوند اخوند نشی بچه جون

                    پاسخ

                • یک نفر در پاسخ به رهام

                  آبان 30, 1400

                  بیخیال، اماما کجا نوشته معجزه میکردن ؟ حدیثی که توش درباه معجزه امام فلانی و بهمانی چیزی نوشته باشه، دروغه. اینو هم خودت میدونی هم ما. اگه میخوای انتقادی کنی، اول برس به اصل اسلام و یک مطالعه کامل( نه یک وبگردی ساده که اسلام چیست و اسلام از کجا اومد و اینا) داشته باش، بعد اگر همچنان انتقادی داشتی، بیا و حرف بزن. در ضمن، عقاید انسان ها، مثل آذوقه سفرشون توی این دنیاست. ذهن تو کوله بارت هست. حواست باشه کسی نفهمه توی کوله بارت
                  چی هست. دزد و راهزن و آدم کش توی این دنیا زیاده…

                  پاسخ

                  • DERUN128 در پاسخ به یک نفر

                    آذر 1, 1400

                    جالبه الان شما شدید تایین کننده ی اینکه اسلام چطوریه و چه حدیثی راسته….

                    پاسخ

                    • انسان در پاسخ به DERUN128

                      آذر 7, 1400

                      کاملا حق با شماست!
                      بحث با کسی که اصلا بلد نیست آداب معاشرت رو کلا بیخوده حالا چه برسه به موضوعی مثل دین!
                      شرمنده بابات این حرف اما شما که ۲۰ سال سن دارید چه دستاوردی داشتید که اینجوری به خودتون اجازه توهین به دیگران رو میدید؟!
                      بعد از ۲۰ سال عمر کردن درست حرف زدن رو بلد نیستید حالا شدید منجی اسلام!
                      بابا بنازم این اعتماد به سقفو

                      پاسخ

                    • پوکرمن در پاسخ به انسان

                      بهمن 11, 1400

                      شبیه بهاره رهنما صحبت میکنی
                      ببینن ما یه ضرب المثل داریم که میگه انسان گرسنه ایمان نداره الان فقط 4درصد مردم ایران سیرن اوناهم ایمان ندارن الان ادمای ایران که 96درصدشون گرسنن درباره ایمان حرف بزنن
                      الان توئی که اینهمه به این جوونا توهین میکنی خیلی شاخی بنازم اعتماد به پشت بومت رو

                      پاسخ

                    • پوکرمن در پاسخ به DERUN128

                      بهمن 11, 1400

                      اغا یدیقه یه چیزی میپرسم هرکی بتونه جواب بده به حرف اون گوش میدیم الان خدارو همه بجز you قبول دارن پس این سوال استیون هاوکینگ رو هرکی جواب بده نظر اون روقبول کنیم این بحث عجیب غریبو تموم کنیم خب
                      اگه خدا بدون هیچ خالقی هستش و پس میشه این نتیجه گرفت که یک چیز میتونه بدون خالقی ایجاد بشه پس چرا جهان هستی نمیتونه بدون هیچ خالقی ایجاد بشه
                      هرکسی جوابو درست بگه به حرف اون گوش میدیم چون بالاخره یذره سواد داره[من خودم جوابو میدونم]

                      پاسخ

                    • سلطان بانو در پاسخ به پوکرمن

                      بهمن 21, 1400

                      سلام
                      من میتونم به سوال آقای هاوکینگ پاسخ بدم.
                      پاسخ: شما میگید جهان می‌تونه از هیچ بوجود بیاد درحالیکه بوجود آمدن جهان از هیچ یک چیز کاملاً نامعقول هستش مثل اینکه ما یک کشوی خالی داشته باشیم و فردا میایم میبینیم اون کشو پر شده معقولانه ترین نظریه ممکن این است که یک شخصی این کشو را پر کرده نمیگیم از هیچ بوجود آمده. حالا میرسیم به «خدا» اینکه خداوند خالقی نداره و همیشه بوده و ما نمی‌توانیم این رو درک کنیم چرا؟ چون ما الان داریم توی یک جهان مادی زندگی می کنیم و مدام خداوند رو با خودمون و اطرافمون مقایسه می کنیم ولی این دلیل بر وجود نداشتن خدا نیست، درست مثل یک جنین چون دوران جنینی خود را سپری میکند و توی این مرحله چیزی به نام گیاه را ندیده بنابراین نمی‌تواند درک بکنه که گیاه چیه ، ولی دلیل بر وجود نداشتن گیاه نیست(این یک مثال بود برای کسانی که وجود خدا را انکار می کنند)
                      وجود خداوند رو با علوم تجربی نمیشه اثبات کرد چون علوم تجربی علومی مادی هستند ولی با فلسفه میشه

                      اینم بگم من تحصیلات زیادی ندارم کلاس دهم هستم و تمامی اینها حاصل تلاش و تفکر و تحقیقات خودم هستش.

                      پاسخ

                    • پوکرمن در پاسخ به سلطان بانو

                      بهمن 25, 1400

                      افرین به تحقیاتت جواب جالبی دادی ولی ناقصه باید میگفتی که ما از ده بعد به وجود اومدیم و اولین بعدی که به وجود اومده زمانه که یک چز نسبیه خب اگر با برخورد ماده به دارک کاتر مواد بوجود اومده پس زمان که نخستین بهده و همه چیز از اون بوجود میاد از چه چیزی به وجود میاد از اونجایی هر دانشی که تابحال از جهان داریم واقعا هیچی نیست نمیتونیم بگیم زمان چجوری بوجود اومد حالا اینجا برمیگردیم به سوال اول فقط بجای جهان میگیم زمان قطع به یقین یک چیز نسبی نمیتونه تمام چیزهای جهان رو به صورت کامل درست کنه پس چه چیزی میتونه یک چیز کامل رو به وجود بیاره و حتی فراتر از بعد دهم باشه
                      پاسخ صحیح خدا

                      پاسخ

                    • سلطان بانو در پاسخ به پوکرمن

                      بهمن 26, 1400

                      جواب شما هم درسته.
                      فکر کنم به فیزیک کوانتوم مربوط میشه.
                      البته من با دلایل فلسفی جواب دادم شما با فیزیک، که هردو درسته.

                      میتونم بپرسم تحصیلات شما تا چه حدی هستش؟؟

                      پاسخ

                    • پوکرمن در پاسخ به سلطان بانو

                      بهمن 29, 1400

                      دوازدهم هستم امسال کنکور دارم

                      پاسخ

                • ارمان در پاسخ به رهام

                  آذر 5, 1400

                  قدرت جادویی داشتن منم خودم خدا پرستم قدرت جادویی نداشتن مهربون بودنو همیچین چیزی قدرت جادویی از کجا در اوردی

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به ارمان

                    آذر 6, 1400

                    داش چندمی که نمیدونی عیسی مرده ها و زنده میکرده 😐😂یجور میگی انگار مت به خدا باور ندارم چرا خدارو باور دارم ولی اماما و پیامبراشو نه

                    پاسخ

                    • سلطان بانو در پاسخ به رهام

                      بهمن 30, 1400

                      ببخشید ولی پیامبران قدرت جادویی نداشتن اصلا مسئله جادو با معجزه زمین تا آسمان فرق دارد.

                      این معجزاتی هم که پیامبران انجام میدادند کار پیامبران نبوده و کار خدا بوده که خود پیامبران هم این رو میگفتند.

                      شما هم بهتره اینقدر زود تحت تاثیر هرچیزی قرار نگیرید و لطفاً یاد بگیرید مودب تر و محترم تر با دیگران صحبت کنید.

                      و اینکه چرا امامان و پیامبران مقام بالایی دارند؟؟ امامان و پیامبران در واقع تمامی کارهای خوب و پسندیده رو انجام می دادند و در واقع هرکسی که بتونه مثل آنها زندگی اش رو خوب و پاکیزه نگه داره و بسیار عبادت بکند جایگاه بالایی دارد.

                      البته من عقیده خودم رو به هیچکس تحمیل نکردم من دلایل خودم رو گفتم که شواهد و مدارک هم دارم، خودتون با عقل و منطق خودتون بسنجید.

                      پاسخ

                  • Redballoon در پاسخ به ارمان

                    بهمن 6, 1400

                    در پاسخ به رهام:
                    اولا حضرت عیسی پیامبر بود و همه‌ پیامبران هم معجزه دارن.
                    دوما شما میگی به خدا باور داری ولی پیامبر رو نه.
                    عزیز من مگه دین خدا و سخنانش رو کسی به‌غیر پیامبرش به ما رسونده؟!؟
                    قرآن از طریق پیامبر بر ما نازل شده…هر چیزی که ما از خدا میدونیم رو پیامبران بهمون رسوندن.
                    حالا همه‌مون میدونیم کتابای الهی دیگه متاسفانه تحریف شدن…ولی قرآن نه.
                    قدیمی‌ترین نسخه قرآن که تو کتابخانه دانشگاه بیرمنگهام انگلستان نگهداری میشه رو با قرآن کنونی تطبیق دادن و هر دوشون یکین.
                    جالبه که بدونی این قرآن فقط چندسال بعد فوت پیامبر نوشته شده.
                    اگه پیامبرا نبودن شما هم الان خدا رو نمیشناختی… پس انقدر بی‌انصاف نباش.

                    پاسخ

                    • پوکرمن در پاسخ به Redballoon

                      بهمن 11, 1400

                      باو مردم رو ولش کنین الان مگه اون اعتقادات خودش رو به شما تحمیل کرده ول کنین این بند و بساط دین رو جمع کنین الان از نصف بیشتر کسایی که اینجان م من نمیدونن فرق نماز جمعه وظهر چیه اگه اینهمه معتقدین به خدا نه به ما اثبات کنین

                      پاسخ

          • پوکرمن در پاسخ به DERUN128

            بهمن 11, 1400

            الان انیمه چه ربطی به بچه بودن داره😠😠😠

            پاسخ

      • H در پاسخ به 💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜

        آبان 30, 1400

        اولا ایلومیناتی شیطان پرستی نیست بعدم هیچوقت از ی فن درباره بدی های اون گروه نپرس🗿🚬

        پاسخ

      • محمد در پاسخ به 💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜

        دی 11, 1400

        هر خدایی که قبول دارن اون شاید خدای ما نباشه که اونا قبول دارن 🌹

        پاسخ

      • ناشناس در پاسخ به 💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜

        بهمن 27, 1400

        نه. بی تی اس عضو ایلومیناتی. ولی آنها اول که عضو شدند به خدا اعتقاد داشتند و دارند اما نمی دانستند عضو چه جهنمی شدند.

        پاسخ

      • Mobina در پاسخ به 💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜

        بهمن 30, 1400

        تو مگه دیدی شنیدن کی بود مانند دیدن

        پاسخ

    • ttttttttt در پاسخ به مستوره

      آذر 22, 1400

      نه همش دورغ هست

      پاسخ

    • aysan bigkid در پاسخ به مستوره

      دی 29, 1400

      ببین من تحقیق کردم وفهمیدم خیلی از تجارت های بزرگ توسط این فرقه کنترل میشه همونطور که اینجا گفته شده و تو هالیوودوبالیوودوهمچنین کیپاپ ردپای ایلو ها هست اما مشخصه که همه هنرمندا باخواست خودشون یا حتی با اگاهی گرفتار این فرقه نشدن و بعضیا درواقع ناخواسته به دام افتادن مخصوصا تو کیپاپ که کمپانی ها مسعولن واونا نظارتگرن حدس من درمورد بی تی اس اینه که اونا احتمالا توسط کمپانی مجبور وتهیدید یا وسوسه شدن که مطمعنم الان دارن جون میکنن که خودشونو نجات بدن اما بیرون اومدن از هممچین فرقه هایی مساویه با مرگ مثل توپاک شکور رپر امریکایی که اهنگ علیه ایلوها خوند وکشته شد من بازم نمیدونم دقیقا چه خبره ولی به عنوان یه ارمی مطمعنم بی تی اس گرفتار اونا شدن و امیدوارم نجات پیدا کنن اما با تمام اینها من هیچ چیز بدی در مفهوم موسیقی اونا و چیزی که به ارمی اسیب بزنه پیدا نکردم ومطعنم اونا دارن مقابله میکنم فقط نماد های ایلوها تو چهار تا موزیک ویدیو هست که اونم قطعا کار کمپانیه بی تی اس اصلا بد نیست فقط گرفتاره

      پاسخ

    • Mobina در پاسخ به مستوره

      بهمن 30, 1400

      بله اونا هم کنترل شدن تا مارو کنترل کنن

      پاسخ

  10. مستوره

    مهر 26, 1400

    ببخشید پس بی تی اس هم جزو ایلومیناتی هستن درسته

    پاسخ

    • یه نفر در پاسخ به مستوره

      بهمن 27, 1400

      Nope
      تو اگه به بی تی اس گیر ندی یا به ایدل های دیگ گیر ندی یک پسر موفق میشی💖

      پاسخ

  11. ممد

    مهر 1, 1400

    اینا همش چرت و پرته . همین سران و رئیس هاشون رو بگید تا برم …. بزارم😑 اعصاب مارو کیفی کردن .اگه هم با شیطان ارتباط داشته باشن . خداوند آنها را نابود میکنه . همون شیطون که تو وکیل مدافع شیطان میگفت من پادشاه جهنم ام . میخوام ببینم وقتی دم در جهنم با عزرائیل رو به رو شه مخواد چکار کنه😐 اینا همش تباهی هست نه عضوشون شید نه بهشون فک کنید به قولی …… یک یک شون😉 بای

    پاسخ

  12. فرزاد

    شهریور 31, 1400

    شیطان پرستی آخر عاقبت نداره بهش فکر نکنید
    تمام پیامبران گفتند اگر زیاد به گناهان فکر کنید
    به آن ها آلوده خواهید شد.

    پاسخ

  13. صالح

    شهریور 31, 1400

    نماد های شیطان پرستی دیگه
    یک ساعت با جملات بازی میکنید.

    پاسخ

  14. Brenda

    شهریور 29, 1400

    خو دیگه الان بیلی ایلیش یه ایلوعه 😐

    پاسخ

    • یه نفر در پاسخ به Brenda

      مهر 14, 1400

      چه ربطی داره اخه میشه توضیح بدی واقعاااا؟؟؟

      پاسخ

  15. امیر

    شهریور 20, 1400

    این ها برنامه دارند که کل جهان را مثل یک رئیس جمهور بگیرن و برای اینکار هم دارند تو کارتون بچه ها نماد ها را میزارند و بعد الز خودشون بیشتر نشون بدهند

    پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به امیر

      شهریور 29, 1400

      چطوری با گذاشتن نماداشون توی کارتونا، کنترل دنیا رو بدست میگیرن ؟ این همیشه برام سوال بوده. یکی میشه بیاد بهم بگه مثلا یک قسمت از باب اسفنجی چطوری قراره دنیا رو از این رو به اون رو کنه ؟

      پاسخ

      • سلطان بانو در پاسخ به یک نفر

        شهریور 31, 1400

        با استفاده از ضمیر ناخودآگاه و کنترل ذهن

        که این نماد ها در ذهن کودکان در ضمیر ناخودآگاه ثبت میشود
        و اثر آن در بزرگسالی معلوم میشه.
        و به این وسیله می‌توانند نقشه هاشون را پیش ببرند.

        درباره شرطی شدن ذهن
        و نظریه ناخودآگاه زیگموند فروید تحقیق کنید متوجه میشوید

        پاسخ

        • دیسی در پاسخ به سلطان بانو

          آذر 1, 1400

          اینا حتی آهنگی اختراع کردن که اگر پخش بشه و کسی باید به مدت ۵ دقیقه هی اسم خودشو بگه و اون آهنگ باشه شما ۱۰ سال بعد هم میفهمید اون یارو تو ضمیر ناخودآگاه شما ضبط شده و به سرعت میفهمید

          پاسخ

          • سلطان بانو در پاسخ به دیسی

            آذر 3, 1400

            اسم این آهنگ چیه؟

            پاسخ

            • دیسی در پاسخ به سلطان بانو

              بهمن 11, 1400

              یادم نمیاد ولی نوعی صدا داره که شنیده نمیشه ولی حرفی که باهاش زده میشه خو ناخداگاه پخش میشه

              پاسخ

  16. ❤آنالی❤

    شهریور 14, 1400

    خاک بر سرِشون کنن😒💔
    خدا نشناس‌های بدبخت🤪💔
    ایشالا نابود بشن راحت شیم…

    پاسخ

  17. 💜مژگان💜

    شهریور 12, 1400

    مرگ مایکل جکسون کار این‌ها بود🥺💜

    تنها کاری که میتونیم بکنیم این هست که همه‌اشون رو به خدا واگذار کنیم تا همه چیز عادلانه باشه😇💙

    ولی هر چند مرگ مایکل چندان عادلانه نبود😔💔
    کاش میشد نسل اینجور آدم‌ها منقرض بشه…🥲🖤

    #روحِ_مایکل_شاد😘❤

    پاسخ

  18. Unt

    شهریور 5, 1400

    این همه درموردشون مطالعه کردم ولی هیچی نمیدونم

    پاسخ

  19. سلطان بانو

    تیر 19, 1400

    متاسفانه این افراد ایلومیناتی نفوذ زیادی در زمینه های مختلف دارند .
    امیدوارم روزی برسه که دیگر شاهد این جریانات نباشیم.

    فلسفه شون خیییییییلییی طولانی هستش

    ولی من حدود دو سال هستش که راجع به این موارد تحقیق میکنم.

    منشأ اصلی این جریان به مصر باستان بر میگرده حتی نماد چشم جهان بین هم به نماد حوروس یکی از خدایان اصلی مصر باستان بر میگرده و حتی ماسون ها اعتقاد دارند که همگی فرزندان ایسیس(isis) الهه مصری بیوه می دانند و علاوه بر مصر باستان برخی از خدایان باستانی دیگر مثل سمیرامیس که حدود ۶۰۰۰ سال پیش در بابل پرستیده میشد و همینطور ایشتار الهه بین النهرین . یا بت مولوخ که به صورت جغد هستش
    و کابالا و برخی علوم جادوگری همه در مصر باستان رواج داشت که با حضور چندین ساله یهودیان در مصر باستان این علوم به اونها هم منتقل شد و کابالای یهودی شکل گرفت و البته بگم که مدارک مهمی هم در این باره وجود داره که بعضی خدایان باستانی درواقع اجنه و شیاطین بودن در بعضی کتیبه های باستانی بابل و مصر و سومر(خدایان به شکل سم دار و نیمه حیوان نیمه انسان وجود دارند) میتونید تحقیق کنید.
    پس از آن در زمان حضرت سلیمان (ع) دوباره جادوگری و کابالا رواج پیدا کرد که حضرت سلیمان تمامی مطالب جادوگری و کابالا را جمع آوری کرد و در زیر خاک دفن کرد.
    البته ماسون ها و یهودیان حضرت سلیمان را پیامبر نمی‌دانند و ایشان را بت پرست و جادوگر و حتی ماسون اعظم میدانند!
    و پس از سالها در زمان جنگ های صلیبی یک عده شوالیه که به سربازان مسکین مسیح(ع) معروف بودند مسئولیت محافظت از اورشلیم را بر عهده داشتند متاسفانه به دلیل آشنایی با همان مطالب کفر آمیز و جادوگری قرار گرفتند و سرانجام تعدادی از آنها به دلیل کفر و جن پرستی توسط کلیسای کاتولیک اعدام شدند ولی عده ای به سمت کشور اسکاتلند که در آن زمان پادشاه آنجا به کلیسا بی اهمیت بود پناه آوردند و پس از دوران رنسانس که دین زدایی و سکولاریسم در اروپا رواج پیدا کرد اولین لژ فراماسونری خود را در اسکاتلند تاسیس کردند
    اینم بگم که بر اساس خیلی شواهد ومدارک این افراد انسان های زیادی را برای این خدایان قربانی میکنند.

    ارتباط زیادی بین فراماسونری و ایلومیناتی هست منتها ایلومیناتی درجات بیشتری از فراماسونری داره و شیطانی تر هم هست

    و….

    پاسخ

    • ارشیا در پاسخ به سلطان بانو

      شهریور 21, 1400

      میشه چند منبع و مستند معتبر در مورد اینکه چطور تشکیل شده و چه اهداف دارن و افراد درون این سازمان چگونه جایگاه خود را بالا می‌برند معرفی کنید ممنون میشم🙏

      پاسخ

      • سلطان بانو در پاسخ به ارشیا

        شهریور 25, 1400

        بله چشم
        حتماً 😁
        یکی از منابع تحلیل انیمیشن استراتژیک و ماسونی I pet goat2 هستش که در سایت موسسه وعده صادق که هم به صورت فیلم و هم به صورت مقاله وجود دارد

        باقی مطالب هم با سرچ در اینترنت و منابع معتبر قابل دیدن است.

        درضمن مجموعه کتب قبیله لعنت هم کمک کننده است

        پاسخ

      • Mobina در پاسخ به ارشیا

        بهمن 30, 1400

        مستند ظهور

        پاسخ

    • kia در پاسخ به سلطان بانو

      دی 6, 1400

      میشه بگی اهداف گروه ایلومیناتی چیه؟ و چه قوانینی دارن؟

      پاسخ

      • سلطان بانو در پاسخ به kia

        دی 11, 1400

        اهدافشان ایجاد حکومت واحد در جهان و از بین بردن یکتاپرستی و جایگزین کردن شرک و شیطان پرستی هستش طی تحقیقاتی که انجام دادم

        و درباره قوانینش اطلاعات زیادی وجود ندارد و اطلاعاتی هم که الان وجود دارد بسیار کم اهمیت است ولی کسی که می‌خواهد به این فرقه وارد بشه باید کارهای زشت و وحشتناکی رو انجام بده

        پاسخ

  20. واقعا ؟

    خرداد 3, 1400

    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    واقعا ؟ باورم نمیشه ، کسایی که پایین این متن نظر گذاشتن ، شما فقط انیمه و سریال و … میبینید ؟ من اصلا مخالف دیدن اینجور چیزا نیستما ، با اینکه کل وقتتو بزاری پاشون مخالفم ، اشتباه برداشت نکنید ، منظورم اینه که وات دا ف …. آخه ؟؟؟؟ یکم برید تاریخ مطاله کنید ، یکم مستند ببینید ، یکم با حقیقت مواجه بشید ! ایلومیناتی کاملا واقعیه ، هیتلر کاملا واقعیه ، هیتلر میدونست که آمریکا و اسرائیل ( یهودیان مقیم خاور میانه ) همشون آدمای کثافتن ، من با هیتلر مشکلی ندارم ، چون هدفش کشتن و قتل عام همه مردم نبود ، اصلا مردم و سربازای گمراه شده رو نمیکشت ، اگر یه گیمر این وسط پیدا بشه ، میتونه به من بگه دیالوگ شفرد تو مدرن وارفیر دو چی بود ، تاریخ رو برنده مینویسه ، اگر برنده باشی ، میتونی دشمنت رو منزجر کننده تر از خودت نشون بدی و با کارایی که اون نکرده کارای خودت رو توجیه کنی ، چرا ؟ چون برنده کسیه که دشمناش کامل مرده باشن ، وقتی چنین برنده ای وجود بیاد ، کسی نیست که باهاش مخالفت کنه ، وققتی خود آمریکا چنین چیزایی رو میگه ، وقتی آمریکا با بمب اتم ، وقتی که جنگ تموم شده بود ، خاک ژاپن و هیروشیما رو نابود میکنه ، میفهمیم که کی واقعا هیتلر بوده ! همه فقط میان میگن هیتلر خوب بوده ، نمیگن چرا خوب بوده ، یا اگر هم بگن ، چرت و پرت میگن ، یه عده هم کلا مخالفن یا همش میگن چی میگی داوش ؟ هیتلر برای این آمریکا و اسرائیل رو میکشت چون خود ایلومیناتی بودن ، اون جسد های سرباز های خودش و اسیر هایی که میمردن رو میسوزوند ، چون جا نداشت ، و یه عده هم عکس گرفتن ، حالا اون عکسا چین ؟ مدرک جرم آدم سوزی !!!! عجیب تر از اون اینه که یه عده انقدر محکم این حرفا رو باور کردن که انگار خودشون اونجا بودن !!! یه مشت چرت و پرت دارن به خوردتون میدن ، شما هم باور میکنید ، من موندم چرا هیچکس عقیدش درست نیست ، یه نفر چیزای درست رو اشتباه فهمیده و اشتباه توجیه میکنه ، اون یکی هم کلا چیزا رو اشتباه فهمیده ، ولی بعضا درست توجیه میکنه ،
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن
    این در جواب به همس ، لطفا همه بخونن

    پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به واقعا ؟

      خرداد 3, 1400

      باش باش

      پاسخ

    • محمد پاشا در پاسخ به واقعا ؟

      خرداد 8, 1400

      اصلا هیتلر خودتی خوبه؟

      پاسخ

    • قاتل بروسلی در پاسخ به واقعا ؟

      مرداد 2, 1400

      اونوقت از کجا معلوم که عقیده ی تو درست باشه که میگی هیتلر خوب بوده؟ مگه خودت اون زمان اونجا بودی؟؟؟؟
      و اینکه درسته آمریکا هیروشیما و ناکازاکی رو بمب هسته ای زد و اقدام وحشیانه ای بود.اما چرا از استعمار وحشیانه ی ژاپن در چین و کره حرفی نمیزنی؟؟میدونی این دو کشور زمان استعمار ژاپن چی کشیدن؟

      پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به واقعا ؟

      شهریور 21, 1400

      بله . بسیار هم عالی. فقط یک سوال از همه کاربران محترم سایت، یکی میشه این متن رو برای من خلاصه کنه ؟ چون به طور کل هیچی ازش نفهمیدم.شما میگی همه اشتباه میکنن، یا داری میگی هیتلر بد بوده ولی خوب بوده ؟ میشه اگر خودتون میتونید این رو به طور خلاصه جمع بندی کنید و دوباره بنویسید ؟ البته هر کس دیگه ای هم نوشت راضی هستم.

      پاسخ

    • toga در پاسخ به واقعا ؟

      مهر 3, 1400

      ارام باش ارام…سریالا و انیمه هایی ک میبینم از یه طریق دارن اینارو بهمون میگن خب البته اکثرمون عاشق کتاب و تاریخیم(تاریخ چرت نه)…

      پاسخ

    • ایلومیناتی در پاسخ به واقعا ؟

      آبان 6, 1400

      ایلو میناتی هیچ وقت از بین نرفته شما به عقیده خودت فک کن یه روزی میرسه که همه همتون بهمون ایمان میارید و اون روز برده ای بیش نیستید واقعیت تلخه ولی حتی بزرگاتونم بهمون ایمان آوردن به خودتون بیاید

      پاسخ

    • ریکاردو میلوس در پاسخ به واقعا ؟

      آبان 7, 1400

      نخوندم

      پاسخ

    • بز در پاسخ به واقعا ؟

      آبان 8, 1400

      باشه تو خوبی

      پاسخ

    • دارک نایت در پاسخ به واقعا ؟

      آبان 9, 1400

      تا جایی با کاربر واقعا موافقم ولی مشکل اینجاست که….
      تقریبا ۷۵ درصد حرفش بر پایه تئوری بوده که هیتلر قصد ریشه کن کردن فرماسونری داشت.
      ما انسان ها رو نمیتونیم از رو کار هاشون قضاوت کنیم همچون هیتلر ، کشورانی همچون انگلیس و آمریکا جنایات وحشتناک تر……
      استالین که ۳۵ میلیون قتل عام کرد
      مائو ۷۵ میلیون….
      درکل شما برین داستان کودکیش رو بخونید متوجه خواهید شد
      از یه طرف ، اسمش جنگه ، باید افرادی بمیرند تا یکی از طرفین پیروز شه.

      پاسخ