10 حقیقت جالب پنهان درباره ایلومیناتی

از آنجایی که ایلومیناتی (Illuminati) یک سازمان پنهان و سری است، درباره آن اطلاعات چندانی نداریم. گفته می‌شود این سازمان از قدرتمندترین افراد کره زمین تشکیل شده تا به طور سری بر روابط جهانی نظارت داشته باشند وتمام سیاست‌مداران و دولتمردان، عروسک خیمه شب بازی آن‌ها محسوب می‌شوند و حیات ما به تصمیمات آن‌ها وابسته است!

اگرچه وجود چنین سازمانی حتمی است، اما دقیقاً نمی‌دانیم چه افرادی جز آن هستند و اینکه آیا در این باره دروغ گفته می‌شود یا خیر. بسیاری از سیاست‌مداران و بازیگران معروف به عضویت در این سازمان متهم شده‌اند، اما هیچ چیز ثابت نشده است. در اینجا ده راز حقیقی این سازمان را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. این سازمان ممکن است منحل شده و دیگر وجود نداشته باشد

یکی از بزرگ‌ترین حقایقی که ممکن است ایلومیناتی‌ها آن را پنهان کنند این است که ممکن است این سازمان دیگر وجود نداشته باشد. پس از یافتن محل اختفای آن‌ها در سال 1776 در بایرن، آن‌ها تنها 9 سال دیگر به فعالیت خود ادامه دادند و پس از آن قانون در مقابلشان ایستاد. به نظر می‌رسید کلیسا و دولت بایرن از تأثیر آموزه‌های آن‌ها بر مردم می‌ترسیدند. البته که گفته می‌شود اگرچه فرقه اصلی از هم فرو پاشید، اما برخی از اعضای آن فرقه‌های خود را به وجود آوردند که اکنون جهان را کنترل می‌کنند. برخی هم می‌گویند آن‌ها به فعالیت زیرزمینی خود ادامه دادند و هرگز فرقه‌شان از هم فرو نپاشید. در واقع از آن زمان به بعد هیچکس از هویت و فعالیت آن‌ها خبری ندارد!

همچنین بخوانید: ۱۵ حقیقت درباره دیپ وب و دارک وب


9. آن‌ها سیستم طبقاتی داشتند

در سال 1782 و زمانی که ایلومیناتی جامعه رسمی خود را داشت، درباره ساختارش اطلاعاتی منتشر شده بود. جالب‌ترین مورد منتشر شده این بود که ساختار جامعه آن‌ها از سه طبقه تشکیل شده که توسط اعضا اداره می‌شود. این سه طبقه عبارت‌اند از طبقه اول (پرورشگاه)، طبقه دوم (جایگاه‌های ماسونی) و طبق سوم (اسرار). بنابراین به خوبی مشخص است که اعضای آن مسیر صعودی مشخصی داشته و به جایگاه‌های بالاتر می‌رسیدند. اگر ایلومیناتی هنوز هم وجود داشته باشد، حتماً طبقات مختلف خود را حفظ کرده است.

همچنین بخوانید: ۱۰ نظریه فلسفی جالب که تصورتان از جهان هستی را تغییر می‌دهد


8. آن‌ها تمام بانک‌ها و تجارت‌های بزرگ را کنترل می‌کنند

یکی از حقایق ایلومیناتی‌ها که مسلماً نمی‌خواهند از آن خبر داشته باشید این است که آن‌ها تمام بانک‌ها و تجارت‌های بزرگ جهان را کنترل می کنند. آن‌ها سیستم نقدینگی خود را دارند که به وسیله آن بر جهان تجاری مسلط شده‌اند. گفته می‌شود که اغلب بانک‌های بزرگ جهانی با ایلومیناتی‌های بایرنی اصیل ارتباط داشته و این ارتباط تاریخی باعث شده که ایلومیناتی‌ها نقدینگی موردنیازشان را داشته باشند.

همچنین بخوانید: ۱۰ موجود افسانه‌ای که ممکن است واقعاً وجود داشته باشند


7. آن‌ها در پشت پرده اغلب حوادث مهم جهان قرار دارند

حتی اگر مشخص شود که نیمی از حوادث مهم جهان به دست آن‌ها روی داده مسلماً طی یک دادگاه عمومی محکوم خواهند شد. با این حال گفته‌هایی مبنی بر این حقیقت وجود دارد که اغلب رویدادهای کوچک یا بزرگ جهان به دست آن‌ها روی داده است. بسیاری معتقدند که از ترور جان اف کندی تا حمله به برج‌های دوقلوی آمریکا به دستور ایلومیناتی رخ داده است تا به اهداف خود برسند.

همچنین بخوانید: ۱۰ حقیقت عجیب درباره مرگ رازآلود راسپوتین


6. اعلامیه استقلال ایالات متحده هم مشکوک بود

اگرچه درباره کنترل جامعه آمریکا توسط ایلومیناتی‌ها گفته‌های بسیاری وجود دارد، اما نبود حقیقت باعث شده که به آسانی این گفته‌ها را کنار بگذاریم. اگر این مورد صحیح باشد، می‌توان همزمان بودن تشکیل ایلومینانی و اعلامیه استقلال آمریکا در یک زمان را توجیه کرد.

ایلومیناتی به طور رسمی در 1 مه 1776 شکل گرفت و تنها 2 ماه بعد، اعلامیه استقلال ایالات متحده امضا شد. این همزمانی باعث شده بسیاری تصور کنند که ایلومیناتی در شکل‌گیری آمریکای امروزی نقش داشته و از آن زمان قدرت این سرزمین را در دست دارد.

همچنین بخوانید: حقایق تاریخی و جالب درباره تیمور لنگ بنیانگذار سلسله تیموریان


5. آن‌ها فراماسون نیستند

برخی از افراد، ایلومیناتی را با فراماسون‌ها اشتباه می‌گیرند و تصور می‌کنند آن‌ها یک فرقه هستند. در حقیقت ایلومیناتی‌ها به این اشتباه دامن می‌زنند و از آن به نفع خود استفاده می‌کنند؛ درصورتی‌‌که آن‌ها دو فرقه مجزا هستند و البته قوانین مشترک دارند. فراماسون‌ها از ایلومیناتی قدیمی‌تر هستند و با سازوکارهایی که ایلومیناتی‌ها در آن دست دارند، کاری ندارند.

بنابراین چرا ایلومیناتی می‌خواهد خود را به جای فراماسونری نشان دهد؟ به نظر می‌رسد که این تصور باعث می‌شود که آن‌ها از آب گل آلود ماهی بگیرند و در این آشوب به مقاصد خود برسند.

همچنین بخوانید: ۸ مخترع جهانی که از اختراعات خود پشیمان شدند


4. آن‌ها یک فرقه شیطانی نیستند

اغلب فرقه‌های زیرزمینی در کتاب‌ها یا فیلم‌ها به صورت فرقه‌های شیطانی نشان داده می‌شوند. تا آنجایی که درباره ایلومیناتی می دانیم اینگونه نیست. تنها چیزی که در این باره می دانیم این است که این سازمان ضد مذهب بود. به همین دلیل کلیسا آن‌ها را کافر و شیطان‌پرست می‌نامید و این باور تا به امروز باقی مانده است. با این حال، این باور که آن‌ها به مذاهب سازمان یافته اعتقاد نداشتند دلیل نمی‌شود که باور کنیم انسان را برای شیطان قربانی کنند.

همچنین بخوانید: نقش فراماسونرها در پیدایش آمریکا


3. نماد آن‌ها یک جغد بود

امروزه اگر درباره ایلومیناتی سؤال کنید، به شما گفته می‌شود که نماد آن‌ها “چشم جهان بین” یا هرم بود. با این حال این نمادها در سازمان‌های اولیه ایلومیناتی وجود نداشت. اولین نماد آن‌ها جغد بود که به نظر می‌رسید نماد دانایی و دانش باشد. از آنجایی که هدف این سازمان توسعه دانش و روشن بینی بود، تعجبی ندارد که بخواهند این نماد را به کار ببرند. اینکه چرا نماد جغد به نمادهای امروزی تبدیل شد جای سؤال دارد.


2. گفته می‌شود که ایلومیناتی بانک فدرال رزرو آمریکا را کنترل می‌کند

یکی از دلایلی که باعث شده تصور کنیم که ایلومیناتی، جهان و از جمله دولت ایالات متحده را کنترل می‌کند، حضور آن در نقدینگی است. همانطور که گفتیم امروزه چشم جهان بین یا نماد هرم را به ایلومیناتی مربوط می‌دانند. چشم جهان بین نماد تمام چیزهایی است که ایلومیناتی می‌بیند و بر آن کنترل دارد. جالب اینجاست که هردو نماد روی اسکناس 1 دلاری آمریکا دیده می‌شوند. وجود نمادهای ایلومیناتی روی اسکناس‌های آمریکایی این موضوع را نشان می‌دهد که شاید بانک فدرال رزرو آمریکا توسط ایلومیناتی کنترل و اداره می‌شود.

همچنین بخوانید: ۳۰ حقیقت تاریخی درباره چه گوارا و زندگی پر فراز و نشیب او


1. اغلب داستان‌های مربوط به ایلومیناتی توسط خود این سازمان ساخته می‌شود

شاید این مورد درباره یک سازمان سری عجیب باشد، اما بسیاری از افراد آن را باور دارند. بسیاری از نظریه‌پردازان معتقدند که اغلب داستان‌هایی که در فضای اینترنت درباره ایلومیناتی گفته شده توسط خودشان ساخته می‌شود. دلیلش این است که مردم گیج شده و ندانند آن‌ها حقیقتاً که هستند و چه کار می‌کنند. در این صورت افرادی که می‌خواهند آن‌ها را متوقف کنند به شک و تردید دچار شده و آن‌ها نیز به اهداف خود می‌رسند.

اگر بخواهید درباره ایلومیناتی با کسی صحبت کنید یا اصلاً درباره آن چیزی نشنیده‌اند و یا تصور می‌کنند که می‌خواهید توطئه کنید. اگرچه این افراد تا حدودی حق دارند، اما اگر این گفته‌ها حقیقت داشته باشد عواقبی به همراه خواهد داشت. اگر یک سازمان مخوف و رازآلود جهان ما را کنترل کند معلوم نیست به چه آینده‌ای دچار خواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟

همچنین بخوانید: ۲۰ کتابی که زندگی شما را متحول می کنند

                               

دیدگاه‌ها (752)

بستن فرم

  1. اهورا

    مرداد 8, 1399

    آیا از شما پیمان نگرفتیم که شیطان را عبادت نکنید(قرآن کریم) دوستان ایلومیناتی یا شیطان پرستان یا ماسون ها چیزی بجز پوچی و سردرگمی ندارن و هیچی نیستن جز یه مشت فریب خورده که زندگی پست حیوانی رو ترجیح دادن به انسان بودن از هیچ جنایت و کثافط کاری دریغ نمیکنن برای پول و اگر زندگیشونو در دید کلان و جزئی تحلیل کنیم به نتیجه ای جز خوردن و خوابیدن و دستشویی رفتن نمیرسیم خالی از هرگونه رحم و انسانیت هستن هیچ شرافت و ریشه ای ندارن اینها همان ها هستند که خداوند در قرآن میفرماید برای همیشه در جهنم خواهند ماند و هیچ عفوی درکار نیست برای اینها

    پاسخ

    • م در پاسخ به اهورا

      شهریور 26, 1399

      بله دقیقا اما من بالای ایلومیناتی تحقیق دارم موضوع گیچ کننده ای هست

      پاسخ

  2. .

    تیر 25, 1399

    دوست من ایلومناتیه

    پاسخ

    • Tom در پاسخ به .

      مرداد 6, 1399

      شما یا خیلی نترسی یا اینکه دوستت واقعا ایلو نیست..که اگه بود هیچ وقت جلوی تو نمیگفت.. هر چقدر هم بهش نزدیک باشی

      پاسخ

    • سلی در پاسخ به .

      مرداد 26, 1399

      مگه ایلو کشکه؟:/

      پاسخ

    • لیزا در پاسخ به .

      مهر 23, 1399

      خوشا به سعادتش😂😂

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به .

      آبان 5, 1399

      منم پاپ بزرگم

      پاسخ

    • بی نام در پاسخ به .

      آذر 5, 1399

      خواهشا یه چی بگو باورم شه؟ آخه یکی که ایلومیناتی هست نمیاد حتی به دوستش بگه مطمئن باش ایلومیناتی نیست و شوخی کرده باهات

      پاسخ

  3. مقداد

    تیر 22, 1399

    بزرگترین نیرنگ شیطان این بود که به بقیه قبولوند وجود نداره و قدرتشم تو همین بود.

    کوین اسیپسی- مظونین همیشگی 1995

    پاسخ

    • rUHOLLAH در پاسخ به مقداد

      آذر 1, 1399

      کوین اسپیسی نقش اول فیلم خانه پوشالی نویسنده بوده خبر نداشتیم؟

      پاسخ

      • بیس در پاسخ به rUHOLLAH

        آذر 5, 1399

        فیلم ندیدی حرف نزن،این دیالوگ کوین اسپیسی تو فیلم مظنونین همیشگیه،هنوز نمیدونی مظنونین همیشگی فیلم یا کتاب اون وقت میای جواب الکی میدی.

        پاسخ

  4. مهدی رضایی

    تیر 22, 1399

    اون جغد همون بولوخ هست که طبق اسناد کتبیه های باستانی خدایی هست که برای اون انسان قربانی میکردند.. پس لطفا نگین که ایلومیناتی شیطان پرست نیستند..
    مورد دوم اینکه از بین نرفتند فقط سری تر از گذشته شدند.. این همه خواننده خارجی که تبلیغ ایلومیناتی میکنند رو دریابید و جستجو کنید

    پاسخ

  5. Ben y

    تیر 18, 1399

    سلام دوستان نظر ها جالب تر از خود مطب بود،

    درمورد ریورس فقط یاد اهنگ شر اعظم افتادم که شاهین نجفی یه تیکه رو تو اهنگ تکرار میکرد که برعکسش یه جمله میشد یه نفر تو فسبوک کشفکش کرده بود خودمم برسیش کردم درست بود،بیشتر راجبش توضیح نمیدم…

    ولی هرجا سرچ میکردم همه زوم کرده بودن رو همون تیکه،کل اهنگ رو امین وحید میخوند!! که تفسیری براش نبود!

    اینم بگم من خودم اهنگاشو دوس دارم البومای راک و همچنین اهنگای جدیدش ،حرفاشم همیشه برام جالب بوده و فقط یه اهنگ اونشکلی داشت که هیچوقت خودش توضیحی نداد و معلوم نشد جریان چی بود! یجا گفته بود کاری به خدا و شیطان نداشته باشید چیزی که مقابل شماست انسانه!
    یه چیزایی هیچوقت مشخص نمیشن، دوس دارم نظرتونو بدونم

    پاسخ

  6. محمد

    تیر 14, 1399

    سلام
    در واقع من با بیشتر حرفای شما موافقم . ولی یکی از حرف هاتون از نظر من تقریبا اشتباهه . ایلومیناتی یه سازمان شیطانیه . چون بیشتر ایلومیناتی ها تبلیغ شیطان رو میکنن و خودشون رو شبیه شیطان گریم میکنن و از نشانه های شیطان پرستی استفاده میکنن و یا حتی توی بزرگترین سایت ها و فیلم ها و انیمیشن ها و کانال های ایلومیناتی سعی کردن ابلیس و شیطان رو باما دوست کنن ! من از بچگی راجب ایلومیناتی تحقیق کردم و الان یه ضد ایلومیناتی هستم و با ایلومیناتی به شدت مخالفم .

    پاسخ

    • عرفان در پاسخ به محمد

      تیر 29, 1399

      دمت گرم

      پاسخ

    • عرفان در پاسخ به محمد

      تیر 29, 1399

      اونا حتی بخاطر اینکه توپاک شکور عضو گروهشون نشد کشتن مثل توپاک شکور بگید کیلومیناتی یعنی بکش ایلومیناتی رو مرگ بر ایلومیناتی

      پاسخ

    • shijinmin در پاسخ به محمد

      تیر 31, 1399

      من فکر می کنم از شیطان استفاده می کنن چون شیطان برای ما تبدیل به نماد وحشت قدرت فریب و …شده در واقع هدفش از استفاده و تبلیغ این موضوع ایجاد کردن یه حالت ترس و راز الود برای ماعه شما وقتی از یکی می ترسی از دستوراتش اطاعت می کنی بیشتر سعی می کنن با قدرتش تورو ضعیف نکنه…

      پاسخ

    • LuCiFeR در پاسخ به محمد

      مهر 18, 1399

      پسر خوب مگه شما تا حالا از نزدیک یک ایلومیناتی رو دیدی که میگی خودشونو مث شیطان گریم میکنن..؟
      اینایی هم که میبینی میامن شیطان رو به ایلومیناتی ربط میدن واسه اینه که مردم ازشون بترسن و سر به سرشون نذارن

      پاسخ

  7. سهیل

    تیر 5, 1399

    ایلومیناتی چه … شعریه این سازمانی که شما میگین حواسش به همه چی هست و همه چی رو در جهان کنترل میکنه سازمان سیا cia هستش که یسری تبلیغ میکنن ایلومیناتی

    پاسخ

  8. d.s

    خرداد 27, 1399

    با این چیزا خودتونو شاد یا ناراحت نکنین دنیا کارش همینه …… فقط جاستتت اکسوووووووووووووووووووووووو اند بی تی اسسس اند بلک پینک اند کیپاپپپپپپپپپ اند کره لاوررررر اند کی دراماااااا ^__^

    پاسخ

    • The Fiery Phoenix در پاسخ به d.s

      تیر 1, 1399

      only
      only
      only
      K-POP
      is LOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE

      پاسخ

      • ARMY در پاسخ به The Fiery Phoenix

        تیر 13, 1399

        شما هم کی پاپو میشناسی چه جالب

        پاسخ

        • The Fiery Phoenix در پاسخ به ARMY

          تیر 25, 1399

          کی پاپ رو همه میشناسن!عشقن همشون

          پاسخ

      • لیزا در پاسخ به The Fiery Phoenix

        مهر 23, 1399

        من خودم army ام ولی خوب این چه ربطی داشت . عزیزم تازه با kpop آشنا
        ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ😂😂😂

        پاسخ

    • ^ـــ^ در پاسخ به d.s

      تیر 30, 1399

      ایلومینات تو کیپاپ هم هست و نشونه هاش تو ام وی هاشون هم هست

      پاسخ

      • shijinmin در پاسخ به ^ـــ^

        تیر 31, 1399

        از این چیزا استفاده می کنن تا بازدیدا بره بالا نه تو فقط توی کیپاپ(که به نظرم کمتر ازش استفاده میشه)بلکه توی هالییود هم هست اکثرا برای شایعه پراکنی و خبرساز شدنن فقط

        پاسخ

        • Minsa در پاسخ به shijinmin

          شهریور 4, 1399

          نه عزیزم توی کیپاپ و ام ویا هست ولی علنی نمیکنن که جزو اون ایلوهان

          پاسخ

      • The Fiery Phoenix در پاسخ به ^ـــ^

        دی 18, 1399

        اون نشونه هایی که شما میگید تو همه ی کنسرت های دنیا هست.حتی تو ایران هم من دیدم.فقط مختص کیپاپ که نیست.اصلا این اراجیف تو مخ جوونها میکنن که به زمین و زمان بی اعتماد باشن و از زندگی لذت نبرن.بشینید زندگی تون رو بکنید بابا.

        پاسخ

      • Kookmin is real در پاسخ به ^ـــ^

        اسفند 3, 1399

        اره بلک پینک ایلومیناتیه لیسا بارها اینو ثابت کرده

        پاسخ

    • بی نام در پاسخ به d.s

      مرداد 13, 1399

      داداش با اینکه ربطی کلا به ماجرا نداشت ولی
      جاستتتتتتتت
      کیپاپپپپپپپپپپپپ☆^☆

      پاسخ

    • بی نام در پاسخ به d.s

      مرداد 13, 1399

      خود خدا هم تو قران در ایت الکرسی که هر روز بچه های گفته که اجباری به پذیرفتن دین نیست
      تا وقتی که اعتقادات به خدا و شیطان و این چیزا باشه همه ما در جنگ خواهیم موند
      من ترجیح میدهم که نه مسلمون باشم و نه شیطان پرست
      بلکه از انسانیت پیروی کنم
      انسانیت که خیل وقته با اومدن این چیزا به دنیا مرده

      پاسخ

      • M.t در پاسخ به بی نام

        مرداد 13, 1399

        خب خیلی خوبه که این قدر اطلاعات داری.ولی جالب اینه که بدونی توی همون قرآنی که تو میگی اسلام به عنوان دینی که فقط صبح تا شب نماز بخونی و قرآن بخونی یقه لباستو تا گلو ببندی نیست….اسلام به عنوان یه کلید برای رسیدن به همون اهداف والا انسانیه.ولی شوربختانه برخی افراد به ظاهر مسلمونین که صدای صبحان الله شون تا سه تا کوچه میپیچه وجه اسلامو خراب کرده و برخی اشخاص رو مثل شما بدبین……

        پاسخ

      • . در پاسخ به بی نام

        آذر 28, 1399

        انسانیت دین نیست خود انسان نیاز به هدایت داره

        پاسخ

        • Rs در پاسخ به .

          آذر 28, 1399

          اتفاقا هست ، مشکل شما اینه که دین رو مثل آداب میبینید ، ولی ما دین رو مثل روش میبینیم ، مثل اینکه میگن فلان کار ضرر داره نکنید یا اینکه اینکار بر اساس حقوق انسانیه یا نه ، دین اینه عزیزم

          پاسخ

      • The Fiery Phoenix در پاسخ به بی نام

        دی 18, 1399

        از کدوم انسانیت دم میزنی.در زمانهای قدیم کودک و زن قربانی می کردن و رو پیشونی هاشون داغ میذاشتن و به بردگی می بردن و اعداماشون با کندن دست و پاها و سوزاندن اجرا میشد.اونوقت از نظر شما اینها انسانیته و حالا با اومدن این چیزا انسانیت مرده؟؟!!!!!تا جایی که من میدونم هیچ وقت انسانیت وجود نداشته و نخواهد داشت.حداقل ای کاش همه مثل بی تی اس بودن ولی مثل داعشی ها نبودن.

        پاسخ

        • Hidden در پاسخ به The Fiery Phoenix

          اسفند 4, 1399

          چشم هاتو باز کن و یک جانبه نگاه نکن ،طرفدار شونی ، اوکیه ، ولی چرا بدون اطلاعات درست و دقیق حرف میزنی و داری بیسوادی خودتو ثابت میکنی و اینکه عقلت تو چشمته

          پاسخ

          • قاتل بروسلی در پاسخ به Hidden

            مرداد 2, 1400

            الان مثلا تو با سوادی و عقلت سرجاشه؟اتفاقا تموم حرفاش دلیل و مدرک داره.اون زمانها اگه انسانیتی وجود میداشت تو نطفه خفه میکردن.الان هم که این داعشی ها و طالبان داره خون مردم رو میمکه و هیچ کس هم اعتراض نمیکنه.حالا شاید بگی پشت این گروه ها آمریکا و ایلومناتی و … باشه.ولی پشت خوارج زمان امام علی هم آمریکا بود؟
            و اینکه یادت نره که امام حسین تو دشت کربلا چی گفت.گفت اگه دین ندارید حداقل آزاده باشید.بی تی اس همین آزاده هاییه که امام حسین گفته.خدا رو چه دیدی؟شاید آخرش همین بی تی اس ها مسلمان شدن و رفتن بهشت و این آدمهایی که ادعای انسانیت می کنن سر از آتش جهنم در آوردن.چه بسا کافرانی که یه شبه مومن شدن و چه بسا عابدانی که یه شبه کافر.

            پاسخ

    • Mahshid exol در پاسخ به d.s

      مرداد 19, 1399

      جاست اکسو

      پاسخ

    • ♡کیم تهیونگ♡ در پاسخ به d.s

      شهریور 18, 1399

      بی تی اسسسسسسسسسسسسسسسسسسس تا ابد…
      اکسوووووووووووووووووووو عشققققققققققققققققققققمممممممم

      پاسخ

      • لیزا در پاسخ به ♡کیم تهیونگ♡

        مهر 23, 1399

        Just BTS &teahyung

        پاسخ

        • ریده به ارمی در پاسخ به لیزا

          دی 18, 1399

          حجی بتس با ایلومیناتی معروف شده
          یه سرچ بزنی میاد
          وگرنه پخی هم نیستن

          پاسخ

          • The Fiery Phoenix در پاسخ به ریده به ارمی

            دی 18, 1399

            اصلا چیزی به اسم ایلومناتی وجود نداره.اگه وجود هم داشته باشه باید گفت داعشی ها همین ایلومناتی ها هستن نه بی تی اس.پس هیت بیخود نده

            پاسخ

            • ریده به ارمی در پاسخ به The Fiery Phoenix

              دی 22, 1399

              داش ببین میدونم باورش سخته ولی مدرک هست تا دلت بخاد
              خیلی کنجکاوی ببینی گل پسرات چجوری معروف شدن تو تلگرام این کانال همرو گفته BTSIR7X

              پاسخ

              • The Fiery Phoenix در پاسخ به ریده به ارمی

                دی 24, 1399

                آره باورش سخته برام چون اعتقاد من اینه که کل قدرت این دنیا دست خداونده و همون طور که تو قرآن فرموده خدا به هر کس که بخواهد روزی میدهد و هر کس که نخواهد نمی دهد خدا به هر کسی خودش بخواد شهرت و شوکت و بزرگی میده و به هرکس که نخواد نمیده.ولی اینکه شماها میگید گل پسرهام با قدرت ایلومناتی معروف شده دارید منکر قدرت خدا می شید.چون هر اتفاقی به اذن خدا میفته حتی اقدامات ایلومناتی که می گید نظم دنیا رو کنترل میکنه.ولی اگه حق با شما هم باشه پس میشه گفت ایلومناتی ها خیلی هم آدم های بدی نیستن.چون وقتی بی تی اس که زیردستشه جون هزاران نفر از خودکشی و حتی بت پرستی نجات داده پس خدا میدونه خود ایلومناتی جون چند نفر رو نجات داده باشه.در حال حاضر هزاران مسلمان بیگناه تو چین و هند و … به خاطر دین اسلام کشته می شن و ولی شما هیچ وقت نمی گید که این کار ها کار شیطان پرستان ایلومناتیه و فقط به بی تی اس بیچاره که آزارش به مورچه هم نمی رسه و فقط هدفش شاد کردن مردمه گیر میدید.درحالیکه همه ی اون نشانه هایی که می گید تو همه ی کنسرتهای دنیا وجود داره.حالا اگه حرفهای شما دروغ باشه یعنی دارید تهمت می زنید و این خودش یه جور شیطان پرستیه.

                پاسخ

                • امیر حسین در پاسخ به The Fiery Phoenix

                  بهمن 2, 1399

                  دوست عزیز خداوند تا روز قیامت با پاداش عبادت های گذشته ی ابلیس زمین رو در اختیارش قرار داده اونوقت چرا به این فرقه ی شیطان پرست میگین جون چند نفر رو نجات داده بعدش اینا به خاط دین اسلام کشته نمیشن به خاطر گشنگی بیماری اینا مردن چرا هر چی بلا هست رو به اسلام ربط میدید

                  پاسخ

                  • The Fiery Phoenix در پاسخ به امیر حسین

                    بهمن 19, 1399

                    شما اول کامنت من رو درست بخون بعد کامنت بذار.کجا همه چی رو به اسلام ربط دادم؟؟؟تعدادی زیادی مسلمان در هند و چین دارن کشته میشن.نه به خاطر گرسنگی بلکه به خاطر مسلمان بودنشون که حتی گفته شده زنده زنده تو آتیش سوزونده میشن.اونوقت مگه بی تی اس همچین کاری تا حالا کرده؟؟نگو منکر اینید که خیلی ها رو از خودکشی نجات داده!اونوقت جنابعالی میگید این گروه شیطان پرستی جون چند نفر رو از خودکشی نجات دادید؟دل چند نفر رو تو دنیا شاد کردید؟ولی بی تی اس قلب میلیونها انسان با موسیقی هاشون شاد کردن.اونوقت چطور می تونید بگید بی تی اس شیطان پرسته؟؟شیطان پرست واقعی تروریست و داعش و … که اگه خدایی ناکرده دستشون برسه حتما به اعضای بی تی اس آسیب میزنن.ضمنا اینکه خدا قدرت دنیا رو به شیطان داده فقط در حد وسوسه کردن آدمها و طی الارض (یعنی در یک زمان در همه ی مکانها حضور داشتن) هست.اگه شیطان قدرت زیادی در این دنیا میداشت میتونست مانع گلستان شدن آتش حضرت ابراهیم و شکافتن رود نیل در مقابل عصای حضرت موسی و شفای بیماران حضرت عیسی میشد.حتی مصیبت های امام حسین در دشت کربلا هم به اذن خدا بوده.یعنی خدا میتونست مانعش بشه ولی نشد چون مصلحتی در آن بود.پس هر چی تو این دنیا ایتفاق میفته به اذن خداست.حالا هر چقدر هم که شما ناراضی باشید.

                    پاسخ

              • The Fiery Phoenix در پاسخ به ریده به ارمی

                دی 24, 1399

                آره باورش برام سخته چون اعتقاد من اینه که کل قدرت دنیا دست خداونده و اینکه میگین ایلومناتی کل دنیا رو در دست داره منکر شدن قدرت خداست و اگه گل پسرهام به جایی رسیده به اذن و قدرت خداوند بوده نه ایلومناتی.الان کاملا معلومه که مشکلت شیطان پرستی و اینجور چیزها نیست.فقط فن یه خواننده ی دیگه ای اومدی اینجا الکی هیت میدی.چون اگه واقعا خداپرست بودی اینقدر مطمئن نمی گفتی بی تی اس شیطان پرسته و اگه این حرف دروغ باشه داری تهمت میزنی که این خودش شیطان پرستی اصله.تمام این مدارکی که میگی برای همه ی کنسرت های دنیا وجود داره.نکته ی جالب اینه که شما کشت کشتار های فجیعانه ی داعش رو نمیگید شیطان پرستی و فقط به بی تی اس گیر دادی که کاری جز شاد کردن مردم انجام نمیدن.بگذریم که چندین نفر رو از خودکشی تو دنیا نجات داده.

                پاسخ

            • امیرمهدی در پاسخ به The Fiery Phoenix

              دی 22, 1399

              من ک میگم اینا همش ی مش چرت و پرته ک آنتی ایلو میناتی ها خودشون شایعه کردن. البته نظر من است و روش هیچ نظر. قطعی ندارم

              پاسخ

              • The Fiery Phoenix در پاسخ به امیرمهدی

                دی 24, 1399

                ولی به نظر من چارتا مستند ساز بیکار نمی دونستن در مورد چه موضوعی مستند بسازن دور هم جمع شدن با هم مشورت کردن که چی بسازیم کل دنیا رو تکون بده بعد به نتیجه رسیدن که این چرت و پرتها رو بسازن که اصلا به نظر من پایه و اساس درست و حسابی نداره.مثلا مستند ظهور میگفت سقف گنبدی نیروی مثبت و الهی داره مثل مسجد.خب این درست.ولی کاخ سفید هم گنبدی شکله.یا حتی تو این مستند طبق سخن پیامبر محاسبه کرد که امام زمان سال 2022 یا 2023 ظهور میکنن.خب انشاا… که همین جمعه ایشون ظهور کنن.ولی سخن امام محمد باقر هست که می فرماید “کذب الوقاتون” یعنی وقت تعیین کنندگان دروغ گو هستند.پس اینطوری کل مستند ظهور دروغ محضه.

                پاسخ

    • شر در پاسخ به d.s

      دی 18, 1399

      حاجی بی تی اس خودش برا ایلومیناتی کار میکنه

      پاسخ

    • Kookmin is real در پاسخ به d.s

      اسفند 3, 1399

      ییسسسس جاست بی تی اس

      پاسخ

  9. IHAM.

    خرداد 16, 1399

    کلش دروغہ اینایی ک نوشتن ایلومیناتی ضد مذهب نیس.

    پاسخ

  10. Nrgsa±

    خرداد 13, 1399

    فقط میتونم بگم کاملا درست و حقیقته و هنوز هم وجود دارن…

    پاسخ

  11. Sara

    خرداد 12, 1399

    انسان موجودی فراتر از جسم هست برای دریافت و شهود صحیح باید به واقعیت انسانی خودمون و نیروهای درونمون مسلط شیم در این حالت مرزهای بسیار باریک حقیقت و واقعیت و سایه های موازی همه بدلها و اصل های حیات برای ما آشکار میشه ایلومیناتی به معنی روشن ضمیری هست و دقیقا نیاز انسان انروز برای رهایی از جهل آخر الزمانی تجهیز به شهود و روشن ضمیری هست پیشنهاد می کنم جای غرق شدن در نمادها و مثالها و فرضیه ها به خود درونی و پرورش آگاهی و گسترش شهود سطح بالا بپردازیم برای هر کس هم مسیر متفاوت هست ادیان مختلف به قدر بضاعت سعی کردند که تعالیمی به پیروان خودشون بدهند در مکاتب بودا و کابالا و تعالیم فراماسونری به نوع دیگه در کل جهان بر پایه آگاهی و انرژی می چرخه اگر به آگاهی و تواناییهامون مسلط نباشیم انرژی ما مثل یک مهره استفاده میشه و اگر در سطح بالاتری قرار بگیریم بازیگردان هستی میشیم

    پاسخ

    • Vahed در پاسخ به Sara

      تیر 29, 1399

      Like

      پاسخ

    • من هستم در پاسخ به Sara

      آذر 17, 1399

      من خودم حس میکنم این روشن ضمیران واقعا دارن سعی میکنن ادمارو نجات بدن، چون ادما با فاصله گرفتن از خدا و اصالتشون و فراموشی اینکه خودشون خدا هستن دارن خودشون و سیارمونو نابود میکنن

      پاسخ

      • امیر حسین در پاسخ به من هستم

        بهمن 2, 1399

        انسان ی خداعه؟/؟یعنی چطور ی ادم توی ی جسم میتونه ی خدا باشه/؟؟؟مثل این میمونه که بگیم ی نارنجک دستی میتونه ی بمب اتم باشه یا ی جاروبرقی ی سیاهچاله ی فضایی باشه

        پاسخ

    • فری در پاسخ به Sara

      دی 2, 1399

      زیبا

      پاسخ

  12. پیمان

    خرداد 1, 1399

    من میخواستم باهاشون ارتباط برقرار کنم حتی برگه ای فرستادن گفتن باید عضو بشی بعد من گفتم اوکیه یه برگه فرستادن تمام اطلاعاتتو میخوان یعنی یاید اون برگه رو کامل میکردی بعد ثبت میشد

    پاسخ

    • Shadow در پاسخ به پیمان

      خرداد 5, 1399

      سلام میشه بهم با دلیل و منطق توضیح بدی اینا چیشون خوبه؟ (قصد بی احترامی ندارم)

      پاسخ

    • ايدا در پاسخ به پیمان

      خرداد 9, 1399

      چجوري ميشه وارد شد ؟

      پاسخ

    • ايدا در پاسخ به پیمان

      خرداد 9, 1399

      چجوري ميشه باهاشون در ارطبات بود ؟

      پاسخ

    • Parsa.h در پاسخ به پیمان

      شهریور 13, 1399

      میگم داداش مگه ایلو کشکه؟؟؟

      پاسخ

  13. Mohamadd

    اردیبهشت 24, 1399

    واقعا چه جوری میشه پیداشون کرد باهاشدن ارتباط گرفت…

    پاسخ

    • ریحانه در پاسخ به Mohamadd

      اردیبهشت 31, 1399

      میدونی ارتباط با اونها مثل یک لیوان زهره که اگه تمامش کنی بهت طلا میدن خب تو لیوان زهر رو میخوری و به طلا میرسی اما همون موقع میمیری پس برات طلا نفعی نداره

      پاسخ

  14. Mina

    اردیبهشت 20, 1399

    واقعا این چه وضعشه پس به حرفای کی اعتماد کنیم!؟
    یعنی واقعا شیطان نمیپرسن این ایلومیناتیا؟

    پاسخ

    • Shadow در پاسخ به Mina

      اردیبهشت 21, 1399

      اینا به ظاهر شيطان پرست نیستن ولی در واقع به جدای خدا، به شیاطین ایمان دارن.

      پاسخ

    • NN در پاسخ به Mina

      خرداد 2, 1399

      حالا فرض کن شیطان پرست باشن شیطان پرستا و خدا پرستا یکین جفتشون موجودات تخیلی رو میپرستن و بخاطرش ادم میکشن

      پاسخ

      • Shadow در پاسخ به NN

        خرداد 26, 1399

        خدا تخیلی نیست. خدا اثبات شدست. حتی آلبرت انیشتین هم با استفاده از فیزیک وجود خدا رو اثبات کرد. درضمن خداپرستان درسته که گاهی اوقات آدم میکشن ولی باید ببینی که کی رو میکشن. افراد کافر، ستمگر، گناهکار، مجرم و… تو هرگز نمیتونی خداپرستان رو با شیطان پرستان مقایسه کنی. خداپرستان در راه حق و درست و به خاطر خدا آدم میکشن. تازه یه وقت فکر نکنی هرچی قتل اتفاق میفته به خاطر خدائه، گاهی اوقات انسان ها با میل شخصی خودشون آدم میکشن مثل برای گرفتن انتقام، کینه، انجام دادن یک ماموریت و…. که این هیچ ربطی به خداپرست بودن یا شیطان پرست بودن نداره. قشنگ معلومه که هیچ مطالعه و تحقیقی در این زمینه نکردی و فقط اومدی یه چیزی گفته باشی. چون کسی که از این مسائل آگاه باشه، همچین مقایسه غیرمنطقی رو نمی نویسه.

        پاسخ

        • عماد در پاسخ به Shadow

          خرداد 31, 1399

          خود انیشتین به وجود خدا اعتقاد نداشت

          پاسخ

          • Rs در پاسخ به عماد

            خرداد 31, 1399

            نخیر ، انیشتین بی دین بود نه بی خدا ، اون به خدایی اعتقاد داشت که همه چیز رو بر اساس ریاضیات انجام میداد

            پاسخ

            • Shadow در پاسخ به Rs

              تیر 1, 1399

              دقیقا

              پاسخ

            • سعید در پاسخ به Rs

              تیر 1, 1399

              یه تحقیقی راجع به گرایشش به یهودیت بکن…

              پاسخ

              • Shadow در پاسخ به سعید

                تیر 1, 1399

                ببخشید یه سوال داشتم. راست میگن که انیشتین در اواخر عمرش مسلمان شده بود؟

                پاسخ

                • سعید در پاسخ به Shadow

                  تیر 2, 1399

                  اینا که میگن به آقای بروجردی(مرجع وقت)نامه داده بوده و اسلام آورده بوده با تاریخ تحلیلی رد میشه و به نظرم درست نیس…

                  پاسخ

              • Shadow در پاسخ به سعید

                تیر 1, 1399

                البته من مثل آقا/خانم RS شنیدم که میگن در طول زندگیش به هیچ دینی اعتقاد نداشته. ولی خیلیا هم میگن در اواخر عمرش مسلمان شده بود. این ادعا درسته؟

                پاسخ

                • سعید در پاسخ به Shadow

                  تیر 2, 1399

                  منم موافقم ولی سنگ یهود رو به سینه زدن چه معنی ای میتونه داشته باشه؟
                  پانتئیسم بودن انشتین و روی هم رفته تفکراتش خیلی به آموزه های مذهبی و تعالیم ادیان آسمانی نزدیک بود:انشتین به اندازه ی خودش و با متد خودش به حقیقت رسید:به مقداری از حقیقت:به نظرم ناخودآگاهانه متدین بود:تدین به ظاهر نیس:به نظرم خیلی از بزرگان مثل فروید هم همینطور بودن،هر چند با خوانش ها و قرائت های خرافی و اشتباه دین ابراز مخالفت کردن:حرف زیاده اما دین همون چیزیه که نشه باهاش مخالفت کرد و اصلا با ساختار وجودی نوع انسان در تضاد نباشه:لا اکراه فی الدین:ینی در ظرف دین هیچ چیزی که باعث ناخوشایندی باشه نیست:یک دهان خواهم به پهنای فلک…:شرح این هجران و این سوز جگر این زمان بگذار تا وقتی دگر…

                  پاسخ

                  • Hidden در پاسخ به سعید

                    اسفند 4, 1399

                    حتی هایزنبرگ ، فیزیکدان ، گفته بود ک اگر ب درجه ای از علم برسید ک خیلی بالا باشه(از نظر عقل و علم )نه از نظر سِمَت .. ک ادامه اش گفته به یک بی دینی و بی خدایی مطلق میرسید ، اما در انتهای مسیر خدا در انتظار شما هست!

                    پاسخ

          • سعید در پاسخ به عماد

            تیر 1, 1399

            خود انیشتین؟خود خودش؟
            باشه،تو راس می گی…آره بابا،اصلا انیشتین از فیزیکم چیزی سرش نبود…

            پاسخ

          • Shadow در پاسخ به عماد

            تیر 1, 1399

            اینو از کجا شنیدی؟ حالت خوبه؟

            پاسخ

          • The در پاسخ به عماد

            شهریور 9, 1399

            👉👌

            پاسخ

          • دیسی در پاسخ به عماد

            آبان 29, 1400

            اصلا انیشتین انسان نبوده

            پاسخ

        • Hp در پاسخ به Shadow

          تیر 25, 1399

          هر دو یه چیزی میپرستن و اونکیه رو رد می کنن چه اثباتی وجود داره که کدوم درسته ما یه داستان کردن تو مخمون که خدا خوبه و شیطان بده و در ضمن هستن خدا پرستایی که انسان می کشن اسلام داعش القاعده و… مسیحیت یهودی رو می کشن فقط اسمشو گذاشتن کشتن وگرنه با قربانی کردن فرقی نداره . اصن بدبختی ما از جایی شروع شد که به جایی اینکه به فکر توانایی های خودمون باشیم به فکر پیدا کردن کسی هستیم که بپرستیم و تویی که میگی خدا وجود داره اثباتش کن و انیشتن ندانم گرا بود بعنی نه میتوان اثبات کنه خدا هست و نه می توانه اثبات کنه نیست ندانم گرا با بی دین فرق داره

          پاسخ

          • Shadow در پاسخ به Hp

            مرداد 2, 1399

            وقتی که داعش و القاعده رو با اسلام یکی کردی و اونا رو خداپرست دونستی، فهمیدم در حدی نیستی که درباره این چیزا نظر بدی؛ پس منم هیچی بهت نمیگم جز اینکه انسان طوری آفریده شده که به یک قدرت بالاتر از خودش متکی باشه و علاوه بر اون، قطعا جهان ما یک خالق قدرتمند داره که تونسته همچین جهانی رو خلق کنه وگرنه فکر کردی که همه ی این مخلوقات از کجا اومدن؟
            درباره انیشتین هم برو بیشتر تحقیق کن. اطلاعات در حدی نیست که باهات گفت و گو کنم.

            پاسخ

            • 484 در پاسخ به Shadow

              آبان 1, 1399

              👌🏻👌🏻👌🏻

              پاسخ

            • Hidden در پاسخ به Shadow

              اسفند 4, 1399

              👏🏻👏🏻

              پاسخ

          • Rs در پاسخ به Hp

            مرداد 2, 1399

            مثل همیشه آدماییکه میخوان این چیزا را با مفاهیم ساده فیزکی اثبات کنن ،برای همه آدما موقعیتی پیش اومده یا پیش میاد که احساس نیاز و ناتوانی میکنن ،اطلاعات شما بسیار پایینه اگه واقعا فکر میکنی منظور ما اینه که خدا به کسی که تلاش نمیکنه پاداش میده ، واقعا زندگی بدون هدف چه معنی داره ، اگه خدایی نیست چه کسی حق داره تعیین کنه آدم کشتن کار بدیه ، من زور دارم پس میکشم تهشم خودم میمیرم چرا باید وقتی هیچ مجازاتی وجود نداره خودم رو به قوانینی که بقیه آدما وضع کردن پایبند کنم ، اونی که کار خوب میکنه چی عایدش میشه ، دنیا رو خوب کنه که چی بالاخره که همه میمیرن

            پاسخ

          • Omid در پاسخ به Hp

            آبان 20, 1399

            دمت گرم نظرمنم همینه

            پاسخ

            • Shadow در پاسخ به Omid

              آبان 22, 1399

              منطق و استدلال بیار. از نظرت دفاع کن

              پاسخ

          • redballon🎈 در پاسخ به Hp

            بهمن 30, 1399

            داستان شنگول منگول رو که شنیدی شما؟
            گرگه میاد میگه من مامانتونم،بره ها ازش سند و مدرک میخوان…
            گرگه صدای گوسفند در میاره،دستاشو سفید رنگ میکنه و …
            خب آخرش چی شد هان؟
            دارم میگم اگه داعش میاد میگه من مسلمونم،شما نباید لای قرآن رو باز کنی ببینی اصلا مسلمونی یعنی چی؟
            اسلام میگه مظلوم نکش،داعش میکشه…
            همین کافیه.
            پس یعنی داعشی ها مسلمون نیستن.
            یکی مثل شما که به قرآن دسترسی داره، همچین عقایدی داشته باشه، دیگه معلومه کل دنیا نسبت به دینمون بدبین میشن.
            در ضمن هر چیزی یک دلیلی داره.
            دلیل من (من نوعی) یک آفریننده است.
            خدا وجود داره،همونطور که شیطان وجود داره.
            خوب و بد مقابل همن و همیشه هستن.
            بازم میگم ما فقط آدمیم، نه بیشتر از این.
            وقتی حتی به دنیا اومدن و از دنیا رفتنمون هم دست خودمون نیست،چطور میتونید بگید خدایی وجود نداره.
            تو قرآن به برخی نکات علمی اشاره شده که تو اون دوره برای مردم عادی بی معنی بوده و بعدها به مرور زمان دانشمندان کشفشون کردن:
            ۱. تا قبل قرن ۱۸میلادی دانشمندان فکر میکردن ستاره ها به سقف آسمون چسبیدن،ولی مدت ها قبل قرآن از جاذبه بین ستاره ها حرف زده بود(خداوند آسمان ها را با ستون هایی که برای شما دیدنی نیستند،بر پا داشته است_سوره رعد آیه۲)
            ۲.نظریه انبساط جهان تو قرن ۲۰ ارائه شد،مطلبی که قرن ها پیش تو قرآن اومده(و آسمان را با قدرت خود بر افراشتیم و همواره آن را وسعت می بخشیم_سوره ذاریات آیه ۴۷)

            اگه خدایی وجود نداره پس اینا چی ان؟

            امیدوارم همونقدر که من برای این نظر زمان گذاشتم،آدمایی مثل شما هم برای فکر کردن زمان بذارن.
            من اهل نظر دادن نیستم ولی وقتی بعضی کامنتا رو میخونی نمیتونی بی تفاوت از کنارشون رد بشی.😩😔🥺😳

            پاسخ

          • redballon در پاسخ به Hp

            بهمن 30, 1399

            راجع به اینشتین این رو یادم رفت😇دومی هم به نظرم پاسخ کاملی اومد🧐آلبرت اینشتین:
            قرآن، کتاب جبر، هندسه یا حساب نیست؛ بلکه مجموعه ای از قوانین است که بشر را به راه راست، راهی که بزرگ‌ترین فلاسفه از تعریف آن عاجزند، هدایت میکند.
            پروفسور هانری کربن(فیلسوف معاصر فرانسوی):
            اگر اندیشه محمد(ص) خرافی بود و اگر وحی او وحی الهی نبود، هرگز جرئت نمیکرد بشر را به علم دعوت کند. هیچ یک از افراد بشر و هیچ شیوه ی تفکری به اندازه محمد(ص) و قرآن، انسان را به دانش دعوت نکرده اند؛ تا آنجا که در قرآن، ۹۵۰ بار از علم، فکر و عقل سخن به میان آمده است.
            (کتاب قرآن از دیدگاه ۱۱۴ دانشمند جهان/محمد مهدی علیقلی)

            پاسخ

      • حدیث در پاسخ به NN

        خرداد 26, 1399

        تحقیق تحقیق و تحقیق…اگه هر کسی به هر چیزی اعتقاد داره حالا خدا باشه یا شیطان باید تحقیق کنه.امکان نداره انسان به یه چیزی اعتقاد نداشته باشه
        اگه بگی به کسی اعتقاد ندارم تو به اعتقاد نداشتن اعتقاد داری:)

        پاسخ

    • علی در پاسخ به Mina

      خرداد 13, 1399

      برو سخنرانی رائفی پور گوش بده میفهمی چی هست اصلا

      پاسخ

      • خاشقچی در پاسخ به علی

        خرداد 26, 1399

        رائفی پور !!! آدم پرادعایی که خودش را درهمه چیز صاحب نظر میدونه ولی در واقع چیزی بارش نیست وتوهم زیاد میزنه

        پاسخ

        • The Fiery Phoenix در پاسخ به خاشقچی

          تیر 1, 1399

          ای بابا ایلومناتی چیه؟!!فراماسونری چیه؟؟!
          یه مشت چرت و پرت رو میسازن می کنن تو مخ جوون ها که همیشه به دنیای دور و برشون بی اعتماد باشن و از همه چیز بترسن.
          بشینید زندگیتون رو بکنید.من هم قبلا ذهنم رو درگیر این چیز ها کردم آخرش دیدم دارم بدتر گمراه میشم.حقیقت یعنی خدا و قرآن و آخرت.از حلال دنیا لذت ببرید و خدا رو فراموش نکنید و برای آخرت آماده باشید.این مباحث فراماسونری فقط و فقط درگیری ذهنی ایجاد میکنه.فقط هم اونها شیطان پرست نیستن.هرکس از فرمان خدا سرپیچی کنه میره دنبال دجال و میشه شیطان پرست.

          پاسخ

          • shijinmin در پاسخ به The Fiery Phoenix

            تیر 31, 1399

            یه لحظه!ببخشید متوجه نشدم!!!فراماسونری ها رو کردن تو مخ ما؟؟چه جالب چیزی که از بچگی کردن توی مخ ما قران و دین و خداست … من مسلمانم چون یه چیزیه که از سال ها قبل برنامه ریزی کردن ریختن توی مخم باهاشم مشکلی ندارم قبولش کردم ولی اینکه ایلو رو اینطوری میگید یکم اشتباهه .
            معلومه باید از دنیای اطرافمون بترسیم معلومه نباید به کسی اعتماد کنیم توی شرایطی که حتی ز طریق گوشیمون به همه چیمون دسترسی دارن اعتماد و شجاع بودن اصلا درست نیست.این بحث ها درگیری های ذهنی ایجاد می کنه چون نمی خوایم فقط حرفی رو که یکی بهمون زد بار کنیم و دنیالش نریم ما می خوایم بفهمیم
            هرچند شاید همینم جز برنامه ریزی های ایلو برای پرت کردن حواسمون باشه کسی چه می دونه! /:

            پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به The Fiery Phoenix

            آبان 29, 1400

            یه جواب بده اگر باید به همه چی اعتماد کنیم چطوری شیطان یه زمان مقامش پیش خدا از فرشته ها بیشتر بوده ولی شده اینی که الان هست؟ چطوری فامیلمون که همیشه کمکمون میکنه یهو میاد مارو میکشه (اتفاق واقعی )

            پاسخ

        • The Fiery Phoenix در پاسخ به خاشقچی

          تیر 1, 1399

          آخ که چقدر دلم خنک شد با این کامنتت.دمت گرم

          پاسخ

        • Rs در پاسخ به خاشقچی

          مرداد 2, 1399

          منم با خیلی از حرفاش مشکل دارم ، اما از اون بیشتر با پیرو های کورش مشکل دارم ، مثلا دو روز پیش تو یه سایت( که اسمشو دقیق یادم نمیاد فقط میدونم ۳۱۳ داشت ) تیتر زده بود تنگ نظری چشم تنگ ها ، این تیتر توهین آمیز که مثلا میخواست بگه که انیمه ها اسلام ستیزن نوشته یه سری آدم به شدت متعصب و بیکار تا حدی که نشسته بودن از انیمه Noragami صدای اذان استخراج کرده بودن و در حالی که استودیو سازنده از مسلمانان عذر خواهی کرده بود ، به شدت اون ها را کوبیده و شروع به جعل حقایق کردن ، از این مسخره تر اینکه انیمه Magi رو به خاطر استفاده اسامی مثل علی بابا به توهین متهم کردن

          پاسخ

          • Shadow در پاسخ به Rs

            مرداد 6, 1399

            سلام دوست عزیز
            بله میدونم. اگه به کامنت های اون سایت دقت کرده باشید، می‌بینید که منم با همین نام اونجا هستم^_^
            رائفی پور رو که ولش کن، صحبت کردن درموردش بی فایدست.

            پاسخ

        • Hj در پاسخ به خاشقچی

          فروردین 10, 1400

          بنظرم بحث خدا بحثه مصادره به مطلوبه به این معنا که انسان های مومن دارن میگن خدا قرآن داره‌.قرآن هست پس بنابراین خدا هم وجود داله دارین از مقدمه به نتیجه میرسین ولی داخل مقدمه خداتون وجود دارن پس این مصادره به مطلوبه و یک حرف باطل این از این کسی نتونسته خدارو اثبات کنه
          پس دارید با حس میگید خدا هست
          شما نمیتونید بر اساس حس خودتون رو بسازید پس به عقل رجوع کنید
          انسان قدرت شعور و درک و فهم داره میتونه در مورد همه چیز فکر بکنه پس با فکرتون به خدا برسید نه با حرف پدر و مادر محترمتون به عقاید دیگران هم احترام بزارید
          (بحث اثبات و رد خدا در درجه ۲ در فلسفه هست و به سادگی مقبول به باطل هست)

          پاسخ

    • لیزا در پاسخ به Mina

      مهر 23, 1399

      هیچی فقط از فکر این ها بیا بیرون و به زندگیت برس

      پاسخ

  15. گمشده

    اردیبهشت 15, 1399

    در مورد جغد باید بگم استفاده میشه تا بگن چون سر جغد میچرخه و دید 360 درجه اونا همه چی رو میبینن (حواسشون به همه هست)

    پاسخ

  16. Shadow

    اردیبهشت 15, 1399

    سلام دوستان من. ببینید چرا اینقدر دارین این ماجرا رو ترسناک میکنین. خیلی ساده ست آخرالزمان نزدیکه برادرانم. نبرد عقاید و ادیان داره شروع میشه، ما در یک جبهه هستیم و اونا در جبهه ای دیگر. اسلام دینی با قدمت 1500 سال است، این دین بیدی نیست که با این باد ها بلرزه. به خداوند متعال ایمان داشته باشید، همتون میدونید که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند نیست، پس به خدا و حضرت مهدی (عج) ایمان داشته باشید. ما پیروان دین پاک خداوند هستیم. ما پیروز این مبارزه عظیم هستیم. اینم یه تیکه از آهنگ یاس :

    اونا دنباله شرّ میگردن و بازندن اینو شرط می بندم
    اگه دشمن نداشتم باید به قدرت خودم شک میکردم

    پاسخ

    • ریحانه در پاسخ به Shadow

      اردیبهشت 31, 1399

      اسلام دیگه اون اسلام ۱۵۰۰ سال پیش نیست بیشترشون شدن یک متظاهر فکر کردی اسلام از همه الان بدتر شده خیلی قشنگ فکر میکنی قدرتمند نه اصلا خود پیامبر میگن گفته در قیامت بیشتر مسلمان ها میرن جهنم قکر کردی الان اینایی که میرن مسجد و میگن یا حسین اعتقاد دارن اونا فقط دارن نشون میدن و ایمان و باور قلبی ندارن فقط یک چیزی برای خود نمایی یا تلقین بکنن که اره ما اعتقاد داریم پاش بشه به شیطان هم خودشونو میفروشن

      پاسخ

      • Shadow در پاسخ به ریحانه

        خرداد 6, 1399

        سلام دوست عزیز. ببخشید ولی طرز فکر شما اشتباهه. اسلام تغییر نکرد، اسلام بد نشد‌؛ ما تغییر کردیم، ما بد شدیم. درسته که این روزا آدم مؤمن کم پیدا میشه ولی اگه به ته دل مردم نگاه کنید، می‌بینید که هنوزم به دینشون باور دارن. اسلام هم مثل بقیه ادیان چالش هایی داره و میتونه از این چالش ها عبور کنه. تازه کی گفته که مردم برای تظاهر و خودنمایی در عزاداری ها و رسوم مذهبی شرکت میکنن؟ تو این دور و زمونه دیگه هیچکس تظاهر نمیکنه، همه خود واقعیشون رو دارن نشون میدن. اون حدیثی هم که گفتید کاملا درسته ولی دلیلی که براش آوردید غلطه. درسته که بیشتر مسلمانان میرن جهنم ولی چرا؟ چون که اونا راه راستی که جلوی چشمشون بود رو نادیده گرفتن و از اسلام خارج شدن. وقتی که آخرالزمان نزدیک میشه، گناه و فساد گسترش پیدا میکنه، آدم مؤمن کم پیدا میشه، جهان پر از ظلم و ستم میشه؛ جالب بدونید که تمامی این نشانه ها از قبل در اسلام پیش بینی شده. ولی با آمدن امام زمان (عج) جهان پر از صلح و دوستی میشه. در ضمن من خودم از اون آدمایی هستم که هرسال در مراسم زنجیر زنی امام حسین (ع) شرکت میکنن. من از نزدیک باورها و اعتقادات مردم رو لمس کردم و دیدم که همگی از ته دلشون و برای امامشون اومدن. همین مردمی که میگید، بعد از انقلاب تمام تالار ها و عبادتگاه های فراماسونی رو در ایران رو با خاک یکسان کردن و اونا رو ریشه کن کردن.

        پاسخ

        • ریحانه در پاسخ به Shadow

          خرداد 21, 1399

          یا شما خیلی قشن میبینید یا من خیلی تیره همه شدن متظاهر یارو میره نماز جمعه که پستی گیرش بیاد طرف واسه مقام خودشو مذهبی جا میزنه درسته خوبه بری عذاداری اما چقدر به حرفا ایمان داری ایمان این نیست که بگی خدا هست ایمان یعنی وقتی ته بدبختی بودی همه چیزو از دست دادی بازم بگی میدونم خدایی هست اما درون ما این شک هست من خودم هزاران سوال در اسلام واسم پیش اومده که جواب نیست مگه ما انسان نیستیم مگه خدا نگفته برابریم چرا پدر که فرزندشو مثل مرغ سر ببره باید حکمش قصاص نباشه جونمو گرفت جونشو میگیرن این عدالت بدون هیچ نگاه کردن به چیزی بچه ها برای پدر مادرن امانتن نه چیزی بیشتر یا اینکه کافر نجسه مگه ما ادما برابر نبودیم من که دینمو انتخاب نکردم و خب عوض کردن دین سخته و خیلی چیزهای اشتباه هم شاید طرف بفهمه خب میتونیم بگیم همه نمیتونن وقتی از بچگی بهم میگن مسیح مثلا من تو ذهنم مسیح ثبته عوض کردنشم مثل عوض کردن هویتته کار هر کسی نیست اما به خاطر اینکه کافره هیچ وقت نباید بگیم که نجسه یا بچه ی ۹ ساله هر چی هم از نظر بدنی قوی باشه ذهنش بچس ذهنش پی بازی و کنجکاوی و چیزهای بچه گانس بر چی گفتن باید ۹ سالگی ازدواج کنه این بچه از نظر عقلی توانایی اداره یک چیزو نداره و خیلی سوالای دیگه من میگم بعضی چیزها رو شاید تغییر دادن و با این حرفا میخوان بدبین کنن حالا مهم نیست شما خوبه که باور داری همین خوبه منم باور دارم اما میدونم که ته وجودم یک چیزی هست که میگه نه اون هم به خاطر محدود بودن ماست زندگی قشنگ نیست اگه واقعی ببینییش اصلا قشنگ نیست

          پاسخ

          • shijinmin در پاسخ به ریحانه

            تیر 31, 1399

            فقط یه جمله. همه رو نباید مث هم دید!

            پاسخ

          • 484 در پاسخ به ریحانه

            آبان 1, 1399

            یکی از چیزایی که کسی بهش توجه نمیکنه اینه که برخی از چیزایی که تو اسلام هست برای الان خیلی عجیب به نظر میاد مثل مردا میتونن چهار تا زن بگیرن یا دخترا تو ۹ سالگی ازدواج کنن و … خو به هر حال پیامبر تو دوران جاهلیت تمام تلاشش رو کرد که شرایط رو تغییر بده مثلا در اون زمان مردا هر قدر میخواستن زن میگرفتن و این تلاش پیامبر بود که این شد ۴ تا و دخترای عرب به خاطر ژنشون در سن ۹ سالگی جثه بزرگی داشتن مثل بچه ها نبودن طبق رسم هاشون ازدواج میکردن، که متاسفانه الان هیچکس به دلایل پشت این مسائل نگاه نمیکنه که باعث میشه یه سری به خاطر اینا اسلام رو غیر منطقی بدونن و یه سری افراطی هم بیان تبلیغشون کنن که هر دو اشتباهه به هر حال خیلی از نظرها در گذشت زمان باید عوض شه مثلا در اون زمان پیامبر و امامان می گفتن که نقاشی و مجسمه سازی حرامه و خیلی بده اینم به خاطر مسائل بت پرستی بوده و خیلی چیزای دیگه که متاسفانه کسی نمیاد فکر کنه چرا اینطوریه و دربارش قضاوت میکنه

            پاسخ

        • ریحانه در پاسخ به Shadow

          خرداد 21, 1399

          درکل شما همه چیزو قشنگ میبینید اما قشنگ نیست مثل سرابه نزدیکش میشی هیچی نمیبینی هیچی یک امید واهی ادما اون چیزی نیستن که نشون میدن درون ادما پر شده از طمع و شتید اونی که میگه ایمان دارم به نظرت ایمانش درسته نمیگم همه اما بیشتر افراد بهش فکر نمیکنن و میگن ایمان دارن و وقتی حرفش میشه بعضی جاها جا میزنن ما خدا رو برای اینکه نیاز داریم یک نیروی برتری باشه قبول میکنیم اما خدا هست اما انشاالله همه واقعا درکش کنن اما شما هم برو تو بحث فلسفه و عرفان و ادیان هم دینت بیشتر میشه هم افکارت تیره تر چون در راه حقیقت پر از سیاهیه و تا زمان مرگ این سیاهی هست

          پاسخ

          • Shadow در پاسخ به ریحانه

            خرداد 24, 1399

            ببینید من اصلا یه آدم خوشبین نیستم. اتفاقا من یه آدم کاملا سیاه و بدبینم و از شدت بد بینی سعی میکنم همه چیز رو مثبت ببینم. یه چیز هایی هست که ماها نباید بفهمیم و درک کنیم، چون که هرچی نباشه ما فقط بنده خداییم. یه چیزهایی هست که ما به عنوان یک انسان حق فهمیدن اونا رو نداریم و به عنوان یک انسان باید سرمون رو بندازیم پایین و بندگی مون رو بکنیم. من هم یه زمانی تو این چیزا زیادی غرق شده بودم و به همه چیز مشکوک بودم ولی با خودم گفتم که یه مدت از این مسائل فاصله بگیرم تا ذهنم آروم بشه. و واقعا هم آروم شدم و دوباره ایمانم رو به خدا بدست آوردم. هرچی که آدم از این مسائل بیشتر دوری کنه، براش بهتره. تنها کسی میتونه به پاسخ این سوال ها پی ببره، که به معنویت و روحانیت واقعی رسیده باشه. ما نباید به عنوان یک انسان عادی از خیلی از چیزها خبر داشته باشیم چون که ما فقط یه بنده هستیم. به عنوان یک دوست بهتون پیشنهاد میکنم از این مسائل دوری کنید، چون که هرچی بیشتره واردش بشید، همه چیز براتون سیاه تر و تاریک تر و مبهم تر به نظر میاد و به جای اینکه حقیقت رو پیدا کنید، بیشتر گمراه میشید و این گمراهی باعث دیوانگی و حتی مرگ انسان میشه. انسان باید اول ذهن و روح خودشو قوی کنه بعد وارد این ماجراها بشه. تنها راه قوی شدن هم رسیدن به معنویت هست که اگه بخواین به معنویت برسید باید ایمانتون به خدا وحشتناک زیاد باشه و باید چاکرا هاي درونتون رو کاملا و قوی و باز کنید. اگه انسان بتونه تمام چاکراها رو باز کنه و اونا رو قوی کنه، میتونه به گوشه ای از دانش خداوند برسه. و اون موقع نه تنها جواب سوال هاش رو پیدا میکنه، بلکه دارای قدرت هاي فرا بشری هم میشه.

            پاسخ

            • A.S در پاسخ به Shadow

              تیر 7, 1399

              این حرف اشتباهه چون حتی خود خدا هم انسان رو تشویق به کسب دانش و جست و جو و پرسشگری کرده.امامان هم حدیثای بسیاری در باره خوبی های دونستن دارند.
              دونستن هیچ چیزی عیب نیست؛بلکه بعضی چیزارو نمیتونیم بفهمیم مثلا:خدا چیجوری وجود داشته و …

              پاسخ

              • Shadow در پاسخ به A.S

                تیر 8, 1399

                خب داداش منم دارم همینو میگم. آفرین دونستن عیب نداره ولی ما هرچیزی رو نباید بدونیم چون اینطوری به صلاحمونه. درسته که خدا و پیامبران و امامان مارو به یادگرفتن و دونستن تشویق کردن ولی نگفتن که تو هرچیزی که دوست دارید سرک بکشید و سر و تهشو در بیارید.این حرف شماست که اشتباهه، ما خیلی چیزا رو باید بدونیم ولی خیلی چیزا رو نباید بدونیم چون اینطوری برامون بهتره. اون دونستن هایی که پیامبران و امامان مختلف در احادیثشون گفتن اون چیزی نیست که شما فکر می‌کنید. منظورشون اینه که انسان باید در حد و اندازه خودش همه چی
                رو بدونه، نه اینکه بره تو همچی سرک بکشه. مغز ما توان فهمیدن خیلی چیزا رو نداره. احادیث بزرگان دین هزاران معنای مختلف دارن و همونطور که آقا سعید گفتن صحبت کردن درباره اونا کار هرکسی نیست.

                پاسخ

              • 🎈redballon در پاسخ به A.S

                بهمن 30, 1399

                عزیز، تا حدودی باهاتون موافقم،ولی خود پیامبر گفتن:
                در همه چیز تفکر کنید، ولی در ذات خدا تفکر نکنید.(نهج الفصاحه)
                چرا؟
                چون همونطور که بقیه هم گفتن، لازمه ی شناخت هر چیزی احاطه و دسترسی به اونه.
                و چون ذهن ما محدوده، نمیتونیم ذات و چیستی خدا رو درک کنیم.
                پس تفکر بیشتر راجع بهش فقط ما رو گمراه تر میکنه.

                پاسخ

            • rin در پاسخ به Shadow

              تیر 12, 1399

              سلام من همه ی نظرات رو خوندم. تقرییا با حرفایی که اقای سایه میزدن موافق بودم.بنظرم ما اونقدری اطلاعات نداریم که بخوایم تو اینجور بحث ها شرکت کنیم و صد البته اینکه ما مخلوقیم و محدود و توانایی درکمون هم محدوده پس نباید بیخودی تو این مسایل سرک بکشیم چون باعث میشه خودمون بیشتر اذیت بشیم.
              بنظرم ما باید ایمانمون به خدارو قوی تر کنیم که دیگه دنبال همچین مطالبی نباشیم.

              پاسخ

              • Shadow در پاسخ به rin

                تیر 14, 1399

                ممنون از حمایتتون

                پاسخ

            • ch در پاسخ به Shadow

              آذر 21, 1399

              هر کسی اعتقاد خودش رو داره یکی دوست داره خدا رو بپرست یکی شیطان رو و یکی هم میخواد خدا نداشته باشه به کسی ربطی نداره

              پاسخ

              • Shadow در پاسخ به ch

                آذر 27, 1399

                خب مگه من با اعتقادات مردم کاری دارم؟ عیسی به دین خودش، موسی به دین خودش. حرف من رو خوب متوجه نشدید. من میگم. یه چیزی که کلا غلطه، برای همه غلطه. این ربطی هم به اعتقادات شخصی نداره. وگرنه من کی باشم که تعیین کنم اعتقادات کی درسته؟

                پاسخ

            • امیر حسین در پاسخ به Shadow

              دی 30, 1399

              خوبه نمیدونستم ی نفر هم مسلمان باشه و هم به چاکراها ایمان داشته باشه

              پاسخ

              • Shadow در پاسخ به امیر حسین

                بهمن 17, 1399

                چاکرا هیچ ربطی به دین نداره دوست عزیز. در بدن همه ی انسان ها چاکرا ها وجود دارن مثل اعضایی از بدن. فرقی نمیکنه به چی یا کی اعتقاد داشته باشی. چاکرا ها کمکت میکنن که زندگی معنوی و روحانی تری داشته باشی یا به رستگاری برسی.

                پاسخ

                • امیر حسین در پاسخ به Shadow

                  بهمن 27, 1399

                  دوست عزیز من خودم تو کار فعال سازی چاکراهام
                  باید بهت بگم که گناه کردن خیلی تاثیر داره تو فعال سازی چاکرا ها به خصوص چشم سوم می دونیند چرا چشم سوم بچه ها تا ۱ سالگی فعاله؟ چون که به قول معروف بچه ها معصومند ولی از یک سالگی تا ۷ سالگی بچه ها تهت تاثیر انواع گناه ها و رفتار زشت که در ایران خیلی رواج پیدا کرده قرار می گیرند تا چشم سومشون بسته بشه الان با دستگاه اسکن چاکراها معلوم شد که اگه ی نفر هاله ی نورانیش که از چاکراهاش منشع می گیره نیم ساعت بعد از وضو گرفتن هالش از ۳۰ سانت به ۷۰ سانت قد می گیره پس دین و ایمانت خیلی تو این روند تاثیر داره البته من نمیگم مدیتیشن و اینجور چیزا نکنیم می گم این دوتا رو باهم باید بکنیم

                  پاسخ

          • Rs در پاسخ به ریحانه

            خرداد 26, 1399

            راستش منم هنوز یه سوالایی مثل اینکه کافر چرا نجسه یا حدود اسلامی چرا انقدر خشنه تو ذهنم هست ، اما نکته قابل توجه اینه که هیچ کس نمیگه اسلام تحریف نشده اون قرآنه که میگن تحریف نشده و گرنه این همه اختلاف نظر تو مسائل دینی واسه چیه ، برا همین میگن که وقتی موعود ظهور کنه انگار دین جدید اورده

            پاسخ

        • سعید در پاسخ به Shadow

          خرداد 27, 1399

          سایه ی عزیز یه چنین روایتی وجود نداره:صحبت از روایت و حدیث یه کار تخصصیه سلطان…

          پاسخ

          • Shadow در پاسخ به سعید

            خرداد 27, 1399

            منظورتون کدوم روایته؟ (خوشحال میشم یه صحبتی در این زمینه باهم بکنیم)

            پاسخ

            • سعید در پاسخ به Shadow

              خرداد 27, 1399

              عزیزم تو باید بگی کدوم روایت…
              روایتی که ریحانه بالا گفت که پیامبر میگه:اکثر مسلمونا میرن جهنم ظاهرا تروشات ذهن خودشه و فی المجلس جعلی داشته که شما هم گفتی کاملا درسته و اینا…
              من خوشحال تر میشم از بحثی در این باره…
              ولی بازم میگم چنین روایتی اصلا وجود نداره…

              پاسخ

              • Otaku در پاسخ به سعید

                خرداد 29, 1399

                ببینید بنده حدود 6 سال پیش این حدیث رو توی یکی از سایت های مذهبی دیده بودم و به خاطر همون میگم درسته. حالا اگه شما اطلاعاتتون بیشتره، باشه، چنین حدیثی وجود نداره، ولی اگه وجود داشته باشه من به خاطر همون دلیلی که آوردم قبولش دارم. از این بحث بگذریم، نظرتون راجب ایلومیناتی و این چیزا چیه؟ بحث اصلی سر این موضوعه

                پاسخ

                • سعید در پاسخ به Otaku

                  خرداد 29, 1399

                  حاضرم سر سرم شرط ببندم که این حدیث وجود نداره اما مشابهاتی براش هست که اصلا به چنین نتیجه گیری ای منجر نمیشه،من در حقیقت مخالف این جریان فکریم که سعی داره صرفا با دروغ،علیه مذهب بجنگه و ضد دین

                  پاسخ

                  • Shadow در پاسخ به سعید

                    خرداد 30, 1399

                    من به حرف های شما ایمان آوردم و قبول میکنم که همچین حدیثی وجود نداره چون به وضوح معلومه که اطلاعات شما در این زمینه از من بیشتره. ممنون از اینکه منو متوجه اشتباهم کردید.

                    پاسخ

                    • سعید در پاسخ به Shadow

                      خرداد 31, 1399

                      ممنون از انصاف و بزرگواری شما…این پذیرش نظرای جدید خودش حاکی از درک و شعوریه که به هزاران هزار دانسته و سواد برتری داره…

                      پاسخ

                    • Hidden در پاسخ به سعید

                      اسفند 4, 1399

                      👏🏻

                      پاسخ

                • سعید در پاسخ به Otaku

                  خرداد 29, 1399

                  تقلا های تقلبی داشته باشه:مثل اسطوره سازی راجع به رضا پهلوی خائن(خواهش میکنم دوستانی این کامنتو میبینن راجع به رضا پهلوی بحثای افسانه ای را نندازن و به خاطر خودشونم که شده به صحبت های استاد علی اکبر رنجبر تو برنامه ی استوا توجه کنن)آرگیومنت من دغدغه ی استاد شهریار زرشناسه…
                  راجع به ایلومیناتیم نظر من نیست که مهمه:نظر تحقیق شده ی غیر جانب دارانه ست که اهمیت داره:هیچ کس نمیتونه منکر مدیریت در سایه ی جهان بشه و واقعیت های موجود نشون میده که دستگاه حاکمیتی فعلی ایران درست نقطه مقابل این مدیریت جهانیه ابر قدرته که با تبلیغات و پروپاگاندا این نظام رو به گوشه ی رینگ برده و حتی اوباش پارک محله ی ما رو با القای فرهنگ خودشون مخالف نظامی قرار دادن که نه به خاطر انقلابی گری مشکل داره بلکه به خاطر خیانت های نئولیبرالیسمی ضعف هایی رو متحمله…
                  مطالعه ی کتاب نظام نوین غربی امانوئل والرشتاین واقعا کمک کننده ست و بحث های استاد مجید شاه حسینی…

                  پاسخ

                  • Shadow در پاسخ به سعید

                    خرداد 30, 1399

                    با سلام. من تمامی حرفاتون رو قبول دارم و چیزی رو توش نمیبینم که بخوام نقدش کنم. و مشخصه که حرفاتون از روی منطق و تحقیقات بسیاره.
                    آها راستی ببخشید من اسممو اشتباهی تایپ کردم
                    Shadow = OTAKU هردوشون من هستم.

                    پاسخ

                  • Shadow در پاسخ به سعید

                    خرداد 30, 1399

                    چندتا سوال دیگه هم دارم. به نظرتون (نظر شخصیتشون) در آخر کار چه اتفاقی میفته؟ آیا ایلومیناتی میتونه به هدفش برسه یا شکست میخوره؟ آیا در روزی که منجی ظهور کنه، این فرقه اقدامی بزرگ انجام خواهد داد؟

                    پاسخ

                    • سعید در پاسخ به Shadow

                      خرداد 31, 1399

                      فدای شما…
                      لطف دارید…
                      به دور از ابراز لطفتون منم با دیدن کامنتاتون تو این بحث،هم ازشون استفاده کردم و هم لذت بردم…
                      عجالتا عرض کنم:به نظر من حقیر،صاحب نظرا و کارشناسای این موضوع هم نمیتونن قضاوت قطعی راجع به سرنوشت مسیر جهان داشته باشن…باید عرض کنم اکثر روایات مربوط به ظهور به نظر بزرگان مذهب ما در شدت ابهامه و مجمل…حتی شواهدی در دسته که پیش گوها و مرتاضا و مسلطین به علوم غریبه هم از خبر دار شدن نسبت به این قضیه قاصرن و کمیتشون لنگ لنگه…فکر میکنم وظیفه ی اصلی ما توسعه ی روحمونه و تعمیق در جهان بینیمون…و معلومه که منظورم تفکرات انجمن حجتیه و انفعال و گوشه گیری از جامعه نیست…آماده کردن خودمون برا اتفاقات بزرگ هر چند اگه هیچ وقتم رخداد نکنن وظیفمونه چون چی بزرگ تر از همین زندگی روزمره؟همین روال عادی میتونه ما رو به عجایب برسونه…

                      پاسخ

                  • ن۶غاغ۵ا در پاسخ به سعید

                    آذر 12, 1399

                    عوارض قرنطینه هست درکت نمیکنم😂😂😂😂😂

                    پاسخ

        • 484 در پاسخ به Shadow

          آبان 1, 1399

          چقدر قشنگ گفتی👌🏻

          پاسخ

      • سعید در پاسخ به ریحانه

        خرداد 27, 1399

        ریحانه جان سخت یا آسون در اشتباهی…
        اولا پیامبر اصلا چنین گفته ای نداره ثانیا گفته های پیامبر گفته هایی نیس که بشه به همین راحتی در هر موردی که دلمون خواست ازش استفاده کنیم…
        امیدوارم از این عقایدت برگردی…
        ینی چی که همه متظاهرن یا از روی تنگ نظری کارشون تو دینداری صرفا تلقینه…؟کافر همه را به کیش خود پندارد…
        لعنتی من از بی دینا بیشتر بدی دیدم تا دیندارا…در واقع به عدد انگشتای دستم دیندار جاهل یا قلابی دیدم…

        پاسخ

        • Shadow در پاسخ به سعید

          خرداد 27, 1399

          بالاخره یکی حرف مارو فهمید

          پاسخ

          • سعید در پاسخ به Shadow

            خرداد 27, 1399

            قربونت…

            پاسخ

        • راه راه در پاسخ به سعید

          مرداد 3, 1399

          میشه بدیایی که از بی دینا دیدین رو بگین؟ بعدش از دیندار ها کم بدی دیدین؟
          اصلا فرد بی دین چرا باید بدی کنه؟ فرد دیندار اگه یه کج فهمی تو قضیه داشته باشه میره میشه داعش ولی فرد بی دین دلیلی نداره بدی کنه

          پاسخ

          • سعید در پاسخ به راه راه

            مرداد 3, 1399

            منظور من دیندار واقعیه:کسی اگه حقیقتا متدین باشه چون قائل به مسائل ماورایی و محاسبه ی فرا دنیاییه اگه بتونه هم،خیانت نمیکنه و دست از تعهدش برنمیداره ولی شخص بی دین چون نسبت به چیزی احساس مسئولیت نمیکنه و تقیدی نداره،دلیلی نمیبینه بخواد کار بد نکنه
            کار خوب و بد زمانی معنا پیدا میکنه که تاثیرشون رو بفهمی:این از نظر من ینی دینداری…حالا یکی اگه خواست بهش بگه انسانیت…من به حسن و قبح عقلی قائلم…کسیم که کنش غلط و درستش تحت حکم عقل نیست،حالا ولو ادعای دینم بکنه:بخوره تو سرش اون توهمش و دینش به درد عمه-ش میخوره
            ببخشید:خوب توضیح ندادم ولی خب لطفا دین افراد سطحی نگر رو ملاک ارزش گذاریتون،به نسبت دیانت قرار ندید،دین اساسا یه موضوع عمیقه…یه مقوله ی پیش پا افتاده نیست که هر ننه قمری بتونه بهش منسوب بشه…اصلا دین چیه بابا:عقلو عشق است…عمق…:شیعیان حقیقی دین رو مساوق عقل و ژرف نگری میدونن،نه تعصب و کج فهمی که من و شما باهاش مخالفیم:دین باعث نمیشه یکی بره داعشی شه:کم عقلی حاصلش داعشه:اما دقیقا این بی دینیه که باعث ظلم و اعمال بده:چون هیچ انگیزه ای غیر از دین،برا ابا داشتن از خیلی امور منفی وجود نداره…

            پاسخ

            • Shadow در پاسخ به سعید

              مرداد 6, 1399

              واقعا از صحبت هاتون لذت میبرم

              پاسخ

              • سعید در پاسخ به Shadow

                مرداد 11, 1399

                لطف دارید…

                پاسخ

    • shijinmin در پاسخ به Shadow

      تیر 31, 1399

      نبرد عقاید و ادیان از همون زمانی که دین ها به وجود اومدن وجود داشتن ما خیلی هنوز وقت داریم جالا حالا ها باید منتظر وعده ای که خدا به مسلمان ها داده باشیم به نظرم تازه اواسط کاریم…
      توی زمانی که داریم زندگی می کنیم خیلی ها امیدوارن که امام ظهور کنه ولی خب مگه ادمای خیلی قبل تر از ما هم این امیدو نداشتن…

      پاسخ

  17. حنا

    اردیبهشت 11, 1399

    فقط سریال دارکو ببینید اصلا بدجوری کنجکاوتون میکنه که ما کی هستیم

    پاسخ

    • فائزه در پاسخ به حنا

      مرداد 10, 1399

      آره سریال دارک کلا آدمو تو فکر میبره

      پاسخ

  18. samar

    فروردین 19, 1399

    خب اینکه ما نقش گوسفندو داریم و میتونیم بدون توجه به حقیقت زندگیی که برامون تعریف شده رو بکنیم و احساس خوشبختی کنیم خیلی باحاله نه؟؟😂ینی تموم فکر ذکر گوسفندا اینه ک نون در بیارن بخورن **** و تولید مثل کنن و با چیزایی که ایلومیناتی در اختیارمون میزاره سرگرم بشن و بعد بمیرن…خب گیرم که همه گوسفندا براشون سوال بشه چوپون کیه و گیرم پیداشم بکنن چی تغییر میکنه؟
    هیچی ذات بشر همیشه کثیفه و ناقص…ما یه پروژه شکست خورده‌اییم که بیگانه‌ها همینجوری ولمون کردن و رفتن…
    پس دوستان بهترین کار اینه ک مثل گوسفند باشیم و کل دغدغمون داشتن یه خونه و ماشین و تشکیل خونواده و بعد مردن باشه…به همین سادگی…
    هرچی بیشتر تو سایه باشی بیشتر احساس خوشبختی میکنی…🌟بیخیال چوپون و حقیقت…حقیقت اینه که ما چیزی به جز پوچی نیستیم….جهان بزرگ تر از ایلومنتیاست و کل جهان هیچو پوچه…هرچی تقلا کنی بیشتر غرق میشی پس گوسفند باش رفیق…گوسفند🌟👋🏻

    پاسخ

    • Logarius در پاسخ به samar

      فروردین 26, 1399

      دوست عزیز قصد اینو ندارم که اعتقاد خودمو برات تحمیل کنم ولی به جرات میتونم بگم که بیگانه ها و اینا کلا نمادین هستن، میدونی این تشکیلات چقدر هزینه کردن که ذهن شمارو مشغول کنن و فکرکنید ما تو جهان تنها نیستیم؟ بله به احتمال بسیال زیاد تنهاییم.
      همچنین اگه قرار بود مثل گوسفندا زندگی کنیم چرا باید همچین مغزی داشتیم ؟
      انسان خیلی فراتر از چیزیه که شما فکر میکنی، وجود اینهمه نظم در ساختار انسان و جهان به هیچ وجه اتفاقی نیست و نمیتونه یه پروژه شکست خورده باشه.
      از زندگی لذت ببیرن و از تلاش برای رسیدن به خود واقعیتون دست برندارین .

      پاسخ

      • Most در پاسخ به Logarius

        فروردین 26, 1399

        چرا به احتمال زیاد تنهاییم؟
        اگر از هر ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ کهکشان هم تو یکیشون حیات وجود داشته باشه پس ما تنها نیستیم 🙂

        پاسخ

    • علی در پاسخ به samar

      اردیبهشت 15, 1399

      القاب خودت را بقیه نسبت نده

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به samar

      اردیبهشت 15, 1399

      باشه پس فردا مردی و حقیقت فهمیدی حالتو میپرسم

      پاسخ

    • Shadow در پاسخ به samar

      اردیبهشت 19, 1399

      گوسفند بودن رو دوست داری؟

      پاسخ

    • در پاسخ به samar

      خرداد 19, 1399

      پوچ گرایی تا این حد خیلی جالب نیست

      پاسخ

    • sara در پاسخ به samar

      خرداد 29, 1399

      طرز فکرمون یکیه

      پاسخ

      • Shadow در پاسخ به sara

        تیر 1, 1399

        پس بهتره طرز فکرت رو عوض کنی

        پاسخ

      • امیر محمد در پاسخ به sara

        خرداد 3, 1400

        تا دیر نشده کلا این نظر رو از ذهنت بیرون کن وگرنه با اعتقاد به پوچی وجود انسان خودت رو جدی جدی به سمت پوچی می بری

        پاسخ

    • shijinmin در پاسخ به samar

      تیر 31, 1399

      من یه متنی رو قبلا خوندم زیاد متوجهش نشدم ولی الان که کامنت شما رو خوندم فهمیدم برای ادمایی مث شما کاربرد داره
      “به دنبال گله رفتن روش خوبی برای گوسفند شدنه”
      اگه همیشه دنبال چیزی نبودیم اگه فقط ساده زندگی می کردیم اگه کنحکاو نبودیم شما ماشین گوشی رفاه امکانات تکنولوژِ حتی خونه رو نداشتی که به زندگی سادت ادامه بدی
      ذات انسان ها کثیف نیست همه ی ما پاکیم ولی به مرور خودمون و دیگران خرابمون می کنن
      من حتی برای دین خودم هم به همین سادگی قبول نکی کنم هنوز دارم کلی تحقیق راجبش می کنم راجب خدا دین اسلام پیامبرا بهشت و جهنم
      چون حقیقت اینه که باید دنبال حقیقت باشیم
      من نمی تونم بپذیرم یکی منو افریده بدونه اینکه بخواد از من سود ببره و انتظار نداشته باشه دنبال حقیقت نباشم

      پاسخ

    • هفقظهسخ۵س در پاسخ به samar

      آذر 12, 1399

      ۳۹ درصد اره ۶۱درصدنه

      پاسخ

    • امیر محمد در پاسخ به samar

      خرداد 3, 1400

      یعنی اگه حتی یه نفر این حرفای تو رو باور کنه و گمراه بشه من امیدوارم هر گناهی که اون تحت تاثیر این حرفات بکنه گردن تو بیفته. مطمئن نیستم ولی فکر کنم یه همچین حدیثی،آیه ای یا خلاصه یه چیزی در همین باره بود که اینو میگفت.

      پاسخ

  19. rrr

    فروردین 15, 1399

    لطفا اگه کسی در مورد ریورس اهنگ اطلاعاتی داره بهم بگه واقعا من گیج شدم یک نفر میگه اتفاقیه یکی میگه کار خود شیطانه و اون کسی که میسازه هیچ اطلاعی نداره مثلا چند تا اهنگ ایرانی بود که میگفتن شیطان پرستیه و ریورسشون کلمات ضد خدایی داشته و اینکه یک واقعیت که ما هر سال میگزره از اعتقادمون کمتر میشه و متکی به علم میشیم و امام زمان حتما باید یک نیروی خاص داشته باشه چون مطمینن نمیزارن امام زمان باشه پس امدنش چطوره من به نظرم به هیچکس حتی کسایی که میگن ما سینه چاکه امام هستید شاید در واقغیت اینظور نباشه شاید همه افراد قدرتمند در جهان گرگ هایی در لباس گوسفندن شاید هیچکی خودش نیست بعضی اوقات فکر میکنم خیلی ها میخوان ما دنیا رو جور اونا ببینیم و کنترل میشیم از ظریق گوشی ها شاید تمام گوشی های دنیا به یک جایی وصله واقعیت همیشه اون چیزی هست که تو فکرشم نمیکنی شاید این ایلومیناتی یک چیزیه که میخوان ما فکر کنیم شاید دراصل فرق داره بعضی اوقات تمام افکارم فرومیریزه واقعیت چیه کی میفهمیم

    پاسخ

    • B در پاسخ به rrr

      تیر 14, 1399

      این ریورس اهنگ رو خیلی نمیشه بهش اعتماد کرد مگر اینکه خود ادم اهنگی رو ریورس کنه از کجا معلوم اونهایی که دست به ریورس میزنن یا اصلا همین برنامه های ریورس اهنگها رو دستکاری نکنن و این چیزها رو از خودشون اضافه نکنن تا توهم توطئه رو بین مردم بیشتر گسترش بدن

      پاسخ

    • MA در پاسخ به rrr

      شهریور 28, 1399

      این جریان کنترل شدن ما توسط بقیه،ذهن من رو هم مشغول کرده،یه بازی هست به اسم inside،بعد از تموم کردن بازی متوجه میشی که شخصیت بازی توسط یه نفر کنترل میشده،که یعنی خوده تو توسط اون کارکتر بازی داشتی کنترل میشدی که چیکار کنی،خیلی ذهنمو درگیر کرده.

      پاسخ

  20. محمد

    فروردین 11, 1399

    شاید باورتون نشه ولی آی ام عه ایلومیناتی

    پاسخ

    • کیارش در پاسخ به محمد

      فروردین 11, 1399

      ای ام عه بتمن *__*

      پاسخ

    • Hm در پاسخ به محمد

      فروردین 15, 1399

      من که باورم میشه چون خودمم ایلومیناتی هستم

      پاسخ

      • m… در پاسخ به Hm

        فروردین 20, 1399

        هیچ ایلومیناتی خودش رو لو نمیده😏😏

        پاسخ

        • victor در پاسخ به m...

          اردیبهشت 17, 1399

          مسئله همینجاس:)

          پاسخ

      • parmis در پاسخ به Hm

        اردیبهشت 26, 1399

        هوممم بعد میشح بگی چجوری ایلومیناتی شدی؟

        پاسخ

      • shijinmin در پاسخ به Hm

        تیر 31, 1399

        هممون عضوشیم بدون ینکه خودمون بدونیم در واقع عضو نه کارگر یا یه همچین چیزی برای پیش برد اهداف

        پاسخ

      • الی در پاسخ به Hm

        مهر 18, 1399

        میگما برای ایلو مینات شدن کپی شناسنامه هم میخوان؟عکس سه در چار چندتا؟واقعا میگم پولی چیزی نمیخواد؟

        پاسخ

    • victor در پاسخ به محمد

      اردیبهشت 17, 1399

      منم یکی از ایزدان المپم.الانم دارم با زئوس و هرا چای اسمانی مینوشم.خب فرزندم کدوم ایلومیناتی میاد میگه من ایلومیناتی ام؟

      پاسخ