10 بازی ویدیویی دونفره برای پلتفرم PS4 با گیم پلی عالی

در روزهای آغازین پیدایش بازی های کامپیوتری، بازی های دونفره بسیار محبوب بودند و هنوز هم موردتوجه هستند. با کمک این بازی ها می توانید روز تعطیل خود را به همراه دوست تان گذرانده و یا با برادر و خواهرتان در کمپین های مختلف در کنار هم بازی کنید. آیا پیش از دعوت از دوست خود می خواهید بدانید بهترین بازی دو نفره کدام است؟ در اینجا می خواهیم بهترین بازی های دو نفره موجود در بازار برای PS4 (پلی استیشن 4) را به شما معرفی نماییم. در اینجا بازی های لذت بخش و مفرح و در عین حال سینمایی و مهیج را به شما معرفی می کنیم. اگر به دنبال بازی های رقابتی و مسابقه ای هستید هم باید بدانید بازی های اینچنینی نیز در لیست وجود دارد. بنابراین با پروشات همراه باشید تا بهترین بازی های PS4 دو نفره را معرفی نماییم.


آرامش بخش ترین بازی: Little Big Planet 3

یک بازی دو نفره مهیج و جالب که تصور می کنید در یک پارک در حال قدم زدن هستید. بهترین بازی این فهرست که می توانید در مناظر مورد علاقه خود قدم زده و به همراه هم معماها را حل کنید. این بازی بامزه و دوستانه است و کودکان و بزرگسالان از انجام آن لذت می برند. دنیای زیبای این بازی که از مقوا و نخ های رنگی خانگی ساخته شده شما را به یاد ایام شیرین کودکی می اندازد.

در این بازی که حداکثر سه نفر می توانند همزمان در آن بازی کنند، شما یا همراهان تان می توانید با انتخاب لباس، کلاه، شلوار، مو و جزئیات دیگر، شخصیت های موردنظرتان را پدید آورید. شما و دوستان تان در این دنیای خیالی زیبا گشت و گذار می کنید، بازی می کنید، از موانع عبور می کنید، از ابرهای بارانی فرار می کنید و حتی مرحله خود (و هزاران مرحله دیگر) را به وجود می آورید و سرانجام زیباترین بازی ویدیویی PS4 را تجربه می کنید.


بهترین بازی هزارتو: Diablo III: Ultimate Evil Edition

یک بازی نقش آفرینی اکشن ماجراجویانه با هزارتوهای فراوان که شما و بازیکن همراه تان (در حالت آفلاین و آنلاین) می توانید در برابر نیروهای شر مبارزه کرده و به نیروهای جنگنده بپیوندید. بازیکن ها با رفتن به مرحله بالاتر می توانند از سلاح ها و ابزارهای جنگی مختلف استفاده کرده و در یک دنیای پهناور تعادل ایجاد کنند. در این بازی بازیکن ها می توانند طی پنج بخش مختلف بازی کرده و تا شش قهرمان مختلف، از جمله یک مبارز صلیبی، راهب و پزشک جادوگر را انتخاب کنند که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و بازی بر اراده، مهارت و قدرت های هوشی آن ها تکیه می کند.

مدت زمان بازی در حالت چند بازیکنه حدود 73 ساعت به طول انجامیده و نقشه های به طور تصادفی تغییر می کنند تا طی نبرد با اهریمن ها، اسکلت ها و هیولاهای دیگر، مبارزه متفاوتی داشته و با همکاری بازیکن های دیگر مهارت های شخصیت خود را افزایش داده و مراحل دشوارتر را هم طی کنید. نسخه نهایی بازی حاوی سیستم قصاص است، به این شکل که اگر یک هیولا شما را بکشد  و به مرحله بالاتر برود، می تواند درگاهی ایجاد کرده و از فهرست دوستان تان به یکی از آن ها حمله کند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 بازی برتر شبیه کانتر استرایک نسخه GO


بهترین بازی برای طرفدارهای جنگ های ستارگان: Stars Wars Battlefront II

در این بازی می توانید در کنار هم تیمی خود در مبارزات لیزری شرکت کرده و یوداها را شکست دهید. بله این بازی است که می توانید در کنار دوست تان تمام سری فیلم های جنگ های ستارگان را به واقعیت تبدیل کرده، عملیات را مدیریت کنید، سوار دوچرخه های سریع شوید، به موشک ها شلیک کنید، همانند لوک اسکای واکر مبارزه کنید و جنگ های هیجان انگیز فیلم را تجربه نمایید.

این بازی بر رقابت های اکشن چند بازیکنی و تیراندازی اول شخص و سوم شخص دلالت دارد که در یک زمان تا 40 بازیکن می توانند در آن شرکت کنند. حالت صفحه های جداگانه بازی به شما این اجازه را می دهد که شما و بازیکن دیگر در مدل های مختلف بازی، مانند بازی آفلاین و آنلاین، شرکت کنید. حالت بازی چندبازیکنه تجربه های مختلفی را در اختیارتان قرار می دهد، از مبارزه رودررو با قهرمان و ویلن های معروف جنگ های ستارگان گرفته تا حالت های شخصی سازی شده و حتی جنگ های فضایی که بازیکن ها باید سفینه هایی مانند سفینه X-Wings و Tie-Fighters را خلبانی کرده و در مبارازت سهمگین شرکت کنند.


بهترین تجربه سینمایی: A Way Out

یک بازی جذاب و تاثیرگذار درباره دو زندانی که می خواهند از زندان فرار کنند. این بازی اکشن ماجراجویانه از دید سوم شخص انجام شده و مخصوص حالت چند بازیکنه صفحه های جداگانه است. در حالی که دوست تان نگهبان را مشغول می کند، شما باید ابزاری بیابید تا بتوانید از آن منطقه فرار کنید. برای بقا باید با هم همکاری کنید، در حالی که شما در میان یک داستان هستید، دوست تان هم باید داستان دیگری را دنبال کند و بنابراین هردویتان در یک داستان پیچیده مشغول بوده و سرگرم می شوید.

حرکات دزدکی، صحنه های زمان بندی شده، مبارزه و حتی شرکت در مکالمه های هوشمندانه، شما را در داستان هایی درگیر می کند که باید از آن ها عبور کنید تا سرانجام به آزادی برسید. مسلما این بازی می تواند بسیار لذتبخش باشد.

همچنین بخوانید: اگر به بازی GTA علاقه دارید، این 10 بازی را از دست ندهید


بهترین تیراندازی اول شخص: Far Cry 5

یکی از مهیج ترین بازی های دو نفره PS4 که در آن می توانید شاهد مبارزه دو خرس باشید، با کامیون به دنبال دشمنان بگردید و یک سگ کمکی آموزش دیده داشته باشید. این بازی تیراندازی اول شخص به شما و دوست تان اجازه می دهد که به یک کمپین تک بازیکنی آنلاین وارد شوید که داستان آن بسته به سرعت شما می تواند شش تا ده ساعت به طول بینجامد.

این بازی صحنه های اکشن بسیاری پدید می آورد؛ شما و دوست تان می توانید یک هواپیما یا هلیکوپتر جنگی جنگ جهانی دوم را ربوده، به موشک های دیگر شلیک کرده و به هرکجا که می خواهید بروید، چترسواری کنید، سگ تان را مجبور کنید به دیگران حمله کند، انفجارهایی راه انداخته و خودتان از مهلکه فرار کنید. در این بازی بدون اینکه نیاز باشد از دوستان تان دعوت کنید، آن ها می توانند در هر زمان به شما ملحق شوند. اگرچه این بازی جهان باز است، اما شما و دوست تان باید همیشه باهم همراه بوده و ماموریت های مختلف از قبیل افنجار، کارهای مخفیانه و آشوب را انجام دهید. پس مراقب باشید.


بهترین ماجراجویی/تیراندازی: HellDivers

یک بازی ماجراجویی/تیراندازی که می توانید برای شرکت در جنگ های میان کهکشانی، به نیروهای آنلاین یا آفلاین ملحق شوید. در پلی استیشن 4، 3 و حتی سیستم PS Vita، می توانید بازی آنلاین آن را انجام دهید زیرا بدون توجه به سیستم مورد نظر، امکانات زیادی در اختیار بازیکن قرار می گیرد.

این بازی با بیش از 100 ساعت زمان، همانند بازی های مرحله ای چون Super Smash TV، شما را در برابر دشمنان مختلفی از قبیل حشرات و سایبورگ، و بمب گذاری ها قرار می دهد که شما هم باید برای مقابله با آن ها و زنده ماندن آن ها را بمباران کنید. بیش از 70 نوع سلاح و ابزار در این بازی دیده شده و با رفتن به مراحل بالاتر، مسیرها و ابزار مختلف در اختیارتان قرار می گیرد. افراد مبتدی می توانند به راحتی طرز کار با این بازی را فرا گرفته و نوعی بازی است که صحنه های پیچیده ایجاد می کند.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت اصلی دوست داشتنی در بازی‌های کامیپوتری مدرن


بهترین بازی مبارزه: Mortal Kombat X

بهترین بازی ویدیویی مبارزه ای که در آن شما و دوست تان می توانید در یک فضای مجازی مبارزه کنید و برای این کار باید خودتان را آماده کنید. گرافیک واقعی، بازی حساس و حرکات تمام کننده از ویژگی های این بازی هستند. در این بازی دو مبارز باید با حرکات حمله کننده و مرگبار (لگدهای فرز و مرگبار و تکنیک های کشنده که حرکات تمام کننده نامیده می شوند) با هم جنگ می کنند.

این بازی تماما برنامه ریزی شده نیست، زیرا هر ضربه شده پاسخ داده شده و یا به ضررتان تمام می شود، بنابراین باید کاملا هوشمندانه عمل کنید و فکر و حرکت تان در راستای هم باشند. این بازی شامل 29 شخصیت است که قهرمان های کلاسیک مانند اسکورپیون و ساب-زیرو، و همچنین شخصیت های جدید مانند جیسون ورهیز و غارتگر در آن دیده می شوند.


بهترین بازی زامبی: Dying Light: The Following

یک بازی ترسناک اول شخص و جهان باز، که شما و همبازی تان باید در برابر زامبی ها مبارزه کنید. بازیکنان با سفر و ماجراجویی در قسمت های مختلف جهان و شهرهای متروک، باید دوای درمان شیوع زامبی را بیابند. این داستان که در فضای مکس دیوانه رخ می دهد، دارای چرخه شب و روز است که زامبی ها شب ها بیرون آمده و خطرناک تر می شوند. این بازی سلاح محور به تکنیک هم نیاز داشته و بازیکن ها باید بتوانند از حفاظ ها بالا بروند، روی ریل ها بپرند و در برابر این هیولاها به خوبی مبارزه کنند.

ماجراجویی در مسیرهای مختلف بازی، کشف سلاح ها و مکان های جدید و ارتباط با شخصیت ها برای باز کردن گره داستان، باعث می شود که در یک بازی حدودا 20 ساعته شرکت داشته باشید.

همچنین بخوانید: 30 بازی ویدیویی که بهترین های 2018 هستند


بهترین بازی مسابقه: TrackMania Turbo

بهترین بازی دو نفره مسابقه ای در این فهرست با رزولوشن 4K و 120 تیراندازی اول شخص. برای شرکت در این مسابقه می توانید با سرعت بیش از 400 متر در ثانیه حرکت کنید و مسیرهای ناهموار را پشت سر بگذارید. در این بازی بیش از 200 مسیر مسابقه (به علاوه بی نهایت مسیر ساخته شده توسط بازیکن) وجود داشته و شما و دوست تان می توانید در یک مسابقه یک خودرو را باهم برانید. در این مسابقه دو بازیکنه پنج مسیر وجود دارد که از نظر دشوار بودن متفاوت هستند و هر کدام از مسیرها موانع و ناهمواری های خود را دارند. بنابراین تمرکز کنید، نفس عمیق بکشید و کنترل خودرو را به دست بگیرید. با وجود صحنه های پرسرعت و کمترین زمان انتظار، می توانید شاهد یک مسابقه سریع و لذت بخش باشید.


بهترین بازی ورزشی: Pro Evolution Soccer 2018

احتمالا نیازی نیست که این بازی فوتبالی را معرفی کنیم، زیرا تمام گیمرها و حتی کسانی که گهگاه بازی می‌کنند این بازی را می‌شناسند. البته شاید شما طرفدار رقیب این بازی یعنی FIFA باشید، در هر صورت یک بازی فوتبالی جذاب با گرافیک بالا می‌تواند هر گیمری را ساعت ها مشغول خود کند!


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. شما هم می توانید بازی های دونفره محبوب خود را به ما و سایر کاربران معرفی کنید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (10)

بستن فرم

  1. کافه گیم

    بهمن 12, 1401

    ممنون از این مطلب کاربردی

    پاسخ

  2. arian

    فروردین 3, 1401

    خب فورتنایت کو هم دو نفره کیشه هم آنلاین هست

    پاسخ

  3. آوین

    خرداد 28, 1400

    fifa 21 کجاست last of us کو پس gta v ک بهترین بازی و همینطور need for speed heat کوش😑

    پاسخ

    • maxhit در پاسخ به آوین

      شهریور 13, 1400

      باهوش gta و the last of us و nfs دونفره نیستن وب رو اشتبایی اومدی

      پاسخ

    • محمد علی در پاسخ به آوین

      اسفند 28, 1400

      اینا بازی های دونفره ان

      پاسخ

  4. fardin

    شهریور 1, 1399

    یعنی معلومه تاحالا دست به pa4 نزدی اینا دیگه چین بهترین بازی زامبی day light 😑😐 پی اس

    پاسخ

  5. صادق

    خرداد 20, 1399

    پس مورتال کامبت ۱۱ کجاست

    پاسخ

    • شنتیا در پاسخ به صادق

      آذر 15, 1399

      اره کجاست

      پاسخ

    • Amir06 در پاسخ به صادق

      اردیبهشت 21, 1401

      داداش تاریخ تاپیک رو نگاه ، کمبات ۱۱ مال ۲۰۱۹ ه

      پاسخ

  6. میکائیل

    خرداد 2, 1399

    خوبه

    پاسخ