10 شخصیت اصلی دوست داشتنی در بازی‌های کامیپوتری مدرن

برای مدت زمانی تنها شخصیت های دوست داشتنی در دنیای بازی ماریو، پک-من و لارا کرافت بودند و حتی افرادی که در دوره این بازی ها به دنیا نیامده هم عاشق آن ها بودند. هنوز هم عده بسیاری این شخصیت ها و بازی ها را که دیگر کلاسیک محسوب شده دوست دارند و نام آن ها همیشه بر سر زبان هاست. اما در این فهرست تصمیم گرفتیم شخصیت های کلاسیک معرفی شده تا سال 2000 را نادیده بگیریم و شخصیت های گرافیکی‌تر از بازی‌های مدرن را مد نظر قرار دهیم. با پروشات همراه باشید تا با دوست داشتنی ترین شخصیت های معرفی شده از سال 2000 به بعد آشنا شوید.


10. رچت و کلنک – Ratchet and clank series 2002

رچت یک لنباکس مکانیکی است که به همراه دوست رباتش یعنی کلانک از سیاره والدن می آید و قهرمان اصلی این بازی است که بازیکنان باید او را کنترل کنند. کلانک شخصیت فرعی است که توسط کارخانه تولید ربات جنگی خلق شده است و از کارخانه فرار می کند. رچت او را می یابد و این دو تصمیم می گیرند در کنار هم در برابر تهدیدهای وارد شده  به جهان ایستادگی کنند.

همچنین بخوانید: 30 بازی ویدیویی که بهترین های 2018 هستند


9. دانته – Devil may cry series 2001

دانته به عنوان پسر اسپاردا دارای قدرت های فرابشری است و یک برادر دوقلو به نام ویرجیل دارد. این دو توسط مادرشان اوا که انسان است، بزرگ شده اند.

دانته قوی هیکل بوده، موهای نقره ای دارد، چشم هایش آبی است و همیشه کت بلند می پوشد. او با قدرت های فرابشری، استقامت و اراده یکی از قدرتمندترین شخصیت های این بازی است. اعتماد به نفس و شجاعت او باعث می شود از بقیه یک قدم جلوتر باشد.

همچنین بخوانید: 50 بازی برتر در تاریخ بازی های کامپیوتری: از نوستالژیک ها تا مدرن ها


8. کامندر شپرد – Mass effect series 2007

کامندر شپرد قهرمان انسانی این بازی چندگانه است و نسخه مردانه و زنانه خود را دارد. او به عنوان یکی از سربازان ارتش تلاش می کند تا از حملات متجاوزینی که می خواهند بشریت را نابود کند، پیشگیری نماید. این شخصیت بسیار خوب است، مخصوصا سپرد مونث با نام فمشپ که مورد علاقه طرفداران می باشد.


7. مکس پین – Max Payne series 2001

یکی از مشخصه های بازی های ویدیویی عصر جدید توجه توسعه دهندگان بازی به قهرمان اصلی داستان است که پررنگ تر، حساس تر و گاهی هم ضدقهرمان است. در نسخه اصلی این بازی، مکس پین یک افسرپلیس نیویورک و مامور مخفی اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا بود. اما در آغاز بازی اول او را به عنوان یک مرد متاهل خوشحال و خندان دیدیم که شخصیت بسیار خوبی داشت. اما پس از مرگ خانواده اش او معنای زندگی را از دست داده و تنها به انتقام فکر می کند.


6. مارکوس فنیکس – Gears of war series 2006

بدون شک مارکوس فنیکس بهترین لحظات خود را دارد، اما در هر صورت او چیزی بیش از یک قهرمان اکشن است. مارکوس در پس ظاهر خشن خود یک فرد احساساتی است که به سرباز همکارش، آنیا علاقه داشته و درمقابل وظایف اش حساس است، به همین دلیل احساسات انسانی در او دیده می شود.


5. اتزیو آئودیتوره دا فرینتزه – Assassin Creed series 2007

در نسخه اولیه این سریال همه چیز تغییر کرد و ارتقای شخصیت اصلی هم نمونه اصلی آن محسوب می شود. داستان اتزیو به سرعت بازیکن را شوکه می کند، زیرا این عاشق به یک مبارز تبدیل می شود تا انتقام برادر و پدرش را بگیرد و در عین حال در کنار خانواده باشد. این شخصیت جذاب و مرگبار با اراده پولادین کسی است که ترجیح می دهیم دوستمان باشد نه دشمن مان. اتزیو تا به اینجا محبوب ترین شخصیت این بازی است.


4. کارل جانسون – Grant Theft Auto: San Andreas 2004

سی جی اولین قهرمان این بازی بود که شخصیت انسانی داشت. اگرچه این گروه گانگستری جرایم وحشیانه مختلفی را انجام می دهند اما انسانیت سی جی باعث می شود تا درصورت رسیدن به جایگاه بالای گروه های گانگستری هم باورهای اخلاقی خود را حفظ کند.

همچنین بخوانید: اگر به بازی GTA علاقه دارید، این 10 بازی را از دست ندهید


3. کراتوس – God of war series 2005

اگرچه همیشه در این باره فکر می کنیم که خدا بخشنده است یا انتقام جو، اما مطمئن هستیم که کراتوس یک خدای انتقام جو است. زیرا در هر لحظه مشغول انجام یک حرکت خشونت آمیز است. گاهی اوقات آنقدر قدرتمند است که می تواند زئوس را شکست دهد. با این حال همیشه یکی از شخصیت های دوست داشتنی این بازی می باشد.


2. مستر چیف – Halo series 2001

اگرچه تا به حال نتوانستیم چهره مستر چیف را ببینیم اما این شخصیت قدرتمند ساکت با هر بازی قدرتمندتر می شود زیرا از ابتدا طوری آموزش دیده که به یک سلاح بدل شود: به همین دلیل است که هرگز او را بدون لباس رزم ندیده ایم. او با یک هوش مصنوعی به نام کارتونا رابطه نزدیکی دارد. اگرچه شخصیت ساکت او مورد انتقاد قرار می گیرد اما برخی شخصیت ساکت او را یک قدرت می دانند. در هر صورت او به یادماندنی ترین و تاثیرگذارترین قهرمان این بازی است.


1. ناتان دریک – Uncharted series 2007

یک شخصیت باهوش، جالب و پرشور که می تواند بهترین شخصیت برای ماجراجویی باشد. او چه از هواپیما بپرد چه از قطار آویزان باشد، در هر صورت از آغاز تا پایان یک شخصیت حماسی و فراموش نشدنی است. او بدون شک بهترین شخصیت دنیای بازی است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. شما عاشق کدام شخصیت در بازی های کامپیوتری هستید؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم