قوی‌ترین پدران انیمه به ترتیب رتبه بندی که شناخت آن‌ها می‌تواند برایتان جالب باشد

در دنیای انیمه شخصیت‌های جذابی وجود دارند. پدران انیمه هم از این قبیل هستند. بیشتر پدران دنیای انیمه مثل قهرمان‌های جوان مبارزان خوبی هستند. اغلب این پدرها به کمک فرزندشان می‌آیند و به شخصیت‌های محبوب تبدیل می‌شوند. این پدرها حتی از دشمن مقابل خود قوی‌تر هستند. البته تمام پدران انیمه قدرتمند نیستند. در حقیقت، بعضی‌ها به دشمن فرزند خود تبدیل می‌شوند. بعضی از پدران انیمه چه قدرت خود را برای خیر یا شر استفاده کنند، بهرحال قدرتمند هستند. در اینجا قوی‌ترین پدران انیمه را به ترتیب رتبه بندی معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. گندو در “نئون جنسیس اونگلیون” (Neon Genesis Evangelion)

گندو یکی از شخصیت‌های منفی انیمه و پدر قهرمان داستان یعنی شینجی است. گندو اصلاً به پدری کردن برای فرزندش علاقه نداشت. او بعد از مرگ همسرش فقط به فکر قدرت گرفتن بود. او به عنوان یک رهبر کترل زیادی داشت و برای نابودی فرشته‌ها رهبری جنگ را برعهده دارد. گندو به خاطر مهارت‌ها، هوش و تاثیرش یکی از قوی‌ترین پدران انیمه است. با این وجود به خاطر جایگاه و نبود نگرانی برای فرزندش به یک تهدید جدی تبدیل شده است.

همچنین بخوانید: بهترین مربی‌های انیمه که شاید برایتان جالب باشد آن‌ها را بشناسید


9. ماس هیوقس در “کیمیاگر تمام‌فلزی: برادری” (Fullmetal Alchemist)

ماس یک مأمور وفادار و مرد خانواده دوست است و یکی از قهرمان‌های غیرقابل تصور انیمه محسوب می‌شود. او برخلاف روی کیمیاگر نیست، و بیشتر به کارهای پلیسی علاقه دارد تا مبارزه. با این وجود، توانایی‌های او بی رقیب هستند. او با هوش و ذکاوت خود توانسته تحقیقات زیادی انجام دهد. ماس یکی از ماهرترین شخصیت‌های انیمه است که در ماجراجویی‌هایش هیچ ترسی ندارد.


8. جوزف جوستار در “ماجراجویی عجیب و غریب جوجو” (JoJo’s Bizarre Adventure)

جوزف جوستار شخصیت اصلی بخش دوی انیمه “ماجراجویی عجیب و غریب جوجو” و شخصیت فرعی بخش سوم است. جوزف هم قدرت زیادی دارد و هم استند دارد. او در کنار توانایی‌های فعلی‌اش سلاح‌های مختلفی هم دارد. سبک مبارزه او نوآورانه و خاص است و به همراه تکنیک‌هایش آسیب زیادی ایجاد می‌کند. او در آخرین لحظات حضور خودش تأثیر آخر را می‌گذارد و توانایی‌های ذاتی خودش را به نسل بعدی می‌بخشد.


7. اسپیریت آلبارن در “سول ایتر” (Soul Eater)

اسپیریت آبارن پدر گمراه قهرمان انیمه یعنی ماکا آلبارن است. با این که او در بیشتر قسمت‌های انیمه تأثیر طنز دارد، اما باید شخصیت او را بیشتر جدی بگیریم. با این که ماکا تصور می‌کند قدرتش را از مادر گرفته، اما پدرش قدرت زیادی دارد. بی دلیل نیست که او را سلاح ارباب مرگ می دانیم. اسپیریت آلبارن با وجود شخصیت بی خیالش کارش را جدی می‌گیرد و به نفع ارباب‌هایش کار می‌کند.


6. ایندوور در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia)

انجی یا همان ایندوور یکی از بهترین قهرمان‌های “آکادمی قهرمان من” است. با این که توانایی‌های او تاثیرگذار است و یکی از قدرتمندترین قهرمان‌ها محسوب می‌شود، اما خواسته‌های بیشتری دارد. او بلندپرواز و مغرور است و می‌خواهد به عنوان قهرمان شماره 1 از آل مایت پیشی بگیرد. با این وجود اهدافش به یک وسواس تبدیل می‌شود و نیازش به قدرت همه، حتی خانواده‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل خانواده‌اش آسیب می‌بینند. با این که او قوی است و قهرمان بزرگی محسوب می‌شود، اما نمی‌تواند یک پدر و همسر خوب باشد. نیاز پیوسته او به قدرت  فضای مسمومی برای خانه و خانواده‌اش ایجاد می‌کند. بنابراین با این که یکی از قوی‌ترین پدران انیمه است، اما نمی‌تواند برای فرزندان و همسرش مفید باشد.

همچنین بخوانید: انیمه‌های 2022 که باید منتظر دیدنشان باشیم و حتماً از آن‌ها خوشتان می‌آید


5. مانکی دی.دراگون در “وان پیس” (One Piece)

مانکی دی.دراگون که به عنوان “بدترین مجرم جهان” شناخته می‌شود، فرمانده بزرگ ارتش و پدر قهرمان “وان پیس”، یعنی “مانکی دی.لوفی” است. او فقط موقع دردسر به کمک لوفی و دوستانش می‌آید. او بر یکی از قوی‌ترین گروه‌های جهان تسلط دارد و جهان را تهدید می‌کنند. طرفداران درباره قدرت و توانایی‌های او چیز زیادی نمی‌دانند، اما این حقیقت که او بر نیروی قدرتمندی رهبری دارد و برای جهان تهدید محسوب می‌شود، نشان دهنده توانایی‌های اوست.


4. میناتو در “ناروتو” (Naruto)

از شروع انیمه “ناروتو” همه هوکاگه چهارم را ستایش می‌کنند که برای محافظت از هیدن لیف در برابر روباه نه دم زندگی‌اش را فدا کرد. حتی قبل از این که طرفداران میناتو را بشناسند، می‌دانند که او یکی از بهترین شینوبی‌هاست. از آنجایی که او به عنوان فلش زرد کونوها شناخته می‌شود، پس تعجبی ندارد که هوکاگه باشد. او یکی از قوی‌ترین شینوبی های زمان خودش است و توانایی‌های او بی رقیب هستند. فداکاری او همه را غافلگیر کرد.


3. آنگ در “افسانه کورا” (The Legend Of Korra)

آنگ در سن دوازده سالگی با اوزای روبرو می‌شود و جهان را از شر استبداد نجات می‌دهد. این فقط شروع کارهایی است که آنگ برای چهار ملت انجام می‌دهد. او در سراسر زندگی‌اش سعی کرد صلح را به جهان بیاورد. توانایی او برای کمک به آواتارهای آینده مثل کورا کمک می‌کند. چون او هم برای کمک به نزد آنگ می‌آید. او و سایر اعضای تیم آواتار برای برقراری صلح سعی و تلاش زیادی داشتند. بنابراین بعید به نظر می‌رسد که جانشین‌هایش به گرد پای او برسند.


2. ناروتو در “بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations)

ناروتو در کل زندگی‌اش آرزو داشت برای اثبات ارزش خود به یک هوکاگه تبدیل شود. بالاخره این کار را انجام می‌دهد و در این مسیر به یکی از قوی‌ترین شینوبی های زمان تبدیل می‌شود. او قبل از تبدیل شدن به لرد هفتم یک قهرمان محسوب می‌شود. از آنجایی که قدرت‌های او مشابه پدرش میناتو هستند، بنابراین همه این موفقیت‌ها طبیعی است. با این که کوراما رفته، ناروتو هنوز می‌تواند قدرت درون خودش را به رخ بکشد. با این که سلطنت او تازه شروع شده، شجاعت و مهارت او ثابت می‌کنند در آینده به یک هوکاگه تبدیل می‌شود.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های شرور و نترس انیمه که ترسی از مردن ندارند


1. گوکو در “دراگون بال” (Dragon Ball)

شکی وجود ندارد که گوکو یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های “دراگون بال” و تاریخ انیمه است. کمتر کسی به گرد پای او می‌رسد. او بارها جهان را نجات داده و حتی مرگ هم نمی‌تواند سد راه او شود. متاسفانه، گرچه او یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه است، اما به عنوان یک پدر تأثیر چندانی ندارد. حداقل می‌توانیم او را یکی از قوی‌ترین پدران انیمه بدانیم.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (10)

بستن فرم

  1. فلانی

    اسفند 19, 1401

    اینوکر هم هست تو انیمه دوتا خون اژدها
    نه تنها عملا باهوش تریپ و قوی ترینها بلکه عملا بدور حهانو برای بچش رو نویسی کرد تا زنده شه

    پاسخ

  2. اوتاکو *

    بهمن 18, 1400

    نکته جالبش اینه با توجه به مانگا دراگون بال گوکو تا ۸۰ سالگی هنوز کار داره با اینکه الان ۶۰ سالشه ولی ضعیف به حساب میاد

    پاسخ

  3. ایران

    بهمن 5, 1400

    مقاله جالبی بود یه نکته جالب اینه که گوکو پدر بزرگم هست

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ایران

      بهمن 5, 1400

      حاجی گوکو کلا بیست و خورده ای سنشه چجوری نوه داره 😐😂وات ده منطق دراگون بال

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به رهام

        بهمن 6, 1400

        داش سری اول آخرش ۱۸ سالش بود سری زد اولش ۲۳ سالش بود پسرش گوهان ۵ سالش بود اون موقع سال ۱۹۹۰ میشد هنوز وان پیس و ناروتو نبودن آخرشم تا آخر سری زد و سوپر رفت بالای ۴۰ سال ۲۰ چیه گوهان پسرش الان بالای ۲۰ هست در زمن چهرشو نبین انسان نیست سایانه سایان ها دیر پیر میشن

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به ایران

          بهمن 7, 1400

          شت من فکر نمیکردم حاجی 😐😂

          پاسخ

      • Anime در پاسخ به رهام

        بهمن 6, 1400

        وات😐
        حاجی گوکو تو دراگون بال سوپر چهل سالشو رد کرده کجایی😂😂

        پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به رهام

        بهمن 6, 1400

        گوکو سنش از پدر من بیشتره ۲۰ سالشه ؟

        پاسخ

      • امیر در پاسخ به رهام

        بهمن 7, 1400

        حدود ۵۰ سالشع سایاجین ها زیاد شکلشون تعقیر نمیکنه

        پاسخ

      • پارسا در پاسخ به رهام

        بهمن 13, 1400

        59سالشه بشر چچوری ندیده همچین حرفی میزنی عمر سایان ۴برابر بیشتر از انسان معمولی هسش

        پاسخ