انیمه‌های 2022 که باید منتظر دیدنشان باشیم و حتماً از آن‌ها خوشتان می‌آید

مانگاهای زیادی وجود دارد که حتماً در سال 2022 از آن‌ها اقتباس می‌شود. بسیاری از انیمه های محبوب ادامه پیدا می‌کنند و انیمه های جدید هم ساخته می‌شوند. بنابراین می‌توانید در داستان‌هایی با ژانرهای مختلف غرق شوید. در سال جدید شاهد کلی انیمه عاطفی، هیجانی و اکشن هستیم. طرفداران جدید و قدیم انیمه می‌توانند از تماشای شخصیت‌ها لذت ببرند. در اینجا می‌خواهیم انیمه‌های 2022 را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. بلو لاک – Blue Lock

یک انیمه ورزشی که قرار است در تابستان 2022 اکران شود. مربی جدیدی به یک تیم فوتبال ژاپنی وارد می‌شود. او برنامه تمرینی سختی دارد و بازیکن‌ها باید در یک فضای زندان مانند تمرین کنند. یکی از بازیکن‌ها به خاطر شکست اخیر از لحاظ روانی بهم ریخته. این انیمه قرار است یکی از انیمه های هیجان انگیز و دیدنی باشد.

همچنین بخوانید: بدترین زوج‌های انیمه که نمی‌توانند دست از جنگیدن با یکدیگر بردارند


9. کاگویا-ساما: عشق مثل یک جنگ است – Kaguya-sama: Love is War

“کاگویا-ساما: عشق مثل یک جنگ است” در آوریل 2022 اکران می‌شود. در دو فصل گذشته شاهد رابطه کاگویا و میوکی بودیم. در فصل جدید رابطه آن‌ها ادامه پیدا می‌کند و ماجراهای غافلگیرکننده‌ای رخ می‌دهد. این دو شخصیت رقیب فراموش می‌کنند که هدفشان اعتراف گیری از هم بود. بنابراین داستان تازه‌ای متولد می‌شود که تماشای آن دیدنی است و یکی از بهترین انیمه‌های 2022 را خلق می‌کند.


8. موب سایکو 100 – Mob Psycho: 100

فصل جدید سریال قرار است در آوریل 2022 در ژاپن اکران شود. مانگا تمام شده و فصل دو به داستان باقیمانده می‌پردازد. احتمالاً فصل سه فصل آخر سریال است. فصل سه به رشد و پیشرفت موب می‌پردازد. نبردها هیجان انگیز بوده و شخصیت‌های محبوب دوباره به کارهای اکشن دست می‌زنند.


7. بهشتِ جهنم – Hell’s Paradise

یک انیمه تاریک که در یک جزیره مرموز رخ می‌دهد و در آنجا آب حیات به شخصیت‌ها زندگی جاودانه می‌بخشد. پادشاه فعلی گروهی از مجرمین را به یک جزیره خطرناک می‌فرستد تا در ازای یافتن آب حیات آزاد شوند. این انیمه در پاییز 2022 اکران می‌شود. شخصیت اصلی حاضر است برای بازگشت به همسرش هر کاری کند. با دیدن این انیمه با ماجراهای این جزیره بیشتر آشنا می‌شوید.


6. جاسوس Xخانواده – Spy X Family

یکی از بهترین انیمه‌های 2022 که یک انیمه کمدی است. این انیمه اقتباسی از مانگا به ماجراهای خانوادگی می‌پردازد. شخصیت اصلی یک جاسوس است که مأموریت مهمی برعهده دارد. این مأموریت تشکیل خانواده است. بنابراین باید با یک مزدور ازدواج کند و یک دختر روانی را به سرپرستی بگیرد. داستان اکشن بوده و عناصر طنز هم دارد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های سال 2022 که منتظر اکران‌شان هستیم و باید تماشا کنیم


5. انتقام جویان توکیو – Tokyo Revengers

فصل جدید انیمه شخصیت‌ها را به نبرد عاطفی دعوت می‌کند. در این فصل شخصیت‌های تازه هم معرفی می‌شوند و البته ماجراهای فصل دو هم ادامه پیدا می‌کنند. شخصیت‌های تازه به ماجراهای جدید وارد می‌شوند و به عمق شخصیت‌های قدیمی‌تر هم بیشتر پرداخته می‌شود.


4. چینسا من – Chainsaw Man

یک انیمه موردانتظار که از وقتی تریلرش آمده منتظرش هستیم. این انیمه قرار است در پاییز 2022 اکران شود و یکی از بهترین انیمه‌های 2022 خواهد بود. دنجی از کودکی رها شده. یک سگ خانگی تنها دوست اوست که به شیطان تبدیل می‌شود. وقتی دنجی با مرگ روبرو می‌شود، با سگ شرط می‌بندد تا به جای هردویشان زندگی کند. سریال به ماجراهای دنجی و وظایف شیطانی او می‌پردازد.


3. بلیچ: جنگ خونین هزارساله – Bleach: Thousand Year Blood War

آخرین باری که ایچیگو را مشغول مبارزه دیدیم سال 2012 بود. فصل جدید به آرک پایانی مانگا می‌پردازد. این انیمه قرار است در اکتبر 2022 اکران شود. در این آرک دنیای زنده‌ها و ارواح در خطر است. از تریلر پیداست که باید شاهد شخصیت‌ها و داستان تازه‌ای باشیم. بنابراین باید شاهد تماشای رولرکوستر احساسی دیگری از ایچیگو و دوستانش باشیم.


2. رتبه بندی پادشاهان – Osama

فصل دوی این سریال در ژانویه 2022 روی آنتن می‌رود. بوجی یک شاهزاده جوان و کرولال است. شخصیت‌های سریال آنقدر چندلایه هستند که نمی‌توان نیتشان را پیشبینی کرد. بوجی با موجودی سایه مانند آشنا می‌شود که همراه اوست. بوجی در طی فصل با ترس هایش روبرو می‌شود و رشد می‌کند. او یک شخصیت دوست داشتنی است که تنها عاشق او می‌شوید، بلکه دوست دارید موفقیتش را ببینید.

همچنین بخوانید: بهترین مربی‌های انیمه که شاید برایتان جالب باشد آن‌ها را بشناسید


1. حمله به تایتان – Attack On Titan

دومین بخش فصل آخر انیمه جز یکی از بهترین انیمه‌های 2022 خواهد بود. ارن دوباره برمی گردد و جنگ اوج می‌گیرد. بنابراین نمی‌توانید از آن چشم بردارید. این انیمه در ژانویه 2022 روی آنتن می‌رود. اگر شما هم جز طرفدارانی  هستید که سؤالات زیادی در ذهن مانده این انیمه به سؤالات شما پاسخ می‌دهد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (5)

بستن فرم

  1. اوتاکو *

    اسفند 6, 1400

    این قسمت ۱۹ رتبه بندی پادشاهان چه دارک شد

    پاسخ

  2. یک عدد اوتاکو

    اسفند 1, 1400

    عه بانگو نیست ؟… انتقام جویان توکیو کسی تاریخ انتشار تقیقشو نمیدونه :>؟

    پاسخ

  3. :|

    بهمن 4, 1400

    از شدت هیجیان دارم میترکم فقط نمیدونستم موب سایکو هم فصل سوم داره الان کلا دیگه دارم منفجر میشم

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به :|

      بهمن 4, 1400

      مردن داره مردن برای این جدیدا

      پاسخ