شجاع‌ترین شخصیت‌های انیمه که از  هیچ چیز نمی‌ترسند و نمی‌توانید آنها را بترسانید

ترسیدن اشکالی ندارد. در حقیقت بیشتر شخصیت‌های انیمه در مقابل دشمنان ترسناک خود وحشت می‌کنند و می‌ترسند. با این حال خودشان دوست ندارند این وحشت را نشان دهند. به جای این سینه سپر می‌کنند و خود را شجاع نشان می‌دهند. اما در این میان بعضی از شخصیت‌ها زیاد نمی‌ترسند. حالا یا قدرت زیادی دارند، یا هیچ چیز نمی‌تواند آنها را تهدید کند. بعضی‌هایشان عاشق جنگیدن هستند و از مرگ استقبال می‌کنند. بنابراین برای این شخصیت‌ها مرگ یک مفهوم بیگانه است. در اینجا شجاع‌ترین شخصیت‌های انیمه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. گون در “هانتر × هانتر” (Hunter X Hunter)

گون با وجود سن کمش شجاعت زیادی دارد. او حتی در مقابل هیولاهای خونین ایستادگی کرد. گون زمانی شجاعتش را ثابت کرد که در مقابل نفرپیتو، با آن نیروی شرورش، مقاومت کرد. در حقیقت شجاعت اولیه او به خاطر خام بودنش بود. چون از جنبه تاریک انسان خبر ندارد. با این حال وقتی رفته رفته مهارتش بیشتر می‌شود می‌تواند دشمنش را بهتر تجزیه و تحلیل کند.

همچنین بخوانید: سریع‌ترین و کندترین شخصیت‌های انیمه که طرفداران دنیای انیمه باید آنها را بشناسند


9. سایتاما در “وان-پانچ من” (One-Punch Man)

برای این که یک نفر شجاع باشد باید آنقدر قوی باشد که هیچ چیز نتواند او را بترساند و تهدید کند. سایتاما به چنان قدرتی رسیده که دیگر حوصله‌اش از همه چیز سر می‌رود. بنابراین امیدوار است با دشمنی روبرو شود که توانایی مقابله با او را داشته باشد. بوروس یک مبارزه بیگانه است که راحت توسط او شکست خورد. سایتاما که زمانی آرزو می‌کرد قهرمان شود، حالا قدرتش را یک نفرین می‌داند. او نه از چیزی می‌ترسد و نه به چیزی نیاز دارد.


8. گوجو در “جوجوتسو کایسن” (Jujutsu Kaisen)

قوی‌ترین جادوگر جهان از قدرت زیاد خودش هم رنج می‌برد. دیگر چیزی گوجو را هیجان زده نمی‌کند و هیچ چیز او را نمی‌ترساند. توانایی‌های زیادی او باعث می‌شود حتی در مقابل حمله‌های فیزیکی هم ایمن باشد. او در مقابل هر مبارزی مثل جوگو و هانامی فقط با کمی تمرین مقاومت می‌کند. گوجو با سیاست به هیجان می‌آید و با خانواده‌های تاثیرگذار دنیای انیمه روبرو می‌شود. وقتی به اندازه گوجو قوی باشید هیچ چیز شما را نمی‌ترساند. به همین دلیل گوجو یکی از شجاع‌ترین شخصیت‌های انیمه است.


7. هیسوکا در “هانتر × هانتر” (Hunter X Hunter)

بیشتر شخصیت‌هایی که در اینجا معرفی کردیم با وجود ترس بر آن غلبه می‌کنند و نمی‌گذارند اضطراب آنها را از پا بیندازد. هیسوکا مثل بقیه نیست. این هانتر در مقابل کسانی مثل نِن مقاومت می‌کند. هیسوکا به جای ترسیدن هیجان زده می‌شود و هیچ دشمنی از او قوی‌تر نیست. به همین دلیل مبارزه او با شخصیت‌های قوی‌تر دیدنی است. آیا این هیجان بیشتر می‌شود یا باید جلویش را بگیرد؟ این شخصیت آنقدر تشنه هیجان و تجربه نزدیک به مرگ است، که به استقبال مبارزه می‌رود.


6. لایت در “دفتر مرگ” (Death Note)

با این که تمام دولت‌های جهان و بهترین کاراگاه‌ها به دنبال لایت هستند، اما او نه از چیزی می‌ترسد و نه چیزی او را مضطرب می‌کند. در شروع سریال لایت از آل نترسید، و این نشان دهنده قدرت‌های زیاد او است. با این که لایت با چالش‌های زیادی روبرو شد اما ایدئولوژی خود را دنبال کرد و از هیچ چیز نترسید.

همچنین بخوانید: اکسسوری‌های معروف انیمه که شخصیت‌های محبوبتان از آن استفاده می‌کنند


5. وجیتا در “دراگون بال” (Dragon Ball)

ترس در فرهنگ لغت مبارزین جایی ندارد. آن‌ها از میدان نبرد استقبال می‌کنند و زندگی نزدیک به مرگ را دوست دارند. وجیتا از همه این مبارزین بهتر است. او بدون اطلاع از سرنوشت خود از هر نبردی استقبال می‌کند. در این سریال وجیتا بارها با مرگ روبرو شد. اما هرگز نترسید و نگذاشت چیزی او را بترساند.


4. کاپیتان لیوای در “حمله به تایتان” (Attack On Titan)

لیوای با این که انسان بود و در دنیای ترسناک تایتان ها زندگی می‌کرد، بارها ثابت کرد که همتایی ندارد. در چنین سریالی که شخصیت‌های اصلی با مرگ‌های ترسناک روبرو می‌شوند، طرفداران اطمینان دارند که لیوای در هر شرایطی پیروز می‌شود. او بارها در مقابل مبارزینش ایستادگی کرد. در این انیمه حتی انسان‌ها هم در مقابل تایتان‌ها بر ترس خود غلبه می‌کنند، اما لیوای کاملاً خونسرد است. او همیشه آرام و ساکت باقی می‌ماند. پس بدون شک لیوای یکی از شجاع‌ترین شخصیت‌های انیمه است.


3. رنگوکو در “شیطان کش” (Demon Slayer)

هر هاشیرا جسم و روح خود را ورزیده می‌کند تا آماده باشد. آن‌ها به ندرت در مقابله با خطر می‌ترسند و این شجاعت را مدیون تمرین زیاد هستند. با این حال وقتی آدم با مرگ روبرو شود دست و پایش می‌لرزد. اما رنگوکو اصلاً اینطور نیست و در بدترین شرایطش ماموریتش را انجام می‌دهد.


2. سوکونا در “جوجوتسو کایسن” (Jujutsu Kaisen)

سوکونا شخصیت منفی شرور و مرگبار این انیمه است که عاشق جنگ و نبرد است و هر بار با روی باز از دشمنانش استقبال می‌کند. سوکونا خوب می‌داند که همتایی ندارد و بنابراین با خیال راحت مبارزه می‌کند. بنابراین می‌توانیم با اطمینان او را یکی از شجاع‌ترین شخصیت‌های انیمه بدانیم.

همچنین بخوانید: بهترین و بدترین انیمه‌های شوجو که این ژانر را متحول کردند و باید آن‌ها را تماشا کنید


1. کاتسوکی در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia)

کاتسوکی با این که یک قهرمان است اما گاهی اوقات یک شرور به نظر می‌رسد. او شخصیتی خودخواه و کله شق است، که شاید این ویژگی‌ها را در قهرمان‌های دیگر نبینیم. خودخواهی او باعث می‌شود با استقبال به پیشواز هر قهرمانی برود. به همین دلیل است که مافوقان او قدرتش را تحسین می‌کنند. با این حال همیشه دشمنان را دست کم می‌گیرد و در کنار پیروزی‌هایش شکست‌هایی هم داشت. پس حتی اگر آل مایت هم روبروی او باشد از چیزی نمی‌ترسد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. لاذزلدربرنتب

    آبان 11, 1400

    داداش اون باکو گو

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به لاذزلدربرنتب

      آبان 11, 1400

      تو ژاپنی میشه کاتسوکی باکوگو XD(میدونم که اسمش باکوگوئه ولی خب کاتسوکی هم میشه گفت)

      پاسخ

  2. اوتاکو *

    آبان 4, 1400

    وجیتارو گزاشتین بعد گوکو نبود وجیتا فهمید زنو کیه داشت از ترس می لرزید بعد گوکو رفت گفت هی بهش انگار پسرخاله ۱ سالشه بعدم که بی هیچ ترسی میگفت زن چان یا بی هیچ ترسی تو خط زمانی دیگه احضارش کرد انگار نه انگار با اشاره دنیای ۷ نابود میشد و وجیتا هم از قدرت جیرن ترسید ولی بازم رفت نبرد ولی گوکو خوشش میومد آخر جیرنو ترسوند

    پاسخ