اکسسوری‌های معروف انیمه که شخصیت‌های محبوبتان از آن استفاده می‌کنند

بسیاری از آثار تخیلی سلاح‌ها و اکسسوری‌های مختلفی به کار می‌برند و انیمه هم از آن متفاوت نیست. یک انیمه محبوب به خاطر چیزهای زیادی شناخته می‌شود، از دیالوگ‌هایش گرفته تا صحنه‌های اکشن، ابرقهرمان‌ها یا لباس‌های پرزرق و برق. اما اکسسوری شخصیت‌ها چی؟ اکسسوری شخصیت‌ها هرچقدر هم ساده باشد در ذهن تماشاگر به یاد ماندنی می‌شود و نماد آن شخصیت و انیمه محسوب می‌شود. از آنجایی که این اکسسوری‌ها همه جا استفاده می‌شوند ارزش ذاتی دارند. در این مقاله می‌خواهیم اکسسوری‌های معروف انیمه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. هدبند ناروتو در انیمه “ناروتو” (Naruto)

شخصیت ناروتو در شروع انیمه چیزی شبیه عینک ایمنی روی پیشانی‌اش دارد که زیاد ماندنی نبود. چون سازندگان آن را مزاحم می‌دانستند، بنابراین به جای آن هدبند نینجا را انتخاب کردند. این هدبند نه تنها با صفحه فلزی خودش از پیشانی محافظت می‌کند، بلکه نماد روستا را روی خود دارد. هدبند برگ روستا یک اکسسوری زیباست.

همچنین بخوانید: محبوب‌ترین شخصیت‌های ناروتو (Naruto) به ترتیب محبوبیت و جذاب بودنشان


9. نشان سول ریپر ایچیگو در “بلیچ” (Bleach)

ایچیگو قهرمان “بلیچ” یک سول ریپر است و از یک جایی به بعد گوتی 13 او را متحد خود شناخت. بنابراین کاپیتان جوشیرو نشان سول ریپر را به او داد. تعداد کمی چنین نشانی دریافت کردند، هر چند گینجو هم زمانی این نشان را دریافت کرد. این نشان نمادین است و دوستی بین ایچیگو و گوتی 13 را نشان می‌دهد. با این حال طرح جالب و خاصش با مضامین زندگی بعد از مرگ و ارواح ارتباط دارد. ایچیگو همه جا آن را با خود به همراه دارد و این نشان کمکش می‌کند.


8. کلاه حصیری لوفی در “وان پیس” (One Piece)

حتماً دلیلی دارد که دارودسته مانکی دی. لوفی را دزدادن دریایی کلاه حصیری می‌نامند. لوفی در بچگی آن کلاه را از یک دزد دریایی به نام شنکس دریافت کرد و او این کلاه را بزرگ‌ترین گنج می‌دانست. بنابراین از لوفی خواست مراقب این گنج باشد و لوفی هم حرفش را جدی گرفت. لوفی به کسی اجازه نمی‌دهد تا به این کلاه دست بزند یا خرابش کند. این کلاه همیشه با اوست طوری که خیلی‌ها او را پسر کلاه حصیری صدا می‌زنند. با این که همراهانش کلاه مشابه ندارند اما خودشان را دزدان دریایی کلاه حصیری صدا می‌زنند.


7. ساعت نقره ادوارد الریک در “کیمیاگر تمام‌فلزی: برادری” (Fullmetal Alchemist: Brotherhood)

تمام کیمیاگرهای ایالتی به عنوان نشان رسمی یک ساعت جیبی نقره دارند. ساعت ادوارد برایش معنای خاصی دارد. او در سن 12 سالگی این ساعد را به دست آورد، یعنی درست یک سال بعد از این که آلفونس تلاش کرد مادرش را زنده کند. در آن زمان خاطرات جنایت کیمیاگری آنها هنوز تازه بود. بنابراین ادوارد جمله “3 اکتبر 11 را فراموش نکن” را روی ساعت حکاکی کرد. بعد روی آن را جلا داد. از دست دادن این ساعت به معنای از دست رفتن توانایی‌های اوست که نمی‌تواند مثل قبل عمل کند.


6. شال قرمز میکاسا آکرمن در “حمله به تایتان” (Attack On Titan)

وقتی مجرمین مادر میکاسا را کشتند او شدیداً عذاب کشید و فقط ارن جوان جان او را نجات داد. این شروع رابطه آنها بود و ارن شال قرمز را نشان این اتفاق می‌داند. ارن این شال را دور گردن و سر میکاسا انداخت و او را تحت تأثیر قرار داد. از آن روز بع بعد میکاسا همیشه این شال را روی سرش می‌اندازد. حتی حین مبارزه با تایتان ها هم این شال را نمی‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین و بدترین انیمه‌های شوجو که این ژانر را متحول کردند و باید آن‌ها را تماشا کنید


5. عصای بلند مگومین در “نعمت خدا بر این جهان شگفت” (Konosuba)

مگومین عضو گروه کریمسون است و در مقایسه با سنش در دنیای جادو استعداد خوبی دارد. او از منفجر کردن خوشش می‌آید و برای جادو کردن به عصایش نیاز دارد. به همین دلیل هرگز او را بدون عصایش ندیدیم. شاید هرازگاهی این عصا را به عنوان سلاح هم به کار ببرد، اما بیشتر قبل از انفجارهایش از آن استفاده می‌کند. همین موضوع عصای او را به یکی از اکسسوری‌های معروف انیمه تبدیل کرده است.


4. ماسک کن کانکی در “توکیو غول” (Tokyo Ghoul)

کن یک غول یک چشم است که برای پنهان کردن صورتش در نبردها از یک ماسک استفاده می‌کند. این ماسک مشکی چرمی فقط چشم غولی او را نشان می‌دهد و اولین بار در نبرد با کوتارو آن را پوشید. این ماسک تصویر دندان هم دارد و به همین دلیل ترسناک‌تر است. حتی زیپ هم دارد و کن می‌تواند حین حرف زدن زیپ آن را باز کند. کمتر ماسکی به این اندازه خاص و متفاوت است.


3. گوشواره‌های هانافودای تانجیرو در “شیطان کش” (Demon Slayer)

تانجیرو از انیمه “شیطان کش” عاشق جواهرات و اکسسوری هاست. در فصل اول انیمه همیشه یک گوشواره هانافودا دارد و نمی‌دانیم این گوشواره‌ها ارزش خاصی دارند یا به او قدرت می‌بخشند. تنها چیزی که می دانیم این است که پدرش هم این گوشواره را می‌پوشید. حتی بسیاری از شخصیت‌های انیمه او را شیطان کشی با گوشواره‌های هانافودا می‌نامند. کارت‌های هانافودا طرح‌های مختلف دارند، در اینجا یک دایره قرمز با خطوط باریک مشکی و پس زمینه سفید را می‌بینیم.


2. دستبند کیو سوما در “فروتس بسکت” (Fruits Basket)

کیو در این انیمه دستبندی با مهره‌های سفید و قرمز می‌پوشد، اما این دستبند سلیقه شخصی او نیست. ظاهراً او بدجور طلسم شده و به همین دلیل باید این دستبند مهره‌ای را همیشه بپوشد. درصورتی که دستبند را دربیاورد جنبه هیولاوارش ظاهر می‌شود و هیچکس این موضوع را دوست ندارد. بنابراین دستبند نماد زندگی تراژیک او و اسارتش است.

همچنین بخوانید: معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند


1. کدوی پر از شن گارا در “ناروتو” (Naruto)

هدبند تنها اکسسوری انیمه “ناروتو” نیست. گارا از صحرا و کدوی او که باعث می‌شود شن را همه جا با خود ببرد، همه یکی از اکسسوری‌های معروف انیمه هستند. او حتی می‌تواند در میدان نبرد شن بیشتری ایجاد کند. در شروع انیمه درباره این شن زیاد چیزی نمی‌دانستیم اما بعداً متوجه می‌شویم این شن برای کارهای وحشتناک هم استفاده می‌شود، حتی برای دفن دیگران. او بعداً در “ناروتو: شیپودن” (Shippuden) هم این شن را به همراه دارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.

                               

دیدگاه‌ها (5)

بستن فرم

  1. ممد

    بهمن 15, 1402

    یکی از مهمترین ها رو یادتون رفت
    کلیدی که بابای ارن بهش داده بود و اون گردنش کرده بود

    پاسخ

  2. محسن

    خرداد 24, 1402

    عالی خیلی کامل و جامع بودد

    پاسخ

  3. م

    مرداد 10, 1401

    در پاراگراف مربوط به تانجیرو یه اشتباه وجود داره.اونم اینه که کی گفته تانجیرو عاشق جواهرات و اکسسوریه؟اون فقط همین گوشواره هارو داره که اونم به خاطر سنت خانوادگی و نشون دادن پیشینه ی اونه.این گوشواره ها همونطور که گفتید یکی از کارت های بازی ژاپنیه و همچنین نماد خورشیدیه که از سمت شرق زمین و ژاپن درحال طلوع کردنه

    پاسخ

  4. اوتاکو *

    مهر 2, 1400

    خوبا رفتن بقیه واسه زمستون تو تابستون همه اومدن رفتن

    پاسخ

  5. اوتاکو *

    مهر 2, 1400

    اگه شد لطفا یه مقاله راجع به انیمه های پاییز ۲۰۲۱ یا همین امسال بزارید

    پاسخ