بهترین انیمه‌های اکشن مشابه “آکامه گا کیل” (Akame Ga Kill)

“آکامه گا کیل” بعد از اکران بسیار محبوب شد و حتی هنوز هم در صدر خیلی از لیست‌ها قرار دارد. یک انیمه اکشن با شخصیت‌های قدرتمند و گره‌های زیاد که با وجود داستان جذاب دیدنی شده و همه از دیدن آن لذت می‌برند. خوشبختانه انیمه‌های دیگری به همین اندازه سرگرم کننده و تخیلی هستند. در اینجا بهترین انیمه‌های اکشن مشابه “آکامه گا کیل” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


15. توکیو غول – Tokyo Ghoul – 2014

این انیمه در توکیویی رخ می‌دهد که غول‌ها بین انسان‌ها زندگی می‌کنند. برخی برای زنده ماندن آدم خواری می‌کنند و برخی از این کار لذت می‌برند. آن‌ها باید مراقب باشند چون حتی اگر از انسان‌ها قوی‌تر باشند بازهم گروهی به دنبالشان هستند. یک انیمه اکشن و زیبا که از “آکامه گا کیل” کمی اکشن تر است و طرفداران آن را راضی می‌کند.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه توکیو غول (Tokyo Ghoul)


14. کیمیاگر تمام‌فلزی: برادری – Fullmetal Alchemist: Brotherhood – 2009

داستان دو برادر که می‌خواهند مادرشان را برگردانند. ادوارد و آلفونسو برای جبران اشتباهات خود ماجراجویی حماسی را شروع می‌کنند. آن‌ها به دنبال سنگ جادو با دشمن‌های مختلف و قدرتمند مواجه می‌شوند. دنیای انیمه دیدنی است و هرکدام از شخصیت‌های آن به نوبه خود خاص هستند. از آنجاییکه عناصر طنز هم دارد حتماً بعد از دیدن انیمه‌های تاریک از دیدنش لذت می‌برید.


13. سورت آرت آنلاین – Sword Art Online – 2012

انیمه دیگری درباره مبارزه قهرمان‌ها با نظام، با فضایی متفاوت که این بار قهرمان‌ها را در یک دنیای حقیقت مجازی نشان می‌دهد، اما ایده کلی مشابه است. طرفداران با ماجراجویی باورنکردنی کیریتو و تغییر چشمگیر آسونا همراه می‌شوند. آن‌ها بعد از دیدن هم عاشق شده و برای زنده ماندن با رئیس این بازی مبارزه می‌کنند.


12. گیلتی کراون – Guilty Crown – 2011

بعد از اینکه ویروس مرگباری ژاپن را آلوده می‌کند، حالا افراد در رأس قدرت سعی دارند اوضاع را کنترل کنند، آن هم به بدترین شکل ممکن. در این زمان یک سازمان مخوف برای رهایی انسان از دست ابتداد ایجاد می‌شود. مبارزه آنها علیه استبداد موانع زیادی دارد. طرفداران به خاطر دنیای پیچیده، شخصیت‌های چشمگیر و داستان عاشقانه آن را دوست داشتند. این انیمه یکی از بهترین انیمه‌های اکشن و جز معروف‌ترین انیمه هاست.


11. ری:زیرو – Re:Zero – 2016

زندگی سوبارو در یک لحظه به هم می‌ریزد. او حین برگشت از خرید به یک دنیای فانتزی می‌رود. در آنجا شرایط خوبی ندارد چون بلافاصله مورد حمله قرار می‌گیرد. خوشبختانه استلا به نجات او می‌آید. ظاهراً استلا یک شخصیت معمولی نیست. این انیمه با این که با “آکامه گا کیل” فرق دارد، اما انیمه هیجان انگیزی است.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها با اپیزودهای کوتاه که می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید


10. جنگیر آبی – Blue Exorcist – 2011

آینده بشریت به دست شیطان است. تنها اهریمن‌هایی می‌توانند از این مرز عبور کنند که انسان‌ها را تسخیر کنند. از آنجاییکه شیطان راه عبور ندارد پسرش را می‌فرستد. پسرک در ابتدا نمی‌داند چه کسی است. زمانی که متوجه می‌شود ماموریتش نابودی چهان است، به یک جنگیر تبدیل شده و با شیطان مبارزه می‌کند.


9. کد گیاس – Code Geass – 2006

طرفداران “آکامه گا کیل” که ایده مبارزه با نظام ناعادل را دوست داشتند از “کد گیاس” هم لذت می‌برند. در دنیای این انیمه امپراتوری بریتانیا ژاپن را تصرف کرده و آن را منطقه 11 می‌نامد. افراد محلی با شرایط کنار نمی‌آیند و گروه مبارزین آزادی خواه با امپراتوری مبارزه می‌کنند. لولوش لامپروژ با قدرت خود علیه نیروهای بریتانیا مبارزه می‌کند تا به استبداد پایان دهد. تماشای مبارزه او هیجان انگیز است و همین موضوع این انیمه را به یکی از بهترین انیمه‌های ترسناک تبدیل می‌کند.


8. کیل لا کیل – Kill La Kill – 2013

گرچه این انیمه با “آکامه گا کیل” فرق دارد اما شباهت‌هایی بین این دو وجود دارد. هردو انیمه رمز و رازهای خود را دارند و مبارزه‌های حماسی آنها را هیجان انگیز می‌کنند. ریوکو ماتوی در آکادمی جدیدش به سرنخی دست می‌یابد که ممکن است قاتل پدرش را به او بشناساند. این آکادمی توسط ساتسوکی و چهار پیرو او اداره می‌شود. درحالی که ریوکو مشغول تحقیق است در بازی قدرت این آکادمی گیر می‌افتد.


7. خاطرات آینده – Future Diary – 2011

یوکیترو یک دانش آموز دبیرستانی تنهاست که همیشه مشغول نوشتن خاطراتش است. اول فکر می‌کنیم او دوستان خیالی دارد، اما بعد می‌فهمیم آنها واقعی هستند. خدای فضا و زمان و خدمتکار آن به یوکیترو فرصت عجیبی می‌دهند. آن‌ها به یوکیترو و 11 کودک دیگر دفتر خاطرات می‌دهند و آنها برای پیروزی باید دیگران را پیدا کرده و بکشند. این انیمه یکی از بهترین انیمه‌های اکشن است که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های موردانتظار در تابستان 2021 که باید تماشا کنید و لذت ببرید


6. هفت گناه کبیره – The Seven Deadly Sins – 2014

گرچه این انیمه در عصر میانه رخ می‌دهد اما با “آکامه گا کیل” شباهت‌هایی دارد. شوالیه‌های بریتانیا از سرزمین این داستن محافظت کرده و روزی تصمیم می‌گیرند کل قلمرو را تصرف کنند. آن‌ها با ایجاد ترس و ظلم مردم را کنترل می‌کنند. الیزابت، پرنسس سوم قلمرو، باید شوالیه‌های گمشده به نام هفت گناه کبیره را پیدا کند تا آرام و امنیت را به ملت خود برگرداند.


5. ظهور قهرمان سپر – The Rising Of The Shield Hero – 2018

بسیاری از انیمه‌های ایسکای داستان سبکی دارند که قهرمان قدرتمند آزادانه در دنیای آن داستان ماجراجویی می‌کند؛ اما در “ظهور قهرمان سپر” اینطور نیست. ایواتانی، قهرمان داستان، از ابتدا با موانع مختف روبرو می‌شود. او حتی حمایت مردم را هم ندارد. بلکه فقط به شجاعت و سپرهای جادویی خود متکی است تا علیه ارواح و اهریمن‌ها مبارزه کند.


4. برزرک – Berserk – 1997

یک مانگای معروف به نویسندگی و تصویرگری “کنتارو میورا” که یکی از بهترین‌های دنیای مانگاست. دو انیمه اقتباسی، یکی در سال 1997 و یکی در سال 2016 از آن ساخته شدند. این انیمه برخلاف هیولاهای ترسناک، ویلن‌ها و مضامین تاریک خود، امید و آرزو را نیز در دل ما بیدار می‌کند. یکی از بهترین انیمه‌های اکشن با فانتزی تاریک که باید تماشا کنید.


3. تناسخ ارباب شیاطین – The Misfit Of Demon King Academy – 2020

یک انیمه کوتاه 12 قسمتی که در همین زمان کوتاه می‌درخشد. انوس اهریمن باستانی بعد از قرن‌ها بیدار شده و دنیای رخوت زده را می‌بیند. بنابراین می‌خواهد همه چیز را به دست بیاورد. او حتی به مدرسه‌ای که به نام خودش است می‌رود. هیچکس نمی‌داند او کیست و به او احترام نمی‌گذارند. تا اینکه قدرت‌های خود را نشان می‌دهد. گره‌های دیگر داستان این انیمه را دیدنی می‌کند.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های فرعی انیمه با قدرت‌های پنهان که آنها را آشکار نمی‌کنند


2. شیطان‌کش – Demon Slayer – 2016

این انیمه زیبا با داستان جذاب خود و فضای پایان قرنی خود توجه همه را جلب کرد. تانجیرو با مرگ خانواده‌اش به دنیای کابوس وار اهریمن‌ها رفته و راه برگشت ندارد. او برای شکست دادن این اهرین ها و برگرداندن انسانیت خواهرش به قدرت‌های زیاد نیاز دارد و باید با اهریمن‌ها مبارزه کند.


1. گابلین کش – Goblin Slayer – 2020

بیشتر آثار تخیلی گابلین ها را به عنوان دشمن‌های فرومایه قهرمان‌ها نشان می‌دهند، اما این بار قضیه فرق دارد. این سریال کوتاه گابلین ها را به عنوان مایه هلاکت انسان معرفی می‌کند. موجوداتی ظالم و مخرب که شهر و تمدن‌های انسانی را ویران می‌کنند. حالا گابلین کش باید این موجودات را به هلاکت برساند. این کار آسان نیست، اما گابلین کش زود یک گروه جمع می‌کند تا این کار را انجام دهد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم