بهترین انیمه‌های شونن مشابه “شبدر سیاه” (Black Clover) که باید تماشا کنید

انیمه “شبدر سیاه” گرچه در ابتدا با اقبال مواجه نشد اما به تدریج با انیمه های شونن محبوب مثل “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia) و بقیه همتراز شد. با وجود دنیای اکشن و جادویی این انیمه طبیعی است که اینچنین محبوب شده باشد. “شبدر سیاه” با وجود تکیه بر ژانر فانتزی با انیمه های شونن دیگر هم نقاط مشترکی دارد. در اینجا بهترین انیمه‌های شونن مشابه “شبدر سیاه” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. آکادمی قهرمان من – My Hero Academia – 2016

یکی از بهترین انیمه های شونن دهه گذشته با شخصیت پردازی قوی. داستان درباره پسری به نام ایزوکو است که قدرتی ندارد. تا اینکه قهرمان حرفه‌ای آل مایت را می‌بینید و از او قدرت می‌گیرد. در اینجا هم مثل “شبدر سیاه” با قهرمانی روبرو هستیم که می‌خواهد در دنیای ابرقهرمان‌ها خودش را ثابت کند. هردو انیمه عناصر طنز هم دارند و به لطف آن دیدنی‌تر شده‌اند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های دهه 90 که باید تماشا کنید و از دیدنشان لذت ببرید


9. فری تیل – Fairy Tail – 2009

“فری تیل” یک سریال انیمه شونن بود که در زمان اکران توجه بینندگان بسیاری را جلب کرد و شخصیت‌هایش بسیار محبوب شدند. داستان انیمه درباره جادوگر زنی به نا لوسی است که برای کنار زدن دشمنان شرورش به فری تیل می‌پیوندد. “فری تیل” یکی از بهترین انیمه های شونن مشابه “شبدر سیاه” است که هردو سریال انیمه به مضامین مربوط به دوستی، شجاعت، اعتماد و دست نکشیدن از مبارزه می‌پردازند. همچنین هردو سریال قهرمان‌های جادویی دارند که در ماجراجویی‌های مختلف با دشمنان خود مبارزه می‌کنند.


8. وان پیس – One Piece – 1999

سریالی که ممکن است اولش از آن خوشتان نیاید اما بعداً نمی‌توانید از تماشای آن دست بکشید. این سریال انیمه به خاطر داستان، شخصیت‌ها و لحظات دیدنی خود الهام بخش آثار مختلف است. مانکی دی لوفی پسری است که می‌خواهد شاه دزدان دریایی باشد و جواهرات پنهان وان پیس را پیدا می‌کند. بنابراین ماجراجویی شخصیت‌ها و عناصر جادویی آن یادآور “شبدر سیاه” است.


7. جنگیر آبی – Blue Exorcist – 2011

یکی از بهترین انیمه ها درباره مرگ، خشونت و ناراحتی ، با یکی از مهربان‌ترین اشرار انیمه و قهرمان اصلی رین اوکومورا. رین می‌خواهد یک جنگیر باشد تا شیطان پدرش را نابود کند و نگذارد او زادگاهشان را به ویرانی بکشاند. این انیمه با وجود عناصر اکشن و درام طرفداران “شبدر سیاه” را راضی کرده و قهرمان‌هایی را نشان می‌دهد که باهم فرق دارند. اگر دنیای جادویی و قهرمان‌های “شبدر سیاه” را دیدید این انیمه هم ناامیدتان نمی‌کند.


6. بلیچ – Bleach – 2004

“بلیچ” برخلاف انیمه هایی مثل “وان پیس” و “ناروتو”، به لطف شخصیت ایچیگو هنوز هم یکی از بهترین انیمه های شونن است. داستان درباره ایچیگو و زندگی او به عنوان سول ریپر است، البته بعد از ملاقات سرنوشت سازش با دختری مرموز به نام روکیا. “بلیچ” یکی از بهترین انیمه های شونن مشابه “شبدر سیاه” است که به مضامینی مثل دوستی می‌پردازد و شخصیت‌هایش را در مبارزه‌ها و صحنه‌های اکشن قرار می‌دهد. اگر انیمه “شبدر سیاه” را به خاطر شخصیت‌های قوی و ویلن‌هایش دوست داشتید این انیمه را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین انیمه های بازسازی شده که از نسخه اصلی بهتر هستند


5. هانتر × هانتر – Hunter X Hunter – 2011

یک سریال انیمه که به خاطر شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری و صحنه‌های اکشن خود محبوب شد. با این که بسیاری نسخه بازسازی شده این انیمه را ترجیح می‌دهند، اما در هر صورت تماشای تلاش‌های گون برای تبدیل شدن به یک هانتر و یافتن پدرش دیدنی است. در این انیمه هم قهرمان‌ها و ویلن‌ها قدرت‌های بیماری دارند. بنابراین می‌توانید ماجراجویی و لحظات سخت شخصیت‌ها را تماشا کنید.


4. رادیانت – Radiant – 2018

از آنجایی که “ناروتو” در سراسر جهان محبوب است، پس تعجبی ندارد که انیمه های مختلفی از آن الهام بگیرند. “رادیانت” انیمه ای پر از عناصر “ناروتو” مانند است که قهرمان آن می‌خواهد در جهان بهترین باشد و به بیشترین قدرت دست یابد. او مثل شخصیت آستا از صفر شروع می‌کند و به اوج می‌رسد. همچنین مضامین دیگر این انیمه مثل دوستی و موانع پشت سر گذاشته برای رسیدن به هدف‌ها این انیمه را دیدنی می‌کند.


3. جنگ غذاها – Food Wars – 2015

گرچه این انیمه درباره غذا و “شبدر سیاه” درباره جادو است، اما هردو انیمه شخصیت‌هایی را نشان می‌دهد که برای رسیدن به هدف‌هایشان انگیزه بالایی دارند. داستان درباره آشپزی به نام سوما است که به آکادمی آشپزی می‌رود تا آشپز شود و رستوران پدر را مال خود کند. او هم مثل آستا می‌خواهد در حرفه خود بهترین باشد و موانع را بردارد. بنابراین بارها به چالش کشیده می‌شود. مضامین کار گروهی و دوستی را زیاد در اینجا می‌بینیم.


2. جوجوتسو کایسن – Jujutsu Kaisen – 2020

داستان پسری به نام یوجی در دنیای پر از طلسم، که در آنجا از نفرت انسان موجوداتی خلق شده‌اند و جوجوتسو هم یک جادوگر است. صحنه‌های مبارزه یوجی و صحنه‌های خشن انتظار تماشاگران را برآورده می‌کند. در این سریال هم انسان‌ها قدرت‌های جادویی دارند و با دشمنان خود مبارزه می‌کنند. شاید کمی زمان بگذرد تا طرفداران با فضا و شخصیت‌های سریال خو بگیرند، اما حتماً از آن خوششان می‌آید.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های شبیه ساگا سرزمین زامبی‌ها (Zombieland Saga) که باید تماشا کنید


1. شیطان کش – Demon Slayer – 2019

انیمه ای با انیمیشن زیبا، شخصیت‌های به یادماندنی و صحنه‌های دیدنی درباره پسری به نام تانجیرو که قربانی شیاطین است و حال می‌خواهد از موجوداتی که باعث بدبختی او و خواهر نزوکو شدند، انتقام بگیرد. این انیمه هم تماشاگران را میخکوب می‌کند و مبارزه تانجیرو را علیه دشمنانش نشان می‌دهد. آستا و تانجیرو هردو موجوداتی سختکوش هستند که تماشاگران از دیدن آنها لذت می‌برند. “شیطان کش” یکی از بهترین انیمه‌های شونن مشابه “شبدر سیاه” است که حتماً باید تماشا کنید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (21)

بستن فرم

  1. هعی این که کلا از رو ناروتوعه ولی ناروتوش کو؟
    ولی شاید چون نسخه ی اصلیه ناروتو راجب آشپزی بوده نزاشتنش

    پاسخ

  2. آقا اون دیو کش نست اون شیطان کشه

    پاسخ

  3. Mediyta

    آبان 19, 1400

    من همه اینا رو قبلاً دیدم ولی از همه بیشتر از جوجوتسو خوشم آمد و مدرسه قهرمانان و

    پاسخ

  4. اهورا

    مهر 10, 1400

    لطفا با نظراتتون انیمه هارو خراب نکنین بعضی انیمه ها مثل بلک کلاور اسکی هستی ولی مهم اون حسست که موقع فایتا میده درسته اسکیه ولی تلاش برای ساختن اون فایتا میدونین چقدر سخته پس فقط لذت ببیرین استاد احمد معصومی نژاد😂

    پاسخ

    • اوا در پاسخ به اهورا

      آبان 17, 1400

      لطفا وقتی انیمه رو ندیدی نظر نده درسته که از استا خوشم نمیاد زیاد و زیادی قوی شده ولیکن جدا جدا جز شخصیت انیمه هیچچی شبیه اسکی نیست هیچ اسکی ای نمیتونه اینقدر قشنگ انیمه درست کنه تک تکه کاراکتر های فرعیش زندگی جذابی دارن و شخصیت پردازیش فوق العاده قویه درسته یهو رفتن رو دور قوی تر کردن استا ولی اگه مانگاشو ادامشو ببینی همه رو داره قوی میکنه برای همه چرا ها و اسکی ها دلایل فوق العاده ای داره و اصلا شبیه بقیهشون نیست تازه ارت قویش رو نگم و اینکه داستان اصلیش اصلا اینایی نیست که دیدی واقعا اونایی که میگن اسکیه رو درک نکردم و نمیکنم و به هیچچچ وجه نمیشه همچین چیزی رو بهش گفت درسته ناروتو و استا شبیه همن شخصیتاشون ولی ناروتو شر و شیطون بود ولی استا از بچگی تمرین میکرد و سرسخت بود و دوستایی داشت که هرکدوم ویژگی خودشون رو داشتن

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به اوا

        آبان 17, 1400

        داش از نظر گرافیکی که بعضی وقتا شبیه کارتون میشد 😐بعدم دیگه هیچی جز شخصیت اصلی شبیه نیست؟پادشاه جادوگرا=هوکاگه
        مانا=چاکرا
        گیریموار و جادوهاش =سبک ها و جوتسو ها
        پادشاهی ها=کشور ها و دهکده ها
        شیاطین اصلی داستان =بیجو ها.
        و…
        و…و…و…

        پاسخ

      • معراج در پاسخ به اوا

        مرداد 29, 1401

        داش اصکی به معنای کپی نیست
        ماهیت کاراکتر اصلی و روند داستان از روی ناروتو اصکی رفته شده
        اونم تی وی توکیو صاحب اختیاره

        پاسخ

    • اوا در پاسخ به اهورا

      آبان 17, 1400

      تو بلک کلاور اگه از استا گریموارش رو بگیرن بدون قدرت میشه دلی ناروتو تو وجودش هک شده تازه استا و ناروتو تا اخر اخر داستان همسطح میمونن و هرچیم استا پیشرفت می‌کرد دوستاشم همسطحش میشدن و تو ناروتو اخر ناروتو شکست ناپذیر میشه ولی استا تا اخرش یه انسان عادی میمونه و دوستاش هستن که اونو عالیش میکنن

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به اوا

        آبان 17, 1400

        کی گفته همسطح میمونن؟تو ناروتویی که تو حالت باریون میتونه زمینو نابود کنرو با آستایی مقایسه می کنی که فعلا حتی از یامی هم ضعیف تره؟ 😐

        پاسخ

  5. قاضی

    مهر 10, 1400

    لطفا با نظراتتون انیمه هارو خراب نکنین بعضی انیمه ها مثل بلک کلاور اسکی هستی ولی مهم اون حسست که موقع فایتا میده درسته اسکیه ولی تلاش برای ساختن اون فایتا میدونین چقدر سخته پس فقط لذت ببیرین استاد احمد معصومی نژاد😂

    پاسخ

  6. Adel.b27

    خرداد 10, 1400

    دوستان اگر کمی دقت کنن مقاله از cbr هست و ترجمه اینجا قرار داده شده و تا جایی که من دیدم cbr آمار الکی زیاد میده
    و من وجه شباهت زیادی بین ناروتو و بلک کلاور نمیبینم که میگین کلا از رو اون ساختن
    فقط شباهتشون اینه اون روباه نه دم تو وجودشه آستا یه شیطان تو گریموارشه و هر دو میخوان قویتر شن تا از بقیه محافظت کنن در مورد بلیچ هم وجه شباهتشون فقط همینه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Adel.b27

      خرداد 10, 1400

      ببین هوکاگه همون پادشاه جادوگراست شیطان استا همون کوراماست خپاسته های ناروتو و استا یه چیزه و یونو و ساسوکه خیلی شبیه همن پادشاه جادوگرا مثل هوماگه ی سوم کرد و گیریمور و سبک کنترل عناصر تو ناروتو و ببک کلاور انگار یکین قدرتا شبیه همه کاراکتورا شبیه همن داستان شبیه همه دبگه چی می خوای ؟

      پاسخ

      • امیر در پاسخ به رهام

        آذر 15, 1400

        چرا انیمه بی نظیری مثل شبدر با این حرف های مسخره خراب میکنی اگه تو نارتو دوس داری خوب همون نارتو ببین چرا اومدی نظر میدی اسکی نمیدونم فلانه خوب نبینین کی گفته ببینی بعدم اگه ندیدین نیاین نظر ندین دیدینم از این حرفا نزنین

        پاسخ

  7. عشق انیمه

    اردیبهشت 31, 1400

    چرا جنگ غذا رو گذاشتید وقتی حتی یک قسمتش هم پیدا نمیشه

    پاسخ

    • Saba1921 در پاسخ به عشق انیمه

      خرداد 9, 1400

      منم با زیر نویس فارسی پیدا نکردم ولی اگه با زیر نویس انگلیسی بخوای می تونی از انیمه لیست یا سایت gogoanime دانلودش کنی

      پاسخ

      • nero در پاسخ به Saba1921

        اسفند 22, 1400

        یا الله
        خب نمیدونم چطور میگین پیدا نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟
        مسخره نکردین که نه؟؟؟؟؟؟
        خب به نظرم بهترین راه رایگان پیدا کردن با بهترین کیفیتا و زیرنویس چسبیده مناسب از کانال تلگرام انی پلاسه که راحت با حجم کم دان میشه کرد و خب بیشتر انیمه بینا میشناسن کانالو اما خب میشه از سایت انی پلاسم هم دان کرد و حتی آنلاین دید اما رایگان نیس اما من انی رو به انیم لیست ترجیح میدم

        پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به عشق انیمه

      اسفند 22, 1400

      استغفرالله مگه هرچیزی که تو نت گذاشتن باید باشه تو یک انیمه دانلود کن رایگانه زیرنویس جدا هم داره

      پاسخ

  8. Amin

    اردیبهشت 27, 1400

    میگم خدایی این چی هست گذاشتی حداقل باید میزاشتی انیمه های شونن شبیحه ناروتو یا وان پیس یا هرچیزی نه بلاک کلاور که همه چیش از رو ناروتو ساخته شد یعنی بیشتر انیمه های شونن از همه چیز ناروتو ساخته شد البته بیشترین شباهت جوجوتسو بهش داره ولی خوب چرا ناموسا اینجا حداقل گفتی ناروتو نیارم قدیمی شده خوب چرا حداقل زیر نزاشتی اصلا فکر میکنم نظر شخصی مقاله کردین

    پاسخ

  9. رهام

    اردیبهشت 25, 1400

    چرا در توضیح بلیچ نوستید برخلاف ناروتو و وان پیس هنوز یکی از بهتریناست دوست عزیزی که این مقالرو نوشته تحتمالا همونیه که توی طولانس تزین انیمه ها همینو نوشته شما چه مشکلی با این دو انیمه دارید دیمون اسلیر بیشترین شباهت رو به ناروتو داره بعد اینجا نذاشتیدش چرا واقعا نظر شخصی رو با مقاله های اجتماعی یکی می کنید لطفا لیست رو کانل اپدیت کنید و ناذوتو رو شماره ی یک بذارید و اون چیزی هم که تو توضیحات بلیچ نوشتید لطفا پاک کنید چون به فن های انیمه ها توهین کردید

    پاسخ

  10. R_O

    اردیبهشت 22, 1400

    میشه بگید ناروتو کجاست ؟شبدر سیاه در واقع یه کپی از رو ناروتو بود بعد ناروتو اینجا نیست ؟ دیمون اسلیر کجاش شبیه بلک کلاوره ؟

    پاسخ