10 سیکوئل انیمه جذاب و دیدنی در سال 2021

با پایان سال 2020 و آغاز 2021 باید منتظر پخش سیکوئل های جدید باشیم. تقریباً تمام انیمه های محبوب شما در سال جدید ادامه خواهند یافت. در سال جدید هر نوع انیمه از ژانر ایسکای تا شونن جامپ پخش خواهد شد. در اینجا این سیکوئل ها را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. ری:زیرو – زندگی دیگری در دنیای دیگر – Re:Zero — Starting Life In Another World

بخش اول فصل دوم “ری:زیرو” در تابستان 2020 پخش شد و شخصیت‌ها و داستان‌های جدیدی را نشان داد، از جمله شخصیت ساتلا که بسیار بحث برانگیز بود. درحالی که این انیمه به پایان خواهد رسید اما گره‌های داستان می‌تواند سیکوئل را جذاب کند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین حیوانات انیمه ای تاریخ


9. ناکجاآباد موعود – The Promised Neverland

این انیمه در تابستان امسال به پایان خواهد رسید. بنابراین طرفداران این انیمه می‌توانند شاهد فصل دوم آن باشند. در فصل اول اما، ری و چند بچه دیگر از مزرعه فرار کرده و بعد هیولاهایی به آنها حمله می‌کنند تا انها را بخورند و آنها هم فرار می‌کنند.


8. زمانی که به عنوان یک اسلایم دوباره زاده شدم – That Time I Got Reincarnated As A Slime

یک انیمه ایسکای که با داستان جذابش طرفداران انیمه را مجذوب کرد. این انیمه فرمول قدیمی ایسکای را دنبال می‌کند اما شخصیت اصلی به جای زنده شدن دوباره به صورت اسلایم زنده می‌شود. ریمورو با جذب قدرت به ظاهر انسانی رسید و به سرزمینی دست یافت که هیولاها در صلح زندگی می‌کردند.


7. فروتس بسکت – Fruits Basket

یک سریال محبوب در اوایل سال‌های 2000 که ادامه نیافت اما در سال 2019 اقتباس کامل آن اعلام شد و حالا فصل آخر آن در سال 2021 پخش می‌شود. دو فصل قبلی شخصیت‌های زودیاک اصلی را نداشته و به جای آن عناصر تاریک داستان که هرگز در انیمه نمایش داده نشده بود را دارا بودند.


6. سرزمین زامبی – Zombie Land Saga

یک انیمه کمدی که با طنز و داستان خود طرفداران را شگفت زده کرد. شش دختر به عنوان زامبی به زندگی بازگشته و باید در نجات ژاپن کمک کنند. آن‌ها باید در حین این کار هویت خود را پنهان کنند. مدیرشان تاتسومی با صدای بلند صدایشان کرده و درباره فرصت‌های شغلی خوانندگی با آنها صحبت می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب و دیدنی برای تازه واردان صنعت انیمه


5. حمله به تایتان – Attack On Titan

یکی از محبوب‌ترین انیمه های موجود که در ظاهر یک انیمه ترسناک بوده و در باطن به دنیای سیاست و توطئه می‌پردازد. اگر از ابتدا طرفدار این انیمه بوده‌اید باید فصل جدید آن را تماشا کنید.


4. ظهور قهرمان سپر – The Rising Of The Shield Hero

انیمه ای که مفهوم انیمه را به سطح جدیدی می‌رساند. شخصیت اصلی آن یک سپر بی استفاده دارد، که به تدریج مشخص می‌شود این سپر وسیله‌ای خاص است. شخصیت‌های جالب، داستان جذاب و جلوه‌های بصری این فیلم را دیدنی کردند.


3. آکادمی قهرمان من – My Hero Academia

این انیمه مانند انیمه های دیگر مجله شونن جامپ چندان طولانی نیست. این انیمه از همان ابتدا با فصل‌های جذاب خود به انیمه ای محبوب تبدیل شد. گرچه این انیمه به پایان نمی‌رسد اما مطمئن باشید فصل پنجم آن قهرمان‌های جذاب‌تری دارد.


2. ورود به افق – Log Horizon

انیمه ای که در سال 2013 آغاز شد و فقط دو فصل دارد، به همین دلیل همه منتظر فصل سوم آن بودند. فصل سوم داستان فصل دوم را ادامه می‌دهد. “ورود به افق” با انیمه های دیگری که شخصیت‌ها در بازی گیر می افتد، متفاوت بوده و بیشتر بر داستان تمرکز می‌کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه‌های دبیرستانی تاریخ که باید تماشا کنید


1. بیستارز – Beastars

انیمه ای با حیوانات سخنگو که باهم به مدرسه می‌روند. با این حال این همه حیوان مختلف نمی‌توانند با صلح و صفا در کنار هم زندگی کنند و یک قتل رخ می‌دهد. این انیمه رابطه میان گونه‌های مختلف حیوانات را نشان داده و در عین حال به مضامین روان شناسانه می‌پردازد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. Rs

    بهمن 16, 1399

    فصل سوم Fruits basket هم بهار میاد

    پاسخ

  2. Rs

    بهمن 12, 1399

    مای هیرو طولانی نیست ؟ اصلاح کنین لطفا

    پاسخ

  3. mb

    بهمن 11, 1399

    یا من خوب ارسال دیدگاه رو نمیزنم(که این احتمالش کمه چون دوباره امتحان کردم) ، یا ادمین نظرمو پاک کرده( که اینم احتمالش کمه چون من حرف بدی اصلا نزدم)
    عکس مورد پنج، اسپویل داره

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به mb

      بهمن 11, 1399

      سلام دوست عزیز
      بله عکس اصلاح شد. توجه داشته باشید که گاهی اوقات ممکنه بررسی برخی کامنت ها زمان بیشتری ببره. ممنونم از بازخوردتون.

      پاسخ

      • mb در پاسخ به زهرا اکیما

        بهمن 11, 1399

        سلام
        آخه از دیشب پیام رو داده بودم بخاطر همین کنجکاو شدم که چرا
        ولی ممنون بابت رسیدگی

        پاسخ

  4. mb

    بهمن 11, 1399

    مورد پنج، عکسش اسپویل هست

    پاسخ