معرفی بهترین حیوانات انیمه ای تاریخ

حیوانات بخش مهمی از جامعه انسانی و طبیعت هستند. بنابراین بدیهی است که سینما و تلویزیون آن‌ها را به تصویر می‌کشد. حیوانات انیمه های سریالی از اهمیت زیادی برخوردارند. آن‌ها به جلو رفتن داستان و رشد شخصیت‌ها کمک می‌کنند و گاهی بینندگان را تحت تأثیر تجربه‌هایشان قرار می‌دهند. در این جا لیستی از بهترین حیوانات انیمه ای را برایتان آماده کرده‌ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. با پروشات همراه باشید.


14. مارشملو و کورو، بهم بگو دوستت دارم – Suki-tte Ii na yo – 2012

“مارشملو” و “کورو” دو گربه دوست داشتنی از انیمه “بهم بگو دوستت دارم” هستند. حیوانات در انیمه های سریالی یا سینمایی نقش مهمی دارند. در این انیمه “مارشملو” و “کورو” به صورت تصادفی داستان شخصیت‌ها را پیش می‌برند. آن‌ها عمق و شخصیت کاراکترها را نشان می‌دهند. برای مثال، آن‌ها نشان می‌دهند اگر “یاماتو” فرصتش را داشته باشد، می‌تواند بسیار مهربان و خونگرم باشد. “مارشملو” گربه “می” بوده و “کورو” گربه “یاماتو” است. این دو در هنگام سر و کله زدن با گربه‌ها، به همدیگر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند.

همچنین بخوانید: معرفی 20 شخصیت قدرتمند انیمه‌ها که از ناروتو قوی‌تر هستند


13. توکوگاوا، قطار جادویی: به خط اوئدو خوش آمدید – Miracle☆Train: Oedo-sen e Youkoso – 2009

“توکوگاوا” یک سگ کوچک دوست داشتنی از انیمه سریالی “قطار جادویی: به خط اوئدو خوش آمدید” می‌باشد. این گربه از راهی وارد قطار می‌شود، اما گول ظاهرش را نخورید او موجودی مرموز است که در قطار جادویی زندگی می‌کند و نمی‌تواند با پسران داخل قطار صحبت کند اما هر زمان حرفی می زند با بد دهنی شروع می‌کند. با این که احتمال دارد یک حیوان خانگی باشد اما خودش ادعا می‌کند این موضوع درست نیست. تفکرات او معمولاً طنز و بیشتر کنایی هستند.


12. پی چان، رانما 2/1 – Ranma 1/2 – 1984

“ریوگا هیبیکی” یکی از شخصیت‌های مهم انیمه کلاسیک “رانما 2/1” است. داستان درباره “رانما” است که در هنگام سفری به چین به همراه پدرش، در تالابی نفرین شده سقوط می‌کند و نفرین می‌شود. حالا دیگر آب گرم باعث می‌شود به یک دختر تبدیل شود و تنها راه بازگشت به بدن خودش آب سرد است. “ریوگا” دوست صمیمی و رقیب همیشگی “رانما” است و می‌تواند به بک بچه خوک زیبا و بیگناه تبدیل شود، شخصیت “ریوگا هیبیکی” در حالت خوکی نیز باقی می‌ماند.


11. تارومارو، گاکو گوراشی! – Gakkou Gurashi! – 2015

“تارومارو” سگی از انیمه زامبی محور “گاکو گوراشی!” است. این انیمه کوتاه بوده و داستان خوبی دارد. شخصیت اصلی “یوکی” نام دارد که عاشق مدرسه‌اش می‌باشد. او از حضور در مدرسه لذت می‌برد و دوست ندارد آنجا را ترک کند، اما در حقیقت موضوع چیز دیگری است. دنیا در آخرالزمان زامبی‌ها قرار گرفته و این دخترها خود را در مدرسه محصور کرده‌اند تا آسیب نبینند. “یوکی” کسی است که “تارومارو” را پیدا کرده و  او را وارد گروه کرد. “تارومارو” یکی از شخصیت‌های داستان محسوب می‌شود و اهمیت زیادی دارد او واقعاً دوست داشتنی است؛ اما داستانش تا حدودی غم انگیز می‌باشد.


10. پاندا، کافی شاپ شیروکوما – Shirokuma Café – 2012

اگر به حیوانات علاقه دارید پس این انیمه سرگرمتان خواهد کرد. “پاندا” یکی از حیوانات انیمه “کافی شاپ شیروکوما” می‌باشد. “پاندا” چیز خاص و منحصر به فردی ندارد و از تمرینات عجیب و غریب کونگ فو هم خبری نیست، او فقط یک پاندای بغل کردنی است. شاید همین امر باعث می‌شود خاص شود. آن‌ها توانستند ماهیت طبیعی پاندا را در این کاراکتر نشان دهند، او تنبل است، بیشتر اوقات چوب درخت بامبو می‌خورد و به تجارت پاندایی هم علاقه دارد.

همچنین بخوانید: لیست 30 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


9. رنالدو موون، نجوای درون – Mimi wo Sumaseba – 1995

“رنالدو مون” گربه‌ای است که در انیمه سینمایی “نجوای درون” حضور دارد. او یک گربه چاق و پر شک و تردید است که اولین بار در قطار دیده شد. “شیزوکو تسوکیشیما” شخصیت اصلی این انیمه بوده و عاشق کتاب خواندن و بازدید از کتابخانه است. یک بار موقع برگشتن از کتابخانه سوار قطار شده بود که  “رنالدو مون” یا “موتا” را ملاقات کرد. “شیزوکو” فکر کرد سوار شدن یک گربه تنها در قطار عجیب است بنابراین “موتا” را دنبال کرد این باعث شد متوجه شود پسر داخل کتابخانه چه کسی بوده و کجا زندگی می‌کند. “موتا” به او مشکوک است و مانند دیگر حیوانات انیمه ای قشنگ و بغل کردنی نیست.


8. کیرارا، اینویاشا – InuYasha – 2000

“کیرارا” موجودی گربه مانند در انیمه کلاسیک “اینویاشا” می‌باشد. او را گربه خطاب کردیم چرا که نزدیک‌ترین موجود به او می‌باشد، اما بیشتر از آن که به گربه‌ها شبیه باشد، با آن‌ها تفاوت دارد. “کیرارا” دو دم زرد رنگ با علامت سیاه داشته و دندان‌های نیش کوچکی دارد. این علامت‌های سیاه روی پیشانیش نیز وجود دارند. او یکی از دوست داشتنی‌ترین حیوانات انیمه ای است و چون در دویدن سرعت بالایی دارد و می‌تواند پرواز کند، بسیار به درد بخور می‌باشد. “سانگو” به “کیرارا” نزدیک است و برای حمل و نقل از او استفاده می‌کند.


7. برانیا، از مانگاکا سان به دستیار سان، مان آشی – Mangaka-san to Assistant-san to, ManAshi– 2014

“برانیا” گربه‌ای خانگی است که در انیمه ایچی، هارم “از مانگاکا سان به دستیار سان، مان آشی” حضور دارد. داستان انیمه درباره یک مانگا نویس به نام “آیتو یوکی” و دستیارش “آشیسو ساهوتو” می‌باشد. اما “آیتو” یک مشکل جدی دارد؛ او یک منحرف به تمام عیار است که این باعث می‌شود شخصیتی دافع داشته باشد. “آیتو” در جستجو برای پیدا کردن یک نشان خوش یمن برای داستانش، نشان‌های زیادی نقاشی می‌کند. اما بعداً “برانیا” را پیدا می‌کند که به نقاشیش شباهت زیادی دارد و به این ترتیب “برانیا” به حیوان خانگی “آیتو” و نشان خوشبختی مانگای جدیدش تبدیل می‌شود.


6. هپی، فری تیل – Fairy Tail – 2009

“هپی” گربه‌ای جادوی از انیمه فانتزی “فری تیل” می‌باشد. او شخصیت شاد و مهربانی دارد و یکی از اعضای مهم انجمن فری تیل است. “هپی” سعی می‌کند همیشه مثبت اندیش باشد و حتی در سخت‌ترین شرایط هم لبخند می زند. او  می‌تواند صحبت کند و بالهایی دارد که می‌تواند با استفاده از آن‌ها به سرعت پروا کند. “هپی” به “ناتسو” نزدیک است چرا که او بدون آن که اذیت شود سوارش می‌شود. “ناتسو” یکی از اعضای عاقل انجمن است.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب و دیدنی برای تازه واردان صنعت انیمه


5. مونوکوما، دانگن‌رونپا – Danganronpa – 2013

“مونوکوما” یک عروسک خرسی شرور می‌باشد که در انیمه “دانگن‌رونپا” حضور دارد. او ادعا می‌کند مدیر مدرسه است و از آنجایی که صاحب یا سازنده مدرسه فردی مرموز و ناشناخته است، دانش آموزان مجبورند فقط با “مونوکوما” ارتباط برقرار کنند. ظاهر او شیطانی است. قسمت راستش سفید بوده و به یک عروسک خرسی معمولی شباهت دارد اما قسمت چپش سیاه بوده و به موجودش شیطانی با چشمان قرمز شبیه است. سمت چپ او یک لبخند موزیانه نیز دارد.


4. این، کابوی بیباپ – Cowboy Bebop – 1998

“این” یک سگ ولش کورگی مهندسی شده است که در یکی از بهترین انیمه های ماجرایی فضایی یعنی “کابوی بیباپ” حضور دارد. از آن جایی که اصلاح ژنتیکی روی “این” انجام شده، بسیار باهوش است که یعنی احتمالاً اسم او کوتاه شده “انیشتین” باشد. “این” یک سگ اطلاعاتی مصنوعی و تقویت شده است که استعدادهای زیادی دارد. او می‌تواند سیستم‌ها را هک کند و حتی با “ادوارد” ارتباط برقرار کند. “این” از جوانه گندم خوشش نمی‌آید و از راه خنده داری عضو گروه شد.


3. آکامارو، ناروتو – Naruto – 2002

“آکامارو” سگ نینجایی انیمه سریالی اکشن- نینجایی “ناروتو” است. او یک سگ بوده و شریک جنگی “اینوزوکا کیبا” می‌باشد. اعضای قبیله “کیبا” در رفتار با گرگ‌ها و سگ‌ها استعداد زیادی دارند و می‌توانند آن‌ها را برای مبارزه تربیت کنند. “آکامارو” حس بویایی بسیار قوی دارد، حتما از کودکیش در “ناروتو” (Naruto) و سپس بزرگ شدنش به عنوان یک نینجای تمام عیار در “ناروتو: شیپودن” (Naruto: Shippuden) لذت می‌برید. رنگ آکامارو سفید است. او “کیبا” را دوست دارد و برای محافظت از دوستانش هر کاری می‌کند.


2. تونی تونی چوپر، وان پیس – One Piece – 1999

“تونی تونی چوپر” گوزن شمالی دوست داشتنی و دلنشین انیمه فوق العاده محبوب “وان پیس” است. یک گوزن شمالی در یک کشتی پر از دزدان دریایی چه می‌کند؟ خب، او پزشک کشتی می‌باشد. بله، ممکن است ظاهرش نشان ندهد اما بسیار حرفه‌ای و تواناست. او اهل جزیره درام است و در آن جا توانایی‌های مربوط به پزشک شدن را آموخت. “چوپر” میوه “میتو میتو نومی” (انسان، انسان) را خورده و زمانی که کلاه حصیری‌ها به جزیره درام آمده بودند، عضو گروه شد.

همچنین بخوانید: 7 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen) که باید تماشا کنید


1. پیکاچو، پوکمون – Pokemon – 1997

“پیکاچو” یکی از محبوب‌ترین حیوانات انیمه ای است. او یک “پوکمون” برقی موش مانند است که زرد رنگ بوده و خطی سیاه رنگ بر پشتش دارد. “اش کچوم” شخصیت اصلی انیمه یک “پیکاچو” دارد که روی شانه‌اش می‌نشیند و در “پوکبال” قرار دارد. “پیکاچو” از “پیچو” نمو کرده و می‌تواند به “ریچو” نیز نمو کند. توانایی اصلی او ساخت توپ‌های برقی است که از علامت‌های قرمز روی صورتش تولید می‌شوند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. OwO

    تیر 5, 1400

    ساداهارو تو گینتاما کجاست؟!

    پاسخ

  2. اسفند 7, 1399

    Puck در انیمه rezero

    پاسخ

  3. کانکی

    بهمن 10, 1399

    از نظر من که خیلی وقته انیمه می بینم puar و olong از دراگون بال هم شخصیت منحصر به فردی داشتن همینطور komamura از بلیچ و kisame از ناروتو

    پاسخ

    • mb در پاسخ به کانکی

      بهمن 10, 1399

      komamura حیوان نیست

      پاسخ

    • M در پاسخ به کانکی

      بهمن 10, 1399

      اگه خیلی وقت نبود انیمه نمیدید نمیومد نظر بده، چه اعتماد به نفسی😂

      پاسخ

  4. جیمبو

    بهمن 10, 1399

    ذونبه باید اول میبود

    پاسخ