7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “نگهبانانی از دیرباز” (The Old Guard) که باید تماشا کنید

بدون شک “شارلیز ترون” (Charlize Theron) موفق‌ترین بازیگر زن حال حاضر است که حضورش در یک فیلم ضامن موفقیت آن است. فیلم او “نگهبانانی از دیرباز” از نتفلیکس اثر موفقی است که براساس یک کتاب کمیک به همین نام ساخته شده و چیزی بیشتر از فیلمی با صحنه‌های اکشن است.

داستان درباره گروهی مزدور است که خود را شفا داده و نامیرا هستند. آن‌ها دختری مشابه با چنین قدرت‌هایی را کشف می‌کنند. با این حال کسی به قدرت آنها پی برده و حالا باید رازشان را پنهان کنند. همچنین نباید اجازه دهند از قدرتشان سواستفاده شود. ستاره‌های دیگر فیلم عبارتند از “کیکی لین” (Kiki Layne)، “چیویتل اجیوفور” (Chiwetel Ejiofor)، “ماتیاس اسخونارتس” (Matthias Schoenaerts) و “لوکا مارینلی” (Luca Marinelli). در اینجا فیلم‌های مشابه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. بلادشات – Bloodshot – 2020

از آنجاییکه در این فیلم “وین دیزل” (Vin Diesel) همتای ترون است، پس باید فیلم موفقی باشد. در این فیلم ابرقهرمانی با حضور دیزل باشد شاهد اثری دیدنی باشیم. داستان درباره یک ابرقهرمان یا ماشین کشتار است که می‌خواهد قاتل همسرش را بکشد. با این حال به زودی متوجه می‌شود خاطرات دروغ بوده و کسی ذهنش را دستکاری کرده است.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر وین دیزل که باید تماشا کنید


6. سفیدبرفی و شکارچی – Snow White and the Huntsman – 2012

یک فیلم پرستاره با حضور “ترون”، “کریس همسورث” (Chris Hemsworth) و “کریستن استوارت” (Kristen Stewart) با داستانی تاریک و حضور پریان، که یک شکارچی می‌خواهد سفیدبرفی را به قتل برساند. با این حال، در نهایت به جای کشتنش از او محافظت می‌کند. برخی از منتقدین از این فیلم تحسین کردند.


5. بلوند اتمی – Atomic Blonde – 2017

نه، شخصیت “شارلیز ترون” در “بلوند اتمی” نامیرا نیست. با این حال، اگر مبارزه او را تماشا کنید، متوجه می‌شوید شخصیت لورین بروتن غیرقابل کشتن است. داستان در سال 1989 رخ داده و بروتن هم یک جاسوس است. با ریختن دیوار برلین، بروتن باید نقش مامورینی که باید آنها را پیدا کند، آماده خواهد کرد.


4. ددپول – Deadpool – 2016

ددپول بامزه‌ترین و بی احتیاط‌ترین ابرقهرمان تاریخ است. یک ابرقهرمان نامیرای هالیوودی که به چیزی اهمیت نمی‌دهد. این بازیگر مارول در دنیای مارول می‌خواهد اشتباهات گذشته این دنیا را رفع کرده و داستانی سرگرم کننده خلق می‌شود. “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) در این نقش می‌درخشد.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین فیلم‌های رایان رینولدز (Ryan Reynolds)


3. هنکاک – Hancock – 2008

فیلم دیگری از ترون و فیلمی ابرقهرمانی که طنز هم می‌باشد. هنکاک یک ابرقهرمان زیرک است که از طریق فعالیت‌هایش میلیون‌ها دلار به دست می‌آورد. خوشبختانه، مردی به نام ری به هنکاک کمک می‌کند تا تصویر بهتری ارائه دهد. با این حال هنکاک متوجه می‌شود همسر ری هم قدرت‌های ابرقهرمانی مشابه دارد. بازیگران دیگر فیلم عبارتند از “ویل اسمیت” (Will Smith) و “جیسون بیتمن” (Jason Bateman).


2. مکس دیوانه: جاده خشم – Mad Max: Fury Road – 2015

یکی از بهترین فیلم‌های ترون، یک اثر آخرالزمانی پر از ماجراجویی و سفر جاده‌ای. این فیلم با وجود مضمون اکشن یک اثر فمینیستی هم است که نامزد ده جایزه اسکار شد و شش جایزه به دست آورد.


1. ولورین – The Wolverine – 2013

“ولورین” به معرفی نیاز ندارد. یک ابرقهرمان مردان ایکس و معروف‌ترین این سری که در سال 2013 ساخته شد و از لحاظ مضمون ورزشی مشابه “نگهبانانی از دیرباز” است. یکی از این مضمون‌ها نامیرایی است و مضمون دیگری هم سفر به گذشته است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های شارلیز ترون که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. ابی

    آذر 28, 1401

    عالی

    پاسخ