رتبه بندی برترین فیلم‌های “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds)

رایان رینولدز“. بازیگر کانادایی که گیشه را از آن خود کرده است. نقش‌های “رایان رینولدز” از نقش ابرقهرمانی، طنز تا جدی را شامل می‌شود. با وجود اکران اخیر “پوکمون: کارآگاه پیکاچو” (Pokemon: Detective Pikachu) می‌خواهیم به نقش‌های دیگر رایان که جز آثار کلاسیک او محسوب می‌شوند اشاره کنیم. گرین لانترن را یادتان هست؟ نمی‌خواهیم به آن هم اشاره کنیم، اما نقش‌هایی مانند “خواستگاری” (The Proposal) و “ددپول” (Deadpool) شایسته یادآوری هستند.

رینولدز در نمایش استعداد، جذابیت، طنز و هنر اکشن خود هرگز کوتاهی نکرده است. به همین دلیل او یکی از بازیگران موردعلاقه ماست که برای تماشای “پوکمون: کارآگاه پیکاچو” به سینماها هجوم می‌بریم. در اینجا برخی از بهترین فیلم‌های او را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. آر. آی.پی.دی. – R.I.P.D.

پلیس بودن در زندگی پس از مرگ. “رایان رینولدز” و “جف بریجز” در نقش دو پلیس همکار حضور دارند. “کوین بیکن” هم در نقش ویلن. مجرم‌های عجیب و ترسناکی به نام‌های “ددوس”، که از زندگی پس از مرگ فرار می‌کنند تا به زمین بیایند. دیگر چه می‌خواهید؟

هنگامی که نیک واکر (رینولدز) کشته می‌شود، به آر. آی.پی.دی. تبدیل شده، و همکار روی اخمو (بریجز) می‌شود تا ددوس را یافته، و آنها را به زندگی پس از مرگ بازگردانند. نیک و روی به زودی باهم به مشکل برمی خورند، اما در کنار هم دنیا را نجات داده، و نیک یاد می‌گیرد که زندگی قدیمی‌اش را فراموش کند. گرچه این فیلم شاید از برترین فیلم‌های رینولدز نباشد، اما دنبال کردن و خندیدن به آن آسان است، مخصوصاً زمانی که با موجودات انسانی یعنی یک زن بلوند زیبا و یک پیرمرد چینی روبرو می‌شوند (زیرا نمی‌خواهند انسان‌ها از دنیای پس از مرگ باخبر شوند).

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) که باید تماشا کنید


9. جهش – The Change-Up

نسخه عجیب دنیای “جمعه عجیب” (Freaky Friday) با حضور “رایان رینولدز” و “جیسون بیتمن” به عنوان دو دوست متضاد که جسم و موقعیتشان را عوض می‌کنند. میچ جوان و بیخیال و مجرد (رینولدز) ناگهان به زندگی دیو (بیتمن) که یک وکیل متأهل به سه فرزند است می‌رود، و برعکس.

آن‌ها به جای هم زندگی می‌کنند، تا اینکه متوجه می‌شوند می‌توانند این شرایط را تغییر دهند. شوخی‌های عجیب و شرایط خنده دار ایجاد می‌شود، اما آنها درباره یکدیگر و دوستی‌شان چیزهای بیشتری آموخته، و به هم احترام می‌گذارند.


8. خانواده کرودها – The Croods

در این انیمیشن رینولدز در نقش پسری باهوش و خلاق به نام گای که عاشق دختر بزرگ خانواده یعنی اپ است، صداپیشگی می‌کند. روش‌های بقای گای و تفکر او از خانواده کرودها متفاوت بوده، و درحالی که اپ و دیگر اعضای خانواده به گای نزدیک می‌شوند، بزرگ خانواده گراگ این کار را نمی‌کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمیشن‌های سال 2020 که در انتظار اکرانشان هستیم


7. دوستی معمولی – Just Friends

در سال 1995، کریس برندر (رینولدز)، یک پسر مهربان اما مهربان عاشق بهترین دوستش جیمی (ایمی اسمارت) می‌شود. در شب فارغ التحصیلی شان در مدرسه احساسش را به جیمی می‌گوید، اما توسط همکلاسی‌ها مسخره می‌شود. کریس با ترس فرار کرده، و هرگز برنمی گردد. ده سال بعد به سرعت می‌گذرد.

کریس که اضافه وزنش را از دست داده و حالا یک تهیه کننده موسیقی موفق در لس آنجلس است، با خواننده پاپ سامانتا (آنا فاریس) در هواپیمای مقصد پاریس است، که سامانتا هواپیما را آتش زده، و کریس خود را در زادگاهش می‌بیند. در این کمدی سال 2005 کریس باید در تعطیلات با مادر مغرور، برادر جوانتر گستاخ، و علاقه سامانتا به خودش کنار آمده، و همچنین با ارتباط مجدد با جیمی تعطیلات را سپری کند.


6. ون وایلدر – National Lampoon’s Van Wilder

ون وایلدر (رینولدز) برای مدت طولانی در کالج بوده، بین همکلاسی‌ها مشهور است، و از این زندگی خود راضیست. تا اینکه پدرش کمک مالی به او را قطع کرده، و باید فارغ التحصیل شود. بنابراین به فکر راه‌هایی برای پرداخت شهریه باقی مانده است (مثل برگزاری مهمانی برای لامبدا امگا امگا برای افزایش شهرت آن).

ماجراجویی‌های زندگی کالجی او ادامه دارد تا اینکه به شکل مسخره‌ای برای فارغ التحصیلی آماده می‌شود. چه کسی دوست ندارد در مهمانی‌های جالب او شرکت کند؟

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر قرن حاضر که بالاترین نمره را از منتقدین دریافت کردند


5. زن طلایی‌پوش – Woman In Gold

برای بررسی یکی از جدی‌ترین نقش‌های رینولدز بهتر است به فیلم “زن طلایی‌پوش” سال 2015 نگاهی بیندازیم که براساس داستان واقعی “ماریا آلتمن” ساخته شد. رینولدز نقش وکیل ماریا، ای.رندول شونبرگ را ایفا کرد که به ماریا کمک کرد تا نقاشی‌هایی که زمانی به خانواده او در اتریش تعلق داشت، و پیش از جنگ جهانی دوم توسط نازی‌ها دزدیده شده، را پس بگیرد.

شخصیت رینولدز وکیلی کم تجربه اما پرانگیزه است که جز برترین اجراهای اوست. این فیلم در کارنامه رینولدز دست کم گرفته شده، اما از لحاظ ساخت و در تاریخ سینما ارزشمند است. طرفداران سینما و رینولدز این فیلم را هم پایه رمان می‌دانند.


4. ددپول – Deadpool

درحالی که در فیلم “خاستگاه مردان ایکس: ولورین” (X-Men Origins: Wolverine) با وید ویلسون آشنا شدیم، اما نقش او کوتاه بود. “ددپول” به وید ویلسون نگاه ویژه‌تری داشت، و رینولدز هم به شخصیت او عناصر کمدی اضافه کرد. ویلسون با ابتلا به سرطان زندگی‌اش از جمله عشقش ونسا (مورنا باکارین) را پشت سر می‌گذارد. زمانی که ویلسون با داروی درمان سرطان روبرو می‌شود، با روش‌های دردناک بسیاری مواجه می‌شود، از جمله بیدار کردن ژن‌های جهش یافته، که به او قدرت‌های ابرقهرمانی می‌دهد، و ظاهر ویلسون تغییر می‌کند.

ویلسون خشمگین به یک قاتل تبدیل می‌شود، و به سراغ مردی که این بلا را سرش آورد می‌رود. ویلسون ااصلا یک ابرقهرمان نیست، اما از رفتار اکشن و طنز او لذت می‌بریم. این فیلم سیکوئل دیگری هم دارد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم ددپول (Deadpool) که باید تماشا کنید


3. قطعاً، شاید – Definitely, Maybe

یک کمدی درام زیبا با بازی رینولدز در نقش ویلیام هایز، مردی که سعی می‌کند طی طلاق با دختر کوچکش (مایای 10 ساله) حرف بزند. او برای آرام کردن دخترش داستان آشنایی با همسرش را تعریف می‌کند، اما برای جالب‌تر شدن ماجرا آن را با روابط دیگرش در آن روزها ترکیب می‌کند، تا به آن رنگ و لعاب بیشتری بدهد.

بنابراین با فلش بک‌ها به گذشته می‌رویم که به عنوان یک مرد جوان آینده دار به امید ورود به دنیای سیاسی به شهر نیویورک می‌رود. او به کمک مایا متوجه می‌شود گذشته می‌تواند مسیر ورود او به آینده‌اش باشد.


2. محافظ مزدور – The Hitman’s Bodyguard

در این فیلم رینولدز در نقش یک محافظ خصوصی سابق حضور دارد که جایگاهش را از دست داده (پس از اینکه فردی که محافظش بود دو سال قبل ترور شد)، و حالا محافظ افراد مهم است. شخصیت رینولدز یعنی مایکل، دوست دارد خودش را ثابت کند و به کارش برگردد، تا اینکه دوست دختر سابقش از او می‌خواهد از یک مزدور به نام کینساید (ساموئل ال. جکسون) محافظت کند.

به زودی مایکل و کنساید برای محافظت روش‌های خود را دنبال می‌کنند که آن دو را به هم نزدیک می‌کند. خوشبختانه قرار است سیکوئل آن ساخته شود.

همچنین بخوانید: 7 فیلم رو به اکران ساموئل ال جکسون که منتشر تماشای آنها هستیم


1. خواستگاری – The Proposal

رینولدز نقش اندرو پاکستون دستیار یک ویرایستار کتاب به نام مارگارت (ساندرا بولاک) در نیویورک را ایفا می‌کند. زمانی که مارگارت متوجه می‌شود باید به کانادا دیپورت شود، اندرو را وادار می‌کند با او ازدواج کند تا دیپورت نشود. اعلام نامزدی دروغین آنها و اجبار برای رفتن به زادگاه اندرو در آلاسکا، آن دو را در شرایطی قرار می‌دهد که یکدیگر را بیشتر بشناسند.

در این دوران متوجه می‌شوند با وجود تفاوت‌هایشان، شباهت‌های بسیاری دارند. در این فیلن “بتی وایت” در نقش مادربزرگ اندرو و “کریگ تی.نلسون” و “مری استینبورگن” در نقش والدینش حضور دارند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم