عجیب‌ترین زوج‌های انیمه که شاید برای طرفداران جالب باشند

در طول سال‌ها، انیمه زوج‌های نمادین زیادی را برای طرفداران به ارمغان آورده است. صرف نظر از ژانر، روابط عاشقانه تقریباً همیشه نقشی حیاتی در داستان ایفا می‌کنند. از درام وسوسه کننده “شوجو” گرفته تا پیچش‌های جذاب و تاریک سینن، انیمه برای هر نوع طرفداری عاشقانه دارد. برخی از زوج‌ها از همان ابتدا مشخص هستند و از اولین ملاقات، سرنوشتشان باهم گره خورده. آن‌ها کاملاً مکمل هم هستند و عشق آن‌ها جا می‌افتد. ولی زوج‌هایی هم هستند که به نظر می‌رسد اصلاً باهم هماهنگ نیستند. برخی از عجیب‌ترین زوج‌های انیمه از زمینه مختلف و با شخصیت‌های متضاد هستند. بنابراین در کنار هم عجیب به نظر می‌رسند. بااین‌حال، تفاوت‌های آن‌ها چیزی است که در نهایت آن‌ها را باهم عالی می‌کند. از این گذشته، شنیده‌ایم که می‌گویند قطب‌های مخالف همدیگر را جذب می‌کنند! در این مقاله عجیب‌ترین زوج‌های انیمه را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. “توهرو” و “کیو” در “فروتس بسکت” (Fruits Basket) در نگاه اول یک جفت خیلی بعید به نظر می‌رسند

در شروع “فروتس بستک” تشخیص اینکه کدام یک از پسران “سوهما” قلب “توهرو” را به دست خواهد آورد سخت است. او و “یوکی” با قلب مهربان “توهرو” و رفتار شاهزاده‌وار “یوکی”، زوجی عالی به نظر می‌رسند. “توهرو” و “کیو” بااین‌که تقریباً از هر نظر باهم کنار می‌آیند، ولی کاملاً برعکس هستند. اولین ملاقات آن‌ها بد شروع می‌شود.

شخصیت خشمگین و خشن “کیو” در نگاه اول برای فردی مانند “توهرو” بیش از حد به نظر می‌رسد. اما با نزدیک‌تر شدن این دو، مشخص می‌شود که آن‌ها بیشتر از آن چیزی که به نظر می‌رسد، اشتراکاتی باهم دارند.

همچنین بخوانید: بدترین زوج‌های انیمه که نمی‌توانند دست از جنگیدن با یکدیگر بردارند


9. “سوفی” و “هاول” در “قلعهٔ متحرک هاول” (Howl’s Moving Castle) از چندین جهت عجیب به نظر می‌رسند

“سوفی” و “هاول” از انیمه کلاسیک “قلعهٔ متحرک هاول” استودیو “جیبلی” باوجود ارتباط انکار نشدنی که دارند، از عجیب‌ترین زوج‌های انیمه هستند. “سوفی” در مقایسه با این جادوگر پر زرق‌وبرق بسیار ساده و معمولی به نظر می‌رسد. کارآمد بودن و حس مسئولیت‌پذیری “سوفی” هم نقطه مقابل اوست. درحالی‌که “هاول” می‌چرخد و بی هدف زندگی می‌کند، “سوفی” به سهم خود در زندگی قانع است و از ریسک کردن می‌ترسد. ناگفته نماند، نفرین “سوفی” هر رابطه عاشقانه احتمالی را برای این زوج، بسیار دشوار می‌کند. اما در پایان، تفاوت‌های آن‌ها دقیقاً همان چیزی است که در زندگی نیاز دارند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به نسخه‌های بهتری از خودشان تبدیل شوند.


8. “تاکاسو” و “تایگا” در “تورادورا!” (Toradora!) دو روی یک سکه هستند

“ریوجی تاکاسو” و “تایگا آیساکا” از سریال عاشقانه و کمدی “تورادورا!” در ظاهر بسیار متفاوت به نظر می‌رسیدند. “تاکاسو” از درون ملایم و شیرین، اما از بیرون ترسناک و وحشتناک است. در همین حال، “تایگا” چندان شبیه به او به نظر نمی‌رسد؛ او ترقه شروری است که به دنبال جرقه می‌گردد. این دو از عجیب‌ترین زوج‌های انیمه هستند که می‌توان تصور کرد. به خصوص که هر دو در حال اذیت کردن بهترین دوستان یکدیگر هستند. بااین‌حال، هرچه بیشتر با همدیگر آشنا می‌شوند، بیشتر متوجه می‌شوند که در تمام طول این مدت زوجی عالی بوده‌اند.


7. “تاکئو” و “رینکو” در “داستان عشق من!!” (My Love Story!!) “دیو و دلبر” (Beauty and the Beast) مدرن هستند

هیچکس، حتی خود “تاکئو” هم انتظار ندارد که زیبایی مانند “رینکو یاماتو” عاشق کسی مانند “تاکئو گودا” بشود. جثه درشت و ظاهر خشن او همیشه او را در بین دختران نامحبوب کرده است اما برای “رینکو” کوچک و بامزه، او همان‌طوری که هست عالی است.

اگرچه ممکن است برای تماشاچیان غافلگیرکننده باشد، اما آنها اشتراکات زیادی دارند و به عنوان یک زوج شیمی عالی دارند. “داستان عشق من!!” ثابت می‌کند ظاهر همه چیز نیست و نشان می‌دهد که چگونه حتی عجیب افراد می‌توانند عشق واقعی را با هم پیدا کنند.


6. “آهیرو” و “فاکیر” در “شاهزاده توتو” (Princess Tutu) در ابتدا دشمن هم هستند

“شاهزاده توتو” با دشمنی “آهیرو” و “فاکیر” شروع می‌شود. درحالی‌که “آهیرو” عهد می‌بندد که قلب شکسته “میتو” را درمان کند، “فاکیر” برای اینکه او دیگر چیزی احساس نکند، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. به همین دلیل، “آهیرو” فقط می‌تواند “فاکیر” را تهدیدی برای “میتو”، و دشمن قسم خورده خودش بداند. اما هرچقدر بیشتر در مورد همراه مرموز می‌فهمد، بیشتر متوجه می‌شود که درباره او اشتباه قضاوت کرده است.

پس از مدت کوتاهی، این دو باهم کار می‌کنند و در تلاش برای محافظت از “میتو” هستند. آن‌ها متوجه می‌شوند که می‌توانند بیش از هر کسی در دنیا به یکدیگر اعتماد کنند و در پایان سریال، این دو جدایی ناپذیر هستند.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های مکمل انیمه که در اصل قهرمان داستان بودند


5. “تاتسو” و “میکو” در “راه و رسم شوهر خانه دار” (The Way Of The House Husband) از دو دنیای بسیار متفاوت می‌آیند

نمای کلی “راه و رسم شوهر خانه دار” بر ازدواج “تاتسو” با “میکو” و غیرمحتمل بودن این اتفاق تمرکز دارد. خود “تاتسو” مانند یک شوهر خانه‌دار معمولی نیست و  به نظر می‌رسد آخرین کسی است که کسی مانند “میکو” با او ازدواج می‌کند. بالاخره این دو از دنیاهای کاملاً متفاوتی می‌آیند.

“میکو” فردی فعال و سخت‌کوش است که یک زندگی معمولی دارد و مسیر حرفه‌ای خود را طی می‌کند. از سوی دیگر شوهر او، یک یاکوزای سابق است. او حتی باوجود اینکه آن زندگی را برای خوشبختی و خانه و زندگی‌اش رها کرده است، ولی هنوز هم مانند آن زمان به نظر می‌رسد. “تاتسو” اگرچه پیشینه‌ای خشن دارد، اما شوهری وفادار است و رابطه او با “میکو”، دوست داشتنی و هماهنگ است.


4. “ریسا” و “اوتانی” در “لاو کام” (Lovely Complex) زوجی عجیب و غریب  و کلاسیک هستند

“ریسا کویزومی” و “آتسوشی اوتانی” از انیمه کلاسیک و عاشقانه و کمدی “لاو کام” نمونه کاملی از دو نفری هستند که بسیار متفاوت و در عین حال بسیار شبیه به هم‌اند. هردو آن‌ها نوجوانی بی دست و پا هستند که به دلیل تفاوت‌هایشان با عشق دست‌وپنجه نرم می‌کنند. “ریسا” به طور غیرعادی قدبلند است. درحالیکه “اوتانی” از بسیاری از پسرها بسیار کوتاه‌تر است و همین امر باعث به وجود آمدن یک کمدی می‌شود.

در ابتدا، این دو هرگز نمی‌توانستند خود را باهم تصور کنند. در عوض، ترجیح می‌دهند از همدیگر برای تلاششان برای عشق، حمایت کنند. بااین‌حال، آن‌ها همان‌طور که از هم حمایت می‌کنند، زود متوجه می‌شوند که بیش از آنچه که تصور می‌کردند شبیه یکدیگر هستند.


3. “آتسوکو” و “کوساکو” در “پاپریکا” (Paprika) در ابتدا به نظر می‌رسد که هرگز نمی‌توانند زوج باشند

“آتسوکو چیبا” نقش اول زن زیبا و درخشان فیلم تحسین شده “پاپریکا” ساخته “ساتوشی کن” (Satoshi Kon) است. درحالی‌که خود ظاهری او بیخیال است، خود واقعی او سرد و گوشه‌گیر است و حوصله‌ای برای مزخرفات ندارد. او غیرمحتمل‌ترین فرد برای “توکیتا کوساکو”، شریک تحقیقاتی شلخته و آماتور خود به نظر می‌رسد.

در طول فیلم، “آتسوکو” با او سختگیرانه رفتار می‌کند و او را به‌خاطر عادت‌هایش سرزنش می‌کند. بااین‌حال، در پایان، او احساسات واقعی خود را به “کوساکو” اعتراف می‌کند و نشان می‌دهد که همیشه شخصیت معصوم و سرگرم کننده او را دوست داشته است. “آتسوکو” و “کوساکو” علی‌رغم اختلافات شدید، در پایان فیلم رابطه شادی را باهم آغاز می‌کنند.


2. “وجیتا” و “بولما” در “دراگون بال” (Dragon Ball) یکی از عجیب‌ترین زوج‌های انیمه هستند

در میان تمام زوج‌های “دراگون بال”، رابطه بین “وجیتا” و “بولما” احتمالاً غیرمنتظره‌ترین رابطه است. وقتی که آن‌ها برای اولین بار همدیگر را ملاقات می‌کنند، “وجیتا” هنوز هم یک شخصیت شرور و دشمن شخصیت‌های اصلی محسوب می‌شود. ناگفته نماند، وقتی “وجیتا” می‌آید تا با “بولما” بماند، رابطه سخت “بولما” با “یامچا” هنوز ادامه دارد. علاوه بر این، شخصیت آن‌ها بسیار متفاوت است. “وجیتا” بسیار زودرنج‌تر است و نزدیک شدن به او دشوار است.

این دو با وجود اختلافات و گذشته بدشان، شخصاً از همدیگر شناخت پیدا می‌کنند و به سرعت عاشق هم می‌شوند. مسیر برای این زوج آسان نبوده است اما آن‌ها موفق می‌شوند به‌عنوان یک تیم باهم کار کنند و در نتیجه به یکی از عجیب‌ترین زوج‌های انیمه “دراگون بال” تبدیل شده‌اند.

همچنین بخوانید: بهترین موسیقی‌های انیمه‌ که ارزش بارها شنیدن را دارند


1. ازدواج “چوجی” و “کارویی” در “بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” (Boruto: Naruto Next Generations) ناگهانی بود ولی جواب داد

پایان سریال “ناروتو” (Naruto) از نظر روابط عاشقانه نتایج شگف‌انگیز زیادی داشت. بااین‌حال، هیچ کدام به اندازه رابطه بین “چوجی” و “کارویی” تعجب آور نیستند. این دو در طول سریال هرگز با هم ارتباط برقرار نمی‌کنند و حتی حرف هم نمی‌زنند. با وجود این، آن‌ها با خوشحالی در “بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی” ازدواج کردند و دختری به نام “چوچو” دارند.

گذشته از اینکه آن‌ها هرگز قبل از رابطه آشکارشان باهم تعاملی نداشتند، به نظر می‌رسد احتمالش کم است باهم باشند. “کارویی” سرسخت و گستاخ است، درحالی‌که “چوجی” بسیار مؤدب و ملایم است. بااین‌که عجیب به نظر می‌رسد، هردوی آن‌ها چیزی دارند که دیگران ندارند و اجازه می‌دهد تا تعادلی بین آنها برقرار شود که آنها را با هم بهتر می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. علی

    خرداد 10, 1402

    چرا آسونا و کیریتو نیست
    بهترین زوجن اینا
    هوری سان و ایزومی
    سوکاسا چان و ناسا کون
    و خیلی های دیگه فعلا ذهنم نمی‌رسونه ساعت ۱۲ شبع

    پاسخ