قدرتمند‌ترین شخصیت‌های انیمه در سال‌های 2000 به ترتیب رتبه بندی

همیشه یک سؤال وجود داشت: قدرتمند‌ترین شخصیت‌های انیمه چه کسانی هستند؟ اگرچه این یک سؤال معتبر است، اما منصفانه نخواهد بود که بدون در نظر گرفتن این حقیقت که استاندارد شخصیت‌های شرور و قهرمان در انیمه سال به سال تغییر می‌کند، تصمیم گیری کنید.

با اینکه اکثر انیمه‌های سال‌های 2000 شخصیت‌های قدرتمند بسیاری را به تصویر می‌کشند، ولی برخی از آن‌ها از دیگران یک سر و گردن بالاترند. این گروه از قهرمانان چه به خاطر توانایی‌های رزمی‌شان، چه برای قدرت فرا انسانی‌شان و یا حتی به خاطر هردوی آن‌ها، تقریباً شکست ناپذیر هستند. در این مقاله میخواهیم قدرتمند‌ترین شخصیت‌های انیمه در سال‌های 2000 را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


10. “ادوارد الریک” بزرگ‌ترین کیمیاگر زمان خود است

“ادوارد الریک” قبل از اینکه توانایی‌های کیمیاگری خود را از دست بدهد، نه‌تنها یک مبارز آموزش دیده بود، بلکه یک نابغه کیمیاگری هم بود. به این معنی که او برای تغییرشکل به حقله‌های تغییر شکل نیازی نداشت. به خاطر همین، او قادر است بدون اتلاف وقت در میدان نبرد کیمیاگری کند.

“ادوارد” بدون در نظر گرفتن پایان “کیمیاگر تمام‌فلزی” (Fullmetal Alchemist)، توانایی خود را برای اجرای کیمیاگری از دست می‌دهد و به محض از دست دادن توانایی، قدرت مبارزه را هم از دست می‌دهد. او باوجود اینکه هنور باهوش و کاردان است، بدون کیمیاگری آسیب‌پذیر می‌شود و به همین دلیل رتبه بالاتری ندارد.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های عاشق رقصیدن در انیمه که طرفداران باید بشناسند


9. “سارا” نوازنده نابینا، توانایی‌های غیرقابل مقایسه‌ای دارد

وقتی مخاطبان برای اولین بار “سارا” را می‌بینند، او فقط یک نوازنده نابیناست که بی‌گناه به نظر می‌رسد. با گذشت زمان مشخص می‌شود که او یک قاتل “شوگونت” است که فقط می‌خواهد پسرش را دوباره ببیند. درواقع، او زمانی که می‌فهمد فرزندش مرده است، از تلاش کردن دست می‌کشد.

با وجود اینکه او جز شخصیت‌های اصلی نیست، اما نشان می‌دهد که یکی از قوی‌ترین شخصیت‌ها در “سامورایی چامپلو” (samurai champloo) است. او از قدرت خود برای از بین بردن صخره‌ها استفاده می‌کند و با اینکه نابیناست، اما می‌تواند هر حریفی را در نزدیکی خود حس کند. مهارت‌های او به گونه‌ای است که زمانی که او می‌میرد، “کاریا کاگتوکی” او را یکی از سه نفر اصلی که شایسته شکست توسط او است، می‌داند.


8. غرور “آلوکارد” می‌تواند عامل مرگش باشد

“آلوکارد” شخصیت اصلی “هلسینگ” (Hellsing) است. او خون‌آشامی است که به‌عنوان قدرتمندترین دارایی سازمان “هلسینگ” و همچنین قدرتمندترین در نوع خود حساب می‌شود. “آلوکارد” نه‌تنها در مبارزه عالی است، بلکه بسیار قوی است و دوست دارد که دشمنانش قبل از مردن رنج بکشند.

بااین‌حال، او به دلیل غرورش در رتبه بالاتری در این فهرست قرار نمی‌گیرد. با در نظر گرفتن غرور او، می‌توان او را شکست داد؛ زیرا “آلوکارد” دشمنان خود را دست کم می‌گیرد. این بدان معناست که او هرگز به طور کامل برای مبارزه آماده نیست. با این وجود او را یکی از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های انیمه می‌دانیم.


7. شکل شیطانی کامل “اینویاشا” یک شمشیر دولبه است

“اینویاشا”ی نیمه شیطان نیمه انسان به‌عنوان یک “هانیو” شناخته می‌شود. این بدان معنی است که او دارای توانایی‌های شیطانی از قبیل قدرت، سرعت، استقامت و واکنش فراانسانی است که همه این‌ها او را به حریفی سرسخت تبدیل می‌کند. او همچنین پنجه‌های تیزی دارد که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان سلاح استفاده کرد و شمشیر او “تسایگا” با نیش پدرش ساخته شده است.

یکی از بزرگترین توانایی‌های “اینویاشا” این است که می‌تواند زمانی که در خطر مرگ است به یک شیطان کامل تبدیل شده و حتی قوی‌تر شود. بااین‌حال، بزرگ‌ترین نقطه ضعف او این است: وقتی خون اهریمنی او کنترل بدنش را به دست می‌گیرد، او تمام تفکرات عقلانی خود را از دست می‌دهد و پر از هرج و مرج می‌شود. همین موضوع او را به یکی از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های انیمه تبدیل می‌کند.


6. “یهواچ” تقریباً نسبت به همه چیز آسیب ناپذیر است

“یهواچ” با وجود اینکه قادر به دیدن، حرف زدن، شنیدن یا حتی حرکت نبود، زود متوجه شد که دارای قدرت اشاعه روح است. توانایی‌ای که به او اجازه می‌دهد بخشی از روح خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و به او این فرصت را می‌دهد که آن‌ها را درمان کند و حتی انرژی خود را با آن‌ها تقسیم کند.

درحالی‌که این توانایی او را به یکی از قدرتمندترین شخصیت‌ها در “بلیچ” (Bleach) تبدیل می‌کند، اما برای اینکه “اوریو ایشیدا” را از شلیک تیری نقره‌ای (نقطه ضعف او) به سمت او باز دارد، کافی نیست. پس از این اتفاق، قدرت‌های او مختل، و او در برابر هر حمله‌ای آسیب پذیر می‌شود.

همچنین بخوانید: انیمه‌های اقتباسی از فرهنگ عامه که باید تماشا کنید و لذت ببرید


5. جادوی “ساکورا کینوموتو” برای سن او بسیار زیاد است

“ساکورا کینوموتو” در “کاردکپتر ساکورا” (Cardcaptor Sakura) فقط یک دانش‌آموز سال اول دبیرستان است ولی در عین حال یکی از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های انیمه است. مشهور است که توانایی‌های جادویی ذاتی دارد و جادوی او تنها با جمع‌آوری کارت‌ها قوی‌تر می‌شود.

با وجود اینکه عدم تجربه او می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند، او زود این مشکل را حل می‌کند. درواقع، در پایان “لالایی ساکورا و هانیکو” واضح است که قدرت او آن‌قدر قوی شده که بتواند گذشته را نشان دهد. توانایی‌ای که تنها با سه جادوگر دیگر در جهان و با “کلو رید” مشترک است.


4. “ایچیگو کرورساکی” بهترین قهرمان دو جهان است

“ایچیگو کرورساکی” به‌عنوان شخصیت اصلی “بلیچ” یکی از بهترین قهرمانان سال‌های 2000 است. با وجود اینکه او فقط یک انسان است، همچنین یک “شینیگامی” جایگزین هم هست و در نتیجه توانایی‌های رزمی تن به تن و اوج وضعیت جسمانی خود را با قدرت معنوی خود ترکیب می‌کند.

او با ترکیب این دو عنصر، می‌تواند بار معنوی (ریاتسو) خود را کنترل کند؛ به‌خصوص بعد از تو خالی شدن. این موضوع به او اجازه می‌دهد تا قدرت، سرعت، واکنش و قدرت‌های معنوی خود را تقویت کند.


3. انگیزه “افرو سامورایی” او را تقریباً شکست ناپذیر کرد

“افرو سامورایی” پس از اینکه شاهد بریدن سر پدرش در کودکی بود، بزرگ شد و چیزی به جز تشنگی برای انتقام را نمی‌دید. از آنجایی که او توسط “استاد شمشیر” و “جینو” بزرگ شده بود، برای کشتن قاتل پدرش آموزش شمشیربازی دید.

اگرچه تنها سلاح “افرو” شمشیر تیغ بلند اوست، اما همین برای او کافی است. “افرو” علاوه بر اینکه یک استاد شمشیرزن است، در مبارزات تن به تن آموزش دیده است و توانایی‌های تقویت‌شده‌ای مانند قدرت و واکنش دارد. بنابراین به حق یکی از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های انیمه است.


2. “ناروتو اوزوماکی” بیش آنچه نشان می‌دهد قدرتمند است

“ناروتو” در شروع پسر جوانی است که می‌خواهد روزی برای دهکده‌اش “هوکاگه” شود و اگرچه موانع بسیاری در این راه دارد، ولی او رشد می‌کند تا به هفتمین “هوکاگه” دهکده “برگ” تبدیل شود. او در مسیر خود، تکنیک‌های مبارزه خود را کامل می‌کند و یاد می‌گیرد که به قدرت‌های پنهان دسترسی پیدا کند.

این بدان معناست که “ناروتو” یکی از باانگیزه‌ترین “شینوبی”های دهکده برگ و، نهمین جانور دم‌دار هم بود. به این معنی که او می‌تواند هر زمان که نیاز داشته باشد از توانایی جانوری استفاده کند. این ویژگی در ترکیب با حالت خردمندانه او را تقریباً شکست ناپذیر می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید


1. توانایی‌های “کاگویا اوتسوتسوکی” غیر قابل مقایسه است

“کاگویا اوتسوتسوکی” اولین صاحب چاکرا روی زمین است که آن را پس از خوردن میوه چاکرا از درخت خدا به دست آورد. این میوه به او قدرت‌هایی خداگونه داد؛ مانند انرژی و قدرت بی‌همتا، دانش چندین جوتسو و “ککی مورا”ای مانند حمله هشتاد گودا که به او اجازه می‌دهد از مشت‌های چاکرا برای حمله به حریف استفاده کند.

علاوه بر این، “کاگویا” “بیاکوگان” را در هردو چشم دارد. این بدان معناست که او فقط یک نقطه کور دارد: مهره‌های بالای قفسه سینه‌اش. علاوه بر این، او یک چشم سوم “رینه شارینگان” دارد که به او توانایی دیدن چاکرا، تشخیص گنجوتسو و داشتن ادراک پیشرفته را می‌دهد. این مجموعه مهارت‌ها او را عملاً در برابر در دشمنی در جهان “ناروتو” و حتی فراتر از آن شکست ناپذیر می‌کند تا به یکی از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های انیمه تبدیل شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (17)

بستن فرم

  1. آرسام

    بهمن 30, 1400

    سایتمان از کاویانی قویتر است

    پاسخ

  2. EM

    دی 16, 1400

    من کاگویا رو قبول دارم ولی سایتاما از ناروتو قوی تره ولی بنظرم نمیشه گفت ناروتو قوی تر یا ایچیگو ولی هر دو لایق جایگاه سوم هستند البته سخته افراد رو از انیمه های مختلف مقایسه کنیم چون قدرت ها تو هر انیمه متفاوته

    پاسخ

  3. بسکوییت

    دی 12, 1400

    من ناروتو فنم ولی سایتاما از ناروتو قوی ترع بعدشم ناروتو بخاطر مرگ کوراما ضعیف شده یعنی باید تو جایگاه سوم چهارم قرار بگیره و گوکو و سایتاما و زنو ازش قوی تر هستن ولی دیگه کسی قوی ترش نیس

    پاسخ

    • amirreza در پاسخ به بسکوییت

      دی 16, 1400

      گوکو سال چند بوده ؟؟ لیست گفته بعد 2000 خب اگه اونجوری بود ک همه شخصیتا از دراگون بال می بودن😂

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به amirreza

        دی 17, 1400

        داش از سی بی ار ترجمه شده چه انتظاری داری 😂😂😂😂

        پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به بسکوییت

      دی 16, 1400

      این لیست فقط واسه سال ۲۰۰۰ هست وگرنه دلیل نبودن گوکو غیر قابل انکاره

      پاسخ

    • ایران در پاسخ به بسکوییت

      دی 17, 1400

      همین گوکو که میگی خودتم قبول داری هزاران برابر ناروتو قویه همین گوکو تو انیمه خودش حتی تاپ ده قدرتمندا نیست بعد میگی فقط ۳ نفر تو دراگون بال بالای ۵۰ نفر نفر میتونه سیاره و کهکشان مثل آب خوردن نابود کنن تو بلیچ زیاد میشه مثال بزنم چند نفر قویتر از ناروتو هست تو کل انیمه ها بخوام مثال بزنم ناروتو ممکنه حتی تاپ ۱۵۰ هم در نیاد ناروتو تو دنیای خودشم قویتر نیست نمیدونم از باریون چی دیدین که میگین قویترین حالت ناروتو و فلان ناروتو از ایشیکی ضعیفتره کوراما خودش بخشی از جیوبیه جیوبیم بخشی از کاگویا و کاگویا نامیراست هاگورومو کسی که همین کوراما که اینقدر بهش مینازین رو خلق کرده از مخلوق خودش ضعیفتره ؟ فقط کافیه با کف هردو دستش لمس کنه هر کسیو اون مهر میشه با جیباکوتنسه شش طریقت مادارا بعد جذب ددخت الهی و رینه شارینگان در اوردن توسط ساسکه نصف شد ولی به کتفشم نبود سریع ترمیم شد و خودش گفت من جاودانم با ضربات فیزیکی نمیتونین منو بکشین لطفا اینقدر سطحی نگاه نکنین اکه میخوای ادامه بدی بحثو ادامه میدم باهات اگه قانع نشدی

      پاسخ

  4. پوکر من

    دی 11, 1400

    ناروتو فنا نوشتن بقران اگه از رو مانگا گفتین که ایچیگو تو مانگا ناروتو رو میخوره بعدشم اون زمانا قادرین مطلق توی دراگون بال تازه ظهور میکردن پس اونا چرا تو این لیست نیستن

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به پوکر من

      دی 11, 1400

      کاگویا که از ناروتو بالاتره نامیراست ولی رتبه ایچیگو و یوهاباخ رو به هیچ وجه قبول ندارم باید بالاتر میبودن سای cbr همیشه چرتو و پرت مینویسه بیخیال

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به ایران

        دی 11, 1400

        قبول دارم خیلی چرت و پرته یجا زده بود قوی ترین کاراکترای انیمه ای ۱ زنو
        ۲ ویس
        ۳ بیرس 😐
        همین سایت سی بی ار

        پاسخ

        • ایران در پاسخ به رهام

          دی 12, 1400

          اینقدر نقالات چرتش موجوده هم تو زمینه کمیک هم انیمه که نیاز نیست ثابت تو همین پروشات مقاله ازش هست مرگ رو قویتر از بیاندر قبل رتیکان میدونه در حالی که تو کمیک بیاندر مرگ رو کشت و یه مرگ دیگه خلق کرد

          پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به رهام

          دی 12, 1400

          گوکو مگر تو انیمه همین الان از بیرس قویتر نشد آخر یا ویس نگفت که پدرش از ۵ قدرت برتره و توانایی ای در برابرش نداره و از اون ور زنو هم دومین و تقریبا با سوپر شنرون قادر مطلق برابر نیست ؟

          پاسخ

          • ایران در پاسخ به اوتاکو *

            دی 12, 1400

            داش نه اتفاقا بیروس ثابت کرد که از گوکو قویتره تو مانگا ویس هم که کلا با دوضربه گوکو رو ناک اوت میکنه همیشه درباره کاهن اعظم باید بگم بعد زنو قویترینه و فرشته ها در برابرش هیچن و گوکو در برابر فرشته ها هیچه به همین راحتی

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به اوتاکو *

            دی 12, 1400

            دا زنو قوی ترین کاراکتر دراگون بال انیمست 😐البته تا جایی ک من میدونم
            گردن پریست از کل فرشته ها باهم چندین بار قوی تره 😂😂😂گوگو تا جایی ک میدونم حتی در اولترا اینسایدت هم از بیرس ضعیف تره چون ویس گفت حتی با اینکه حالت مارو داری اما خیلی از ما ضعیف تری

            پاسخ

            • ایران در پاسخ به رهام

              دی 13, 1400

              داش بیروس در واقع هیچ وقت فول پاور نجنگیده ثابت شدسکه از گوکو و وجیتا قویتره بعدم گوکو اولترا در برابر فرشته ها هیچه در واقع تکنیک غریزه نهایی یا همون اولترا اینسایدنت مخصوص فرشته هاست و ۲۴ تو غریزه ماورایی هستن و اینکه غریزه اشون بالای ۱۰ یا ۲۰ برابر از گوکو قویتره و برعکس گوکو محدودیت زمانی نداره قویترین غریزه هم مال کاهن اعظم پدر فرشته هاست که غریزه فرشته هم حتی مقابلش هیچه

              پاسخ