شخصیت‌های عاشق رقصیدن در انیمه که طرفداران باید بشناسند

انیمه اغلب اشکال مختلف هنر و هنرمندان، از نویسندگان و تصویرگران مانگا گرفته تا شاعران و رمان نویسان و بسیاری دیگر را به تصویر می‌کشد. حتی رقص (چه سنتی چه مدرن) هم راه خود را به برخی از محبوب‌ترین انیمه‌ها باز کرده است. رقصیدن اغلب به اجرای یک سری حرکات اشاره دارد که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و به منظور لذت بردن رقصنده یا مخاطبانش انجام می‌شود. برای بسیاری از افراد، رقصیدن چیزی است که از کودکی شروع کرده‌اند و با گذشت زمان عاشق آن شدند. درحالی‌که دیگران در سنین بالاتر رقصیدن را شروع کرده‌اند. بااین‌حال، شخصیت‌های عاشق رقصیدن بسیاری در انیمه وجود دارد. در این مقاله می‌خواهیم شخصیت‌های عاشق رقصیدن در انیمه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. “تی کی” در “آنجل بیتز!” (Angel Beats!) عاشق رقصیدن در حال مبارزه است و حتی دیالوگ‌هایش هم مربوط به رقص است

“تی کی” شخصیتی غیر معمول از انیمه “آنجل بیتز!” است. انیمه‌ای در مورد زندگی پس از مرگ و دانش‌آموزانی که کار ناتمام دارند. او جملاتی بی معنی به‌کار می‌برد و به فرهنگ پاپ انگلیسی اشاره می‌کند، بنابراین هیچکس واقعاً نمی‌داند او چه می‌گوید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد “تی کی” این است که هیچکس هویت واقعی یا حتی نام واقعی او را نمی‌داند.

ولی چیزی که همه می‌دانند این است که او عاشق رقصیدن است و بسیار با استعداد است. او حتی وقتی که درحال مبارزه با دشمن است هم می‌رقصد؛ که لحظات بامزه زیادی خلق می‌کند. حتی محبوب‌ترین عبارت‌های “تی کی” هم مربوط به رقص است. مانند: “بیا برقصیم!” ، “موسیقی را حس کن، مرد!” یا “رقصیدن را متوقف نکن”.

همچنین بخوانید: محبوب‌ترین شخصیت‌های مرد انیمه که باید انیمه‌شان را تماشا کنید


9. “آهیرو” در “پرنسس توتو” (Princess Tutu) اردکی است که می‌تواند به یک رقصنده باله بااستعداد و زیبا تبدیل شود

“آهیرو” شخصیت اصلی مهربان “پرنسس توتو” است که توانایی منحصر به فردی دارد. او با آویز جادویی خود می‌تواند از یک اردک به یک دختر تبدیل شود. نام مستعار او به‌عنوان یک دختر، “پرنسس توتو” است.

او به عنوان “پرنسس توتو”، به یک رقصنده باله فوق‌العاده بااستعداد و زیبا تبدیل می‌شود که مأموریت دارد به کم کردن درد و آشفتگی در قلب مردم کمک کند. او عاشق رقصیدن و کمک به اطرافیانش است. او حتی از توانایی خود برای کمک به یک شاهزاده استفاده می‌کند تا تکه‌های گمشده قلبش را پیدا کند. به همین دلیل یکی از شخصیت‌های عاشق رقصیدن در انیمه است.


8. “ناگیهیکو فوجیساکی” در “شوگو چارا” (Shugo Chara!) از خانواده‌ای رقصنده می‌آید که رسوم خاصی دارند

“ناگیهیکو فوجیساکی” یکی از شخصیت‌های “شوگو چارا” است و آلتر ایگوی مردانه “نادشیکو فوجیساکی” است. “ناگیهیکو” آرام و خونسرد است. مگر زمانی که به‌خاطر رفتار کردن مثل یک دختر مورد تمسخر قرار بگیرد. در این صورت او با گرفتن انتقام مشکلی ندارد.

در خانواده “فوجیساکی”، رسم بر این است که مردها شبیه زن‌ها بزرگ شوند تا بتوانند نقش زنان را در رقص‌های ژاپنی ایفا کنند. “ناگیهیکو” یک رقصنده بااستعداد ژاپنی است و اغلب برای تسلط روی هنر مورد علاقه خود و خانواده‌اش، تمرین می‌کند.


7. “مینت آیزاوا” در “توکیو میو میو” (Tokyo Mew Mew) یک رقصنده باله بااستعداد است که به یک پریما بالرینا تبدیل می‌شود

“مینت آیزاوا” یکی از قهرمانان اصلی “توکیو میو میو” است. او دومین میو میو (دخترانی با دی‌ان‌ای گونه‌های درحال انقراض که باید از زمین دربرابر بیگانگان محافظت کنند) بود که معرفی شد. دی‌ان‌ای که به او ترزیق شد، دی‌ان‌ای یک لوریکیت آبی بود.

او از کودکی عاشق رقص و کاملاً بااستعداد بود. او حتی در رسیتال‌های باله و نمایش‌هایی که می‌توانست استعداد خود را نشان دهد، شرکت می‌کرد. با این که او مدت کوتاهی بود که می‌رقصید، به دلیل استعدادش به  او موقعیت پریما بالرین داده شد. بنابراین او را یکی از شخصیت‌های عاشق رقصیدن در انیمه می‌دانیم.


6. از “کیوهارو هیودو” در “به سالن رقص خوش آمدید” (Welcome to the Ballroom) اغلب به‌عنوان هیولایی که بر چندین نوع رقص تسلط دارد، یاد می‌شود

“کیوهارو هیودو” یک دانش‌آموز دبیرستانی است که در استودیوی رقص “اوگاساوارا” (مدرسه‌ای که به آموزش رقص در سالن رقص اختصاص دارد) تحصیل می‌کند. او یک رقصنده استثنایی است که جایزه بزرگ نیروی دفاع شخصی ژاپن را داشت و به دلیل رتبه‌هایش، اغلب به‌عنوان هیولا شناخته می‌شد.

بااین که او سرد و گوشه‌گیر به نظر می‌آید، اشتیاق او برای رقصیدن شادی بزرگی برایش به ارمغان می‌آورد. این اشتیاق چنان در درون او شعله‌ور است که او همیشه برای تبدیل شدن به یک رقصنده بهتر، تلاش می‌کند.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های قوی انیمه که روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند


5. در “دانگانرونپا: انیمیشن” (Danganronpa: The Animation) از خانواده‌ای از رقصندگان سرشناس می‌آید

“هیوکو سایونجی” به‌عنوان رقصنده سنتی آلتیمیت شناخته می‌شود. به این معنی که او یک رقصنده کلاسیک فوق‌العاده سطح بالا است. “هیوکو” همچنین دانش‌آموز کلاس ب-77 در آکادمی “هوپس پیک” است. این مدرسه محل بازی “کیلینگ اسکول لایف” بود که در آن شرکت داشت.

او به‌عنوان وارث قبیله “سایونجی”، او اغلب رقص‌های سنتی ژاپنی را در داخل و خارج از ژاپن اجرا می‌کند. قبیله او حتی با رقص‌های ماهرانه‌اش شناخته می‌شود. به‌دلیل ظاهر زیبا و مهارت‌های استثنایی‌اش، جمعیت معمولاً جذب او می‌شوند.


4. “کیمی اوی” در “افقی در وسط ناکجا اباد” (Horizon In The Middle Of Nowhere) از رقص در میدان مبارزه به‌عنوان نوعی دفاع استفاده می‌کند

“کیمی اوی” دانش آموزی در آکادمی “موساشی آریادوست”، یک موسسه آموزشی است که بر آموزش نظامی و عمومی تمرکز دارد. او به‌عنوان خواهر باهوش شناخته می‌شود. در برخورد با ارواح خیلی خوب نیست و از خدای اروتیسیزم و رقص پیروی می‌کند.

او همچنین به‌عنوان شیرابیوشی؛ یعنی کسی که رقص‌های سنتی ژاپنی را تمرین می‌کند، شناخته می‌شود. جالب اینجاست که مهارت‌های رزمی و مانورهای دفاعی او حول محور رقص است. مهارت‌های او بسته به نحوه سرگرم‌کردن دشمنش افزایش می‌یابد. با توجه به سرعت او، رقصیدن او در واقع موانعی ایجاد می‌کند که می‌تواند حملات حریف را مسدود کند.


3. “یوری کاتسوکی” در “یوری روی یخ” (Yuri!!! On ICE) قبل از اینکه روی یخ اسکیت کند یک رقصنده باله بود

“یوری کاتسوکی” از انیمه “یوری روی یخ” یک اسکیت‌باز رقابتی است. او مهربان است و به‌عنوان یک اسکیت‌باز با بزرگترین قلب شیشه‌ای جهان شناخته می‌شود. زیرا او درصورت باخت به‌راحتی می‌تواند از پا در بیاید و ویران شود.

او ابتدا با باله شروع کرد؛ بااین‌حال، معلم او کسی بود که به او پیشنهاد داد که اسکیت‌بازی را یاد بگیرد. “یوری” در چندین سبک مختلف رقص تبحر دارد و روی یخ و خارج از اجرای زیبایی دارد. علاوه بر این، او عاشق کارش است و در نهایت اعتمادبه‌نفس پیدا می‌کند که رقصنده بهتری است. چون یکی از شخصیت‌های عاشق رقصیدن در انیمه است.


2. “هیناکو کوجو” در “دوئل سروایور 2” (Devil Survivor 2: The Animation) رقصنده‌ای است که رویاهای خود را دنبال می‌کند و به اعتقادات خود وفادار می‌ماند

“هیناکو کوجو” یکی از شخصیت‌های “دوئل سروایور 2” است. او به “جی پی”، سازمانی که مسئول بررسی ژئومغناطیس است، می‌پیوندد تا به مردم کمک کند. “هیناکو” به نجابت انسانی و مراقبت از مردم باور دارد.

به‌عنوان یک رقصنده، اغلب لباس‌های نه چندان ساده می‌پوشد و معمولاً آن‌ها را تغییر نمی‌دهد. چون اگر این کار را بکند تأثیر سابق را روی مردم نخواهد داشت. او دائماً در تلاش است تا رویاهای خود را دنبال کند و رقصنده بهتری شود. او حتی چندین سبک مختلف رقص را یاد می‌گیرد که اولین آنها رقص سنتی ژاپنی است.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های ورزشی جذاب که شاید اسم‌شان را هم نشنیده باشید


1. “هانا ان.” در “هانایاماتا” (Hanayamata) به ژاپن نقل مکان کرد و عاشق “یوساکوی” شد

“هانا ان.” یکی از شخصیت‌های اصلی “هانایاماتا” است. او دختر جوانی است که به ژاپن نقل مکان کرد و در آنجا با دختری به نام “نارو” آشنا و دوست شد. “نارو” “هانا” را با دنیای “یوساکوی” آشنا کرد. “یوساکوی” یک سبک منحصر به فرد از رقص است که منشأ آن ژاپن می‌باشد و اغلب در جشنواره‌ها و رویدادها اجرا می‌شود.

او پرانرژی است و مجذوب همه چیز “یوساکوی” می‌شود. او اگر دلش بخواهد برقصد، حتی در جاهای خطرناک هم این کار را انجام می‌دهد. او آنقدر عاشق رقصیدن است که یک باشگاه “یوساکوی” راه اندازی می‌کند و مصمم است که موفقیت آن را ببیند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. علی

    دی 5, 1400

    امیدوارم فصل دوم انیمه فوق العاده welcome to ballroom ساخته شه

    پاسخ