ویرانگرترین شخصیت‌های انیمه که همه جا را نابود می‌کنند

بسیاری از انیمه‌ها شامل صحنه‌هایی خشن از تخریب و کشتار هستند. خسارت و تلفات جانبی به هر خسارت و آسیبی که به‌غیراز آسیب اصلی باشد گفته می‌شود و بی‌هیچ قاعده و قانونی تر و خشک را باهم می‌سوزاند. با استفاده از این ابزار بصری، می‌توان تفاوت قدرت‌ها را نشان داد و در موارد دیگر، فقط نشان‌دهنده شرارت افراد است. در دنیای انیمه ها و مانگاها، نمونه‌های زیادی از شخصیت‌های قدرتمند وجود دارد که دارای نیروی‌های واقعی طبیعت‌اند، اما تعداد محدودی از آن‌ها این نیروها را به‌صورت بصری به نمایش گذاشته‌اند. انیمه های زیادی وجود دارد که دارای صحنه‌های خشن و تخریب و کشتار است. در این مقاله ویرانگرترین شخصیت‌های انیمه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. در انیمه “حمله به تایتان”، تایتان غول‌پیکر دیوار را نابود کرد – Attack On Titan

کاراکتر تایتان در انیمه “حمله به تایتان” (Attack On Titan) یکی از ویرانگرترین شخصیت‌های انیمه است. با اولین ورود این غول عظیم‌الجثه و 190 فوتی، تماشاگران با آشوب مواجه می‌شوند. یکی از اتفاقات این انیمه، ویرانی دیوار ماریا است که تایتان آن را زیر پایش نابود می‌کند.

این حمله تلفات زیادی در پی داشت، اما ظاهراً به نتیجه نهایی می‌ارزید. گروه‌های بزرگی از تایتان‌ها بریختند و کل شهر را سال‌ها تصرف کردند. ازلحاظ بصری، این‌ یکی از مخرب‌ترین نمونه‌هایی است که موجودی مثل تایتان تنها با یک ضربه ساده یک شهر را نابود می‌کند.

همچنین بخوانید: حقیقت‌های مهم درباره حمله به تایتان و شباهت آن به دنیای واقعی


9. در انیمه “آکادمی قهرمان من” کاراکتر “همه برای یکی” شهر را ویران می‌کند – My Hero Academia

کاراکتر آل فور وان یا همان ‌همه برای یکی، شخصیتی منفی و قدرتمند است که دشمن اصلی آل مایت و اولین تهدید بزرگ در دنیای “آکادمی قهرمان من”(My Hero Academia)  به‌ حساب می‌آید. بسیاری از قدرت هرگز نشان داده نمی‌شود، اما بینندگان می‌توانند بفهمند که او ازنظر فیزیکی با آل مایت برابری می‌کند.

در آخرین مبارزه، ساختمان‌های بی‌شماری و قسمت‌های زیادی از شهر که به هنگام مبارزه این دو نابود می‌شوند قابل‌مشاهده‌اند. تا اینجای کار، آخرین مبارزه آل مایت هنوز یکی از مخرب‌ترین اتفاقات سریالی است که باعث نابودی یک شهر می‌شود. کشته شدن تعداد زیادی از نیروهای نظامی از دیگر اتفاقات شوکه کننده در این انیمه است.


8. در انیمه “ناروتو” ناگاتو یا همان pain، دهکده برگ را نابود می‌کند – Naruto

در روزهای اولیه انیمه “ناروتو” (Naruto)، کسی تصورش را هم نمی‌کرد که کل دهکده برگ ویران شود تا زمانی که ناگاتو به میدان آمد. او که لقب “پین” به معنای “درد” را برای خود انتخاب کرده، عضوی از آکاتسوکی است. گروه خاصی از شینوبی های سرکش که به دلایلی روستاهای خود را ترک کرده‌اند. پین یکی از آن شینوبی‌ها و یکی از قدرتمندترین آکاتسوکی‌های این انیمه و یکی از ویرانگرترین شخصیت‌های انیمه است.

pain نامی است که به 6 فرد مختلف داده می‌شود که همگی به نام path می‌شوند. Deva path، در تلاش برای فریب ناروتو، کل دهکده برگ را با قدرت ماورائی خود نابود می‌کند. این توانایی به Pain اجازه می‌دهد تا جاذبه را به‌گونه‌ای دست‌کاری کند که بتواند هر چیزی را در اطراف خود منحرف کند. این امر علاوه بر حمله اولیه توسط Pain و نابودی کامل دهکده، منجر به چندین مرگ شد.


7. در انیمه “بلیچ” حملات اولکیورا سیفر هسته‌ای هستند – Bleach

اولکیورا سیفر چهارمین اسپادای ارتش آیزن است که برخی از مخرب‌ترین توانایی‌ها را در انیمه “بلیچ” (Bleach) با حمله مخصوص خود به نمایش می‌گذارد. این حمله در ابتدا آن‌قدر قدرتمند است که باعث انفجارهایی می‌شود که لاس نوچس را نابود و کوچک می‌کند. لاس نوچس، به‌قدری بزرگ است که سه روز طول می‌کشد تا کل آن را قدم بزنید.

درواقع لاس نوچس شهری نسبتاً بزرگ است. اولکیورا می‌تواند در اقدامات بعدی، حملات خود را بی‌وقفه و به‌سرعت پرتاب کند. مبارزه اولکیورا با ایچیگو شامل صحنه‌های مخرب‌تری است چون ستون‌های بزرگ و عظیمی که به‌اندازه یک ساختمان هستند با ضربات یک‌طرفه او به ایچیگو از بین می‌روند.


6. در انیمه “دراگون بال زد” ناپا شهرها را هدف می‌گیرد – Dragon Ball Z

در انیمه “دراگون بال زد” (Dragon Ball Z)، ناپا در طول حمله سایان و به‌محض ورودش با وجیتا، کل شهر را با یک حرکت دست ساده با خاک یکسان می‌کند. این حمله به‌قدری عظیم است که از فضا قابل‌مشاهده است.

در ادامه، ناپا قبل از رویارویی با گوکو، فرار می‌کند تا شهر دیگری را به آشوب بکشاند، همان‌طور که مشغول قدم زدن و منتظر رسیدن گوکو است، با همراهی ارتشی کامل جت‌ها را شکسته و کل شهرها را ویران می‌کند و با آسیب‌های جزئی برمی‌گردد.

همچنین بخوانید: لیست 32 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


5. در انیمه “وان پیس”، آکاینو نیمی از جزیره را ویران می‌کند – One Piece

در انیمه “وان پیس” (One Piece) جزیره‌ای به نام پانک هازارد وجود دارد که نیمی از آن یخ و برف و نیم دیگرش مواد مذاب و آتش است که نتیجه دعوای دو دریاسالار به نام‌های آئوکیجی و آکاینو بود. نیمه‌ای که توسط آکاینو ویران شد بسیار گرم و دارای گدازه‌هایی است که در خیابان‌ها جاری است و ساختمان‌ها تا آنجا که چشم کار می‌کند در حال ذوب شدن هستند.

تمام بخش این جزیره سال‌هاست که دائماً در آتش می‌سوزد و میزان آسیب واردشده توسط این دو نفر، ویژگی‌های طبیعی منطقه پانک هازارد را برای همیشه تغییر داده است.


4. در انیمه “ترانه پریان” لوسی  یک جزیره را نابود می‌کند –  Elfen Lied

لوسی در انیمه “ترانه پریان” (Elfen Lied) شخصیتی است که در ظاهر به‌سختی می‌توان به شرارت وجود او پی برد، اما او در حقیقت فردی شرور است. به‌عنوان یک دیکلونیوس، او یک فرا انسان با قدرت‌های ذهنی ماورایی است که هدفش پایان دادن به نژاد بشر است.

او قدرت‌نمایی‌های زیادی دارد، از کشتن تصادفی سربازان آموزش‌دیده تا نابود کردن ارتش‌های بزرگ به‌تنهایی. بااین‌حال، بزرگ‌ترین شاهکار او زمانی است که بازوهای قدرت ذهنی ماورایی او 1.25 مایل در هوا کشیده شدند و یک جزیره کامل را غرق کردند.


3. در انیمه “ددمن واندرلند یا سرزمین عجایب مرد مرده” رچت اگ یا همان شیرو ژاپن را نابود می‌کند – Deadman Wonderland

شیرو یا همان رچت اگ در انیمه “ددمن واندرلند یا سرزمین عجایب مرد مرده” (Deadman Wonderland) بدنام‌ترین شخصیت این مجموعه است که باعث زلزله بزرگ توکیو شد. این حمله حدود 70 درصد توکیو را ویران کرد. به نقل از منابع، 70٪ توکیو 592 (591.5) مایل مربع است که وسعت آن تقریباً سه برابر سئول، دو برابر نیویورک و به‌اندازه لندن است. این حادثه بسیار بیشتر از 9 ریشتر بوده است. چیزی مشابه انفجار 20 تریلیون کیلوگرم دینامیت. این نابودی باعث شد این شخصیت را یکی از ویرانگرترین شخصیت‌های انیمه بدانیم.


2. در انیمه “دراگون بال زد” فریزا سیارات را نابود می‌کند – Dragon Ball Z

در این مرحله از انیمه “دراگون بال زد” (Dragon Ball Z)، نابودی سیاره‌ها کاری بسیار سطح پایین به نظر می‌رسد، اما همچنان برای یک شخصیت بسیار غیرمعمول است که این کار را با موفقیت انجام دهد. تماشاگران فقط یک‌بار شاهد این صحنه بوده‌اند که آن‌هم توسط فریزا بوده است. او سیاره وجیتا و همچنین سیاره نامک را نابود کرده است. و با توجه به اینکه شخصیت‌های ضعیف‌تری مانند پیکولو استاد روشی توانستند ماه را نابود کنند، احتمالاً این کار برای فریزا بسیار آسان بوده است. میزان آسیب ناشی از نابودی کل سیاره به‌سختی قابل‌درک است و قدرت‌نمایی این شخصیت را وحشتناک می‌کند.

همچنین بخوانید: خودخواه‌ترین قهرمان‌های انیمه‌ که علاقه‌ای به کمک به دیگران ندارند


1. در انیمه “گورن لاگان” ضد اسپیرال کهکشان‌ها را نابود می‌کند – Tengen Toppa Gurren Lagann

هر زمان که نام تلفات و آسیب‌های جانبی در انیمه ها می‌آید، چیزی که به ذهن اکثر طرفداران انیمه می‌رسد سایمون در مقابل ضد اسپیرال در انیمه “گورن لاگان” (Tengen Toppa Gurren Lagann) است. این نبرد شامل دو نیروی عظیم بود که به معنای واقعی کلمه کهکشان‌ها را به شکل گوی‌های معلق غول‌پیکر به سمت یکدیگر پرتاب می‌کردند.

ده‌ها کهکشان به اطراف پرتاب می‌شوند درحالی‌که این دو منبع قدرتمند در خلأ فضا به‌گونه‌ای ایستاده‌اند که انگار زمین زیر پایشان است. این انیمه یکی از برجسته‌ترین شاهکارهای خسارات جانبی در میان انیمه‌های موجود است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4)

بستن فرم

  1. ریو تو انیمه devilman crybaby میزنه کل جهانو نابود میکنه بعد تو این لیست نیستش :||؟

    پاسخ

  2. Soul

    آذر 11, 1400

    پدر توی فولمتال یک تمدنو منقرض می‌کنه و تمام جمعیت امستریس رو برای مدتی از بین میبره و یک شهر بزرگ رو نابود میکنه و ۱ کشور رو کلا از روی نقشه حذف می‌کنه و ۱۰ تا کلانشهر رو نسل کشی میکنه

    پاسخ

    • amirreza در پاسخ به Soul

      آذر 15, 1400

      اوتسوسوکی کاگویا تو ناروتو کل مردم کره زمینو کشت و برای مدتی تو کره زمین حکمرانی می کرد الان بجای کاگویا چرا باید پین رو بزارین یا هم باید هردو رو میزاشین

      پاسخ

  3. ایران

    آذر 10, 1400

    لیست جالبی بود

    پاسخ