10 فیلم جذاب و دیدنی بزرگسالانه موردانتظار در سال 2021

سینما مانند هر هنر دیگری می‌تواند تمام تصورات و محدودیت‌های ذهنی ما را کنار بزند. از آنجاییکه سینما بر دو حواس ما تأثیر می‌گذارند از هنرهای دیگر مانند نقاشی، مجسمه سازی یا حتی ادبیات پیشی می‌گیرد. فیلم‌های بزرگسالانه فقط به محتوای جنسی محدود نمی‌شوند. بلکه می‌تواند محتوای عجیب و خطرناک را هم شامل شود. بنابراین بدون فوت وقت فیلم‌های بزرگسالانه موردانتظار در سال 2021 را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. تریفر 2 – Terrifier 2

سیکوئل مستقیم فیلم “تریفر” سال 2016 شاید فیلمی نباشد که موردتوجه اسکار قرار بگیرد اما تماشای آن سرگرم کننده است. دلقک قاتل فیلم پس از یک سال خاموشی دوباره بیدار می‌شود و این بار دو خواهر و برادر را هدف قرار می‌دهد که از چیزی خبر ندارند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک با رده‌سنی بزرگسالان (R-rated) که باید تماشا کنید


9. مارپیچ – Spiral

نهمین سری در چندگانه “اره” (Saw) ساخته “کریس راک” (Chris Rock) که خودش نقش یک کارآگاه باهوش به نام زک بنکس را برعهده دارد که در کنار دو مأمور پلیس به نام مارکوس بنکس (ساموئل ال.جکسون “Samuel L. Jackson”) و ویلیام شنک (مکس مینگلا “Max Minghella”) کار می‌کند. مأمورین پلیس در برخورد با قتل‌های ترسناک شهرشان به یاد گذشته می افتند. به زودی زک خودش را در نقشه قاتل اسیر می‌بیند.


8. زمانی برای مردن نیست – No Time to Die

یک فیلم جیمز باندی با کلیشه‌های مخصوص مانند زنان زیبا، ماشین‌های پرسرعت، مکان‌های شیک و ویلن‌های ترسناک. این فیلم به کارگردانی “کری فوکوناگا” (Cary Joji Fukunaga) براساس فیلمنامه ای نوشته “نیل پورویس” (Neal Purvis)، “رابرت وید” (Robert Wade)، “کری فوکوناگا” و “فیبی والر-بریج” (Phoebe Waller-Bridge) ساخته شد. از زمان دستگیری ارنست استاورو بلوفلد پنج سال گذشته است. مأمور سیا فلیکس لیتر باند را مأمور کرده تا به دنبال والدو بگردد، او یک دانشمند گمشده است که ناگهان توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است.


7. دنیایی که می‌آید – The World to Come

یک درام دیدنی در قرن 19 آمریکا با الهام از داستان “جیم شپرد” درباره دو زوج (ونسا کربی “Vanessa Kirby”، کاترین واترستن “Katherine Waterston”، کریستوفر ابوت “Christopher Abbott” و کیسی افلک “Casey Affleck”) که باید با مسائل و سختی‌های روزمره کنار بیایند. آن‌ها به تدریج متوجه می‌شوند محیط اطراف آنها را از نظر روانی و ذهنی تغییر داده است.


6. یکشنبه مادر – Mothering Sunday

فیلمی با حضور “الیویا کلمن” (Olivia Colman)، “جاش اوکانر” (Josh O’Connor)، “ادسا یانگ” (Odessa Young) و “کالین فرث” (Colin Firth) با اقتباس از رمانی نوشته “گراهام سوئیفت” به همین نام. “اوا هاسون” (Eva Husson) کارگردان، “آلیس برچ” (Alice Birch) فیلمنامه نویس و “جیمی رمزی” (Jamie Ramsay) فیلمبردار اثر است. داستان درباره زنی در انگلستان پس از جنگ جهانی اول است که می‌خواهد پیش از ازدواج اجباری به مردی که دوستش دارد دست یابد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم بزرگسال جذاب و دیدنی در سال 2020 که در انتظار اکرانشان هستیم


5. اسپاون – Spawn

با اکران فیلم اصلی “اسپاون” در سال 1997 چندان موردتوجه قرار نگرفت. آن زمان هنوز تب ابرقهرمان‌ها داغ نبود. اما این فیلم گروهی از طرفداران وفادار خود را به دست آورد. در نسخه 2021 “جیمی فاکس” (Jamie Foxx) نقش ضدقهرمان مقابل شخصیت توئیچ ویلیامز با بازی “جرمی رنر” (Jeremy Renner) را بازی می‌کند.


4. شوالیه سبز – The Green Knight

در این فیلم فانتزی قرون وسطایی افسانه‌های آرتور با سبک مدرن به تصویر کشیده می‌شوند. فیلمی به کارگردانی “دیوید لاوری” (David Lowery) با بازی “دو پتل” (Dev Patel)، “آلیسیا ویکاندر” (Alicia Vikander)، “جوئل اجرتون” (Joel Edgerton)، “ساریتا چادری” (Sarita Choudhury)، “شان هریس” (Sean Harris)، “کیت دیکی” (Kate Dickie)، “بری کیوگن” (Barry Keoghan) و “رالف اینسون” (Ralph Ineson).


3. چیزهای واقعی درباره من – True Things About Me

فیلمی درباره شیفتگی جنسی و بررسی محدودیت‌های خود براساس رمانی محبوب به همین نام نوشته “دبورا کی دیویس”، با داستانی درباره یک زن زیبا اما تنها به نام کیت (روث ویلسون “Ruth Wilson”). او پس از مدت‌ها با غریبه‌ای آشنا می‌شود که دیوارهایی که تاکنون دور خودش ساخته را ویران کرده و احساسات او را برمی انگیزد.


2. آب عمیق – Deep Water

اقتباس سینمایی از رمانی به همین نام نوشته “پاتریشا های‌اسمیت” در سال 1957 که می‌تواند یکی از بهترین تریلرهای اروتیک سال‌های اخیر باشد. ویک ون آلن (بن افلک “Ben Affleck”) و ملیندا ون آلن (آنا د آرماس “Ana de Armas”) زن و شوهری هستند که دیگر بهم علاقه ندارند. از آنجاییکه آن‌ها باهم توافق کرده‌اند تا زن با هرکسی که می‌خواهد رابطه داشته باشد، در کنار هم هستند. با این حال ویک از روی حسادت یکی از عشاق همسرش را می‌کشد و شرایط پیچیده می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سال 2019 که با درجه سنی بزرگسال (R-Rated) اکران شدند


1. بندتا – Benedetta

فیلمی لهستانی به کارگردانی “پل ورهوفن” (Paul Verhoeven)، یک درام زندگی نامه‌ای درباره “بندتا کارلینی”، چهره‌ای بحث برانگیز در تاریخ کاتولیک که او را یک راهبه دگرباش می‌شناسند. او در 30 سالگی به رئیس صومعه تبدیل می‌شود اما تصاویری می‌بیند. وقتی اخبار این شهودات او به پاپ می‌رسد این کار را کفر قلمداد می‌کنند. کلیسا بعداً متوجه می‌شود بندتا با راهبه دیگری به نام بارتولومیا رابطه دارد. ورهوفن که قبلاً فیلم‌هایی مانند “غریزه اصلی” (Basic Instinct) و “دختران بازیگر” (Showgirls) را ساخته بود توانست احوالات واقعی داستان را نمایش دهد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم