بهترین فیلم‌های ترسناک با رده‌سنی بزرگسالان (R-rated) که باید تماشا کنید

یکی از ژانرهایی موردعلاقه مردم ژانر ترسناک می‌باشد. اگر به دنبال فیلم‌هایی هستید که همزمان قلبتان را به تپش بیندازند و باعث شوند خون به مغزتان هجوم آورد، فیلم‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم، که ترکیبی از ژانر ترسناک و شهوت‌انگیز می‌باشند. در اینجا لیستی از فیلم‌های ترسناک شهوت‌انگیز را برایتان آماده کرده‌ایم.  این لیست شامل فیلم‌های ترسناک بزرگسال، فیلم‌های +18 و فیلم‌های هیجانی- ترسناک- شهوتی می‌باشد. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل


12. دعوت –  The Invitation – 2015

“دعوت” یک فیلم ترسناک به کارگردانی “کارین کوساما” (Karyn Kusama) می‌باشد. فیلم درباره زوجی است که از هم جدا شده، و حال به همراه شرکای جدید زندگی خود، در یک مراسم شام دوباره با هم ملاقات می‌کنند. زوج داستان “ویل” و “ایدن” در تصادفی پسر خود را از دست داده‌اند. همان طور که زمان می‌گذرد، “ویل” به نیت صاحب خانه مشکوک و مشکوک‌تر می‌شود. مشخص می‌شود کل جشن برای آن بود تا افراد درد کشیده کشته شوند تا از دردی که دارند رهایی یابند. همان طور که وحشت زیاد می‌شود، خشونت نیز تشدید می‌یابد. لحظاتی وجود دارد که فیلم مرزی بین وحشت و شهوت ایجاد می‌کند، خصوصاً زمانی که تنش بین مهمانان قابل درک بوده و وقتی که بازی “من می‌خواهم” بین آنها انجام می‌شود، این امر به اوج خود می‌رسد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم بزرگسال جذاب و دیدنی در سال 2020 که در انتظار اکرانشان هستیم


11. در سایه آیریس –  In the Shadow of Iris – 2016

“آیریس” (Iris) یا “در سایه آیریس”، یک فیلم مهیج فرانسوی است اما کارهایی که کاراکترها به انجام آن دست می‌برند، باعث شده به مرز وحشت نیز نفوذ کند. داستان درباره زنی به نام “آیریس” است که مکانیک خود را متقاعد می‌کند یک آدم ربایی را به انجام برساند. آن‌ها برنامه ریزی می‌کنند همسر زن مورد نظر که یک بانکدار ثروتمند است را فریب دهند، و نیم میلیون یورو از او اخاذی کنند. اما، وقتی مکانیک داستان، یعنی “مکس” در هنگام تحویل پول وحشت می‌کند و به خانه بر می‌گردد همه چیز زیر و رو می‌شود، چرا که متوجه می‌شود زن در خانه‌اش مرده است.

اما بعدتر مشخص می‌شود، زن مرده “آیریس” است و همان زنی نیست که به او نزدیک شده بود. مشخص می‌شود که او معشوقه بانکدار “کلودیا” بوده که به سادیسم و مازوخیسم (خودآزاری) میل فراوان دارد. پس از فراز و نشیب‌های طولانی، “مکس” موفق می‌شود “کلودیا” را به سمت خود کشیده و بانکدار را مقصر قتل همسر او جلوه دهد، که عادلانه هم هست زیرا “کلودیا” قصد دارد “مکس” را مقصر مرگ “آیریس” جلوه دهد. فساد اعمال انسانی وحشت را به فیلم تحمیل می‌کند، در حالی که “کلودیا” شهوت انگیزی مناسبی را به داستان اضافه می‌کند.


10. جهنم سبز – The Green Inferno – 2013

“جهنم سبز” ساخته “الی راث” (Eli Roth) یکی از فیلم‌های سال‌های اخیر است که به شدت تحت تأثیر فیلم‌های دوره‌ای خاص از ایتالیا با نام دوره “رونق آدمخواری” که بین اواخر دهه 1970 تا اوایل 1980 وجود داشت، قرار گرفته است. “جهنم سبز” درباره یک گروه دانش آموز آمریکایی است که برای اعتراض علیه یک شرکت پتروشیمی، به جنگل‌های آمازون سفر می‌کنند. اما، هواپیمایشان سقود کرده و توسط قبیله‌ای آدمخوار گرفتار می‌شوند. این فیلم از زمان انتشارش مورد بحث و جدل زیادی قرار گرفت. در حالی که برخی منتقدان آن را به عنوان ادای احترام به فیلمی مانند “کانیبال هولوکاست” (1980 Cannibal Holocaust) در نظر گرفتند، بقیه برای به تصویر کشیدن چهره مردم بومی آن را مورد انتقاد قرار دادند. در هر صورت، تأثیر فیلم بر فرهنگ عامه را نمی‌توان به سادگی نادیده گرفت.


9. تق تق – Knock Knock – 2015

“تق تق” دومین کار “الی راث” در این لیست می‌باشد و درباره با بی میلی تسلیم شدن در برابر اجبار و عواقب وحشتناک آن می‌باشد. “ایوان وبر” (“کیانو ریوز” (Keanu Reeves) ) یک معمار موفق است دارای همسر و دو فرزند است. وقتی خانواده‌اش برای تعطیلاتی کوتاه به ساحل می‌روند، “ایوان” باید در خانه بماند و کار کند. در شبی بارانی، کسی درب خانه‌اش را به صدا در می‌آورد.

او وقتی درب را باز می‌کند، با دو زن جوان به نام‌ها “جنیس” (“لورنزا ایزو” (Lorenza Izzo) ) و “بل” (“آنا د آرماس” (Ana de Armas) ) رو به رو می‌شود. آن‌ها ادعا می‌کنند قصد پیدا کردن جشنی را داشته و حال گم شده‌اند. “ایوان” آن‌ها را به خانه‌اش راه می‌دهد، برایشان لباس خشک آورده و تاکسی خبر می‌کند. اما، وقتی تاکسی از راه می‌رسد دختران از رفتن سر باز می‌زنند و بعدتر با “ایوان” رابطه جنسی برقرار می‌کنند. کابوس واقعی زمانی آغاز می‌شود که دو دختر خانه او را ویران کرده و تهدید می‌کنند همه چیز را به همسرش خبر می‌دهند.


8. سندرم برلین – Berlin Syndrome – 2017

این فیلم که از کتابی با همین نام نوشته “ملانی جوستن” (Melanie Joosten) اقتباس شده، نه از طریق نمایش‌های ماوراء طبیعی و غیرعادی، بلکه از طریق اعمال روان پریشانه شخصیت اصلی “اندی” (“مکس ریملت” (Max Riemelt) )، وحشت را به تصویر می‌کشد. “کلیر” (“ترزا پالمر” (Teresa Palmer) ) یک کوله گرد استرالیایی است که وقتی در آلمان حضور دارد با “اندی” آشنا می‌شود. آن‌ها یک شب را با هم می گذارنند و اینجاست که “کلیر” متوجه می‌شود “اندی” قصد دارد او را به زور در آپارتمانش نگه دارد. وقتی که متوجه می‌شود قبل از او قربانیان دیگری نیز وجود داشتند که هیچ کدام زنده نماندند، به وحشت میفتد. با گذشت زمان، وقتی در بند بودن و تنهایی باعث می‌شود عقلش را از دست دهد، کم کم با زندانبان خود ارتباط برقرار می‌کند.

همچنین بخوانید: رتبه‌بندی پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی سال‌های 2010


7. پرفکشن – The Perfection – 2018

“پرفکشن” اثری از “ریچارد شپارد” (Richard Shepard) و با بازی “الیسون ویلیامز” (Allison Williams)، “لوگان براونینگ” (Logan Browning) و “استیون وبر” (Steven Weber) به خوبی ژانر اسلشر را با ژانر وحشت- روانشناختی ترکیب می‌کند. داستان درباره “شارلوت ویلمور” (ویلیامز) است، یک اعجوبه سابق ویالون سل که متوجه می‌شود توسط استاد سابقش “آنتون” (وبر) با یک نور چشمی دیگر، جایگزین شده است. سپس او این فرد محبوب که “لیزی” (“لوگان براونینگ” (Logan Browning) ) نام دارد را فریب داده و دارو به خوردش می‌دهد. وقتی این دختر تحت تأثیر دارو دچار توهم می‌شود، “شارلوت” کاری می‌کند او بازوی خود را قطع کند. بعدتر مشخص می‌شود “شارلوت” برای محافظت از او در برابر “آنتون” این کار را کرده است، چرا که “آنتون” به همراه دوستانش “شارلوت” را مورد آزار جنسی قرار داده بود. این فیلم در هنگام انتشار نظرات مثبتی دریافت کرد و منتقدان زیادی نقطه اوج خونین و خیره کننده آن را مورد تمجید قرار دادند.


6. کم – Cam – 2018

“کم” به کارگردانی “دنیل گولدهابر” (Daniel Goldhaber)، یک فیلم ترسناک- روانشناختی هوشمندانه درباره یک دختر بازیگر به نام “آلیس آکرمن” (“مدلین بروئر” (Madeline Brewer)) است. او که در یک سایت جنسی به نام FreeGirlsLive (دختران آزاد زنده‌اند) فعال است، از حساب کاربری خود با نام “لولا- لولا” محتوای بزرگسالانه روی سایت قرار می‌دهد. یک روز متوجه می‌شود نمی‌تواند وارد حساب کاربریش شود. او با یک نام کاربری جایگزین وارد سایت شده و متوجه می‌شود دختری کاملاً شبیه او کنترل حساب کاربری اصلیش را در دست گرفته. به دلیل منحصر به فرد لودن فیلمنامه، فیلم تا پایان تعلیق خود را حفظ می‌کند. “کم” اولین کار “گولدهابر” به عنوان یک کارگردان می‌باشد.


5. پرستار بچه: ملکه قتل – The Babysitter: Killer Queen – 2020

“پرستار بچه: ملکه قتل” که دو سال پس از انتشار قسمت اول ساخته شد، دنباله‌ای عالی برای فیلم اسلشر “پرستار بچه” (The Babysitter) می‌باشد. شخصیت اصلی “کول” (“جودا لوئیس” (Judah Lewis) ) هنوز از برخورد با فرقه شیطانی که توسط پرستار سابقش “بی” (“سامارا ویوینگ” (Samara Weaving) ) با آن‌ها آشنا شد، آسیب دیده. پس از مرگ او، “کول” سعی کرد به زندگی عادی بازگردد اما کاملاً ناموفق بوده است.

وقتی مشخص می‌شود “ملانی” (“امیلی آلین لیند” (Emily Alyn Lind) ) دختری که از زمان کودکی “کول” او را می‌شناخت، نیز عضوی از این فرقه است، وحشت به او هجوم آورده و تمام خاطرات بدش ذهن او را فرا می‌گیرد. حال “کول” برای زنده ماندن چارهای جز فرار ندارد. اما این بار، کسی همراه اوست. دختری به نام “فیبی” (جنا اورتگا” (Jenna Ortega) ) به شهر آن‌ها نقل مکان کرده و به مدرسه “کول” وارد می‌شود. وقتی فرقه خود را به “کول” نشان می‌دهد، او نیز در آن جا حضور دارد، که البته باعث می‌شود او هم یک قربانی احتمالی باشد.


4. اره برقی مخملی – Velvet Buzzsaw – 2019

“اره چرخی مخملی” یکی دیگر از فیلم‌های ترسناک این لیست می‌باشد. “دن گیلروی” (Dan Gilroy) که، فیلم “شبگرد” (Nightcrawler) را ساخته، این فیلم با نقش آفرینی”جیک جیلینهال” (Jake Gyllenhaal)، “رنه روسو” (Rene Russo)، “جان مالکوویچ” (John Malkovich)، “زوی اشتن” (Zawe Ashton) و “ناتالیا دایر” (Natalia Dyer) را نیز کارگردانی کرده است. داستان درباره دنیای هنر است که کارمند آینده یک گالری به نام “جوزفینا” (با بازی “اشتن”) سعی دارد در این زمینه نامی برای خود دست و پا کند. کاراکتر “روسو” که “رودورا” نام دارد، صاحب گالری است، در حالی که “مورف وندوالت” شخصیت “جیلنهال” یک هنرمند مورد احترام می‌باشد. هر دوی آن‌ها چهره‌های معروفی در دنیای هنر هستند، و “جوزفینا” نقاشی‌های یک هنرمند ناشناخته به نام “ورتیل دیاز” را نشان می‌دهد و هر دوی آن‌ها به ارزش مالی اثر پی می‌برند.

این فیلم اثری هجوآمیز بر تجاری سازی هنر بوده و نشان می‌دهد هنر مدرن بر فروش ادراک تاکید دارد. اما، چیزی که فیلم را جنسی می‌کند، جستجوی ذاتی برای زیبایی است. همه چیز در فیلم، از مردم گرفته تا هنر عینیت یافته و در نتیجه بیشتر چیزها توسط تمایلات هدایت می‌شوند. “جوزفینا” در این صحنه به مانند یک فانوس دریایی است، یک شیء درخشان برای میل جنسی، که هر چه فیلم به اوج نا امید کننده‌اش نزدیک‌تر می‌شود، تغییر می‌یابد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جیک جیلنهال که نباید از دست بدهید


3. من رو گرفتی – You Get Me – 2017

“من رو گرفتی” یک فیلم ترسناک محصول سال 2017 است. “بلا تورن” (Bella Thorne) در این فیلم به کارگردانی “برنت بارنوکوسا” (Brent Bonacorso) نقش آفرینی می‌کند. همانطور که انتظار می‌رود داستان از یک جشن دبیرستانی آغاز می‌شود. وقتی “تایلر” و دوست دخترش “الی” با هم دعوا می‌کنند، “تایلر” میهمانی را ترک کرده و با دختر مرموزی به نام “هالی” ملاقات می‌کند. آن‌ها زمان خوبی را با هم سپری می‌کنند اما خیلی زود، “هالی” مدام در جای جای زندگی او از مدرسه تا محافل اجتماعی حاضر می‌شود.

اوضاع پیچیده شده و خیلی زود “تایلر” متوجه می‌شود “هالی” یک اختلال ذهنی دارد و دارو مصرف می‌کند. همچنین مشخص می‌شود در گذشته بخاطر یک پسر، دختری را تا حد مرگ کتک زده. با خطرناک شدن اوضاع، “هالی”، “الی” را ربوده و مادرخوانده خود “کورنی” را به قتل می‌رساند. در حالی که ممکن است طبقه بندی این فیلم در لیست فیلم‌های شهوت انگیز کمی زیاده روی باشد، اما “بلا” نقش این دختر روانی را به بهترین نحو اجرا می‌کند، و چیزی غیرقابل مقاومت و ناراحت کننده در رابطه با شخصیت او را می‌توان مشاهده کرد.


2. بازی جرالد – Gerald’s Game – 2017

“بازی جرالد” به کارگردانی “مایک فلنگن” (Mike Flanagan)، یک فیلم ترسناک- روانشناختی آمریکایی است که بر اساس رمانی با همین نام، به قلم “استیون کینگ” (Stephen King) ساخته شده است. بازیگران با استعدادی از جمله “کارلا گوجینو” (Carla Gugino) و “بروس گرینوود” (Bruce Greenwood) در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته‌اند. داستان درباره زن و شوهری است که بخاطر مشکلات رفتاری مرد، سعی دارند رابطه‌شان را ترمیم کنند. اما، وقتی “جسی” (کاراکتر گوجینو) خود را با دست بسته روی تخت می‌بیند و “جرالد” ایست قلبی کرده و از دنیا می‌رود، همه چیز اشتباه پیش می‌رود. از این جا به بعد اوضاع ترسناک می‌شود چرا که او توهم زده و مدام چهره‌های ترسناکی را مشاهده می‌کند. همچنین باید با آسیب سوء استفاده دوران کودکیش نیز کنار بیاید. این فیلم لحظات وحشتناک را به طرزی سخاوتمندانه و عالی به تصویر می‌کشد، و همچنین در ابتدای فیلم با نشان دادن “جسی” با دست‌های بسته روی تخت و “جرالد” که سعی دارد فانتزی تجاوز به همسرش را اجرا کند، صحنه‌های جنسی آشفته واری را نشان می‌دهد.


1. پرستار بچه – The Babysitter – 2017

“پرستار بچه” یک فیلم ترسناک نوجوانانه است که در آن “کول” به یک دختر دبیرستانی به نام “بی” سپرده می‌شود. به نظر “بی” پرستار جالب و زیبایی است. او حتی به “کول” کمی الکل می‌دهد تا به خوابیدنش کمک کند. سپس چند تن از دوستانش را دعوت می‌کند و بازی جرات یا حقیقت بازی می‌کنند که همه می‌دانند این کار کدی برای خوش گذرانی و سپری کردن لحظات سکسی خوب می‌باشد. اما این بازی بیشتر از آن که سکسی باشد ترسناک است، چرا که مشخص می‌شود اعضا بخشی از یک فرقه شیطانی هستند. “کول” شاهد آن است که یک بازی جالب به نمایشی دیوانه وار و مخوف تبدیل می‌شود اما جز اندیشیدن راهی برای خلاص شدن از این وضعیت وحشتناک، چاره‌ای ندارد. در انتها هم او و هم پرستار شیطانیش زنده می‌مانند. وحشت در طول فیلم جریان دارد، اما “سامارا ویوینگ” (Samara Weaving) در نقش “بی” جذابیت فیلم را دو چند برابر می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم