لیست بهترین فیلم های رزمی که در آینده نزدیک اکران خواهند شد

فیلم های رزمی همیشه طرفداران خود را داشته است، همانطور که طرفداران موسیقی متال همیشه از آن حمایت می کنند. این فیلم ها هرچقدر که تاریک باشند یا بازیگران آن هرچقدر ناشناخته، در هر صورت طرفداران آن ها را متعلق به خود می دانند. قهرمان های اکشن مانند بروس لی، جکی چان، جت لی و غیره با فعالیت در این ژانر نه تنها در کشورهای خود بلکه در سراسر جهان محبوب شده اند. فیلم هایی مانند “اژدها وارد می شود” (Enter The Dragon)، “سی و ششمین معبد شائولین” (36th Chamber Of Shaolin)، “داستان پلیس” (Police Story) و غیره، اکنون جز برترین فیلم های ژانر هنرهای رزمی هستند.

حتی با وجود افزایش سن بازیگران نامبرده، باز هم سینمای اکشن از حرکت باز نمی ایستد. سالانه شاهد اکران فیلم های رزمی بسیاری هستیم. حتی فیلم های ابرقهرمانی هم در سبک مبارزه از هنرهای رزمی استفاده می کنند. سریال هایی مانند “در بدلندز” (Into The Badlands)، “مبارز” (Warrior) و “مزدوران وو” (Wu Assassins) ثابت کرده اند که این ژانر می تواند در عرصه تلویزیون هم موفق باشد. اگر فیلم های مربوط به هنرهای رزمی را دوست دارید و به دنبال جدیدترین آثار آن هستید، در اینجا آنها را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید تا لیستی از فیلم های هنرهای رزمی آماده اکران در سال های 2019، 2020 و 2021 را بشناسید.


6. شانگ چی و افسانه ده حلقه – Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings – 2021

مارول در رویداد سان دیه گو در سال 2019 اعلام کرد در سال جدید فیلم های جدیدی اکران شده و یکی از آنها فیلم “شانگ چی و افسانه ده حلقه ” خواهد بود. جالب اینجاست زمانی که “بروس لی”، “جکی چان” و ستاره های دیگر کونگ فو به آمریکا آمدند تا شانس خود را امتحان کنند، مارول به این فکر افتاد با الهام از استعداد آنها یک شخصیت کونگ فو کار خلق کند. بنابراین “شانگ چی” خلق شد. حالا که تلویزیون مجددا ژانر هنرهای رزمی را محبوب کرده است، مارول هم به این فکر افتاد در فیلم های خود از آن استفاده کند. “دستین دنیل کرتون” کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و “سیمو لیو” نیز نقش اصلی را ایفا می کند. استفاده از جلوه های ویژه توسط مارول موفقیت این اثر را دوچندان خواهد کرد. این فیلم قرار است در تاریخ 12 فوریه 2021 (24 بهمن 1399) اکران شود.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


5. کنگ فری 2: یک فیلم – Kung Fury II: The Movie – اعلام خواهد شد

این فیلم به عنوان یک فیلم کوتاه کم بودجه ناگهان در دنیای آنلاین محبوب شد و سال های بعد به یک اثر کلاسیک بدل گردید. “دیوید سندبرگ” ساخت و کارگردانی فیلم را برعهده داشته و در آن نقش آفرینی می کند. در فیلم اصلی شخصیت “کنگ فری” در زمان به عقب باز می گردد تا پیش از فجایع “آدولف هیتلر” در جنگ جهانی دوم او را بکشد. موفقیت این فیلم باعث شد به سری دوم نیاز داشته باشد اما این سری دوم کم بودجه نیست. گفته می شود آرنولد شوارتزنگر و مایکل فاسبندر، دو غول هالیوود در این فیلم دیده می شوند و احتمالا شاهد یک پروژه چند میلیون دلاری خواهیم بود. تهیه کنندگان معتقدند میان فیلم اول و دوم هیچ ارتباطی وجود ندارد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم رزمی برتر تاریخ سینما


4. جی.آی.جو: چشم ماری – G.I. Joe: Snake Eyes – 2020

جی.آی.جو با قدمت طولانی خود اکنون نماد فرهنگ عامه است. پس از موفقیت چندگانه این فیلم در سال 2013، تهیه کنندگان تصمیم گرفتند سری دیگر آن را بسازند. طبق اخبار پارامونت این بار فیلم بر شخصیت چشم ماری تمرکز می کند. “رابرت شونتکه” نویسندگی و کارگردانی فیلم را برعهده داشته و “هنری گلدینگ” (بازیگر فیلم “آسیایی های خرپول” (Crazy Rich Asians)) هم در نقش اصلی هنرنمایی خواهد کرد. البته بازی این بازیگر باید عجیب باشد زیرا چشم ماری هرگز صحبت نمی کند. فیلمسازان برای جذاب تر نمودن این فیلم با تغییر داستان اولیه احتمالا ماسک شخصیت را بردارند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های اکشن سال 2019


3. تیغه – Blade – اعلام خواهد شد

مارول قرار است پس از موفقیت سه گانه “وسلی اسنایپس” در بیش از دو دهه پیش، موفقیت شخصیت “بلید” را بار دیگر تکرار کند. شخصیت “بلید” یک شکارچی خون آشام است که باید تمام خون آشام ها را کشته و انسان را نجات دهد. سلاح اصلی او شمشیر اوست و عده کمی در جهان قدرت و توانایی او را دارند. اما این بار “وسلی اسنایپس” به نقش “بلید” باز نمی گردد و به جای او مارول “ماهرشالا علی” محبوب و صاحب دو جایزه اسکار را برای این نقش برگزیده است.

همچنین باید یادمان باشد پس از سه گانه این فیلم، سریالی به همین نام نیز از شبکه ی اسپایک نتورک پخش می شود. این سریال به فاصله طبقاتی میان خون آشام ها پرداخته و با روایت سریال نقدهای اجتماعی وارد می کند. مارول دراین باره اطلاعات کافی ارائه نداده و بنابراین چیزهای زیادی نمی دانیم. با این حال با وجود موفقیت فیلم های قبلی باید شاهد یک اثر موفق باشیم.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های اکشن سال 2019


2. بلک ویدو – 2020 – Black Widow

مدت هاست طرفداران مارول به دنبال فیلمی درباره شخصیت مونث “بلک ویدو” یا بیوه سیاه” هستند تا به گذشته او بپردازد. همانطور که می دانیم او در دنیای مخصوصی زندگی می کند که کار با لاح های مختلف و مبارزه تن به تن را به همه آموزش می دهند. اگر فیلم به گذشته این شخصیت بپردازد، احتمالا شاهد آموزش او و رسیدنش به وضعیت فعلی خواهیم بود. گرچه فیلم یک اثر رزمی کامل نیست، با این حال سبک مبارزه این شخصیت طرفداران این ژانر را راضی می کند. با وجود پیر شدن رابرت داونی جونیور در نتیجه “جنگ داخلی” تعجبی ندارد که اسکارلت جوهانسون از او جوان تر باشد. این فیلم در تاریخ 1 می 2020 (12 اردیبهشت 1399) اکران خواهد شد.

همچنین بخوانید: 8 فیلم جذاب و دیدنی که شما را مشتاق سفر به فضا می کند


1. مورتال کامبت – Mortal Kombat – 2021

یکی از برترین بازی های اکشن تاریخ که تنها به هنرهای رزمی می پردازد. این فیلم در قالب چندگانه فیلم های لایواکشن در سال 1995 اکران شده و با فروش بالا و تحسین منتقدین مواجه شدند. این فیلم فعلا در مرحله نوشتن بوده و بنابراین درباره شخصیت اصلی و داستان نوشته شده درباره گرگ روسو چیزی نمی دانیم. از آنجایی کارگردان فیلم های ترسناک، “جیمز وان”، تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد، احتمالا “مورتال کامبت” یکی از آثار موفق سال 2021 باشد. روسو می خواهد فیلمی بسازد که طرفداران این چندگانه از آن لذت ببرند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های اکشن که در سال 2018 اکران شدند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم