رویارویی و مبارزه انتقامجویان و لیگ عدالت، بررسی تفاوت های بهترین تیم های ابرقهرمانی

گرچه سال ها گفته می شد که کمپانی مارول و دی سی از لحاظ شخصیت و داستان شباهت هایی دارند، تفاوت هایی وجود دارد که به هرکدام هویت متفاوتی می دهد. درباره این تفاوت ها بسیار صحبت شده و تقابل هایی نیز بین این دو کمپانی دیده شده است. در این مقاله میخواهیم تفاوت های اصلی این فیلم ها را نشان دهیم. به این تفاوت ها نگاهی انداخته و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. با پروشات همراه باشید.


خدایان

به جز بتمن، تمام اعضای لیگ عدالت مانند خدایان هستند. زن شگفت انگیز دختر زئوس، فانوس سبز به تخیلش محدود شده، ماشن منهانتر می تواند خود را به شکل های مختلف تبدیل کند، و سوپرمن هم سوپرمن است؛ و بتمن مردی است که تمام آن ها را شکست می دهد. انتقام جویان خصیصه های خداگونه دارند، اما در نهایت میرا هستند. به جز ثور و احتمالا هالک، هیچ کدام از اعضای انتقام جویان قدرتی ندارد که لیگ عدالت را به پیروزی برساند.

در نبرد میان دو ابرقهرمان، بدون شک لیگ عدالت پیروز می شود. اما شاید خوانندگان به دلیل مشکلات اخلاقی روزمره انتقام جویان آن ها را انتخاب کنند. مرد عنکبوتی نوجوان مانند تمام پسرهای حقیقی است و همان مشکلات را دارد. مرد آهنی، نابغه گروه به دلیل موفقیت هایش که از علمش سرچشمه می گیرد، قابل توجه است. با این حال شاید لیگ عدالت فانتزی نهایی انسان باشد اما حقیقی نیست.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


کامیک تاریک دی سی

لیگ عدالت و تقریبا تمام فیلم های دی سی تا به امروز داستان و مضامین تاریک داشتند. دی سی به دلیل فیلم های تاریک که جنبه های سیاه انسان را نشان می دهد شهرت دارد. از سوی دیگر انتقام جویان برای سرگرمی بیننده و کاهش تنش در هنگام جدی شدن داستان، به طنز و کمدی تکیه می کند. تا جایی که فیلمی مانند “ثور: رگنراک” (Thor: Ragnarok) با داستانی معاصر آنقدر صحنه های طنز دارد که در حقیقت یک اثر کمدی محسوب می شود. با این حال، به یاد داشته باشید که عناصر طنز و کمدی در مارول موفق تر بوده و به همین دلیل در انتقام جویان عنصر مهم تری است تا لیگ عدالت.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت مارول که از دی سی الهام گرفته شده اند


زادگاه شخصیت ها

دنیای دی سی و ابرقهرمان های آن اغلب از شهرهای تخیلی مانند گوتام شهر بتمن، متروپولیس شهر سوپرمنريال سنترال سیتی برای فلش، آمده اند. این شهر بدترین جوامع ممکن را نشان داده و نشان دهنده شهرهای جنایی هستند. براساس توصیه اکید استن لی، مارول و دی سی هردو از مکان های حقیقی مانند نیویورک، هارلم و کویئنز استفاده می کنند. استن لی در مصاحبه ای با  Smithsonian Institute اعلام کرد که این کار را عمدا انجام داد تا مردم با شخصیت ها و مشکلات آن ها بیشتر ارتباط برقرار کنند.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


منشا قدرت

انتقام جویان قدرت خود را مدیون تصادفات عجیب هستند، تصادفاتی مانند نیش یک عنکبوت رادیواکتیوی، قرار گرفتن در معرض امواج و نتیجه آزمایش های غیرانسانی. بنابراین هیچکدام زندگی طبیعی نداشته و قدرت جدید را نوعی وظیفه می دانند. از سوی دیگر، ابرقهرمان های دی سی و لیگ عدالت، پر از قهرمان هایی است که یا با این توانایی ها به دنیا آمده و یا آن را به عنوان یک موهبت دریافت می کنند. مسلما بتمن یک استثناست و می داند زندگی معمولی نخواهد داشت و به فکر آن هم نیست.

در حقیقت بسیاری از شخصیت های دی سی خوب بررسی نمی شوند درحالی که در دنیای مارول شخصیت ها و نحوه شکل گیری آن ها مضمون اصلی داستان است. شاید دلیلش این باشد که بسیاری از شخصیت های لیگ عدالت در حوالی جنگ جهانی دوم به وجود امدند، زمانی که به شخصیت های قهرمان نیاز بود تا نیروهای نازی را شکست دهند. با این حال، انتقام جویان در سال های 1960 شکل گرفت زمانی که علم و تکنولوژی توجه جامعه را به خود جلب کرده بود.

همچنین بخوانید: فیلم‌های ابرقهرمانی مارول را با چه ترتیبی ببینیم؟


شکل گیری انتقام جویان

اغلب اعضای تیم انتقام جویان مانند چهار شگفت انگیز توسط استن لی ایجاد شدند، به این دلیل که عضو تیم بزرگ تری باشند و به همین دلیل فردیت شان مهم نیست. این داستان ها به فعالیت شخصیت هایی مانند مرد آهنی، هالک یا پلنگ سیاه در رابطه با تیم می پردازد نه انگیزه های فردی آن ها.

از سوی دیگر، دی سی پر از شخصیت های مستقل قدرتمند است. آرتور کری یا آکوآمن مردی است که بین دو هویت گیر کرده و از آتلانتیس محافظت می کند. بروس با الهام از گذشته اش می خواهد به مردم گوتام آموزش دهد. درنتیجه، تنش میان اعضای لیگ عدالت آشکار است زیرا همه آن ها به تنهایی فعالیت می کنند یا گروهی. درحالی که انتقام جویان باهم رابطه خوبی دارند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ابر قهرمانی که منتظر اکران آن‌ها هستیم


اتفاقات بعدی؟

از آنجاییکه قسمت اعظم انتقام جویان توسط استن لی خلق و مدیریت شد، این داستان و شخصیت ها باهم ارتباط دارند. این ارتباط به مارول هم سرایت یافته و بسیاری از فیلم ها و داستان ها به هم مربوط اند. شاید استثنائاتی وجود داشته باشد اما مارول مانند یک جهان است که همه چیز همزمان در آن رخ می دهد.

متاسفانه لیگ عدالت متفاوت است. برای مثال، در یک فیلم سوپرمن مشکل دارد و درحالی در لیگ عدالت ظاهر می شود که گویی هیچ اتفاقی رخ نداده است. جوکر در حالی که در گوتام با بتمن مبارزه کرده در کل لیگ عدالت به عنوان بخشی از تیم دوم مبارزه می کند. این الگو طرفداران فیلم ها و کامیک های دی سی را گیج می کند.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابر قهرمانانه در سال 2017 از بدترین تا بهترین


چرا اینقدر جدی؟

دی سی در کامیک و فیلم ها ویلن های بهتری دارد. گرچه استن لی به طور غیرمستقیم شکل گیری ویلن را حمایت کرده است، اما در کنار داستان جالب و منطقی محصول بهتری را ارائه داده است. ویلن هایی مانند جوکر، بین، لکس لوتر، و ددشات جامعه ای را نشان می دهند که حقیقی جلوه می کند. اما ماجرایی رخ داده و آن ها را متفاوت می سازد. درباره مارول گرچه تانوس قدرتمند است اما ویلن های دیگر این دنیا یک بعدی اند.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: مرد آهنی در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


به این دلیل میمیری

انتقام جویان در کشتن دشمنان تهدیدکننده زمین و از بین بردن آن ها تردید نمی کند. چه شاهد رویارویی کاپیتان آمریکا با کله سرخ باشیم یا مبارزه تانوس و ثور، مشخص است که در رابطه با کنار زدن ویلن ها، انتقام جویان حد و مرزی ندارد.

از سوی دیگر، لیگ عدالت به مضامین اخلاقی بالاتری وابسته بوده و با خونسردی دشمنان را شکست می دهد. چه شاهد مبارزات گرین ارو در سریال تلویزیونی “ارو” (Arrow) باشیم یا نقش سوپرمن به عناون ناجی انسانیت، یا روش های غیرمرگبار بتمن برای شکست ویلن ها، گویا لیگ عدالت به شانس دوم، سوم یا حتی چهارم باور دارد. بتمن هربار به جوکر اجازه زنده ماندن می دهد، زیرا می داند اگر جوکر را بکشد خودش را نابود کرده است. این تفاوت اصلی دو تیم ابرقهرمانی است.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (242)

بستن فرم

  1. حق اندر حق

    خرداد 12, 1402

    ببینید سینما مقایسه نکنید ارزشش لیگ عدالت زیر سوال می‌ره واندا و ثور واسه کل لیگ مافین تو سینما این از این …..تو کمیک هم مقایسه نکنید که باز ارزش اونجرز زیر سوال می‌ره ورلد فورجر تکی واسه کل اونجرز و متحدانش کافیه خالق هایپر تایم هست و مکسی رو تو قوی ترین حالتش زده که خب فکر نکنم دیگه توضیحی باقی بمونه درضمن الان ممکنه بگید سوپرمن ورلد رو زده خب اما اینها شاهکار هستن و نمیشه روشون حساب کرد پس الکی نگید امثال سنتری هم میتونن ورلد رو بزنن چون شاهکار ها بزرگنمایی در حق شخصیت هستن و خب این کار درست نیست ….تا درودی دیگر بدرود

    پاسخ

  2. رهام

    دی 23, 1401

    دوستان بنده خودم دیسی فنم
    دیبیت هام رو میتونید تو مقاله ثور علیه سوپرمن نگاه کنید تا جایی
    اما در حال حاضر مارول ورس قدرتمند تری نسبت به دیسی ساخته(توی سینما منظورمه)
    در حال حاضر مارول حتی کرکتر های مولتیورسال داره
    اما دیسی خیلی پایین تره و کلا قابل مقایسه نیستن

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به رهام

      دی 25, 1401

      حاجی لینک چنتا پروکسی بده چن روزه هیچ پروکسی و وی پی انی باز نمیکنه که بیام تل

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به Stan

        دی 27, 1401

        تا من بدم سروراش بسته میشه سید تونستی وصل شی وایند پروکسی سرچ کن

        پاسخ

    • استون در پاسخ به رهام

      دی 25, 1401

      لیوینگ ترایبونال اترنیتی واچر اینفینیتی اولتران همین اولتران به راحتی مولتیورساله بعد مقاله من بودا

      پاسخ

    • استون در پاسخ به رهام

      دی 25, 1401

      خب اول سینما
      برا ثور و سوپرمن اول از همه استرنگ که با جدایی مادر باکس سوپرمن دورابیلیتی ثور با اختلاف زیاد بخوام بگم نکرو سورد چون شمشیر خداکش هست ‌‌برایثور مثل کریپتونایت میمونه ولی ثور خیلی سریع به مبارزه بر میگشت با اینکه نکرو سورد وارد بدنش میشد اما سوپرمن کم مونده بود بمیره اسپید که معلومه سوپرمن پاور ثور بخوایم هیلینگ فاکتور و خیلی چیزای دیگه رو بزاریم کنار فقط با سلاح گرفتن دستش به ماهو نابود کرد کمبت اسپید ریکشن اسپید برا سوپرمن کمبت کمبت اسکیل ترول اسپید اسکیل تجربه هکس برای ثوره ابیلیتی و اگیلیتی برای سوپرمنه سلاح برای ثوره فقط استورم بریکر تانوس رو کشت تانوس با دستش تزارکت رو نابود کرد که راحت پلنتری یا مولتی پلنتریه سنگ قدرت که یه سیاره رو راحت نابود میکرد نتونست با ثور کاری کنه خیلیا میان میگن تبر استپن وولف نتونست کاری کنه خب شما دارید تبری که نمیتونه یه آمازونی معمولی رو نصف کنه یا حتی بکشه رو با تبری که یه موجودی که دورابیلیتیش مولتی پلنتریه رو نصف کرده مقایسه میکنید؟ خب با این اوصاف ای پی هم برا ثوره
      حالا کمیک
      استرنگ برا سوپرمنه چون یونیورس بینهایت رو نگه داشته دورابیلیتی برا ثوره بخاطر سوروایو گاد بمب اسپید برای سوپرمن جدای از اینکه افرادی که اوترورسال یا فراتر هستن به دلیل فراتر رفتن از کانسپت ها سرعت ایرلونت دارن سوپرمن با پرواز کردن بینهایت رو نابود کرده که همه این حرفا توی مقاله سوپرمن و ثور هست پاور رو برابر به نفع ثور میدونم سوپرمن پاور زیادی داره که میشه به انفجار خورشیدی یا جوشیدن پرده های واقعیت اشاره کرد اما قدرت اونو تموم میکنه اما ثور هم فونیکس فورس اودین فورس ثور فورس قدرت گایا الدر گاد رو داره که فونیکس فورس تکی اوترورسال هست کمبت برای ثوره کمبت اسپید سوپرمن کمبت اسکیل و سلاح برای ثوره ریکشن اسپید سوپرمن ای پی برای سوپرمن خب توی دیسی شش بعدی ها از سورس وال فراتر هستن و تیرشون های اوتر هست و سوپرمن ورلد فورجر رو وان شات کرده و مولتیورسش رو هم که این فیت رو با توجه به قانون سوم نیوتون که میگه اگر به یه جسمی آسیب وارد کنی و همون اندازه آسیب به خودت بر نگرده یعنی دورابیلیتی تو همون اندازه هست که ای پی و دورابیلیتی سوپرمن های اوتره راحت دیسی هم برای سوپرمن هست باز

      پاسخ

  3. استون

    دی 23, 1401

    هرکی میخواد هر کرکتری رو مقایسه کنه به من بگه تو کامنتا با دلیل و مدرک مقایسه میکنم و پنل اگر تلگرام هستید که دیگه همش نگید این میزنه اونو له میکنه

    پاسخ

  4. شزم

    دی 22, 1401

    تو سینما انتقام جویان میزنه لیگ رو له می‌کنه فقط هم با سه نفر ثور و هالک با هم سوپرمن و واندروومن رو می‌زنن واندا هم می‌ره واسه اون چهار تا….تو کمیک هم لیگ عدالت می‌بره همین جدیدا ورلد فورجر عضو لیگ عدالت بوده که مکسی رو زده!!!!پس لطفامتعصب نباشید تو سینما اونجرز با اختلاف تو کمیک لیگ با اختلاف تامام…

    پاسخ

  5. حسین

    دی 22, 1401

    این کامنت من رو با لحن اروم بخونید….اینکه انتقام جویان از لیگ عدالت تو سینما قوی تره شکی نیست ولی ثور. و هالک تنهایی نمیتونن دیگه زیاده رویه اما واندا و ثور و هالک میتونن….اما در مورد اینکه ثور از سوپرمن تو سینما قوی تره سخت در اشتباهید!!!!!الان شاید این حرفم خنده دار باشه ولی با دلایلم کاملا قانع میشید!!!!
    قدرت ذاتی،سرعت به سوپرمن می‌رسد کاملا واضحه….سلاح،تجربه،مهارت مبارزه هم به ثور میرسه خب این همواضحه….اما قدرت فیزیکی در کل من که فیلم هارو دیدم ثور تو جنگ ابدیت دو تا شاهکار داشت که واقعا بالا بودن و تو لاو اند ثاندر هم دوتا تو رگناروگ هم با هالک سر جمع پنج تا بالا داشت اما سوپرمن تو مرد پولادین دقت کردم سه چهار تا از خودش نشون داد تو بتمن علیه سوپرمن فقط یکی کلن توی لیگ عدالت اسنایدر هم جننگی ن با لیگ عدالت و جدا کردن جعبه های مادر به کمک سایبورگ درکل دوتا بیشتر پس قدرت فیزیکی تا حدودی به سوپرمن میرسه…..و اما اصلی ترین مورد یعنی دوام خب دوام های این دوتا خیلی زیااد بود مثلاً ثور:گرمای ستاره نوترونی،اوونن لحظه که تانوس میخواست لوکی رو! به حرف بکشه از بخشی از قدرت سنگ قدرت استفاده کرد،مقاومت جلوی ضربه های سنگ واقعیت ،مشتای هالکو…..
    سوپرمن:مقاومت جلوی مشتای ژنرال زاد،همزمان جنگیدن با دو کریپتونی!!!!مقاومت جلوی انرژی سفینه ژنرال زاد،مقاومتت جلوی بمب اتم،مقاومت جلوی اون انفجار های دومزدی،مقاومت جلوی چکش استپن ولفو….
    اما اینجا دلیل برتریه سوپرمن اینه:اگه فیلم هارو با دقت ببیینید شاهکارهای دوام سوپرمن کمی بیشتر هستن حتی اگه برابر هم باشن ثور مقابل چاقوی لوکی توی انتقام جویان یک دوام نیاورد و چاقو رفت تو بدنش!!!پس تو این بخش باز سوپرمن تا حدودی قوی تره.
    نتیجه:برنده سه بخش ثور/برنده دو بخش سوپرمن و برنده دو بخش دیگه تا حدودی سوپرمن…..برنده=تا حدودی سوپرمن تمام.

    پاسخ

  6. محمد پور محتشم

    خرداد 5, 1401

    سلام.
    من نظر خودم رو در سینما میگم نه در کمیک ثور و هالک تنهایی میتونن لیگ عدالت رو شکست بدن میگه کیو داره لیگ عدالت تو سینما یک واندروومن که اندازه یک دست ثور قدرت داره یک فلش که ثور به سرعتش واکنش نشون میده یک سایبورگ که هالک با یک مشت نابودش می‌کنه یک سوپرمن هست که ثور ازش قوی تره و با کمک هالک دیگه کارش ساختست هر چند ثور تنهایی می‌تونه سوپرمن رو در سینما شکست بده پس دیگه حرفی باقی نمی‌مونه.

    پاسخ

    • سبحان در پاسخ به محمد پور محتشم

      تیر 21, 1401

      والا ثور خودش یک خداهست یعنی یکی از قدرتمند ترین خداها از نظر اونا خوش هم تنهایی همه رو میتونه نابود کنه
      ولی گروه انتقام جویان هم در حق ثور نامردی میکنن و اون رو فقط به چشم یک عضو ساده گروه میبینن
      مخصوصا مرد آهنی
      در صورتی که ۵۰%قدرت گروه انتقام جویان فقط ثور هست

      پاسخ

  7. A.M.S

    بهمن 26, 1400

    سلام خدمت همه مارول فن ها و دی سی فن ها
    در تقابل این دو گروه به راحتی اونجرز میبره!
    چرا؟؟؟ چون اولا اعضای اونجرز مخصوصا دکتر استرنج به سنگ های ابدیت دسترسی دارن و میتونن از اونا استفاده کنن و با یه بشکن کل تیم لیگ عدالت منهدم میشه. دوم اینکه دکتر استرنج به دنیا های موازی دسترسی داره و میتونه هزاران نفر از انتقام جویان رو بیاره تا به راحتی لیگ عدالت رو شکست بدن.
    والسلام نامه تمام✋

    پاسخ

    • A.M.S در پاسخ به A.M.S

      بهمن 26, 1400

      البته بگما لیگ عدالت هم نقاط قوت خودشو داره ولی من خودم عاشق مارولم و اونجوری که توی مقاله های مختلف خوندم ممکنه اعضای زیادی مثل اترنالز، چهار شگفت انگیز و… به انتقام جویان ملحق میشن.

      پاسخ

    • جادو در پاسخ به A.M.S

      اسفند 16, 1400

      کاملا یک طرفه مقایسه کردی .لیگ عدالت هم جعبه های مادر رو داره!!!کاپیتان اتم خودشو منفجر می‌کنه دیگه انتقام جویانی وجود نداره.یا کنستانتین قوی ترین شیاطین جهنم رو میندازه به جون انتقام جویان.

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به جادو

        اردیبهشت 5, 1401

        تور هم ارتش مردگان هلا رو میندازه به جون این شیاطین.

        پاسخ

        • جادو در پاسخ به محمد پور محتشم

          دی 22, 1401

          دوست عزیز الان شما داری دشمن ثور رو میاری تو نبرد!!!!!!جعبه های مادر دست لیگ عدالت هستن اگه نمیدونی….بعد اصلا ارتش مردگان هلا با کاپیتان اتم که دنیا رو می‌تونه سه بار نابود کنه و خلق کنه مقایسه میکنی😂😂😂😂😂😂حالا من کاری به این حرفا ندارم در کل تو کمیک لیگ قوی تره تو سینما هم انتقام جویان فقط با سه تا از اعضا 😂😂😂😂

          پاسخ

        • جادو در پاسخ به محمد پور محتشم

          دی 22, 1401

          حد اقل کنستانتین می‌تونه شیاطین رو کنترل کنه ثور می‌تونه علت رو کنترل کنه😂😂😂😂

          پاسخ

      • Marvel در پاسخ به جادو

        خرداد 12, 1401

        مارول هه هالک رو داره که تونست گلاکتوس رو با یه مشت له کنه و دکتر استرنجی که به دنیاهای موازی دسترسی داره و مردآهنی با تجهیزاتی برتر از بتمن

        پاسخ

  8. m

    شهریور 26, 1400

    از لحاظ استدیو مارول بهتره به همه چی خوب میرسه اما دی سی شله تازه دی سی هم کرم نداره بره یک فیلم با مارول بسازه پس الکی خواب نبینید دی سی رو ورشکست نکیند پول سریالاشو بزور میده

    پاسخ

  9. ارباب ستارگان

    فروردین 25, 1400

    دوستان عزیز بحث نکنین هر دو گروه قدرت مشابهی دارند اما اینکه قدرت انتقام جویان جادویی هست و جادو به زمینی ها رحم نمیکنه یادتون باشه اون ۱۰ باری که اعضای انتقام جویان زمین رو نجات دادن هیچکدوم از اعضای dcوجود نداشتن ولی dcفقط نجات زمین رو نشون میده واینکه مارول در این دهه عملکرد بهتری نسبت به dcداشت

    پاسخ

  10. Alireza

    اسفند 2, 1399

    من نمیدونم چرا بیشتر سایت ها میگن لیگ عدالت برندس ولی من میگم انتقام جویان برنده‌ی این نبرد هستن شاید از لحاظ متحدین به پای لیگ عدالت نرسن ولی در آینده‌ی نزدیک گروه های زیادی به انتقام جویان ملحق میشن و سرنوشت جنگ رو تغییر میدن

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به Alireza

      اسفند 2, 1399

      ببخشید شما ورلد فروگر رو میشناسی ؟؟؟؟
      همون برای کل قهرمان های مارول بسه

      پاسخ

      • Alireza در پاسخ به Maker

        اسفند 14, 1399

        کلا مارول رو دست کم گرفتی از مارول همه جور کاری بر میاد

        پاسخ

      • Marvel در پاسخ به Maker

        خرداد 12, 1401

        تو هم والای همه‌گان رو میشناسی؟؟
        واسه کل جهان های دی‌سی کافیه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Marvel

          دی 23, 1401

          کاملا برعکس
          وان ابو ال از پرزنس میخوره چه برسه که بخواد کل دیسی رو سولو کنه

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به Maker

        دی 23, 1401

        فورگر؟وات؟
        فورجر منظورته دیگه

        پاسخ

      • استون در پاسخ به Maker

        دی 25, 1401

        ثور میتونه ورلد فورجر رو اگر منظورت هست بزنه مثل سوپرمن وان شات چون ورلد فورجر شش بعدی هست و افراد شش بعدی از سورس وال فراتر هستن و های اوتر هستن با این حال ثور گالاکتوس فول پاور رو وان شات کرده که اون هم های اوتر هست پس میشه گفت تقریبا از نظر ای پی برابر هستن فکنم بجز ثور و سنتری همه از ورلد فورجر بخورن سنتری بدون ووید تونست ثور رو بزنه البته اختلافشون کمه چون ثور هم اونو زده همینطور ووید رو و سنتری بدون ووید و قدرت یک میلیون خورشید با هرکول فایت برابر داد بعد اینا میشه هالک که بخاطر نابود کردن دارک دیمنشن اوتر پس فقط سنتری و ثور میتونن ورلد فورجر رو بزنن

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به استون

          دی 27, 1401

          ای وای ای وای مهدی تمام حرفات دیبانک خورد وای😂

          پاسخ

  11. مهدی

    بهمن 24, 1399

    این چه مقایسه ای معلومه لیگ عدالت برندست با داشتن افرادی مثل سوپرمن،مارشن من هانتر،شزم،سوپرگرل،خانواده ی شزم معلومه لیگ عدالت برندست

    پاسخ

    • Aireza در پاسخ به مهدی

      اسفند 2, 1399

      خب برادر من پس مگه انتقام جویان خالی هست که اینو میگی انتقام جویان هم هالک رو داره ثور، ویژن ، کاپیتان مارول ،اسکارلت ویچ، دکتر استرنج.
      اینا همش مقایسه کمیک هست اگه تو سینما هم همینجوری بشه باز انتقام جویان برندس .
      الان شزم که اصلا قابل مقایسه با ثور نیست چون هنوز بچه است شاید اگه لایق میولنیر بشه که اونم نمیشه
      ویژن هم که از مارشن منهانتر قویتره هیچ شکی درش نیست.
      کاپیتان مارول هم با سوپرمن مساویه
      سوپرگرل هم که از هالک شکست میخوره چون به اندازه‌ی سوپرمن قدرتمند نیست که با امثالی مثل هالک مقایسه بشه

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به Aireza

        اسفند 25, 1399

        اولا جناب شزم در نهایت قدرتش تقریبا قدرت اصلی اون شش خدا رو به صورت کامل داره!!! و حالا شاید از ثور ضعیف تر باشه ولی فاصله ی زیادی هم با ثور نداره!!! ویژن مارشن منهانترو میزنه؟؟؟ 😭😭کاپیتان مارول؟؟؟ سوپرمن؟؟؟؟ 😱😱سوپرمن در چند ضربه ناک اوتش میکنه!! و به نظرم شما این دوتا تیم رو مقایسه نکنی بهتره!!!

        پاسخ

        • استون در پاسخ به تحلیل گر

          دی 25, 1401

          دیبیت های محتشم اینطوریه که
          Thor:god
          Lucifer:devil
          God»devil

          پاسخ

        • استون در پاسخ به تحلیل گر

          دی 26, 1401

          اتفاقا فاصلشون خیلی زیاده ثور های اوتر هست شزم اوتر هم نی حتی لو اوتر هم نیست چرا داری مقایسه میکنی اصلا

          پاسخ

      • blackalfa در پاسخ به Aireza

        مرداد 6, 1400

        ببین داری تعصبی حرف میزنی شزم بچه نیست بیلی بتسون بچع است وقتی تبدیل بع شزم میشه قدرت تجربه مهارت هوش شش خدا رو میگیره پس بعدشم شزم سالها با دشمنانی مثل دارگ ساید بلک ادم و خیلی های دیگه جنگیده پس ضعیف و کم تجربه نیست اگه یکم اطلاعات داشتی نمیگفتی ویژن از مارشن منهاتر قوی تره ویژین قدرت رد شدن از اجسام لیزر و قدرت ضهنی قوی داره اما مارشن منهاتر منبع قدرت ماورایه بزرگ شدن اجسام کوچک شدن رد شدن از اجسام نامرعی شدن زور بازو در حد سوپرمن سرعت در حد سوپرمن تغیر چهره بلند کردن تمام اجسام لیزر چشم تله پورت و البته کنترل ذهن بسیار قوی در حد پرو فسور x داره پس دیگه نتیجه گیری معنی نداره سوپرمن هم از کاپیتان مارول شکست نمیخوره در ضمن سوپر گرل قدرت هاش از سوپرمن بیشترن فقط چون نمیتونه خوب کنترلشون کنه از سوپر من ضعیف تر شده و لیگ نیازی به سوپر گرل نداره برای مبارزه با هالک اتریگان دخلشو میاره سوامب تینگ هم هست و لیگ خیلی قهرمان های زیادی داره مثل گرد باد سرخ واندر وومن فلش فانوس سبز سایبورگ اکوامن مرا توفان اتش هاوک من و هاک گرل در مورد جادو هم بگم کنستانتین زاتانا و مرد مرده خیلی قدرت مندند راستی سوامب تینگ میتونه به راحتی سیاررو نابود کنه پس برنده لیگ عدالته

        پاسخ

      • blackalfa در پاسخ به Aireza

        مرداد 7, 1400

        اگه اینوریه لیگ عدالت هم سوپر من بتمن واندروومن اکوامن فلش فانوس سبز شزم سایبورگ مارشن منهاتر جان کنستانتین هاوک من و هاوک گرل میرا زاتانا زاتارا فایر استورم رد تورنادو مرد مرده سوامب تینگ اتم سوپرمن اهنی کاپیتان اتم گرین ارو قرانی سیاه یه نفر دیگه هم بود که اسمشو یادم رفت فرمانده گردان دارگ ساید بود

        پاسخ

      • جادو در پاسخ به Aireza

        اسفند 16, 1400

        ویژن از مارشن قوی تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حرفت جالب بود چون مارشن از سوپرمن قوی تره.بعد یعنی ویژن از سوپرمن قوی تره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کاپیتان مارول و سوپرمن مساوی ؟؟؟؟؟؟؟؟کاپیتان مارول در واقع سه توانایی سوپرمن رو داره یکی مقاومت بالا یکی زور بازوی زیاد و دیگری اشعه ای که از دستش میزنه بیرون مثل لیزر سوپرمن.بقیه توانایی های سوپرمن رو ندارن.سوپرگرل هم مثل سوپرمن کریپتونی و هالک رو شکست میده چون ثابت شده قدرت بدنی سوپرمن از هالک بیشتره پس مال سوپرگرل هم از هالک بیشتره.زاتانا یه تنه اسکارلت ویچ رو قورت میده.دکتر استرنج هم هیچ غلطی مقابل دکتر فیت نمیکنه تامام.بعد تو میگی شزم از ثور میخوره😂😂شزم قدرتش در سطح سوپرمنه داداش پس با این حساب ثور از سوپرمن قوی تره؟؟؟؟؟؟؟😂زیاد زیادش ثور و شزم مساوی شن.بعد اعضای دیگه لیگ عدالت کشکن؟؟ماکسیما،بیگ باردا،کاپیتان اتم،سپاه گرین لنترن یا اتریگن یا حتی واندرومن که مثل اینکه حسابش نکردی.عجیب بود چرا واندرومن تو مقایست نبود؟؟؟یا فلش زمان می‌بره عقب راحت.اوریون هم خیلی قویه.

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به جادو

          اردیبهشت 5, 1401

          اصلا شما اشتباه مقایسه کردین ببینید تور رو به روی سوپرمن برنده تور هست چون زور و بازی مساوی با سوپرمن داره و اینکه از جادو استفاده می‌کنه و سوپرمن به جادو حساسه و بعد تور قدرت هاش از سوپرمن هم بیشترن هم قدرتمند ترن

          پاسخ

          • جادو در پاسخ به محمد پور محتشم

            دی 22, 1401

            دوست عزیز سوپرمن رو از ثور ضعیف تر دونستی کمیک های بعد بحران سوپرمن رو دیدی یا هنوز تو گذشته ای ؟سوپرمن ضعف به جادو😂😂😂بیا پایین داداش ثور قدرت های ذاتیش از سوپرمن بیشتره😂😂😂😂این حرفت ته جوک بود داداش توانایی هاشونو بخون میفهمی.

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

            دی 23, 1401

            ثابت کردنت تو حلقم
            تو اون بحث قبل که فرار کردی و باخت دادی کلا
            حد اقل یکم سعی کن درست دیبیت کنی

            پاسخ

        • Marvel در پاسخ به جادو

          خرداد 12, 1401

          هالک قدرت بیشتری نسبت به سوپرگرل و سوپرمن و شزم داره .
          مرد آهنی تجهیزات بیشتریی نسبت به بتمن داره .
          ویژن تونست پتک تور رو برداره پس قدرت فراوانی داره .
          تور خودش یه تنه کل اعضای لیگ عدالت رو حریفه.
          مردان ایکس و چهار شگفت انگیز رو هم در نظر بگیر .
          واندا خودش یه تنه همرو حریفه .
          هالک هرچه خشمگین تر قوی تر پس میشه گفت از سوپرمن و شزم و مارشن من هانتر قوی تره .
          اسپایدرمن و دکتر استرنج و خانواده عنکبوتی و موج سوار نقره ای .
          همه اینا برابری می‌کنه با دی‌سی شما .

          پاسخ

          • جادو در پاسخ به Marvel

            دی 22, 1401

            داداش عالم و ادم قبول دارن سوپرمن از هالک قوی تره 😂😂😂😂حالا شزم رو که ول کن برابره با هالک و ثور و اینا 😉داداش اصلا اونجا که گفتی واندا و ثور یه تنه همه رو حریفن فهمیدم ته ته تعصبی😉واندا با زاتانا ته تهش برابره ثور می‌تونه کاپیتان اتم رو بزنه مارشن چی؟ورلد فورجر چی؟واندا همون زاتانا رو هم می‌تونه بزنه😂ببین بالابری پایین بیای ویژن از مارشن یجوری کتک میخوره که خودشم نفهمه از کجا کتک خورده اصلا مقایسه مارشن و ویژن اشتباهه …شما اصلا حتی سنتزی و استاربرند که از این اونجرز های دیگه قوی تر هستن رو نیاوردی این نشون میده شما حتی از اونجرز هم اطلاعاتتون کامل نیست،!!!چه برسه به اینکه واندروومن و بقیه اعضای شاخ لیگ عدالت مثل ورلد فورجر که خودش خالق هایپر تایمه دی سی هست رو در نظر نگرفتی!!!!!من الان به تو چی بگم اخه؟؟؟؟😐😐😐😐😐😐

            پاسخ

    • مارول در پاسخ به مهدی

      اردیبهشت 27, 1400

      چرا افراد مارول رو حساب نمیکنی پلنگ سیاه و ثور و هالک و اسکارلت ویج و مرد اهنی و کاپیتان امریکا و ویژن و مرد مورچه ای و ماشین جنگی و فالکون و سرباز زمستان و اودین و مرد عنکبوتی و کاپیتان مارول و …. تازه چهار شگفت انگیز و مردان ایکس هم جز مارولن خب حالا اینجا گفته نیروی کمکی لیگ عدالت قویتره خب زره نابودگر ، زره ای هست که از ازگارد محافظت میکنه این زره از فلزی ساخته شده که از فلز پتک ثور سخت تر و مقاوم تره وقتی از فلز پتک ثور سخت تره تقریبا بی نهایته زره نابودگر قدرت فیزیکیش با امثال دارک ساید و دومزدی مقایسه میشه تازه زره نابودگر اشعه ای سوزان و نابود کننده به نام پلاسما شلیک میکنه که ضد ماده بهش میگن اشعه سوزان یا لیزر میتونه کل لیگ عدالت رو نابود کنه وقتی میگن اشعه سوزان و ضد ماده یعنی هر نوع ماده ای رو از بین میبره ضد ماده یعنی میتونه سوپرمن و واندوومن وبتمن کاپیتان اتم و دکترمنهتن و سپاه گرین لنترن ها لیگ عدالت و جوخه انتحار و ….. رو نابود کنه یه لیزر بزنه دی سی از بین میره تازه نه گلوله و بمب و لیزر و تلت پورت و …. نمیتونن نابودش کنن یعنی سپاه گرین لنترن ها رو با یه شلیک لیزر تو یک دقیقه از بین میبره ، انتقام جویان هم از زره نابودگر ازگارد به عنوان نیروی کمکی استفاده میکنن تازه اطلاعات زره نابودگر رو از سایت ایرونی سنتر خوندم از خودم در نیو وردم

      پاسخ

      • جادو در پاسخ به مارول

        اسفند 16, 1400

        ثور به تنهایی زره نابودگر رو زد اش و باش کرد اون وقت کل لیگ عدالت نمیتونه؟؟؟؟؟😂😂😂

        پاسخ

      • جادو در پاسخ به مارول

        اسفند 16, 1400

        ثور به تنهایی زره نابودگر رو زد اش و باش کرد اون وقت کل لیگ عدالت نمیتونه؟؟؟؟؟😂😂😂افراد سرسخت مارول در کمیک ۴ نفر بیشتر نیستن(منظورم انتقام جویان) سنتری،ثور،هالک،استرنج بقیه تو کمیک ضعیف ترن مثل اسکارلت ویچ 😂😂یا کاپی مارول.اما تو سینما اسکارلت،کاپی مارول،ثور،هالک.الان میگید ویژن چی؟اون که از نیروهای تانوس کتک خورد و ممکنه بگید استرنج چی؟جادوگری که از مردعنکبوتی کتک بخوره فاتحش خوندی😂😂😂😂

        پاسخ

    • m در پاسخ به مهدی

      شهریور 26, 1400

      حیف که استودیه دی سی چرته و گرنه به پای مارول میرسه معلومه با این سبکی که دی سی داره میره کدوم ادمی میره حالا خودت ببین چند تا جوکر تو این 20 سال اومده هیچ کدوم شخصیت ثابتی ندارن همین دی سی رو چرت میکنه و تازه هر شخصیتش هم تو دنیای خودش داره میجنگه این یعنی چی مثل لیگ عدالت چطور اشنا شدن اینا

      پاسخ

  12. TONI STARK

    بهمن 19, 1399

    انتقام جویان می تونه لیگ عدالت رو شکست بده چون ابرقهرمانان قدرت مندی داره و اگه مقایسه کنیم انتقام جویان برندس
    هالک در برابر سوپرمن برنده سوپرمن
    ثور در برابر واندر وومن برنده ثور
    مرد آهنی در برابر بتمن برنده مرد آهنی
    هاکای در برابر گرین ارو برنده هاکای
    کوئیک سیلور در برابر فلش برنده فلش
    آکوامن دربرابر نیمور برنده نیمور
    کاپیتان مارول در برابر فایراستروم برنده فایراستورم
    دکتر استرنج در برابر دکتر فیت برنده دکتر استرنج
    مرد مورچه ای در برابر کاپیتان اتم برنده مرد مورچه ای
    شزم در برابر ثور برنده ثور
    برنده:انتقام جویان

    پاسخ

    • batman در پاسخ به TONI STARK

      بهمن 20, 1399

      در سینما انتقام جویان در کمیک لیگ عدالت.

      پاسخ

      • TONI STARK در پاسخ به batman

        بهمن 21, 1399

        در کمیک هم با ابر قهرمانان قدرتمندی مثل رون کینگ ثور،مرد آهنی ارو باسترو ققنوس باستر انتقام جویان راحت برندس دوست عزیز

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 21, 1399

          چییییی؟؟؟ الان تو داری قویترین نسخه ی اونجرزو با لیگ عدالت عادی مقایسه میکنی؟؟؟ اگه به قویترین نسخس که لیگ عدالتم فانتوم استرنجر، اسپکتر، کازمیک آرمور، فاینال بتسوئیت، ورلد فورگر، هل بت و… رو داره که سه تای اولی که گفتم واسه کل کسایی که گفتی کافین!!! اول عادلانه مقایسه کن بعد اطلاعات در مورد لیگ عدالت بدست بیار بعد چرت و پرت بگو!!!

          پاسخ

          • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

            بهمن 23, 1399

            کازمیک آرمور با رون کینگ برابره قویترین نسخه ی بتمن که بتمن سوپرمن است در برابر قویترین نسخه آیرون من که آیرون من ارو باستر است آیرون من میبره چون آیرون من تونست با زره ارو باستر برادر اودین رو که جزء قویترین خدایان است و ده ها برابر گالاکتوس قدرت داره رو شکست بده پس میشه گفت آیرون من و تمام این اسامی که اعلام کردید هیچکدوم عضو لیگ عدالت نیستند

            پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

              بهمن 24, 1399

              اولا در صورت بیاندرز بودن سایه نشینان بالا رون کینگ ثور در حد کازمیک ارموره و حالا اصلا این دوتا برابر!! قویترین نسخه ی بتمن؟؟ بتمن سوپرمن؟؟ وات؟ 😭😭😭از فاینال بتسوئیت اطلاعاتی داری؟؟ از هل بت اطلاعاتی داری؟؟ از جاستیس باستر اطلاعاتی داری؟؟ هان؟؟( البته قویترین نسخه ی بتمن دارکست نایته که خب شخصیت شروریه! )ارو باسترو باید با هل بت مقایسه کنی که میبازه!!! بعد چیشد؟؟ کال بورسان 10 برابر گالاکتوسه؟؟ چیییی؟؟ کال بورسان حتی از خود اودینم ضعیفتره بعد چطوری 10 برابره گالاکتوسه؟؟ جناب شما اینارو نمیشناسی وگرنه همشون عضو لیگ عدالتن ولی نه لیگ عدالت نسخه ی عادی ولی وقتی بحث ارو باسترو رون کینگ ثورو کشیدی وسط نباید انتظار لیگ عدالت عادی رو داشته باشی!!!

              پاسخ

          • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

            بهمن 23, 1399

            و در ضمن کلماتی که به کار بردید دور از ادب بود آقای تحلیل گر

            پاسخ

          • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

            بهمن 23, 1399

            اسپکتر عضو لیگ عدالت نیست و کازمیک آرمور در مقابل رون کینگ قرار میگیره که برابرند و فانتوم استرنجر در برابر یکی از جادوگران مارول مثل دکتر استرنج قرار بگیره میبازه

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به TONI STARK

              بهمن 24, 1399

              خخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخ
              نابودم کردی این دیگه چه سمی بود آقا وان دقیقه پلیز

              پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

              بهمن 24, 1399

              اسپکتر یه بار در لیگ عدالت حضور داشته!! چیییی؟ااای خدا!!! فانتوم استرنجری که با امثال اسپکتر در میوفته رو داری با دکتر استرنج مقایسه میکنی؟؟؟ باشه تو هرجور راحتی فکر کن!!!

              پاسخ

            • جادو در پاسخ به TONI STARK

              اسفند 16, 1400

              فانتوم استرنجر رو با استرنج مقایسه میکنیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی میگی فانتوم استرنجر با امثال اسپکتر مقایسه میشه!!!!!بعد تو داری استرنج رو با فانتوم استرنجر مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟؟

              پاسخ

          • Alireza در پاسخ به تحلیل گر

            اسفند 18, 1399

            آقای محترم شما داری اینایی که گفتی رو با اونایی که آقای تونی استارک گفت مقایسه میکنی؟؟؟
            رون کینگ ثور اصلا میدونی کیه ؟ اون کسی هست که فقط والای همگان و دادگاه زندگی میتونن اونو شکست بدن

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به Alireza

              اسفند 18, 1399

              😂😂😂😂 شما می‌دونی کی هست ؟
              پایین تر از همه
              فراموشی
              پروتژ
              بیاندر ماقبل ریتیکان
              مولکول من ماقبل ریتیکان
              مولکول من بعد ریتیکان
              تانوس با قلب عالم
              تانوس با استرال ریگلاتور
              اینا رو هم نمیتونه شکست بده

              پاسخ

              • محمد پور محتشم در پاسخ به Maker

                اردیبهشت 5, 1401

                حالا بزار من بگم سوپرمن کازمیک ارمور از کیا شکست میخوره از
                رون کینگ تور
                از آخرین نسخه دکتر استرنج
                از آخرین نسخه سنتری
                و در آخر از ایمورتال هالک
                حالا گرفتی چی شد سوپرمن کازمیک ارمور از این ها شکست میخوره اونم خیلی راحت

                پاسخ

            • ناشناس در پاسخ به Alireza

              مرداد 29, 1400

              آره رون کینگ ثور خیلی قویه ولی تا حالا با دادگاه زندگی مبارزه نکرده ولی از روی مبارزه ای که با بقیه کردن دادگاه زندگی از بیاندر شکست خورده ولی رون کینگ ثور اونها رو شکست داده … اگه رتبه بندی کنیم تو عالم مارول .. اول که معلومه والای همگان .رتبه دوم فالکرام .رتبه سوم پروتژ .رتبه چهارم رون کینگ ثور . رتبه پنجم دادگاه زندگی

              پاسخ

              • اوتاکو * در پاسخ به ناشناس

                شهریور 26, 1400

                فول پاور که باشه سوپرمن میککمن آواتار پرزنس رو خیلی آسون زده پس حرف نزن بتمن فاینال بتسوییت دیدی تو ؟ انن زره رو دکتر منهتن به سختی میتونه بشکنه و قدرت بالایی داره بتمن بارباراتوس دیدی ؟ (البته بتمنی که میخندد یجورایی خدای مالتیورس تاریک حساب نشه بهتره ) تو لیگ عدالت فلش خدای مرگ شد اون بالا یکی گفته مرد مورچه ای کاپیتان اتم رو میزنه دیگه چی بگم تازه دکتر فیت قویتر از استرنج هست حداقل از استرنج ۲۰۲۰ قویتره و اینکه کازمیک آرمور از رون کینگ قویتره

                پاسخ

        • Maker در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 21, 1399

          شما کوچک ترین اطلاعاتی از لیگ عدالت نداری همون بت من با فاینال بت سوییت کار همه اونجرز رو یک سره می‌کنه

          پاسخ

          • TONI STARK در پاسخ به Maker

            بهمن 23, 1399

            ببخشیید شما گفتید فاینال بت سوئیت من رفتم تحقیق کردم و تنها چیزی که بهش رسیدم عکس سوئیت هتل بود😂😂😂😂😂😂

            پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

              بهمن 24, 1399

              خب جناب نوب باید به انگلیسی سرچ کنی:final batsuit

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به تحلیل گر

                اسفند 14, 1399

                این به فارسی سرچ می‌کنه آقای تحلیلگر ببین ما گیر چه افرادی افتادیم

                پاسخ

            • سلام در پاسخ به TONI STARK

              اسفند 15, 1399

              لیگ عدالت که خیلی قوی تره
              این حرف شما واقعا جای تعجب داره

              پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به TONI STARK

          شهریور 26, 1400

          فول پاور که باشه سوپرمن میککمن آواتار پرزنس رو خیلی آسون زده پس حرف نزن بتمن فاینال بتسوییت دیدی تو ؟ انن زره رو دکتر منهتن به سختی میتونه بشکنه و قدرت بالایی داره بتمن بارباراتوس دیدی ؟ (البته بتمنی که میخندد یجورایی خدای مالتیورس تاریک حساب نشه بهتره ) تو لیگ عدالت فلش خدای مرگ شد اون بالا یکی گفته مرد مورچه ای کاپیتان اتم رو میزنه دیگه چی بگم تازه دکتر فیت قویتر از استرنج هست حداقل از استرنج ۲۰۲۰ قویتره

          پاسخ

    • Maker در پاسخ به TONI STARK

      بهمن 20, 1399

      در حال حاضر لیگ عدالت به شدت قویتر هست عزیز دل

      پاسخ

      • TONI STARK در پاسخ به Maker

        بهمن 21, 1399

        خیر دوست عزیز انتقام جویان برندس خودت رو اذیت نکن

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 21, 1399

          خوند فاینال بت سوییت و کاپیتان اتم برای کل انتقام جویان بسه

          پاسخ

      • Marvel man در پاسخ به Maker

        خرداد 12, 1401

        مارول هالک و تور و کاپیتان مارول و واندا و ویژن و مرد آهنی و چهار شگفت انگیز و مردان ایکس و دکتر استرنج و خانواده عنکبوتی رو داره .
        دیسی در برابر اینا هیچی نیست برادر

        پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

      بهمن 21, 1399

      😂😂😂😂مقایسه ی خنده داری بود!!! اولا ثور واندروومن تقریباً برابرن!! دوما بتمن برای هر کسی نقشه ای داره و الکی نیس که دارکسایدو زده!!! گرین ارو و هاکای هم از همه نظر تقریبا برابرن و در کل برابرن!!! چی شد؟؟ نیمور قویتر از آکوامن؟؟ هان؟؟؟ نیزه ی پوسایدون یعنی ترایدنت به پوست امثال سوپرمنو دارکساید نفوذ کرده و با یه حرکت میتونه نیمورو از پا در بیاره!!! دکتر استرنج از دکترفیت قویتر؟؟؟ بستگی داره با کلاهخود فیت یا بی کلاهخود!!!! اگه بی کلاهخوده که تقریبا برابرن حالا شاید استرنج تا حدودی قویتر باشه!! ولی مقایسه ی دکترفیت بدون کلاهخود فیت مثل مقایسه ی ثور بدون سلاحه!!! چیییی؟؟؟ وات؟؟ انتمن؟؟؟ کاپیتان اتم؟؟؟ کاپیتان اتم تونست دکترمنهتنی که میلیون ها انتمنو با یه اشاره محو میکنه رو تجزیه کنه( البته منهتن دوباره خودشو ساخت) که همچین کاری رو میلیون ها انتمن تو خوابم نمیبینن!!! ثور چطور یه بار با واندروومن مقایسه شد بعد حالا دوباره با شزم مقایسش میکنی؟؟؟ 🤔🤔ولی در کل جوک بامزه ای بود!!!

      پاسخ

      • Maker در پاسخ به تحلیل گر

        بهمن 21, 1399

        چی میگی آقای تحلیل گر کجا واندروومن از ثور برتر هست در چه زمینه ای
        در هیچ زمینه ای به ثور نزدیک هم نمیشه اون شزم هم یک ششم قدرت ه. خدا رو داره که ثور هم در هر بخش ازش قویتره
        ای بابا اونجا هم منو مسخره کردید

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به Maker

          بهمن 22, 1399

          اول اینکه من کی گفتم واندروومن از ثور برتر هست؟؟ و اینکه میگید در هیچ زمینه ای نزدیک ثور نیست نشون دهنده ی اطلاعات کمی که نسبت به واندروومن دارینه!!! اتفاقا شزم در نهایت قدرتش، قدرت اصلی اون شش خدا رو بصورت کامل داره!!!( البته اینرو باید در نظر داشت که رعدی که شزم موقع گفتن کلمه ی شزم به زمین میاد با رعد زئوس برابری میکنه)و من هم نگفتم شزم از ثور قویتره من به اون جناب گفتم که چرا یبار ثورو با شزم سنجیده و یبار با واندروومن؟؟ و گفته برنده ی جفتشونم ثوره که این ینی ثور شزمو واندروومنو باهم میزنه!!! که این خییلی اشتباهه و واندروومنو شزم باهم به راحتی ثورو میزنن!!!! منم کی شما رو مسخره کردم و منظورتون از اونجا کجاست؟؟

          پاسخ

          • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

            بهمن 24, 1399

            اگر شزم و واندر وومن با هم باشن شاید بتونن ثور رو شکست بدن من منظورم یک مبارزه ی جدا بود آقای تحلیل گر

            پاسخ

            • محمد پور محتشم در پاسخ به TONI STARK

              اردیبهشت 5, 1401

              چی میگی واسه خودت مگر سوپرمن بیاد باشون تا سه نفری تازه شاید سه نفری تور رو شکست بدن

              پاسخ

      • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

        بهمن 23, 1399

        آکوامن و نیمور برابرند اما هاکای و گرین ارو هاکای برندس دومی هم قبول انتمن میبازه ولی دکتر استرنج تقریبا از دکتر فیت قویتره

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 23, 1399

          آکوامن نیزه ی پوسایدون رو داره که این نیزه تونسته به پوست سوپرمنو دارکساید نفوذ کنه و براحتی با یه ضربه کار نیمور رو تموم میکنه!!! دلیلت برای برتری هاکای نسبت به گرین ارو چیه؟؟؟ هان؟؟؟ اگه با کالاهخود فیت در نظر بگیریم دکترفیت راحت میبره!!!

          پاسخ

      • TONI STARK در پاسخ به تحلیل گر

        بهمن 23, 1399

        نیزه ی آکوامن به پوست سوپرمن نفوذ کنه😂😂😂😂😂😂😂
        کاپیتان اتم تونسته دکتر منهتن رو تجزیه کنه😂😂😂😂😂😂😂 تو کدوم کمیک کاپیتان اتم همچین کاری رو بکنه و ما ندونستیم😂😂😂😂😂

        پاسخ

        • Batman در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 24, 1399

          کاپیتان اتم در کمیک ساعت قیامت این کار انجام داده.
          انقدر نوبی که ارزش نداره باهات بحث بکنم.
          بتمن و ایرون من: بتمن
          سوپرمن و سنتری: برابر
          کاپیتان اتم و کیوزار: برابر
          هاکای و گرین ارو: برابر
          دکتر فیت و دکتر استرنج: دکتر فیت
          انت من و اتم: انت من
          اکوامن نیمور: اکوامن
          واندروومن و ثور: برابر
          شزم هم البته میتونه کمک بکنه.

          پاسخ

          • ارباب ستارگان در پاسخ به Batman

            فروردین 25, 1400

            خدایی سالمی واندرومن و ثور برابر ببین قوی ترین توی dcو مارول ثور هست

            پاسخ

        • Maker در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 24, 1399

          هررررررررررر هرهرد هر. هههه برو آقا برو کمیک لیگ عدالت ریشه ها و ساعت قیامت رو بخون میبینی

          پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 24, 1399

          نفوذ کنه که کنه هان؟؟؟ خب سوپرنوب وقتی به پوست سوپرمن نفوذ میکنه ینی با یه تماس با پوست نیمور به اون آسیب بدی میزنه!!! اول برو کمیک دومزدی کلاک رو بخون بعد بیا بگو تو کدوم کمیک!!!

          پاسخ

    • امیررضا در پاسخ به TONI STARK

      اسفند 5, 1399

      یعنی همه شخصیت های مارول قویترن؟هالک سوپرمن رو شکست میده؟
      برو فیلمت رو ببین

      پاسخ

    • رضا سراج در پاسخ به TONI STARK

      فروردین 5, 1400

      داداش چی میزنی مرد آهنی در برابر بتمن برنده هست زره های بتمن رو میدونی چیه اصلا ها مرد آهنی عمرا به نقشه کشی. بتمن برسه بتمن میزنه دادا دوم دکتر استرنج می نه کمیک خوندی دکتر استرنج کپی از دکتر فیته اگه دکتر فیت از کلاهش استفاده بکنه قویترین جادوگر میشه پس دکتر فیت برنده هست نه استرنج گفتی هاکای خود این شخصته کپی گرین ارو هست کمی کمیک بخون نیمور و آکوامن برابرند مرد مورچه ای کپی باز از دکتر اتم هست دوم ایشون دانشمند هم هستن نه مثلا مرد مورچه‌ ای که قبلا دزد بود کمی کمیک بخون مقایسه اشتباهی کردی با شزم و ثور باید واندروومن بود که نگفتی دوم اعضای اصلی لیگ عدالت و انتقام‌جویان رو مقایسه بکنیم لیگ. عدالت برنده هست چون تو گروه انتقام‌جویان هاکای یه انسانه بیوه سیاه همین طور کاپیتان آمریکا همين طور میمرن میمونه مرد آهنی و ثور و هالک که سایبورگ مرد آهنی رو میزنه میمونه دو نفر که اونم به راحتی میشه زد دادا کمیک های دیسی و شخصیت های دیسی خیلی قوی‌تر از مارول هست

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به TONI STARK

      فروردین 24, 1400

      نمیتونه. سوپرمن تنهایی همشون رو میزنه

      پاسخ

    • blackalfa در پاسخ به TONI STARK

      بهمن 29, 1400

      مقایست اشتباهه اول اینکه چرا مرد اهنی با بتمن مقایسه بشه بتمن باید با کاپیتان بجنگه و سایبورگ با مرد اهنی دوم اینکه گرین ارو هاکای رو شکست میده اکوامن و نیمور هم برابرند کاپیتان مارول هم نباید با فایراستورم مقایسه بشه باید با سوپرگرل یا ماکسیما بجنگه که شکست میخوره تازه دکتر فیت هم چند برابر استرنج قویه و درضمن اتم با مرد مورچه ای مقایسه میشه نه کاپیتان اتم کاپیتان اتم چند برابر سوپرمن قدرت داره

      پاسخ

    • Marvel در پاسخ به TONI STARK

      خرداد 12, 1401

      هالک از سوپرمن قوی تره

      پاسخ

  13. IS King

    دی 8, 1399

    از الان معلومه چی میشه انتقام جویان لیگ عدالت رو بعنوان گوشت کبابی می‌خورند مگه اینکه سوپرمن بتونه میولینر رو بلند کنه اگه تونست مساوی . به نظر من فقط ثور کافیه برای تمام آونجرز سوپرمن هم نمی‌تونه میولینر رو بلند کنه چون برای نجات کل جهان نیست خب خیلی آسان میولینر رو می‌ندازه رو سوپرمن و استورم بریکر که دستش هست اول میدان الکتریکی در تمام جایی که هست درست می‌کنه و بعد فلش که نمی‌تونه بهش زربه بزنه چون رعد برق می‌خوره و دوباره می‌ره کمی شزم هم یک رعد و برق گنده می‌ندازه روش بچه می‌شه و کار اون هم تمام واندوروومن هم با استورم بریکر سرش رو قطع می‌کنه چون که جلو ثور از هر لحاظ شانسی نداره فانوس سبز هم بخاطر خوب فانوس سبز هم ثور می‌کشه میره فقط بتمن میمونه که خیلی خوب می‌جنگه حالا ایتجا بعد از یک جنگ طولان ثور بتمن رو هم کشت رفت فقط میمونه سوپرمن زمین گیر که با استورم بریکر هرچقدر لازم باشه میزنه تا بمیره یا سرش رو قطع می‌کنه و تمام ثور لیگ عدالت رو به راحتی شکست داد

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به IS King

      دی 8, 1399

      ثور همه رو میزنه 😂😂😂

      پاسخ

    • Maker در پاسخ به IS King

      دی 8, 1399

      قویترین عضو لیگ عدالت کاپیتان اتم هست بعدشم بتمن تونسته با زرهش دارک ساید اصلی رو بزنه سوپرمن. هم اگه در اوج باشه چندتا از عضو های اونجرز حریفش نمی شن به نظر خودم ثور واندروومن و شزم رو می‌تونه بزنه ولی همه لیگ عدالت رو نه لیگ عدالت از نظر نفرات از اونجرز سر تره

      پاسخ

    • کمیک خون در پاسخ به IS King

      دی 11, 1399

      اگه بر اساس سینما میگید قطعا انتقام جویان میبره با یه آب و نوشابه هم روش ولی کمیک انقدر با قاطعیت نمیشه گفت

      پاسخ

    • کمیک خون در پاسخ به IS King

      دی 11, 1399

      باید برای نتیجه شخصیت ها رو تن به تن با هم مقایسه کنیم. البته از کمیک
      سوپرمن علیه کاپیتان مارول: سوپرمن چون از انرژی خورشید نیرو میگیره اگر جنگشون طولانی بشه میتونه کاپیتان مارولو بزنه البته در شب که انرژی کاپیتان مارول تموم شذ
      اگه فلش و کوئیک سیلور رو مقایسه کنیم فلش راحت میبره
      سایبورگ و ایرون من به نظرم ایرون من به خاطر تجربه و سلاح ها قویتره
      دکتر فیت از دکتر استرنج به خاطر داشتن کلاهخود قویتره(البته فکر کنم اگه اشتباهه به من بگید چون استرنج سنگ ابدیت داره)
      ویژن ، رد تورنادو رو شکست میده چون سنگ ابدیت داره.
      ثور از شزم ثور تجربه بالاتری داره و سلاح قویتر البته جادوی شزم هم نباید دست کم بگیره همینطور قدرتش
      بتمن و کاپیتان آمریکا اگه بتمن از وسایلش استفاده کنه میتونه با یک بمب کاپیتان آمریکا رو شکست بده ولی در حالت عادی شکست میخوره.
      واندا و گرین لنتر به نظرم گرین لنتر میتونه واندا رو شکست بده چون حلقه داره ولی واندا هم خطرناکه
      بلک کنری راحت بلک ویدو رو شکست میده
      مارشن من هانتر میتونه هالک رو تله پورت کنه به خورشید
      آکوامن و پلنگ سیاه آکوامن می‌تونه با سونامی ارتش پلنگ رو شکست بده و ارتش بزرگتری هم داره چون هفتاد درصد زمین دریا و اقیانوس هست.
      واندروومن هم اگه به کمک شزم بره احتمالا ثور شکست میخوره
      هاکای و گرین آرو به نظرم هاکای قویتره چون میتونه با تیرش بمب درست کنه.
      اگه جایی غلط بود لطفا با دلیل مشخص کنید.

      پاسخ

      • دوست در پاسخ به کمیک خون

        دی 21, 1399

        خیلی قشنگ توضیح دادی افرین من کمیک کم میخونم یا راستش رو بگم نمیدونم از کجا تهیه کنم ولی خیلی خوب گفتی خوشم اومد

        پاسخ

        • کمیک خون در پاسخ به دوست

          دی 24, 1399

          خداییش خیلی سعی کردم عادلانه بگم من دیسی رو بخاطر فلش بیشتر دوس دارم ولی سعی کردم مساوی باشه دی‌سی به نظرم قویتره البته از کمیک

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به کمیک خون

            دی 24, 1399

            الان که ورلد فروگر عضو لیگ عدالت هست اونجرز هیچ کاری جلوی لیگ عدالت نمی تونه بکنه

            پاسخ

            • کمیک خون در پاسخ به Maker

              دی 25, 1399

              نمیدونم کیه ولی میبینم یعنی از ثور و سوپرمن و کاپیتان اتم قویتره

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به کمیک خون

                دی 25, 1399

                یکی از کسانی هست که مالتیورس رو درست کرده !!!

                پاسخ

      • Maker در پاسخ به کمیک خون

        بهمن 4, 1399

        ثور با شزم و واندروومن : ثور می‌بره
        سوپرمن با سنتری : سنتری
        بلک آدام با هایپریون : هایپریون
        هاک ای با گرین ارو : مساوی
        سایبورگ با ایرونمن : ایرونمن
        بلک کنری با بلک ویدو :بلک کنری
        کویئک سیلور با فلش : فلش
        آدام وارلاک با کاپیتان اتم ; چون آدام وارلاک همیشه با سنگ روح در ارتباط هست آدام وارلاک شانس بیشتری داره اونم ۲ درصد
        اتم و انت من : انت من
        هاوک من با والکری : والکری
        هاوک گرل با فالکون : هاوک گرل
        زاتانا با اسکارلت ویچ : اسکارلت ویچ
        دکتر استرنج با دکتر فیت کلاهخود : اگه دکتر استرنج کلاسیک باشه می‌تونه دکتر فیت رو بزنه همون‌طور که گالاکتوس رو در حالت قدرتمندش
        و طوری که دورمامو هرالدش شده بود زد
        اگه حالت عادی باشه که دکتر فیت
        گردباد سرخ و ویژن : ویژن
        مارشن منهاتر با واندرمن : واندرمن
        کاپیتان مارول یا گریت لنترن : در حالت عادی کاپیتان مارول
        اکوامن و نیمور : نیمور چون کل اونجرز رو زده خشن تر هم هست
        بلک پنتر با کاپیتان و بتمن با بوستر گلد : بتمن و بوستر گلد
        هالک و سوپرگرل : هالک
        بیگ باردا با هرکول : بیگ باردا
        اوریون با کاپیتان یونیورس : کاپیتان یونیورس

        پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به Maker

          بهمن 4, 1399

          نه بابا!! ثور شزم و واندروومنو با هم میزنه؟؟ انصافا جوک با مزه ای بود!!! سنتری هم سوپرمنو میزنه؟؟ 😂😂😭😭بلک آدام بارها سوپرمن در حالت عادی رو به راحتی زده بعد از هایپریون شکست بخوره؟؟ سایبورگ هم تقریبا با آیرون من برابر و تا حدودی قویتره!!! کاپیتان اتم با یه ضربه براحتی قبل از اینکه آدام وارلاک حرکتی بکنه میتونه وارلاکو نابود کنه! اونوقت واندرمن میخواد مارشن منهانتری که کلی قدرت داره و شاید از شزمم قویتر باشه رو بزنه؟؟ نیمور تقریبا هیچ برتری ای به آکوامن نداره و آکوامن با ترایدنت براحتی میتونه بکشتش!!! هرکول مارول هم از بیگ باردا قویتره!!! کاپیتان یونیورس؟؟ اگه بخوایم بخاطر اون چنتا حضوری که کاپیتان یونیورس در اوجرز داشته اونو حساب کنیم باید فانتوم استرنجرو اسپکتر و… رو هم جزو جاستیس لیگ حساب کنیم!!! و خیلی از اعضای جاستیس لیگ از جمله اتریگان، کنستانتین، سوامپ تینگ، پاورگرلو… حساب نکردی!!!

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به تحلیل گر

            بهمن 21, 1399

            ثور می‌تونه شزم و واندروومن رو بزنه از هردو تجربه و قدرت داخلی و خارجی بیشتری داره بعدشم تانوس و منگوگ رو پشت سر هم زده برای چی این دو تا رو نزنه ؟
            سنتری هم ملکول من رو زده همین ملکول من بسیار قدرتمند هست که گالاکتوس لایف برینگر ازش ترسیده و گفته اون می‌تونه با یک فکر منو نابود کنه
            بلک آدام هم دوو بار سوپرمن رو زده تا جایی که می دونم و در ضمن سوپرمن بسیار قدرتمند تر هست و هایپریون هم همون توانایی های سوپرمن رو داره
            سایبورگ رو هم الان در نظر بگیریم که مادر باکس ها رو داره بله و چون من نمی دونستم عذر خواهی میکنم
            کاپیتان اتم تونسته ۳ یونیورس رو باهم نابود کنه و یک یونیورس رو هم به وجود بیاره و سوپرمن رو زده ولی آدام وارلاک هم هوش بیشتری داره و هم با سنگ ها ارتباطات خوبی داره و قطعا سنگ روح که قویترین سنگ هست می‌تونه از پس کاپیتان اتم بر بیاد حداقل مساوی بشه
            واندرمن هم تونسته بین دو دنیا واسطه و هر کدوم. و جدا کنه و علاوه بر این تشعشعاتی داره که رد هالک رو در مرز مردن برده و با توجه به قدرت هاش که رو به رشد هست فکر کنم بتونه مارشن منتهانتر رو زمین گیر کنه
            نیمور هم خشونت و تجربه بیشتری نسبت به اکوامن هرکول مارول رو هم قبول دارم قویتره کاپیتان یونیورس نزدیک به ۵۰ یا ۶۰ تا کمیک در اونجرز حضور داشته یک با. در سری هیکمن و یک بازهم با مرد عنکبوتی
            در واقع اعضای درجه یک رو حساب کردم و اون ها رو حساب نکردم

            پاسخ

            • خسته در پاسخ به Maker

              تیر 26, 1400

              دادا چرا میگی هاکای از گیرین ارو قویتره بعد سوپرمن انرژی بینهایت داره سایبورگم ک خود کامپویتره لامسب واندر وومن یکط از قدرتمند ترین خدایان البته ن خدایانی ک رئیسشون اودینه اونی ک الفادرشون زئوسه سوپرگرل قدرت سوپرمنو داره پس چرا نت نه هالکو بزنه بعدش بتمنو یادت رفت ک برا همه چی نقشه داره سنتری ی کپی از سوپرمنه چرا سوپرمن نزنش اما انصافو در نظر بگیری ثورو خیلی دست بالا گرفتین چجوری واندر وومن و شزم رو میزنه اخه اگه نبرد تنت ب تن بود یه چیزی دوتاشون باام خیلی قوین بعد ارتش فانوس سبز فکر کن خودن میلیونها فانوس سبز ک محدودیتشون زهنشونه پس یعنی مهدودیت ندارن

              پاسخ

        • TONI STARK در پاسخ به Maker

          بهمن 19, 1399

          99%درست بود ولی اون یه درصد بخاطر این بود که شما گفتید در مبارزه ی
          هاک ای با گرین ارو:مساوی در صورتی که هاوک ای قوی تره
          به غیر از این همشون درست بودند

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

            بهمن 22, 1399

            😭😭😭چی میگی اگه بین هاک آی و گرین ارو یه کدومو بخوایم انتخاب کنیم گرین اروئه چون با سرعت بیشتری تیر میزنه ولی هاک آی بیشتر به نشونه گیری اهمیت میده و همین اونو تو نبرد نزدیک دچار مشکل میکنه!!!

            پاسخ

        • TONI STARK در پاسخ به Maker

          بهمن 19, 1399

          و البته مبارزه ی
          بلک پنر با کاپیتان و بتمن با بوستر گلد:بتمن و بوستر گلد
          باید جدا بودند و کاپیتان با بتمن با پیروزی کاپیتان

          پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

            بهمن 22, 1399

            بتمن میتونه با بمب دودزا و بترنگ بمبی و بمب صوتی کپ رو بزنه اگه بتموبیل رو هم در نظر بگیریم که دیگه هیچی!!!

            پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به Maker

          شهریور 28, 1400

          کجا میری بیا رهمونو دوتایی بریم آدام وارلارک چیزی نیست جلوی کاپیتان اتم که قدرتش از کینگ ثور پیر فونیکس بیشتره هرچی نباشه به سادگی دکتر منهتن رو تجزیه کرد منهتن بعدا دوباره خودشو ساخت تا جایی که شنیدم بلک آدام بارها سوپرمن رو زده یعنی هایپریون از سوپرمن خیلی قویتره ؟بعد مارشن من هانتر بازی بازی نیست قدرت و سرعتی در حد سوپرمن داره میتونه و تله پرت میتونه بکنه و البته در حد پروفسور ایکس هست قدرت تله پاتیش پس بشین بعد کایپتان مارول واقعا تو کمیک ضعیفه و سلاح های گرین لنترن برتره

          پاسخ

      • TONI STARK در پاسخ به کمیک خون

        بهمن 19, 1399

        دوست عزیز مارشن من هانتر قدرت تله مورت نداره بعد دکتر استرنج در کتاب های کمیک لقب جادوگر اعظم رو گرفته و در سینما قدرت های فوق العاده ای داشت اما باز هم از قویترین سلاحش یعنی سنگ زمان استفاده نکرده بود پس میشه گفت اون به راحتی میبره
        و البته اگه مبارزه ی آکوامن و پلنگ سیاه روی خشکی باشه که قطعا هست پلنگ سیاه برندست چون تمام ارتش آکوامن آبزی هستند و نمی تونند بیرون از آب نفس بکشند پس آکوامن میبازه
        ممنون از نظر دهی خوبتون

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 22, 1399

          اتفاقا داره خوبشم داره دکتر استرنج در کمیک سنگ زمان رو ندارد و به راحتی از دکتر فیت شکست میخوره
          کی گفته نمی تونن بیرون آب نفس بکشند ؟؟؟؟🤣🤣🤣
          اکوامن تمام اقیانوس های زمین یعنی ۷۰ درصد زمین رو تحت کنترل داره و از اون جزیره کوچولو بلک پنتر هیچ ترسی ندارم و به راحتی همشون رو می‌کشه

          پاسخ

          • Marvel در پاسخ به Maker

            خرداد 12, 1401

            اکوامن از تور و هالک و ویژن و مردآهنی و واندا قوی ضعیف تره
            اگر هم کل آب رو کنترل کنه
            تور هم کل صاعقه ها رو کنترل می‌کنه
            باک پنتر هم جزیره نیست
            برو یکم اطلاعات جم کن

            پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به TONI STARK

          بهمن 23, 1399

          سنگ زمان سلاح استرنج نیست چون خیلی کم از اون استفاده کرده و هیچ جا نشون داده نشده که سلاح دکتر استرنج باشه!!! چیییی؟؟؟ بلک پنتر؟؟ آکوامن؟؟ وات؟؟ اول اینکه کی گفته بیرون آب نمیتونن نفس بکشن اگه نمیتونن پس چطوری به زمین حمله کردن؟؟؟ بعدشم آکوامن میتونه نیزشو به زمین بکوبه و زمین باز شه و آتلانتیسی ها با یه سونامی به واکاندا حمله کنن و…

          پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به کمیک خون

        شهریور 28, 1400

        خیلی خوب بود فقط گرین ارو و هاکای برابرند و سوپرمن تو کمیک برتری خیلی بیشتری نسبت به کپ مارول داره بتمن هم که میبره و واندروومن و شزم با هم میبرن

        پاسخ

    • blackalfa در پاسخ به IS King

      بهمن 29, 1400

      اخه وقتی اطلاعات نداری واسه چی مقایسه میکنی ؟ ثور لیگ عدالت رو بزنه ؟ شوخی خوبیه اول اینکه سوپرمن بیکار نمیشینه تا ثور پتک رو بندازه روش دوم اینکه قدرت جادویی ثور اون قدر نیست که ثور با رعد بچش کنه واندروومن هم با فقط یکم از ثور ضعیف تره بعد فلش کجا رفت ؟ فلش میتونه با ویبره خیلی راحت از میدان الکتریکی رد بشه در ضمن فانوس سبز هم برگ چقندر نیست که ثور انقدر راحت بکشش فانوس تجربه بالای مبارزه در کهکشان رو داره حتی میتونه از بقیه فانوس ها نیروی کمکی در خواست کنه در ضمن لیگ کلی عضو دیگه داره مثل کاپیتان اتم دکتر فیت فانتوم استرنجر ورلد فورجر سوامپ ثینگ دمیج اریون زاتانا کنستانتین اکوامن سوپرگرل پاور گرل ماکسیما و خیلیای دیگه که اگه بیان دهن ثور پاره میشه

      پاسخ

      • Marvel در پاسخ به blackalfa

        خرداد 12, 1401

        هالک و تور از سوپرمن قویترین
        دکتر استرنج و دکتر فیت تقریبا مساوی هستند .
        بتمن و مردآهنی .مردآهنی قوی تره چون تجهیزات بیشتر و قوی ترین پاره
        هالک از واندروومن و شزم و سوپرمن و گیرین لنتر و بتمن و قوی تره.
        تور هم از شزم و سوپرمن و گیرین لنتر و بتمن و واندا وومن خیلی قوی تره .
        ویژن تقریبا با مارشن من هانتر برابری می‌کنه .

        پاسخ

    • جادو در پاسخ به IS King

      اسفند 16, 1400

      حالت خوبه ؟؟؟؟؟?به جون خودم این مارول فنا دیگه شورشو در آوردن بابا ثور در زمینه مبارزه از واندرومن ضعیف تره صلاح های هر دو اندازه اند قدرت بدنی هم واندرومن دوام ثور ولی باز واندرومن می‌بره چون امثال ارس رو شکست داده که ثور شکست دادن اون هارو تو خوابسم نمیبینه

      پاسخ

      • Marvel در پاسخ به جادو

        خرداد 12, 1401

        تور از هر لحاظ از واندروومن قوی تره

        پاسخ

  14. یه نفر

    آذر 22, 1399

    کاش بجای اینکه ببینیم کی کیو میزنه ببینیم کی کمیکش بهتر بوده کی کمیکش آموزنده تر بوده کی کمیکش حقایق جامعه رو بهتر نشون داده نه اینکه همینطوری بگیم کی قوی تره و هرکی قوی تر باشه کمیکش بهتره😔اونجوری باشه پس والای همگان قوی تر از همه هست ولی راستش فکر کنم فقط 2 یا 3 حضور تو دنیای کمیک داشته چهرش هم هیچوقت فاش نشده😔

    پاسخ