بهترین سریال های کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید

سریال های کره ای بسیار محبوب بوده و پر از تحقیقات جنایی، داستان های عاشقانه و درگیری های خانوادگی هستند و همین باعث شد تا لیست بهترین سریال های عاشقانه کره ای را تهیه کنیم. کره جنوبی سریال های موفقی تولید کرده است که برخی شدیدا به آن ها علاقه داشته و برخی از وجودشان بی خبر هستند. تلویزیون کره هم مانند سینمای آن در چند سال اخیر رشد بالایی داشته و فیلمسازان در ژانرهای جنایی، وحشت و غیره، فعالیت می کنند. در کنار آن درام های کمدی و عاشقانه نوجوانان نیز همچنان محبوبیت دارد. در هر صورت در تلویزیون کره برای هر سلیقه ای یک سریال موجود است.

اگر دوست دارید یک سریال غیرهالیوودی را تماشا کنید می توانید به سریال های کره ای روی بیاورید. با پروشات همراه باشید تا 20 سریال کره ای برتر را به شما معرفی کنیم.


1. مستر سانشاین – 2018 – Mr. Sunshine

در سال 1871 پسربچه‌ای از چوسان با کشتی به آمریکا می‌رود و بعد از 30 سال به عنوان یک سرباز آمریکایی دوباره به کره بازمی‌گردد و عاشق دختری اشراف‌زاده که به صورت پنهانی عضو دسته شورشی ها است و در برابر حمله ارتش آمریکا و ژاپن مقاومت می‌کند.

سریالی زیبا که تحولات استعماری چوسان را در قالب داستانی عاشقانه و غم انگیز نشان می دهد.


2. زیبای درون – The Beauty Inside – 2018

این سریال داستان جالبی دارد. سئو دو جائه یک مرد خوش چهره، باهوش و تیز است. همچنین مدیر بخشی از یک شرکت هواپیمایی هم می باشد. شاید در ظاهر یک فرد معمولی به نظر برسد اما در باطن رازهایی برای پنهان کردن دارد. او نمی تواند چهره ها را به ذهن بسپارد. این شرایط ادراک ‌پریشی چهره‌ ای نام دارد. او برای یادآوری مردم از شخصیت و رفتارشان کمک میگیرد. هان سی کایه یک بازیگر زیباست که او هم رازی دارد. او بنا به دلیلی ماهی یک بار به صورت یک شخصیت دیگر بیدار می شود. بنابراین هر ماه به مدت یک هفته به ظاهر فرد دیگری زندگی می کند. او دو جائه را میبیند. مشخص می شود که چهره سی کیه تنها شخصی است که دو چهره او را به ذهن میسپارد. اما با تغییر ظاهری سه کیه آن دو چگونه می توانند در کنار هم باشند؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018


3. عاشقان ماه – 2016 – Moon Lovers

اگر به موضوع سفر در زمان در کنار مضامین عاشقانه علاقه دارید، حتما این سریال را تماشا کنید. البته این سریال پایان تلخی دارد و احساسات شما را به شدت درگیر خواهد کرد. داستان این سریال درباره ی دختری به نام “هه سو” است که در زمان فعلی و در شهر سئول زندگی می کند، اما به طور ناگهانی به گذشته و زمان امپراطوری گوریو سفر می کند و در آنجا با اتفاقات و حوادثی دست و پنجه نرم می کند که تماشای آن دیدنی و جذاب است.


4. لذت شرورانه – Devilish Joy – 2018

داستان این سریال آشناست. زیرا حافظه کوتاه مدت در داستان های تخیلی و غیرتخیلی به وفور به نمایش درآمده است. با این حال هنوز هم چنین داستانی می تواند جالب باشد. گانگ ما سونگ با بروز سختی ها سعی می کند لبخند را بر چهره اش حفظ نماید. او جانشین شرکت سون وو بود. گانگ ما متخصص اعصاب مغزی است و می تواند مسائل مربوط به آن را حل کند. یک روز می خواهد به یک زن کمک کند اما در یک تصادف درگیر می شود. این تصادف زندگی و نگرش او را تغییر می دهد. اما مهم تر از هرچیزی از لحاظ پزشکی او را دگرگون می کند. حافظه اش کاملا از دست رفته و تنها می تواند وقایع یک روز را به یاد آورد. که روز بعد آن را هم فراموش می کند. بنابراین برای یادآوری آن ها را در دفتر خاطرات ثبت می کند. به زودی عاشق زنی می شود که در گذشته بازیگر بود. او در گذشته مشهور بود اما به دلیل یک تصادف به فراموشی سپرده شد. گانگ ما عاشق او می شود. اما اگر هر روز او را فراموش کند چطور می تواند این رابطه را ادامه دهد؟

همچنین بخوانید: بهترین سریال های درام کره ای که در سال 2019 پخش خواهند شد


5. وارثان – 2013 – The Heirs

داستان این سریال در مورد “کیم تان” (با بازی لی مین هو) پسر دوم رئیس گروه ثروتمند امپراتوری است. او همیشه به خاطر اینکه فرزند زن دوم پدرش است توسط دیگران تحقیر شده و سعی دارد مادر واقعی اش را از دیگران مخفی کند و خودش را پسر همسر رسمی پدرش معرفی کند. او و برادرش باید بر سر قدرت با یکدیگر رقابت کنند اما “کیم تان” چنین چیزی را نمی‌خواهد. پدرش او را مجبور کرده که برای رسیدن به قدرت با دختری به نام “یو رائه” که “کیم تان” هیچ علاقه ای به او ندارد نامزد کند. اما کیم تان عاشق دختر فقیری به نام “چا ایون سانگ” می‌شود.


6. منو بکش خلاصم کن – 2015 – Kill Me, Heal Me

سریالی برای علاقه مندان به مضامین روانشناسی که داستان پسری به نام “جی سونگ” با اختلال چند شخصیتی را روایت می کند. “جی سونگ” که همزمان هفت شخصیت دارد، تحت درمان روان درمانی به نام “او ری جین” قرار می گیرد که دختری جوان است و بعد از مدتی مشخص می شود که این دو نفر داستانی در گذشته با یکدیگر داشته اند.


7. زمانی که تو خواب بودی – 2017 – While You Were Sleeping

“نام هونگ جو” (بائه سوزی) خبرنگار شبکه sbs که در خواب هایش می تواند حوادث ناگوار آینده را ببیند. “جه چان” (لی جونگ سوک) دادستانی ست که بعد از آشنایی با “هونگ جو” سعی می کند از رخ دادن این حوادث جلوگیری کند. در ادامه ی داستان شاهد ایجاد رابطه ای عاشقانه بین این دو شخصیت هستیم که به زیبایی نمایش داده شده است.


8. شاهزاده صد روزه من – 100 Days My Prince – 2018

یک درام عاشقانه و تاریخی که در آن هانگ شیم بزرگ ترین دختر مجرد روستاست. او یک دختر قوی است که می خواهد از خود و پدرش حمایت کند. لی یول، شاهزاده جیسون هم بزرگ شده است. او آدم سختگیری است و از بیشتر افراد قصر خوشش نمی آید. اما در حقیقت یک فرد تنهاست. یک روز تصمیم می گیرد قانونی وضع کند که در آن تمام شهروندان کره ای آماده ازدواج پیش از رسیدن به سن 28 سالگی ازدواج کنند.  این مسئله برای هانگ شیم آسان نیست زیرا به آن سن نزدیک شده ست. برای جلوگیری از تنبیه باید هرچه زودتر موردی را برای ازدواج بیابد. اما سرنوشت پیچیده بوده و پس از ترور لی، او مجروح شده و توسط هانگ شیم و پدرش درمان می شود. لی در نتیجه جراحت به فراموشی موقت دچار شده است. هانگ برای پیشگیری از تنبیه با لی ازدواج می کند. آیا این آغاز داستان عاشقانه شان است؟

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


9. جومونگ – Jumong – 2006

سریال های تاریخی بسیاری در کره ساخته می شود. جومونگ یکی از این سریال هاست که براساس زندگی شاهزاده جومونگ، موسس سلسله گوگوریو در سال 37 قبل از میلاد، ساخته شده است. شاه گئوم وا از جومونگ کودک و مادرش نگهداری کرد. آن ها تصور می کردند پدر حقیقی جومونگ در مبارزه علیه سلسله هان از دنیا رفته است. گئوم وا دو پسر به نام های داسئو و یونگ پو دارد و جومونگ را در کنار آن ها بزرگ می کند. جومونگ به اندازه آنها قوی نبود و اغلب در سایه نام آن ها قرار می گرفت. یک روز جومونگ باعث آتش گرفتن یک مغازه شد، درنتیجه لقب سلطنتی اش را از او گرفتند. او که جایی برای ماندن نداشت به گروهی از سارقان برخورد و در آنجا با هائه موسو، که پدر واقعی اش بود، رو به رو شد. او مبارزه و نبرد را به پسرش آموخت. اما زمانی که برادران ناتنی اش هائه را می کشند جومونگ می خواهد انتقام بگیرد. آیا او می تواند خانواده سلطنتی را از بین برده و سلسله جدیدی ایجاد کند؟

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


10. بهترین ضربه – The Best Hit – 2017

اگر می خواهید یک کمدی عاشقانه ساده را تماشا کنید بهتر است به این سریال رو آورید. این سریال به سفر در زمان هم می پردازد که نباید نگران جزئیات علمی آن باشید. لی جی هون به موسیقی و ترانه نویسی علاقه داشت و می خواست خواننده شود. چوی وو سئونگ بهترین دوست دوران کودکی جی است. آن دو برای امتحانات سازمان های دولتی اماده می شوند. آیا رویایی جی به حقیقت بدل می شود؟ یو هیون جائه عضو یکی از گروه های محبوب دهه 90 بود. اما همیشه به مشکل سازی شهرت داشت. او از سال 1993 به سال 2017 سفر می کند و با لی جی و دوستش چوی وو اشنا می شود. اکنون این احتمال وجود دارد که رویای جی به حقیقت تبدیل شود. این گروه در صنعت سرگرمی به ماجراجویی می پردازند. این سریال عشق، احساس و دوستی جوانان 20 ساله را به نمایش می گذارد.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


11. تریوس مخفی من – Terius Behind Me – 2018

آیا دوست دارید یک سریال کره جنایی و جاسوسی تماشا کنید؟ پس این سریال گزینه خوبی است. داستان آن جالب است. کیم بون یکی از ماموران ویژه سازمان جاسوسی کره بود. او با نام سری تریوس در شغل خود یک فرد افسانه ای بود. اما سه سال پیش یک اتفاق رخ داد. یکی از ماموریت های او شکست خورد و از آن زمان ناپدید شده است. گو آئه رین یک زن معمولی و مادر مجرد است که همسرش فوت کرده و او هم در یک نبرد جاسوسی گیر افتاده است. مشخص می شود که کیم در آپارتمان مجاور گو آئه پنهان شده است. او پس از شکست ماموریت و از دست دادن زن مورد علاقه اش به این مکان رفت. از آن زمان به این فکر می کند که در تصادف چه رخ داد. او با آئه ملحق شده و می خواهند بدانند بر سر همسر آئه چه آمده است.

همچنین بخوانید: 28 انیمه سریالی برتر تاریخ که باید تماشا کنید


12. Hiru no Saint Zake – 2016

1

(اصلاحیه: این سریال محصول کشور ژاپن است)

اگر دوست دارید یک کمدی ژاپنی تماشا کنید این سریال مناسب شماست. اوتسومی تاکایوکی قهرمان سریال، یک مرد 42 ساله بی مصرف است که به حمام های عمومی علاقه دارد. او در شرکت تبلیغات هینوده فعالیت می کند. قبلا در شرکت منابع انسانی کار می کرد اما به دلیل عملکرد نادرست به بخش فروش و برنامه ریزی فرستاده شد. اما در آن جا هم به هیچ دردی نمی خورد و فروش ندارد. از آنجاییکه نمی تواند هیچ کاری را درست انجام دهد اعتماد به نفس ندارد. مردم باید او را مجبور کنند تا یک کار را درست انجام دهد. دوزونو شوکو رئیس او اغلب او را تحقیر می کند. اما اعتیاد او به حمام عمومی و نوشیدنی ادامه می یابد. یک روز تصمیم می گیرد کار را رها کرده و به حمام برود که با اتفاقات جالب رو به رو می شود.

همچنین بخوانید: 50 سریال خارجی برتر تاریخ سینما به انتخاب مخاطبان


13. چیزی نیست، این عشقه – 2014 – It’s Okay, That’s Love

“جانگ جه یول” (جو این سونگ) نویسنده بسیار معروفیست که بیماری روانی ای دارد. “جی هه سو” (گونگ هیو جین) روانشناسی ست که دوره کارآموزیش را در بیمارستان روانی می گذراند.بعد از اینکه “جانگ جه یول”، “جی هه سو” را می بیند، مسیر زندگیش کاملا عوض شده و متوجه بیماریش می شود.


14. گابلین – 2016 – Goblin

یک سریال عاشقانه با مضامین ماورایی درباره کیم شین (دیو) که در زمان سلسله گوریو بهترین ژنرال بود و مورد احترام قرار می گرفت. اما شاه به او خیانت کرد و اکنون با مجازات مرگ رو به رو شده است. اما خداوند برای او نقشه های دیگری دارد. او اکنون به یک دیو تبدیل شده و باید در زندگی ابدی خود جان انسان ها را نجات دهد. اما او چکار می کند؟ درست است که از مرگ میترسیم اما اگر زندگی ابدی به دست آوریم چه کار می کنیم؟ اما خداوند مقرر کرده که اگر با زنی که عروس او خواهد شد آشنا شود آزاد خواهد شد. کیم در کنار خانواده یو دئوک هوا زندگی می کند که طی نسل ها از دیوها حمایت می کنند. مسیر او به جی ایون تاک برمیخورد که کیم سالها پیش مادر او را نجات داده است. آیا او عروس حقیقی کیم است؟ آیا او کسی است که روح کیم را آزاد می کند؟

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


15. دادستان خون آشام – Vampire Prosecutor – 2011

فیلم و سریال های خون آشامی محبوب هستند بنابراین اگر می خواهید یک سریال کره ای خون آشامی را انتخاب کنید این سریال مناسب شماست. مین تائه یئون قهرمان این سریال یک دادستان است و یک روز توسط یک نفر کتک میخورد. رفته رفته  تغییر کرده و بدون اینکه متوجه شود به یک خون آشام تبدیل خواهد شد. اما از مسیر درستی خارج نمی شود. هنوز هم یک دادستان عادل و صادق است. اما به خون علاقه دارد. اما به جای کشتن انسان های زنده و نوشیدن خون آن ها از خون مردگان تغذیه می کند. قدرت های خون آشامی او گاهی مفید است. زیرا افراد جنایتکار و فراری را به دست قانون سپرده و مجازات می کند. ناگهان با یک پرونده مواجه می شود که به یک خون آشام تعلق دارد. او اکنون می داند که تنها خون َآشام ان شهر نیست.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


16. عشق بی پروا – 2016 – Uncontrollably Fond

“شین جون یونگ” (کیم وو بین) و “نو اول” (بائه سوزی) در یک دبیرستان درس می خواندند اما مشکلات سر راه باعث جداییشان می شود. اکنون در سال ۲۰۱۶ “شین جون یونگ” محبوب ترین بازیگر کره شده اما بیمار است و سه ماه بیشتر فرصت زندگی کردن ندارد و به دنبال زنده کردن عشق قدیمی خود است. “نو اول” یک مستند ساز سطح پایین است که برای بدست آوردن پول هرکاری می کند و وظیفه ساختن مستندی از زندگی “شین جون یونگ” را بر عهده می گیرد.


17. به من دروغ بگو – Lie To Me – 2011

زمانی که درباره ازدواج تان دروغ میگویید چه رخ می دهد؟ اگر می خواهید پاسخ این سوال را به دست آورید این سریال رمانتیک کمدی را تماشا کنید. اه-جونگ قهرمان زن این سریال است که برای دستیابی به یک شغل دولتی خوب مطالعه نموده است. سازمان فرهنگ، ورزش و گردشگری او را به عنوان یک کارمند اداری استخدام می کند. او در شغلش موفق بوده و با اداره کردن جلسه مقامات تحسین می شود. اما گروهی از زنبورها به این جلسه حمله کرده و همه چیز خراب می شود. او که مسئول این جلسه است با عواقب آن دچار شده و با ناراحتی به یک بار می رود و نوشیدنی می نوشد. سپس حالش بد شده و توسط هیون کی-جون به بیمارستان برده می شود. کی رئیس یک تجارت بزرگ به نام “گروه جهانی” است و خوش تیپ و ثروتمند هم هست. او آن روز به بار رفته بود تا برادرش را پیدا کند اما به جای آن با اه-جونگ رودررو می شود. بنابراین کنار او می ماند زیرا  تصور می کند که آن زن جای برادرش را می داند. سپس اه-جونگ به زنی برمیخورد که اولین عشق او را از چنگش درآورده است. بنابراین برای حفظ غرورش به دروغ می گوید که با کی-جون ازدواج کرده است. اتفاقاتی رخ داده و کی-جون مجبور می شود اه-جونگ را به خانه خود ببرد. در این صورت همه تصور می کنند که آن ها ازدواج کرده اند.

همچنین بخوانید: برترین فیلم‌های ترسناک سینمای ژاپن


18. تو از ستاره آمدی – 2013 – You Who Came from the Stars

“دو مین جون” (کیم سو هیون) یک موجود بیگانه است که در دوره سلسله چوسان از فضا به زمین آمده و به خاطر نجات یک انسان از سفینه اش جا می ماند و برای 4 قرن مجبور است در زمین منتظر بماند. بعد از گذشت 400 سال که سه ماه بیشتر به بازگشتش باقی نماده،  با یک بازیگر معروف آشنا می شود و باید بین عشق و زندگی خودش یکی را انتخاب کند.


19. نسل خورشید – 2016 – Descendants of the Sun

داستان این سریال دربارهٔ ی نیروهای کره ای حافظ صلح سازمان ملل است که برای انجام مأموریت به منطقه اوراک اعزام می‌شوند. سروان “یو شی جین”، فرمانده نیروی ویژه، حین انجام مأموریت با دکتر “کانگ مو یون” که از پزشکان بدون مرز است آشنا می‌شود. این دو درگیر یک رابطه عاشقانه می‌شوند که ماجرای اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهد.


20. میتوانی صدای قلبم را بشنوی – Can You Hear My Heart – 2011

در صدر فهرست ما یک درام عاشقانه قرار دارد که به مشکلات اغلب خانواده ها می پردازد. بونگ وو-ری هرگز پدر نداشته است، او حتی اسم هم ندارد. بدتر اینکه مادرش هم ناشنواست. با این حال مادرش را دوست دارد. بونگ یونگ-گیو یک عقب مانده ذهنی است که مادر وو-ری را دوست دارد. بنابراین با او ازدواج کرده و سرانجام وو هم خانواده دارد و هم نام. اما اوضاع برای بونگ ما-رو پسر یانگ-گیو مساعد نیست. او درباره بیماری پدرش نگران بوده و زمانی که با یک زن ناشنوا هم ازدواج می کند بیشتر ناراحت می شود. یک روز مادر وو-ری در آتش سوزی کارخانه ای که در آن کار می کرد میمیرد. زمانی که برادر ناتنی اش هم می خواهد او را ترک کند همه چیز بدتر می شود. وو-ری پس از بزرگ شدن می خواهد برادرش را پیدا کند. او با یک مرد ناشنوا به نام دونگ جو آشنا می شود که به نظر می رسد ما-رو را می شناسد. آیا می تواند برادرش را پیدا کند؟

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر لهستانی در تاریخ فیلم سازی این کشور


همچنین می‌توانید لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018 را نیز مطالعه کنید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1086)

بستن فرم

  1. F

    مرداد 3, 1402

    من همه ی این سریال هارو دیدم ولی هیچکدوم به اندازه عشق بی پروا کشش و جذابیت نداره
    این سریال ها فوق العادن و با چندبار دیدنشون هم سیر نمیشی
    شهر بی رحم
    عشق بی پروا
    ریپلای ۱۹۹۸
    بی خانمان:
    سقوط بر روی تو
    کشیش بی اعصاب

    پاسخ

  2. بیکار

    خرداد 9, 1402

    سلام یه فیلمی بود که دختره عاشق یه پسری بود بعد پسره روز ازدواج نیومد بعد چند سال پسره دوباره میبینه اما متاهله ولی به شوهرش خیانت میکنه

    پاسخ

  3. فاطمه

    بهمن 17, 1401

    سلام یه فیلم بود که مثل پادشاه ابدی که هم دوره سلطنتی بود هم لباس این چیزای جدید می‌پوشیدند دختره به زور با پسره عروسی کردو عکس پسر رو روی یک خرس چاپ کرده بود و هر وقت عصبانی میشه اون خرس رو میزنه میدونین اسمش چیه

    پاسخ

  4. نازی

    بهمن 4, 1401

    سلام
    یه سریاله با موضوع 6 جوان که در دهه 30 سالگی هستند
    اسمش رو میدونید؟

    پاسخ

  5. کیا

    مهر 17, 1401

    سریال دلم برات تنگ شده غم انگیز ترین سریالی که تا به حال دیدم نمیتونم این سریالپ را هرگز فراموش کنم

    پاسخ

  6. Mahdi

    خرداد 20, 1401

    سلام کسی که خیلی سریال کره ای دیده چنتا عاشقانه غمگین (هرچی غمگین تر بهتر) معرفی کنید مرسی من فقط عاشقان ماهو دیدم مث همین باشه اینم خیلیی خوب و غمگینه

    پاسخ

    • الیانا در پاسخ به Mahdi

      خرداد 24, 1401

      سلام من غمگین دیدم ولی عاشقان ماه رو نه دوتا رو میتونم بهتون معرفی کنم یکی زیبایی درون و زیبایی حقیقی خیلی جالب هستن و جفتشون غمگین هم داره

      پاسخ

      • سارا در پاسخ به الیانا

        مهر 1, 1401

        داستان غم انگیز عشق، عشقی برای کشتن خیلی خیلی غمگین هست و قشنگ ،آنسوی ابرها ،کوسه

        پاسخ

    • مهدیه در پاسخ به Mahdi

      شهریور 1, 1401

      شکارچی برده و درخت بهشتی غمگین ترین سریالاییه ک دیدم و همینطور قشنگترین

      پاسخ

    • کیا در پاسخ به Mahdi

      مهر 17, 1401

      سریال دلم برات تنگ شده خیلی غمگینه یه سریال فراموش نشدنی است سریال بک دونگ سو هم خیلی غمگینه

      پاسخ

    • RONIA در پاسخ به Mahdi

      خرداد 4, 1402

      نام من هم غمگینه ولی خیلیی قشنگه | زیبایی حقیقی هم اگه از مثلت عشقی خوشت میاد قشنگه | هتل دل لونا | و پنت هاوس هم که سر هر قسمتش گریه می‌کنی 🙂 | بیست و پنج و بیست و یک هم خیلی خوبه 🙂

      پاسخ

  7. royasadeghi

    بهمن 8, 1400

    سلام من فقط وارثان و وسران برتر از گل و دیدم میشه سریالی شبیه به این معرفی کنید

    پاسخ

    • زهرا در پاسخ به royasadeghi

      اسفند 1, 1400

      مدرسه ای؟ قهرمان عجیب من ،زیبای حقیقی

      پاسخ

    • Sarina در پاسخ به royasadeghi

      فروردین 15, 1402

      پسران برتر از گل تایلندیش هم قشنگع

      پاسخ

  8. روژان

    آذر 19, 1400

    دوستان عاشقان ماه قشنگه یا آقای ملکه؟ میشه راهنمایی کنید؟

    پاسخ

    • پ در پاسخ به روژان

      آذر 22, 1400

      هردو تخیلین ولی اقای ملکه کاملا کمدی و عاشقان ماه درام ولی به نظرم عاشقان ماه بهتره

      پاسخ

    • معصومه در پاسخ به روژان

      بهمن 6, 1400

      هر دو تاش عالیه خیلی خوبن ولی اقای ملکه خیلی بهتره

      پاسخ

    • رکسانا در پاسخ به روژان

      بهمن 13, 1400

      عاشقان ماه خیلی خیلی خیلی قشنگه حتما ببینید..آقای ملکه رو هنوز ندیدم

      پاسخ

    • سوگند در پاسخ به روژان

      دی 15, 1401

      هتل دل لونا
      زیبای حقیقی
      فصل اول کیمیایی روح
      عاشقان ماه عالیهههه

      پاسخ

  9. زهرا

    آذر 17, 1400

    سلام به همگی ببخشید تو این لیست از همه غمگین ترش کدومه ؟

    پاسخ

    • زهرا در پاسخ به زهرا

      آذر 17, 1400

      عشق پی پروا

      پاسخ

    • کیا در پاسخ به زهرا

      مهر 17, 1401

      سریال دلم برات تنگ شده

      پاسخ

    • کوثر در پاسخ به زهرا

      آبان 10, 1401

      عشق بی پروا خیلی غمگینه

      پاسخ

    • مریم در پاسخ به زهرا

      آبان 13, 1401

      سریال کره ای “عشق مخفی” خیلی غمگین و زیباست. حتماٌ ببینید و همینطور دلم برات تنگ شده

      پاسخ

      • نیلو در پاسخ به مریم

        آذر 23, 1401

        آره منم دیدم واقعا قشنگه.پیشنهاد میکنم نگاه کنید.عشق مخفی

        پاسخ

    • زرا در پاسخ به زهرا

      فروردین 13, 1402

      عاشقان ماه ببین

      پاسخ

    • Zara در پاسخ به زهرا

      فروردین 28, 1402

      عاشقان ماه ببین

      پاسخ