بهترین پدران انیمه که شاید برایتان جالب باشند و انیمه‌هایشان را تماشا کنید

هر پدری در انیمه، لزوماً بد نیست. تعدادی از آن‌ها واقعاً عاشق فرزندان و خانواده‌شان هستند و حاضرند هر کاری برای محافظت از آن‌ها انجام دهند. اغلب در دنیای انیمه، پدر بودن یعنی قرار گرفتن در نقش ضدقهرمان داستان. آن‌ها معمولاً پس از قوی شدن و تمرینات قهرمان اصلی، باید شکست بخورند تا راه قهرمان هموار شود. در غیر این صورت، ناگهان در شروع مجموعه، حذف می‌شوند. این شخصیت‌ها نسبت به دیگران، کمتر جلوی چشم هستند ولی این باعث نمی‌شود طرفداران کمی داشته باشند. در اینجا بهترین پدران انیمه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


8. “ایشین کوروساکی” (Isshin Kurosaki) به “ایچیگو” (Ichigo) آموزش می‌دهد و عاشق فرزندانش  است – “بلیچ” (Bleach)

ممکن است “ایشین کوروساکی”  به دلیل اینکه مدام دروغ می‌گوید تا به پسرش که حالت دفاعی ندارد حمله کند، احساس عوضی بودن کند. این قضیه به حدی است که نه ‌تنها “ایچیگو” به آن عادت کرده، بلکه آماده است تا با یک ضد حمله جواب آن را بدهد. “ایشین” این کار را می‌کند تا مطمئن شود “ایچیگو” توانایی مقابله با هر تهدید احتمالی را دارد. او از خاص بودن پسرش و خطراتی که وجود دارد، آگاه است. علاوه براین، “ایشین” پدری دلسوز است و با همه توانی که دارد از هر دو دخترش مواظبت می‌کند.

همچنین بخوانید: ژانر انیمه شونن و سوتفاهم‌هایی که درباره این ژانر وجود دارد


7. “اورسی اورافی” (Orsi Orfai) با منابع کمی که داشت، “استا” (Asta) و “یونو” (Yuno) را بزرگ کرد – “شبدر سیاه” (Black Clover)

برای تعامل با کسی مثل “استا”، باید صبر زیادی داشت.  درست است که او والدین رسمی ندارد اما  توسط کلیسا بزرگ شد. کمی بعد هم “پدر اورسی” از او و “یونو” مراقبت می‌کرد و “استا” به یکی از ندیمه‌ها علاقه ‌مند شد. علی ‌رغم اینکه او برای همه دردسر ایجاد می‌کرد، “اورسی” به‌ خوبی مواظب او و “یونو” بود. “استا” و “یونو” بزرگ شدند و کلیسا را ترک کردند اما هرگز محل زندگی‌شان را فراموش نکردند. آن‌ها بخشی از درامدشان را به کلیسا اهدا می‌کردند تا اطمینان یابند همه یتیم‌های آنجا، زندگی راحتی دارند. او در رتبه هفتم بهترین پدران انیمه قرار می‌گیرد.


6. “کریتسوگو امیا” (Kiritsugu Emiya)، سرپرستی “شیرو” (Shirou) را به عهده گرفت و او را بزرگ کرد تا به بقیه مردم کمک کند – “سرنوشت/صفر” (Fate/Zero)

“کریتسوگو امیا” مسئول بزرگ کردن “شیرو امیا” بود و با توجه به اوضاع، کارش را به‌ خوبی انجام داد. او در “سرنوشت/صفر” یک آدمکش بود اما وقتی کنار عشق زندگی‌اش یعنی “ایریسویل” بود، به یک جنتلمن بی ‌نقص تبدیل می‌شد. اگرچه  داستان او در “سرنوشت/صفر” پایان خوبی نداشت اما وظیفه‌اش در بزرگ کردن “شیرو” را به بهترین شیوه انجام داد; طوری که در آخر، “شیرو” قادر بود همه مشکلات را حل کند. او به “شیرو” نحوه عدالت ‌ورزی را یاد می‌دهد. درست مانند چگونگی کمک به مردم با ساخت سازه‌های مفید. “کریتسوگو” دلیلی برای قبول مسئولیت “شیرو” نداشت; زیرا او فرزندش نبود اما تصمیم گرفت تا به او کمک کند.


5. “ماس هیوقس” (Maes Hughes) دوست‌داشتنی‌ترین عضو گروه “روی ماستنگ” (Roy Mustang) است – “کیمیاگر تمام فلزی” (Fullmetal Alchemist)

“ماس هیوقس” محبوب‌ترین فرد در گروه نظامی “روی ماستنگ” بود. نه به دلیل اینکه او گذشته تاریکی نداشت بلکه پس از دیدار با همسرش و دختردار شدنش، همه‌ چیز عوض شد. از آن زمان به بعد، تمام چیزی که “میز” می‌خواست این بود که برای دخترش “الیسیا” (Elicia) آینده بهتری فراهم کند. “ماس” از اینکه مردم بدانند او چقدر “الیسیا” را دوست دارد، هیچ شرمی نداشت. بلکه این موضوع ویژگی شخصیتی او در سریال بود. “ماس” مردی است که با تمام وجود خود، دخترش را دوست دارد و این همان دلیلی هست که هواداران مجموعه را از فقدانی که تجربه کرده، ناراحت می‌کند. او شایستگی حضور در رتبه سوم بهترین پدران انیمه را دارد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های ترسناک خونین که بیشتر درباره خون و خونریزی است


4. “گوکو” (Goku) می‌خواست کاری کند تا بچه‌هایش خوشحال باشند – “دراگون بال” (Dragon Ball)

شاید “گوکو” باهوش‌ترین پدر انیمه نباشد اما یکی از مهربان‌ترین‌هاست. قبل از فعالیت “سایان ساگا” (Saiyan Saga) او پدری با محبت بود و در حالت کلی،  فقط گاهی “گوهان” را برای مبارز شدن تشویق می‌کند. برخلاف “سل” (Cell) او می‌خواست “گوهان” به حداکثر پتانسیل خود برسد; اما این کار تصمیم عاقلانه‌ای نبود. از طرف دیگر، او “گوهان” را تنبیه نمی‌کند که چرا در طول زمان “بو ساگا” (Buu Saga) به مدت 7 سال تمرین نکرده است. در عوض این کار، او به ‌سادگی به “گوهان” این اجازه را می‌دهد تا کاری را انجام دهد که او را خوشحال می‌کند; حتی با اینکه یک دانشمند شود نیز مشکلی ندارد.


3. “کریلین” (Krillin) هر کاری می‌کند تا از خانواده‌اش مراقبت کند – “دراگون بال” (Dragon Ball)

در مجموعه “دراگون بال”، “کریلین” به‌عنوان منبع خیلی از جک‌های بی‌مزه شناخته می‌شود. این حرف در مورد او ناعادلانه است; زیرا به‌ جای اینکه او را به‌ عنوان یک شخصیت در نظر بگیرند، او را بر اساس میزان مفید بودنش می‌سنجند. مردم چه متوجه بشوند یا نشوند، “کریلین” یک همسر دوست ‌داشتنی و پدری مهربان برای دخترش “مارون” (Marron) است. “مارون” کودکی هست که به پدرش و قدرت او به‌عنوان یک جنگجو، باور دارد. “کریلین” همه ‌چیز را برای خانواده‌اش تهیه می‌کند. او شغل یک پلیس گشت زن را انتخاب می‌کند تا از فرزندش مراقبت کند; اگرچه همسر او “اندروید 18” (Android 18) بسیار قدرتمندتر از اوست. این‌ها دلایل کافی هستند که او در رتبه سوم بهترین پدران انیمه جای بگیرد.


2. “گیلدارتز کلایو” (Gildarts Clive) پدری دلسوز است که به شادی دخترش اهمیت می‌دهد – “فری تیل” (Fairy Tail)

“گیلدارتز” در بیشتر قسمت‌های “فری تیل” نمی‌دانست که یک دختر داشته است; اما در جزیره “تنرو” (Tenrou) پی می‌برد که “کانا آلبرونا” (Cana Alberona) دختر اوست. بعد از تلاش برای شناختن زنی که توسط او رها شده و دختر را بزرگ کرده، فوراً او را به‌عنوان فرزندش می‌پذیرد. “گیلدارتز” به حدی دخترش را دوست دارد که “کانا” از حضور او خجالت ‌زده می‌شود. او به دختر خود افتخار می‌کند اگرچه رابطه محکمی بین آن‌ها نیست. او پدری دلسوز است که حتی در برابر کوچک‌ترین خطرات از فرزندش محافظت می‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی انیمه هایی درباره آشپزی و غذا که باید تماشا کنید و لذت ببرید


1. “ایروکا اومینو” (Iruka Umino) زمانی که کسی نمی‌توانست، مراقب “ناروتو” (Naruto) بود – “ناروتو” (Naruto)

“ایروکا” بهترین پدر در انیمه اصلی “ناروتو” است. اگرچه او مستقیماً پدر “ناروتو” نیست اما برای “ناروتو” به‌عنوان الگو محسوب می‌شود. الگویی برای تبدیل ‌شدن به یک نینجا که به مردم کمک می‌کند. “ایروکا” مرگ والدین “ناروتو” را به‌ وسیله “9 دم” (Nine-Tails) که درون بدن “ناروتو” زندگی می‌کنند، شاهد بود. بر اساس منطق، او باید از “ناروتو” متنفر باشد;  اما آن‌قدر دلسوز است که همیشه به دنبالش هست. این به این معنی سختگیر نبودن او نیست; بلکه به همان اندازه دیگر نینجاها، از “ناروتو” نیز توقع دارد.  “ناروتو” نه‌ تنها این موضوع را متوجه می‌شود، بلکه دلیل عادی بودن خود در مقایسه با دیگر افراد “جینچوریکی” (Jinchuriki) را نیز می‌فهمد. همه این دلایل باعث می‌شوند او در رتبه یک بهترین پدران انیمه قرار بگیرد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم