فیلم “کسی داخل خانه شماست” و بهترین فیلم‌های مشابه که باید تماشا کنید

“کسی داخل خانه شماست” (There’s Someone in Your House) یک فیلم ترسناک ساخته “پاتریک برایس” (Patrick Brice) به ماجراهای بعد از قتل در یک مدرسه روستایی می‌پردازد. بنابراین پای دانش آموزان به این معمای قتل باز می‌شود. این فیلم خونین و تماشایی پایان غافلگیرکننده‌ای دارد. اگر این فیلم را تماشا کردید و آن را دوست داشتید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه فیلم “کسی داخل خانه شماست” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. هفت روانی – Seven Psychopaths – 2012

یک کمدی سیاه جنایی به نویسندگی و کارگردانی “مارتین مک‌دونا” (Martin McDonagh) که یک اثر سیاه خنده دار است. مارتی نویسنده به دنبال روانی‌های واقعی است تا برای پروژه جدیدش از آنها الهام بگیرد. عناصر ترسناک، دیالوگ‌های جالب، مرگ‌های هولناک و تم داستان آن را دیدنی می‌کند. “کالین فارل” (Colin Farrell) در کنار سایر بازیگران فیلم را پیش می‌برد. اگر فیلم “کسی داخل خانه شماست” را دوست داشتید پس “هفت روانی” را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی فیلم میدسامر (Midsommar)؛ سقوط به دره‌ی وحشت و دیوانگی


6. دوست من داهمر – My Friend Dahmer – 2017

یک فیلم زندگی نامه‌ای از “مارک میرز” (Marc Meyers) درباره یک شخصیت روان گسیخته. جفری به خاطر زندگی در یک خانواده از هم پاشیده و مشکلات زیاد به مسیر شومی وارد می‌شود. اگر دوست دارید با لحظه‌های زندگی یک قاتل سریالی همراه شوید این فیلم را تماشا کنید. “روس لینچ” (Ross Lynch) بازیگر و موزیسین نقش اصلی را به زیبایی ایفا می‌کند. اگر طرفدار فیلم‌های مربوط به قاتل‌های سریالی هستید این فیلم را تماشا کنید.


5. بدن جنیفر – Jennifer’s Body – 2009

“کاررین کوسوما” (Karyn Kusama) کارگردانی این اثر کمدی ترسناک را برعهده دارد. “مگان فاکس” (Megan Fox) نقش یک شخصیت اصلی را برعهده گرفته که متوجه می‌شود یک روح است. او نمی‌داند چه بلایی به سرش آمده و حس می‌کند باید خون بنوشد. وقتی بهترین دوستش آنیتا به تمایلات ترسناک او پی می‌برد می‌خواهد مانع دوستش شود. داستان خیره کننده است و پایان آن شما را غافلگیر می‌کند. موسیقی راک و مراسم شیطانی هم آن را دیدنی می‌کند.


4. هذرها – Heathers – 1988

یک اثر کلاسیک کمدی سیاه به نویسندگی “دنیل واترز” (Daniel Waters) و به کارگردانی “مایکل لمان” (Michael Lehmann) که پر از صحنه‌های عجیب است. ورونیکا (وینونا رایدر “Winona Ryder”) می‌خواهد جز هذرها باشد، اما در گروه پذیرفته نمی‌شود. در این میان با جیسون یاغی آشنا می‌شود که به زودی روی واقعی‌اش را به او نشان می‌دهد. رفته رفته داستان جذابی را شاهد می‌شوید و شما را تا پایان میخکوب می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک دهه 80 برای طرفداران ژانر وحشت


3. آجر – Brick – 2005

یک تریلر نئو-نوآر دبیرستانی ساخته “رایان جانسون” (Rian Johnson). درست قبل از این که دوست دختر سابق برندن گم شود او تماسی از آن دختر دریافت می‌کند. بنابراین او به هزارتویی وارد می‌شود که هیچ سرنخی پیدا نیست. “جوزف گوردون-لویت” (Joseph Gordon-Levitt) در این تریلر تاریک می‌درخشد.


2. جیغ – Scream – 1996

یک فیلم اسلشر ترسناک ساخته “وس کریون” (Wes Craven) که برای طرفداران ژانر وحشت آشناست. از مرگ مادر سیدنی یک سال گذشته و در همسایگی آنها مرگ‌های دیگری رخ می‌دهد. وقتی سیدنی بیشتر در این ماجرا غرق می‌شود قاتل داستان او را به عنوان هدف بعدی خود انتخاب می‌کند. در این فیلم “نو کمپل” (Neve Campbell) و “کورتنی کاکس” (Courtney Cox) حضور دارند. اگر فیلم “کسی داخل خانه شماست” را دوست داشتید این فیلم را تماشا کنید.


1. کلوپ صبحانه – The Breakfast Club – 1985

این فیلم از “جان هیوز” (John Hughes) نویسنده و کارگردان یک اثر کلاسیک دبیرستانی است که حتماً از دیدن آن لذت می‌برید. پنج جوان صبح‌های یکشنبه در کتابخانه دبیرستان دور هم جمع می‌شوند. وقتی پای رازهایی به وسط می‌آید اتحاد گروه بیشتر می‌شود. شخصیت‌های کلیشه، صحنه‌های طنز، دیالوگ‌های شنیدنی و موسیقی متن این فیلم را دیدنی می‌کند. فیلم “کسی داخل خانه شماست” هم حول محور یک گروه پنج نفره بود، بنابراین از این فیلم هم خوشتان می‌آید.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین کارگردان‌های معاصر ژانر وحشت


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم