بیوگرافی کامل مگان فاکس (Megan Fox) از کودکی تا به امروز

نام: مگان فاکس (مگان دنسی فاکس)

تاریخ تولد: 16 مه 1986 (26 اردیبهشت 1365)

سن: 33 سال

محل تولد: اوک ریج، ایالات متحده آمریکا

قد: 1.63 سانتی متر

شغل: بازیگر و مدل آمریکایی

وضعیت تاهل: متاهل

بیوگرافی مگان فاکس

مگان فاکس بک مدل و بازیگر آمریکایی است که در 16 مه 1986 در تنسی به دنیا آمد. پدر این ستاره آینده یک پلیس بود و در سه سالگی مگان والدینش طلاق گرفتند. مادرش به زودی ازدواج کرد و خانواده به فلوریدا رفتند. ناپدری اش آنقدر سختگیر بود که این دختر به فروپاشی روانی دچار شد و هرگز آرام نبود. همکلاسی ها او را یک دختر خشن و نامتعادل می دانستند. مگان از پنج سالگی به کلوپ تئاتر رفت و می رقصید. در سن 15 سالگی او مادرش به لس آنجلس رفت و مگان هم بازیگری را آغاز کرد، اما در ابتدا چندان خوش شانس نبود و نقش های کوتاه را به دست می آورد.

فیلم های او

اولین فیلم با حضور مگان فیلم “تعطیلات در آفتاب” (Holiday in the Sun) بود. در سال 2004 در فیلم “اعترافات ملکهٔ درام تین‌جری” (Confessions of a Teenage Drama Queen) اولین نقش مهم خود را به دست آورد. در سال 2007 او و شایا لباف در فیلم “تبدیل شوندگان” (Transformers) ظاهر شدند و این بازیگر مشهور شد. مگان نقش میکائیلا بانز جذاب را ایفا کرد. این فیلم بسیار محبوب شد و در روزهای نخست 70.5 میلیون دلار فروش داشت و به طور کلی 709.7 میلیون دلار. منتقدین آن را بهترین اثر کارنامه این بازیگر می دانستند.

مگان فاکس و شایا لباف

سال 2009 نقطه عطف کارنامه او بود و در آن سال کمدی ترسناک “جسد جنیفر” (Jennifer’s Body) اکران شد. مگان در کنار آماندا سیفرید نقش های اصلی را برعهده داشتند. در سال 2009 سری دیگر “تبدیل شوندگان” اکران شد. تماشاگران فیلم “تبدیل‌ شوندگان: انتقام شکست ‌خوردگان” (Transformers: Revenge of the Fallen) را دوست داشتند اما منتقدین درباره داستان نظرات منفی داشتند.

مگان فاکس در تبدیل شوندگان

این بازیگر در سری سوم این فیلم حضور نداشت و طبق گزارش اخبار به دلیل مخالفت با کارگردان اخراج شد. به نظر می رسد پس از یکی از مصاحبه های او با یکی از مجلات بریتانیایی کارگردان فیلم، استیون اسپیلبرگ، او را کنار گذاشت. مگان مایکل بی کارگردان را مانند هیتلر می داند، زیرا به گفته او بازیگران را مجبور می کند و باعث شد مگان وزنش را افزایش داده و خود را برنزه کند. او در مصاحبه ها اعلام کرده به دلیل کار در پروژه های دیگر داوطلبانه از این فیلم خارج شده است. از سوی دیگر مایکل بی گفته او را رد کرد و معتقد بود مگان فاکس به دلیل حرف هایش همیشه به دردسر می افتد و این مایکل بود که همیشه در مقابل نقدهای منفی از او حمایت می کرد.

سپس نقش های مشابه دیگر در فیلم های اکشن به او پیشنهاد شد اما این بازیگر نپذیرفت. مگان در کنار بازیگری در سال 2020 در ویدیوی Love The Way You Lie از ریحانا و امینم حضور داشت. طرفداران این اجرای او را تحسین کرده و او را به حضور در پروژه های مشابه تشویق کردند. مگان در فیلم بعدی “لاک ‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش ‌یافته” (Teenage Mutant Ninja Turtles) نقش اپریل اونیل را به دست آورد.

زندگی شخصی

مگان ها برای مدت ها زندگی شخصی پنهان داشت و هرگز برای ارتباط با ستاره ها معروف نمی شد. در سال 2010 با برایان آستین گرین، بازیگر معروف سریال “بورلی هیلز، 90201” (Beverly Hills, 90210) ازدواج کرد. آن دو از سال 2004 باهم ارتباط داشتند. در سال 2012 اولین پسرشان به دنیا آمد و نام نوآ شانون را برای او انتخاب کردند. در سال 2013 مشخص شد خانواده منتظر پسر دوم شان هستند. بودی رنسوم در فوریه 2014 به دنیا آمد.

مگان فاکس و همسرش

در طی این سال ها این زوج را یک زوج بی نقص می دانستند که از حاشیه ها دور بودند. اما در اوت 2015 طرفداران از تقاضای طلاق مگان شوکه شدند. مگان دلیل طلاق را “تفاوت های غیرقابل تحمل” عنوان کرد. احتمالا منفی ترین حقیقت زندگی او مواد مخدر است. به گفته مگان او تمام مواد مخدر را امتحان کرده و ماری جوانا را از همه بهتر می داند.

طرفداران با شنیدن نام او به یاد هیکل ظریفش می افتند زیرا او با قد 163 سانتی متر 52 کیلوگرم وزن دارد. خودش این جثه را ارثی می داند نه نتیجه تلاش خودش. او بسیار تنبل است و فعالیت ورزشی و رژیم سرسخت را از روی اجبار انجام می دهد. روی بدن او هشت خالکوبی وجود دارد و یکی از آنها تصویر مریلین مونرو ستاره سینماست. او دوست دارد در آینده خالکوبی های جدید داشته باشد. زمانی او که از خالکوبی صحبت می کند برایش از مجسمه یک بازیگر معروف هم بیشتر اهمیت دارد و حتی حاضر است به خاطر آن بازیگری را کنار بگذارد.

مگان فاکس قبل و بعد از عمل جراحی

برخی افراد چهره مگان را نتیجه عمل جراحی می دانند. برخی از کاربران نیز تصویر قبل و بعد از عمل جراحی را مدرک تایید حرف های خود می دانند.همچنین آنها معتقدند چهره او دارای نقص هایی است. این بازیگر در سال 2010 در تبلیغات موتورولا شرکت کرد. حتی برای این حضور او هم حرف و حدیث های بسیاری به میان آمد. مشخص شد ناخن انگشت اشاره دست راستش بسیار کوتاه است و پشت صحنه فیلم ها آن را گریم می کردند. سپس گفته شد او از بیماری رنج می برد که به ناخن ها آسیب می رساند و نمی شود ناخن های او را در نمای کامل نشان داد.

مگان فاکس در امروز

در سال 2016 مشخص شد که مگان باردار است. در اوت 2016 پسرشان جرنی ریور به دنیا آمد. طرفداران از شنیدن این خبر خوشحال بودند زیرا این زوج قرار بود در بهار آن سال طلاق بگیرند. در مه 2016 رسانه ها درباره خودداری مگان از حضور در صحنه های جنسی صحبت کردند. این بازیگر آمریکایی معتقد بود که می خواهد از روح و روان کودکانش مراقبت کند زیرا پسرها نمی توانسند مرز هنر و حقیقت را تشخیص دهند.

او گفت: “فکر نمی کنم پسرهایم با این مساله کنار بیایند. دیدن مادر بر روی صحنه برای کودکان یک روان زخم است.”

مگان فاکس و فرزندانش

مگان معتقد بود بسیاری از ستاره های هالیوودی با این مشکل مواجه اند زیرا نمی توان زندگی شخصی و حرفه ای را از هم جدا کرد. به همین دلیل تصمیم گرفت از حضور در صحنه های برهنه خودداری کرد، تا فیلمسازان در آینده نقش های جدی تر به او پیشنهاد کنند نه نقش های وابسته به جنسیت.

در مارس 2017 مگان تقریبا برهنه به جلوی دوربین رفت و در تبلیغات لباس زیر شرکت کرد. او خط تولید لباس زیر فردریک را راه اندازی کرد و تصاویر آن را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. طرفداران این تصاویر را با تصاویر مجله پلی بوی مقایسه کرده و معتقد بودند این بازیگر خواسته برای تصاویر قدیمی خود جایگزین بگذارد. این بازیگر پس از این مجموعه به ملکه مجله وی تبدیل شد و به عنوان مدل برند ماشا روا به مقابل دوربین رفت. تماشاگران برای اولین بار بارانی بژ با طرح های آبی را در کلکسیون بهاره پاریس در سال 2017 دیدند.

در آوریل 2017 پاپاراتزی  ها تصاویری از پیاده روی مگان با کودکان در لس آنجلس را شکار کردند. نوآ شانون و بودی رنسوم، پسرهای او پیراهن پوشیده بودند. این اولین بار نیست که پسر بزرگش لباس های دخترانه می پوشد. در اوایل آوریل در زمان پیاده روی برایان با فرزندش پسرشان دامن بلند پوشیده بود و در زمان بارداری او در کالیفرنیا پسرش پیراهن دیزنی پوشیده بود.

این موضوع برای طرفداران عجیب نیست زیرا مگان اولین سلبریتی هالیوودی نیست که فرزندانش لباس های دخترانه می پوشند. پیش از این جکسون، پسر شارلیز ترون نیز بارها پیراهن پوشیده بود. مگان اغلب به این دلیل مورد انتقاد قرار می گیرد اما خودش معتقد است که آنچه را درست است انجام می دهد. طبق گفته خودش به جای توجه به حرف ها و گزارش های منفی کتاب می خواند.

مگان فاکس گفت: “من هرگز گفته های آنها درباره خودم را نمی خوانم. مدتی طول کشید تا به این درجه رسیدم. من کتاب را به مجلات زرد ترجیح می دهم. من کتاب های مختلف از رمان گرفته تا شعر و طالع بینی را مطالعه می کنم.”

فیلم شناسی

  • تعطیلات در آفتاب – Holiday in the Sun – 2001
  • پسران بد 2 – Bad Boys II – 2003
  • اعترافات ملکهٔ درام تین‌جری – Confessions of a Teenage Drama Queen – 2004
  • تبدیل شوندگان – Transformers – 2007
  • چگونه دوستان را از دست بدهیم و مردم را با خود بیگانه کنیم – How to Lose Friends & Alienate People – 2008
  • تبدیل شوندگان: انتقام شکست خوردگان – Transformers: Revenge of the Fallen – 2009
  • جسد جنیفر – Jennifer’s Body – 2009
  • جونا هکس – Jonah Hex – 2010
  • نمایش مصائب – Passion Play – 2010
  • این است چهل – This Is 40 – 2012
  • دیکتاتور – The Dictator – 2012
  • لاک ‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌ یافته – Teenage Mutant Ninja Turtles – 2014
  • لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته ۲ – 2016

تصاویری از مگان فاکس


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم