مهربان‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه که قلبی از طلا دارند و باید آنها را بشناسید

شرور بودن یک شخصیت به معنای سنگدل بودن و بدجنس بودنش نیست. بعضی از شخصیت‌های شرور فقط اشتباهاً به مسیر اشتباه رفته‌اند. بعضی از این شخصیت‌ها برای منفعت طلبی خود به کارهای بد دست می‌زنند و بعضی فکر می‌کنند با این کارها دنیای بهتری می‌سازند. تعدادی از این شخصیت‌ها برای محافظت از عشق خود به کارهای بد دست می‌زنند. حالا این عشق می‌تواند یک شخص خاص باشد، یا عده بیشتری از نزدیکانشان. در هر صورت این شخصیت‌ها هم می‌توانند دلرحم و مهربان باشند. در این مقاله مهربان‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. ناگاتو در “ناروتو” (Naruto – 2002-2007)

ناگاتو، یاهیکو و کونان در دنیایی درگیر جنگ بزرگ شدند. روستای آنها به خاطر فسادهای رخ داده در آن معروف بود و همین به فروپاشی آن منجر شد. بعد از مرگ یاهیکو، ناگاتو به شخصیت شروری به نام پین تبدیل می‌شود و رهبر شش گروه است. هدف او برقراری صلح است، اما روش‌هایی که به کار می‌برد اصلاً صلح آمیز نیستند. وقتی ناروتو ناگاتو را پیدا می‌کند فلسفه‌های ناگاتو به چالش کشیده می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین عاشق‌های دنیای انیمه که از سر عشق به شخصیت شرور تبدیل شدند


9. زوکو در “آخرین بادافزار” (The Last Airbender – 2010)

در نیمه اول این انیمه زوکو یک شخصیت منفی است که می‌خواهد آواتار را پیدا کند و او را پیش پدرش ببرد. در حقیقت پدر زوکو او را طرد کرده و حالا زوکو می‌خواهد با این کار به خانه برگردد. زوکو با کمک عمویش متوجه می‌شود هدفش اشتباه بوده و بعد مسیری برای رسیدن به خیر و خوبی را آغاز می‌کند.


8. سسشومارو در “اینویاشا” (Inuyasha – 2000-2004)

سسشومارو بعد از مرگ پدرش از آدم‌ها نفرت دارد. او راخت آدم می‌کشد و به دنبال شمشیر اینویاشاست. با این حال بعد از این که نجات پیدا می‌کند با رین آشنا می‌شود. رین به سسشومارو کمک می‌کند و حالش را بهتر می‌کند. این دو ماجراجویی را با هم آغاز می‌کنند و به تدریج سسشومارو به یک شخصیت قهرمانی تبدیل می‌شود.


7. هاکو در “ناروتو” (Naruto)

زابوزا و هاکو برای یک رئیس مافیا به نام گاتو کار می‌کنند. او نه تنها سرزمین موج‌ها را به خطر انداخته بلکه دستور قتل ناروتو و دوستانش را می‌دهد. با این حال وقتی هاکو فرصتش را به دست می‌آورد ساسوکه را نمی‌کشد. به جای این کار  از زابوزا حمایت می‌کند تا به آرزوهایش برسد. بنابراین می‌توان هاکو را یکی از مهربان‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه دانست که قلبی از طلا دارند.


6. اوکویاسو در “الماس شکست‌ناپذیر” (Diamond Is Unbreakable – 2016)

برادر اوکویاسو شخصیت‌های شرور بسیاری را به استند رساند. حالا به دنبال یک استند خاص این دو برادر از یک کمان استفاده می‌کنند تا قهرمان‌ها و شرورها را بیدار کند. با این حال اوکویاسو برخلاف برادرش یکی از مهربان‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه است. با این که او به همراه برادرش کارهای بدی انجام داد، اما وقتی به خودش آمد همه این کارهایش را جبران کرد.

همچنین بخوانید: بهترین والدین دنیای انیمه که به خاطر بچه‌هایشان قربانی شدند


5. گارا در “ناروتو” (Naruto)

پدر گارا هم برخلاف زوکو رهبر یک ملت است که به خاطر کارهای بدش او را شرور می‌دانند. به گارا گفته شد که پدرش شیطان بود و عموی مهربانش او را کشت. این موضوع گارا را اذیت می‌کرد. به تدریج گارا به حقیقت پی برده و به آدم‌ها نزدیک‌تر می‌شود. به طوری که می‌تواند مردم را نجات دهد.


4. بیشامونتن در “نوراگامی” (Noragami – 2014-2016)

بیشامونتن دائم به دنبال یاتو شخصیت اصلی نوراگامی است چون باعث آزارش شد. بنابراین در مسیر پیدا کردن او به یک شخصیت شرور تبدیل می‌شود. این ماجرا آنقدر ادامه پیدا می‌کند که به فساد دچار می‌شود. در نهایت متوجه می‌شود که درباره همه چیز اشتباه کرده و  باید راهش را عوض کند.


3. توبیتا در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia – 2016)

این انیمه شخصیت‌های شرور زیادی دارد که برای قهرمان‌های آن مشکل ایجاد می‌کنند. بنابراین توبیتا هم یکی از این شخصیت‌های شرور بود. او قوانین سفت و سختی برای خودش دارد و می‌خواهد کارهایش را وایرال کند. با این حال همیشه از همراهانش حمایت می‌کند و آنها را دوست دارد. به همین دلیل طرفداران هم او را دوست دارند. با این حال بعد از اتفاقات مختلف تغییر می‌کند و تماشای تغییر او خوشایند است.


2. زرف در “فری تیل” (Fairy Tail – 2009-2019)

زرف یکی از شخصیت‌های مرموز سریال است. تا قسمتی از سریال او را یک شخصیت شرور می‌دانند که جرم‌های بدی انجام داده. بعد معلوم می‌شود که زرف نامیرا برادر ناتسو بود و در ایجاد گیلد فری تیل به او کمک کرد. با این حال دیگر نمی‌خواهد کارهای بدش را ادامه دهد و ترجیح می‌دهد کشته شود. با این که زرف شخصیت منفی سریال است، شخصیتی پیچیده محسوب می‌شود که انگیزه‌های مرموزی دارد.

همچنین بخوانید: بهترین والدین دنیای انیمه که به خاطر بچه‌هایشان قربانی شدند


1. ایتاچی در “ناروتو” (Naruto)

ایتاچی بعد از سلاخی یک گروه کامل و رهبری یک سازمان نینجا به شهرت رسید. بعداً معلوم شد او همه این کارها را کرد تا مانع شورش یوچیها شود و جلوی جنبش‌های آکاتسوکی را بگیرد. مسئول همه اینها شیمورا  بود که تصور می‌کرد دلیل کارهایش کونوهاست و با این کار خودش را توجیه می‌کرد. با این که ایتاچی یک شخصیت شرور بود، اما همیشه به فکر خیر و صلاح روستا بود و روستا و برادر کوچکش را بی اندازه دوست داشت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم