بهترین والدین دنیای انیمه که به خاطر بچه‌هایشان قربانی شدند

بسیاری از شخصیت‌های انیمه حاضرند تا به خاطر محافظت از بقیه خودشان را به خطر بیندازند. والدین همیشه این کار را می‌کردند و حاضر بودند به خاطر بچه‌هایشان خود را قربانی کنند. تلاش آنها بچه‌هایشان را پخته‌تر و عاقل‌تر می‌کند، اما نبودشان هم در زندگی بچه‌ها خلأ بزرگی ایجاد می‌کند. گاهی اوقات این بچه‌ها احساس تنهایی می‌کنند. اما والدین بهترین کاری که به نفع بچه‌هایشان است را انجام می‌دهند. در این مقاله بهترین والدین دنیای انیمه که به خاطر بچه‌هایشان قربانی شدند را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


10. ماساکی کوروساکی در “بلیچ” (Bleach)

ماساکی یک کوئینسی قوی و خالص بود. قدرت او آنقدر زیاد بود که وقتی با هالوها رودررو شد شوهرش اصلاً نگران نبود. زمانی که قدرتش در اوج بود می‌توانست گرند فیشر را شکست دهد، اما قدرتش ربوده شد. ایچیگو نمی‌دانست گرند فیشر چیست، بنابراین مجبور بود به مهلکه وارد شود و دخالت کند.

همچنین بخوانید: انیمه‌های خسته کننده تاریخ که اصلاً قابل تماشا کردن نیستند


9. میناتو و کوشینا در “ناروتو” (Naruto)

بعد از تولد نه دم ضعیف می‌شود. با این که کوشینا و میناتو برای کنترل او تلاش کردند اما این موجود آزاد شد. آن‌ها برای نجات زندگی پسرشان از شر این موجود تصمیم گرفتند آن را در وجود ناروتو پنهان کنند. این اتفاق می‌توانست به قیمت زندگی‌شان تمام شود، با این حال می‌توانستند بعداً با آن مواجه شوند.


8. ایگنیل در “فری تیل” (Fairy Tail)

ایگنیل با ناتسو پیوند خونی نداشت، اما در کودکی او نقش پدری‌اش را برعهده گرفت. ایگنیل به ناتسو وابسته شد و حتی جادوی اژدهاکش را به او یاد داد. متاسفانه یادگیری این جادو استفاده کننده را به یک اژدها تبدیل می‌کند. ایگنیل برای این که اجازه ندهد این اتفاق برای پسرش بیفتد این موجود را در ناتسو پنهان کرد. نقشه او موفق بود اما سال‌ها طول کشید تا ناتسو متوجه شود ایگنیل چه بلایی سرش آورده.


7. مادر ارن در “حمله به تایتان” (Attack On Titan)

وقتی تایتان ها به پناهگاه انسان حمله کردند، کارلا زیر خانه ویران شده‌اش گیر افتاد. با وجود تلاش ارن و میکاسا او نجات پیدا نکرد. چون حتی اگر بیرون می‌آمد باز هم نمی‌توانست بدود. وقتی هانس آمد، کارلا از او خواست تا بچه‌ها را بردارد و بدود. هانس هم بعد از کمی تردید قبول کرد. کارلا برای درخواست کمک تقلا نکرد، چون می‌دانست ارن برای نجات او هر کاری می‌کند. بنابراین کارلا یکی از بهترین والدین دنیای انیمه است.


6. مادر اینوسوکه در “شیطان کش” (Demon Slayer)

کوتوها تلاش کرد تا خودش از اینوسوکه مراقبت کند، با این که بارها شرایط سختی را پشت سر گذاشت. او حمایت دوما را پذیرفت و زندگی خوبی داشتند، تا این که متوجه شد دوما یک شیطان است و از اطرافیانش نفرت دارد. بنابراین وقتی خطر را احساس کرد با پسرش فرار کرد. از آنجاییکه نمی‌توانست از دوما جلو بزند اینوسوکه را به رودخانه انداخت تا زندگی خود را نجات دهد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها با هیولای هفته که باید آنها را تماشا کنید و لذت ببرید


5. ملکه سرنیتی در “ملوان ماه” (Sailor Moon)

ملکه سرنیتی مادر پرنسس سرنیتی بود که در قلمروی ماه حکومت می‌کرد. یک روز به این قلمرو حمله شد که نتیجه‌اش مرگ دخترش بود. بنابراین چنان غمی بر سرش آوار شد که با کریستال نقره‌ای حمله کننده‌ها را دور کرد و باعث شد پرنسس سرنیتی و بقیه دوباره زنده شوند. گرچه این موضوع به قیمت جان ملکه تمام شد اما به دخترش عمر دوباره داد. بنابراین او به حق یکی از بهترین والدین دنیای انیمه است.


4. کاگایا در “شیطان کش” (Demon Slayer)

کاگایا رهبر سازمان شیطان کش بود. از آنجاییکه تبدیل شدن موزان خانواده‌اش را طلسم کرد، بنابراین کاگایا ضعیف‌تر از آن بود که خودش از شمشیر استفاده کند. موزان با وجود ضعف خودش می‌خواست زندگی کاگایا و جانشین‌هایش را بگیرد. کاگایا موزان را به دام انداخت، که باعث غافلگیری و ضعف او بود. این موضوع به قیمت جان کاگایا تمام شد، اما به پسرش کیریا فرصتی داد تا به موفقیت شیطان کش ها کمک کند.


3. نانا شیمورا در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia)

نانا شوهرش را از دست داد و نمی‌خواست بگذارد پسرش هم به همان سرنوشت دچار شود، بنابراین تصمیم گرفت او را از آل فور وان پنهان کند. او می‌دانست والد خوبی نیست و از این می‌ترسید که نتواند از فرزندش مراقبت کند. شکست آل فور وان می‌توانست این مشکل را حل کند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.


2. ایزابلا در “ناکجاآباد موعود” (The Promised Neverland)

ایزابلا همدست اهریمن بود و بچه‌ها را بزرگ می‌کرد تا توسط اهریمن خورده شوند. بعد از این که چند تا از بچه‌هایش فرار کردند، نظرش را عوض کرد و تصمیم گرفت ظاهر قضیه را حفظ کند اما در اصل با اهریمن مقابله کند. او در این مسیر فداکاری‌هایی کرد و می‌توان او را یکی از بهترین والدین‌های دنیای انیمه دانست.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت شرور انیمه خود را قهرمان می‌دانستند و باید آنها را بشناسید


1. پدر انری اموت در “ارباب” (Overlord)

انری اموت و خواهر کوچکش در حمله شوالیه‌ها به روستا والدین خود را از دست دادند. پدرشان یکی از شوالیه‌ها را گرفت تا بچه‌ها فرصت فرار داشته باشند. بنابراین بچه‌ها قبل از رسیدن شوالیه‌ها به سمت جنگل رفتند. اگر فداکاری پدر نبود شاید هرگز نجات پیدا نمی‌کردند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Top

    آبان 16, 1400

    پس ون هونهاین کو

    پاسخ