بهترین سریال‌های اکشن و معمایی مشابه “بزن و فرار کن” (Hit & Run) که باید تماشا کنید

“بزن و فرار کن” یک سریال اسرائیلی درباره یک راهنمای تور است که همسرش در یک تصادف از دنیا رفته و از آن موقع زندگی‌اش به هم می‌ریزد. سریال به تحقیقات او درباره قاتلین همسرش می‌پردازد. تحقیقاتی که گذشته او و همسرش را فاش می‌کند. او که حالا بین سازمان سیاه و موساد اسرائیل گیر افتاده و در این بین به رازهای همسرش هم بیشتر و بیشتر پی می‌برد. اگر صحنه‌های اکشن و فضای رازآلود این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های اکشن و معمایی مشابه سریال “بزن و فرار کن” که باید تماشا کنید. با پروشات همراه باشید.


5. مهره سوخته – Burn Notice – 2007-2013

سریالی درباره یک مأمور مخفی که از آژانس جدا شده و تحت نظر است. او که متوجه می‌شود نمی‌تواند فرار کند و تحت نظر است، به عنوان یک محقق مخفی کار می‌کند. فضای رازآلود شهر و آژانس‌های اطراف قهرمان داستان، 7 فصل این سریال را جذاب می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های تاریخ سینما درباره جاسوسی از اشخاص


4. ایستگاه برلین – Berlin Station – 2016-2019

دنیل میلر به ایستگاه سیای آلمان می‌رود تا در آنجا به مأموریت‌ها و حوادث مختلف پی ببرد. این سریال با وجود مأموریت‌های مختلف جزیات زیادی را به نمایش می‌گذارد. شخصیت مرکزی چندلایه که خودش را در شهری بیگانه می‌بیند، بر جذابیت این سریال افزوده و آن را به یکی از بهترین سریال‌های اکشن و معمایی تبدیل می‌کند.


3. 24 – 2001-2010-2014

یکی از بهترین سریال‌ها که هر فصل آن روایتی 24 ساعته را روایت می‌کند و روزی از زندگی مأمور جک را نشان می‌دهد. مسلماً داستان و جزئیات زیاد آن سریال را جذاب کرده، به طوری که طی سال‌ها چندین جایزه دریافت کرده است. بنابراین شخصیت اصلی سریال مثل یک ارتش یک تنه با مسائل مختلف رودررو می‌شود. 8 فصل سریال، فیلم و فصل اختصاصی آن همه نشان دهنده جذابیت این سریال هستند.

همچنین بخوانید: معرفی ۱۰ انیمه‌ی سریالی متفاوت و جذاب در ژانر معمایی و رازآلود


2. فاوئودا – Fauda – 2015

“لیور راز” (Lior Raz) و “آوی ایساچاروف” (Avi Issacharoff) قبل از “بزن و فرار کن” سریال “فاوئودا” را ساخت. این سریال اسرائیلی اکشن درباره نیروهای تروریستی است. صحنه‌های مبارزه و شرایط پیچیده در اسرائیل شخصیت اصلی را جذاب می‌کند. پس اگر به دنبال سریالی مشابه “بزن و فرار کن” هستید این سریال را هم تماشا کنید.


1. جاسوس – The Spy – 2019

سریالی براساس یکی از بهترین جاسوس‌های موساد به نام الی کوهن که یک مینی سریال زیبا با صحنه‌های اکشن است. شخصیت اصلی باید خود را یک وزیر سوریه‌ای جا بزند و با این که صحنه‌های خطرناک زیادی دارد، اما خب خطراتش در مقایسه با سریال‌های دیگر کمتر است. “ساشا بارون کوهن” (Sacha Baron Cohen) در نقش اصلی حضور دارد و با این که فیلم از لحاظ تاریخ ایرادهایی دارد اما به طور کلی دیدنی است. سریال با نمایش جاسوسی که سرنوشت دو کشور به دست اوست یکی از بهترین سریال اکشن و معمایی محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید: رتبه بندی کشورهای تخیلی فیلم‌های سینمایی که شاید دانستن آن برایتان جالب باشد


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم