پنی در سریال “تئوری بیگ بنگ” و 10 حقیقت جذاب و خواندنی درباره آن

در ابتدای سریال “تئوری بیگ بنگ” (The Big Bang Theory) پنی تنها شخصیت زن آن بود. ارتبابط پسرها با او صحنه‌های طنز ایجاد می‌کرد و رابطه‌اش با لئونارد داستان عاشقانه سریال بود. او بعد گروه خودش را تشکیل داد و با ایمی و برنادت هم صحنه‌های فراموش نشدنی داشت. با این که او شخصیت اصلی زن سریال است اما هنوز چیزهای زیادی درباره و را نمی‌دانیم. او گذشته‌اش را پنهان نگه داشته و فقط در فصل‌های پایانی از خانواده‌اش می‌گوید. هربار طرفداران درباره او چیزهایی می‌فهمند تازه متوجه می‌شوند که هنوز خیلی چیزها درباره سریال را نمی‌دانند. در این مقابله می‌خواهیم 10 حقیقت جذاب و خواندنی درباره پنی در سریال “تئوری بیگ بنگ” را به شما بگوییم. با پروشات همراه باشید.


10. تولد او

پنی در یک قسمت فاش می‌کند که در برج قوس به دنیا آمده. با این حال تاریخ تولد او در فصل نه مشخص می‌شود و لئونارد می‌گوید او در دوم دسامبر به دنیا آمده. البته سریال به تولد او اشاره‌هایی می‌کند. مثلاً در قسمت چهارم در بازی هاوارد تاریخ تولد دیگری به کارت‌ها اضافه می‌شود و کارت پنی شماره 5 است. به این معنا که تاریخ تولد او می‌تواند 30 نوامبر، 2 دسامبر، 11 دسامبر یا 20 دسامبر باشد.

همچنین بخوانید: بدترین و بهترین کارهای شخصیت شلدون در سریال نظریه بیگ‌بنگ (Big Bang Theory)


9. خواهرش لیزا

پنی برخلاف شخصیت‌های دیگر سریال درباره خانواده‌اش چیزی نمی‌گوید. فقط چند بار گفته که برادرش در زندان است و به نوعی شیمیدان محسوب می‌شود. البته خواهری به نام لیزا هم دارد که هرگز نمی‌بینیم. او به خانواده‌اش نزدیک نیست و حتی دوست ندارد کسی بداند او و لئونارد ازدواج کرده‌اند. حتی بعداً می‌بینیم پدرش هم رازهایی را از او پنهان می‌کند، پس کل خانواده‌اش به هم نزدیک نیستند.


8. پنی شرور

پنی برخلاف بقیه در دبیرستان محبوب بود. او ملکه پرام و یکی از محبوب‌ترین دانش آموزان کلاس بود، یا خودش اینطور فکر می‌کند. در یکی از قسمت‌ها متوجه می‌شود در دبیرستان بقیه را اذیت می‌کرده. یکی از بدترین کارهایش این بود که دختری را به یک تیرک بست، که باعث شد برنادت او را شرور بداند. یک بار دیگر هم در اوج مستی اسب دزدیده بود و کارهای بد دیگری انجام داده بود. البته پنی تنها شخصیت سریال نیست که چنین کارهایی کرده، حداقل سن کمش می‌تواند توجیه این موضوع باشد.


7. خالکوبی‌های پنی

در فصل سوم سریال متوجه می‌شویم که پنی روی ران سمت راستش یک شخصیت چینی خالکوبی کرده است. خودش این موضوع را نشانه شجاعت می‌داند اما به نظر شلدون مسخرا است. البته این موضوع می‌تواند به خاطر ضعف شلدون در یادگیری زبان چینی باشد. پنی بعد از جدایی از لئونارد خالکوبی دیگری هم انجام داد که هرگز نشانش نداد. اگر خالکوبی هایی بیشتری هم داشته باشد حداقل طرفداران درباره چیزی نمی‌دانند.


6. یک مهندس احتمالی

در قسمت دوم سریال پنی گفت در دوازده سالگی برای خودش تراکتور ساخت. او در چند قسمت از حرفه هاوارد تحسین کرد و حتی گفت او چیزهایی می‌سازد که ممکن است به فضا برود. او به ماشین‌ها هم علاقه دارد اما به ماشین خودش زیاد توجه نمی‌کند. اگر او هم به کالج می‌رفت شاید یک مهندس می‌شد. شاید.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های کمدی خانوادگی مشابه میدل (The Middle) که باید تماشا کنید


5. یا بازیگر موفق

پنی در سریال “تئوری بیگ بنگ” شغل مشخصی ندارد و همیشه درباره‌اش شوخی می‌کنند. او حتی خوانندگی هم می‌کنند و بعضی‌ها صدایش را دوست ندارند. اما او یک بار به مدرسه بازیگری رفت و حتی شلدون هم او را با استعداد می‌دانست. وقتی در سریالی بازی کرد نشان داد استعدادهایی دارد. بنابراین فقط شاید به فرصت نیاز داشت تا خودش را ثابت کند.


4. تفاهمش با راج

راج و پنی با هم لحظات خوبی دارند. چون راج حساس‌تر است و بیشتر با دخترها وقت می‌گذراند. وقتی راج با پنی و لئونارد زندگی می‌کند، با پنی یوگا و خرید انجام می‌دهد. هردوی آنها به سریال و فیلم‌های مشترک توجه دارند. شاید اگر نویسنده به رابطه آنها بیشتر می‌پرداخت می‌توانست داستان جذاب‌تری خلق شود.


3. هوش سرشار پنی

شلدون پنی را باهوش نمی‌داند، با این حال پنی در سریال “تئوری بیگ بنگ” زرنگی‌هایی دارد که حتی شلدون هم حسادت می‌کند. پنی درک بالایی دارد و هوش عاطفی‌اش زیاد است. او بارها ذهن خلاقش را ثابت می‌کند. در بازی‌هایی مثل Age of Conan و Halo شرکت می‌کند و در اولین بازی شطرنج لئونارد را شکست می‌دهد. حتی لئونارد به او می‌گوید که مثل بابی فیشر بازی می‌کند. پنی به اندازه دوستانش تحصیل کرده نیست، اما هوش خوبی دارد.


2. بهترین دوست شلدون

رابطه پنی و شلدون بهترین است. آن‌ها با هم ارتباط خوبی دارند و تا آخر مثل برادر و خواهرند. آن‌ها نه تنها همدیگر را تحمل می‌کنند بلکه از کنار هم بودن لذت می‌برند و اشتراکات زیادی دارند. پنی از بسیاری جهات بهترین دوست شلدون است. او بیشتر از هرکس دیگری شلدون را می‌فهمد و او را درک می‌کند. صحنه تولد شلدون در سرویس بهداشتی نشان دهنده این است که آنها چقدر خوب یکدیگر را درک می‌کنند و می‌فهمند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم‌های آمریکایی در تاریخ سینما: 5 فیلم برتر آمریکایی


1. اسم فامیل پنی

تا چند سال اسم فامیل پنی را نمی‌دانستیم. چون سریال هرگز در این باره حرف نمی‌زند. شلدون در سخنرانی پایانی جایزه نوبل در قسمت آخر او را پنی هافستَدر صدا می زند. با این حال اگر طرفدار جدی سریال بودید حتماً اسم پنی تلر روی بسته دیدید. لابد تا آخر سریال تصمیم گرفتند اسم جذاب‌ترین برای او انتخاب کنند. هرچند که طرفداران برای همیشه او را پنی تلر هافستَدر صدا می‌زنند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم