بهترین سریال‌های کمدی خانوادگی مشابه “میدل” (The Middle) که باید تماشا کنید

“میدل” یک سریال کمدی ساخته “آیلین هایسلر” (Eileen Heisler) و “دیِن هلین” (DeAnn Heline) است که اولین بار در سال 2009 روی آنتن رفت. داستان درباره خانواده‌ای از طبقه پایین نواحی روستایی ایندیاناست. فرانکی هک یک زن فروشنده، همسرش مایک و سه بچه‌شان اعضای این خانواده هستند. پسر بزرگشان اکسل یک ورزشکار عقب مانده است، کوچک‌ترین بچه‌شان بریک درونگرا اما باهوش و بچه وسطشان سو دختری بدون اعتماد به نفس است. این سریال زیبا به خانواده، عشق، دوستی، جوانی، و مشکلات خانوادگی می‌پردازد و با تحسین مردم و منتقدین مواجه شد. سبک خاص شخصیت پردازی و داستان سرایی آن در کنار اجراهای زیبا و متن جذاب آن را دیدنی کرده است. اگر به سریال‌های کمدی خانوادگی علاقه دارید در اینجا بهترین سریال‌های کمدی خانوادگی مشابه “میدل” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. خانواده مدرن – Modern Family – 2009-2020

یک سریال کمدی مستندگونه ساخته “کریستوفر لوید” (Christopher Lloyd) و “استیون لویتان” (Steven Levitan) درباره زندگی روزمره یک خانواده. اما این خانواده ثروتمند است و مسلماً مشکلاتشان هم فرق می‌کند. با این حال هنوز به خاطر نمایش یک خانواده درگیر مشکلات زیبا و دیدنی است.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال کمدی ریتا (Rita) که باید تماشا کنید


6. گلدبرگ ها – The Goldbergs – 2013

یکی از بهترین سریال‌های کمدی خانودگی که شما را به دهه 80 میلادی در پنسیلوانیا می‌برد. این سریال زندگی نامه‌ای از “آدام اف.گلدبرگ” (Adam F. Goldberg) درباره خانواده و مشکلات پیرامون آنهاست. فرهنگ عامه دهه 80 این فیلم را نوستالژیک می‌کند. بچه‌های خانواده، اریکا، بری و آدام با سو، اکسل و بریک شباهت‌هایی دارند و مری و بورلی هم به فرانکی و مایک بی شباهت نیستند.


5. مردی با یک نقشه – Man With A Plan – 2016-2020

سریالی از جیک و جف فیلگو با حضور “مت له بلانک” (Matt LeBlanc) درباره پدری که بعد از بازگشت به کار همسرش تمام مسئولیت‌ها را برعهده می‌گیرد. در اینجا هم یک نفر مسئولیت خانواده را برعهده دارد اما به جای اینکه مثل مایک بچه‌ها را وادار کند آنطور که او می‌گوید زندگی کنند، برای برآورده کردن خواسته‌های بچه‌هایش هرکاری می‌کند. به همین دلیل این سریال به یکی از بهترین سریال‌های کمدی خانوادگی تبدیل شده است.


4. آخرین مرد ایستاده – Last Man Standing – 2011-2021

سریالی از”جک بردیت” (Jack Burditt) درباره مایک بکستر (تیم آلن “Tim Allen”) یک مرد محافظه کار آمریکایی و زندگی روزمره او با همسر و سه دختران و کارش. آلن این سریال را بسیار طنز می‌کند. شخصیت جالب و فضای سریال دیدنی است. این خانواده تنها خانواده این لیست است که بیشتر شخصیت‌هایش زن هستند.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های کمدی مشابه بابا از شرمنده کردن من دست بردار که باید تماشا کنید


3. مهاجرین – Fresh Off the Boat – 2015-2020

سریالی درباره دهه 90 و یک خانواده آمریکایی-تایوانی که برای اداره یک رستوران کابویی به فلوریدا مهاجرت می‌کنند. خانواده هوانگ مثل خانواده هک سه بچه دارند و باید با مشکلات روزمره‌شان کنار بیایند. یک سریال سرگرم کننده و دیدنی.


2. شلدون جوان – Young Sheldon – 2017

اسپین آف سریال “نظریه بیگ بنگ” (The Big Bang Theory)، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های قرن 21 درباره دوران کودکی و زندگی خانوادگی این شخصیت. خانواده پسرک سعی می‌کنند با هوش عجیب او کنار بیایند و خودش هم در برقراری ارتباط با دیگران دچار مشکل است. شخصیت شلدون به بریک در سریال “میدل” شباهت دارد چون هردویشان بچه‌هایی درونگرا و باهوش هستند. هردو خانواده هم باید از بچه‌هایشان مراقبت کنند.


1. دنیای مالکوم – Malcolm in the Middle – 2000-2006

سریالی درباره یک خانواده از هم پاشیده از طبقه پایین جامعه متشکل از هال و لوئیز و چهار پسرشان. درست مثل “میدل” تمرکز سریال بر مالکولم است که آی کیوی بالایی دارد اما به تدریج بر همه بچه‌ها تمرکز می‌کند. شخصیت مالکولم ترکیبی از سو و بریک است و مشکلات این دو خانواده هم به هم شباهت دارد. “دنیای مالکوم” یکی از بهترین سریال‌های کمدی خانوادگی است که شخصیت‌ها و فضای جذابی دارد.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های مشابه بی خانمان‌ها (The Irregulars) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Ali

    خرداد 13, 1400

    بهتر از سریال شلدون پیدا نمیشه

    پاسخ