بهترین سریال‌های مشابه “بی خانمان‌ها” (The Irregulars) که باید تماشا کنید

در آغاز لیست سریال‌های مشابه “بی خانمان‌ها” باید بگوییم این اثر سریالی از “تام بیدول” (Tom Bidwell) است. این سریال شرلوک هولمز را به دنیایی پر از اشرار می‌برد. شرلوک مردی آرام اما بدنام است که در گذشته زندگی می‌کند. شاید همیشه به دنبال یادگیری از شرلوک باشیم اما حداقل اینبار او را در زندگی عادش اش می‌بینیم. این سریال به دنیای کارآگاه شرلوک هولمز که “آرتور کانن دوئل” (Arthur Conan Doyle) آن را خلق کرده، می‌پردازد.

این سریال ترسناک ماورایی درباره جستجو در لندن دوران ویکتوریا برای یافتن ویلن‌هاست. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “بی خانمان‌ها” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. شکارچیان سایه – Shadowhunters – 2016-2019

یک درام ترسناک نوجوانانه از “اد دکتر” (Ed Decter). کلاری فری (کاترین مک نامارا “Katherine McNamara”) تصور می‌کرد زندگی معمولی دارد. اما در روز تولد هجده سالگی متوجه می‌شود چهره‌هایی می‌بیند که بقیه قادر به دیدنشان نیستند. متوجه می‌شویم که او چندرگه انسان و فرشته است و باید با نیروهای شر مبارزه کند. گرچه این سریال بهترین اثر ژانر خود نیست اما می‌توانید آن را تماشا کنید. اگر به ژانر فانتزی علاقه داشته باشید این سریال به نظرتان جالب خواهد آمد.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های فانتزی و علمی-تخیلی براساس امتیاز IMDb


5. کشف جادوگران – A Discovery of Witches – 2018

یک درام فانتزی دیدنی با کتابی حاوی پیام‌های سری. فضایی گوتیک و ترسناک، جادو، اهریمن، فرشته و خون آشام و همه عناصر جالب دیگر. سریالی اقتباسی از “سه گانه تمام ارواح” نوشته “دبورا هارکنس” و با حضور یک بازیگر ستاره. داستان درباره عاشقانه میان یک مهندس ژنتیک خون آشام و یک پروفسور جادوگر است. اگر جنبه فانتزی “بی خانمان‌ها” را دوست داشتید این سریال را تماشا کنید.


4. بافی قاتل خون‌آشام‌ها – Buffy the Vampire Slayer – 1997-2003

بافی سامرز (سارا میشل گلر “Sarah Michelle Gellar”) دوست دارد یک زندگی معمولی داشته باشد. اما از آنجا که قاتل خون آشام هاست باید با نیروهای شر مبارزه کند. او در کنار خود دوستانی به نام “اسکوبی گنگ” دارد. اگر به ماجراهای کمدی ترسناک علاقه دارید این سریال را تماشا کنید. اگر از شخصیت جسیکا در “بی خانمان‌ها” خوشتان می‌آید از بافی هم خوشتان می‌آید.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ژانر فانتزی تاریخ سینما که باید تماشا کنید


3. داستان عامه پسند – Penny Dreadful – 2014-2016

ونسا ایوز (اوا گرین “Eva Green”) زنی مرموز است که به خواندن تاروت و جادو علاقه دارد. او یک شکارچی به نام سرمالکولم و شومنی به نام ایتن چندلر را به دنبال کردن موجودی مرموز مأمور می‌کند. با ادامه سریال خود را در دنیای عجیب مری شلی و برام استوکر می‌بینیم. یکی‌ای بهترین سریال‌های مشابه “بی خانمان‌ها” که باید تماشا کنید.


2. چیزهای عجیب – Stranger Things – 2016

داستانی درباره خانواده بیرز در شهر تخیلی هاوکینز در آمریکا، که اتفاقات عجیب برایشان رخ می‌دهد. پس از ناپدید شدن ویل بیرز، مادرش جویس بیرز، به همراه شهروندان محلی به جنگ با نیروهای شر می‌رود. اگر طرفدار این ژانر هستید و رمز و رازهای “بی خانمان‌ها” را دوست داشتید این سریال را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های فانتزی خارجی که در سال 2018 اکران شدند


1. شرلوک – Sherlock – 2010-2017

سریالی کارآگاهی و مدرن از “مارک گیتیس” (Mark Gatiss) و “استیون موفات” (Steven Moffat). درحالی که شرلوک با استفاده از دستگاه‌ها و تکنیک‌های امروزی مدرن شده، “بندیکت کامبربچ” (Benedict Cumberbatch) توانسته جذابیت شخصیت را حفظ کند. اگر طرفدار شخصیت شرلوک هستید باید این سریال دیدنی را تماشا کنید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم