بهترین سریال‌های کمدی مشابه “بابا از شرمنده کردن من دست بردار” که باید تماشا کنید

سریال “بابا از شرمنده کردن من دست بردار” (Dad Stop Embarrassing Me) بازیگر برنده اسکار، “جیمی فاکس” (Jamie Foxx) را در نقش یک پدر مجرد نشان می‌دهد که می‌خواهد با دختر نوجوان سرسختش همسو باشد. این سریال با الهام از رابطه فاکس با دختر بزرگش کورین ساخته شد. ساشا (کایلا درو “Kyla-Drew”) به همراه پاپس (دیوید آلن گرایر “David Alan Grier”) و اعضای دیگر خانواده و دوستان صحنه‌های جالبی را پدید می‌آورند. این سریال کمدی عاطفی رابطه پدر و دختری را به خوبی نشان می‌دهد و تماشاگران از داستان و اجرای فاکس لذت می‌برند. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های کمدی مشابه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


5. مارلون – Marlon – 2017 – 2018

یک سریال کمدی از ان بی سی با حضور “مارلون وینز” (Marlon Wayans)، بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه کننده که خودش هم نقش اصلی را داشت. داستان درباره دوستی میان مارلون و همسر سابقش اشلی است که تحمل یکدیگر را ندارند. اما به خاطر دو بچه‌شان مارلی و زک شرایط را تحمل می‌کنند و صحنه‌های خنده دار پدید می‌آورند. این سریال هم مثل سریال قبلی که از رابطه فاکس و دخترش الهام گرفته بود، براساس زندگی خود مارلون ساخته شده. مارلون و همسر سابقش آنجلیکا دو بچه به نام‌های امای و شان دارند.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال کمدی ریتا (Rita) که باید تماشا کنید


4. همه از کریس متنفرند – Everybody Hates Chris – 2005-2009

یک سریال کمدی درباره سال‌های 1980 و تجربه‌های خنده دار و دردسرساز “کریس راک” (Chris Rock) بازیگر و کمدی در سال‌های نوجوانی. او به عنوان بزرگ‌ترین بچه خانواده دردسرها را به دوش کشیده و حتی مجبور است به یک مدرسه سفیدپوست‌ها برود. این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال‌ها نامزد گلدن گلوب شد، چندین جایزه ایمی دریافت کرد و به خاطر نمایش مضامین نژادپرستانه تحسین شد.


3. بلاکاف – #blackAF – 2020

سریالی به کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی و اجرای “کنیا باریس” (Kenya Barris) در نقش تخیلی خودش درباره مشکلات زندگی یک خانواده سیاهپوست ثروتمند. کنیا به عنوان سرپرست خانواده‌ای ثروتمند درباره مشکلات نژادپرستانه و اجتماعی روزمره نظرش را عنوان می‌کند. او پس از تصمیم گیری درباره ساخت این سریال در آن حضور یافت.

همچنین بخوانید: رده بندی بهترین سریال‌های کمدی انیمیشن دهه اخیر


2. سریال بیگ شو – The Big Show Show – 2020

سریالی با حضور قهرمان کشتی کج، “پل رایت” یا همان “بیگ شو” که در نقش نسخه تخیلی خودش حضور دارد. درست وقتی که می‌خواهد در دوران بازنشستگی زندگی راحتی داشته باشد، دختر بزرگش از ازدواج اول به سراغش می‌آید تا پیش او زندگی کند. “الیسونمان” (Allison Munn) نقش همسر بیگ شو، “کیسی رایت” را برعهده دارد.گرچه این سریال تک فصلی بود و فقط برای کریسمس پخش شد اما یکی از بهترین سریال‌هاست. چون توانسته نمای جانبی از زندگی شخصی و خانوادگی شخصیتی معروف را نشان دهد. اگر رابطه پدر و دختری برایان و ساشا را دوست داشتید این سریال را هم دوست خواهید داشت.


1. سریال جیمی فاکس – The Jamie Foxx Show – 1996-2001

یک سریال کمدی که به درخشش “جیمی فاکس” کمک کرد. داستانی آزاد از روزهای اول زندگی فاکس در لس آنجلس که “جیمی کینگ” را هم در نقش یک ستاره نوظهور موسیقی نشان می‌دهد. جیمی کینگ مثل خود جیمی فاکس با والدین واقعی‌اش زیاد ارتباط ندارد. او در هتل اقوامش زندگی می‌کند و در شهر عشق و خوشبختی را به دست می‌آورد. اگر اجرای فاکس در “بابا از شرمنده کردن من دست بردار” را دوست داشتید باید این سریال را تماشا کنید، چون یکی از بهترین سریال‌های کمدی است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های جیمی فاکس براساس امتیاز IMDb


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم