بهترین فیلم‌ها درباره پدر بودن که باید تماشا کنید و لذت ببرید

“پدرانه” (Fatherhood) فیلمی به کارگردانی “پال وایتز” (Paul Weitz)، اثری کمدی-درام و لذتبخش است. داستان اقتباسی از رمان “دو بوسه برای مدی” نوشته “متیو لولگین” به زندگی یک پدر مجرد و دخترش می‌پردازد که از زمان مرگ مادر با پدرش بزرگ می‌شود. این کمدی اجرای زیبای “کوین هارت” (Kevin Hart) و “ملودی هارد” (Melody Hurd) زیباتر می‌شود. اگر این فیلم را دوست داشتید در اینجا فیلم‌های مشابه و بهترین فیلم‌ها درباره پدر بودن را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. قطعاً، شاید – Definitely, Maybe – 2008

یک فیلم کمدی رمانتیک از “آدام بروکس” (Adam Brooks) درباره پدری 30 ساله که بعد از طلاق باید از دختر 10 ساله‌اش نگهداری کند. در این دوران از خاطرات کالج تعریف می‌کند و لابلای آن داستان آشنایی با مادر دخترک را می‌گوید. این فیلم با اجرای درخشان “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds)، “آیلا فیشر” (Isla Fisher) و “الیزابت بنکس” (Elizabeth Banks) یک فیلم دیدنی است که باید تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم با موضوع گذر از کودکی به نوجوانی که احتمالا تاکنون ندیده‌اید


5. زادگان – The Descendants – 2011

یک درام تراژدی کمدی از “الکساندر پین” (Alexander Payne) با حضور “جرج کلونی” (George Clooney) در نقش همسر و پدری شکست خورده. این فیلم اقتباسی از رمانی نوشته “کاوی هارت همینگز” درباره رابطه یک املاکی اهلی هاوایی و دو دخترش است. زندگی به ظاهر آرام این فرد زمانی بهم می‌ریزد که دختر بزرگش درباره رابطه قبلی مادرش افشاگری می‌کند. این فیلم داستانی از زندگی، عشق و پدری است. یکی از بهترین فیلم‌ها درباره پدر بودن که باید تماشا کنید.


4. پس از توفان – After The Storm – 2016

یک درام دیدنی از “هیروکازو کورئیدا” (Hirokazu Kore-Eda) که بینندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. داستان زیبای پدری که پس از توفان دوست دارد با همسر قبلی و پسرش کمی وقت گذرانی کند. شخصیت پردازی و لحظات دیدنی این فیلم را تماشایی می‌کند. اگر از درام‌های خانوادگی خوشتان می‌آید باید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم جذاب و دیدنی درباره کودکی در تاریخ سینما که باید تماشا کنید


3. عهد کاملاً جدید – The Brand New Testament – 2015

یک فیلم کمدی سورئال و جسورانه از “ژاکو وان دورمال” (Jaco Van Dormael) با داستانی جذاب. یک نفر می‌گوید خدا وجود ندارد، اما خدا وجود دارد و ظاهراً پیرمردی است که با نقشه‌های مختلف نژاد ببه چالش می‌کشد. اما آیا می‌دانستید او یک دختر دارد؟ وقتی دختر تاریخ مرگ انسان‌ها را به آن‌ها می‌گوید، پدر با مشکل تازه‌ای روبرو می‌شود. اگر به دنبال اثری متفاوت هستید این فیلم را تماشا کنید، چون یکی از بهترین فیلم‌ها درباره پدر بودن است.


2. میس سانشاین کوچولو – Little Miss Sunshine – 2006

یک فیلم تراژدی کمدی درباره یک خانواده از هم پاشیده آمریکایی به کارگردانی زوجی به نام‌های “جاناتان دیتون” (Jonathan Dayton) و “ولری فاریس” (Valerie Faris). در این فیلم داستان خانواده‌ای را می‌بینیم که برای کمک به دخترشان در رسیدن به آرزوی خود همه تلاش خود را می‌کنند. این دومین فیلم “ابیگیل پرسلین” (Abigail Breslin)، بازیگر کودک، در این لیست است. او به خاطر اجرای خود نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل شد. پایان کلیشه آن هم استقبال از زندگی را نشان می‌دهد. اگر فضای تلخ و شیرین “پدرانه” را دوست داشتید از این فیلم خوشتان می‌آید.

همچنین بخوانید: معرفی 17 فیلم جذاب و دیدنی درباره نوجوانان در این دهه (2019 تا 2010)


1. تاکسی – Taxi – 2015

فیلمی به کارگردانی “جعفر پناهی” که نام ای عاشقانه به سینماست. در این فیلم کارگردان با کمک تکنیک‌های خاص روایی خود پیام خود را منتقل می‌کند. تکنیک فیلم خاص، شخصیت‌ها طبیعی و کمدی هم کاملاً تاثیرگذار است. با این حال مهم‌ترین صحنه فیلم گفتگوی کارگردان با دختر کوچکی است که سوار ماشین او شده است. اگر اجرای “ملودی هارد” در “پدرانه” را دوست داشتید از این فیلم هم خوشتان می‌آید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم