بهترین فیلم‌های عاشقانه شبیه “دو قلب” (2 Hearts) که باید تماشا کنید

“دو قلب” یک فیلم عاشقانه به کارگردانی “لنس هول” (Lance Hool) و نویسندگی “ورونیکا هول” است. “جیکوب الوردی” (Jacob Elordi)، “آدان کانتو” (Adan Canto) و “تیرا اسکوبای” (Tiera Skovbye) نقش‌های اصلی را برعهده دارند. داستان ماجرای عاشقانه دو زوج از دو دهه مختلف است که به یک باره کنار هم قرار گرفته‌اند و از یک داستان واقعی اقتباس شده است. این فیلم با وجود نقد منفی از منتقدین به خاطر روایت تاثیرگذار، تراژدی دلچسب و پرداختن به موضوعی حساس با استقبال تماشاگران قرار گرفت. اگر این فیلم را دوست داشتید و می‌خواهید فیلم‌های مشابه تماشا کنید در اینجا بهترین فیلم‌های عاشقانه شبیه “دو قلب” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. غرفه بوسه – The Kissing Booth – 2018

یک فیلم عاشقانه براساس کتابی به همین نام نوشته “بث ریکلس” به کارگردانی “وینس مارسلو” (Vince Marcello). آل یک دختر نوجوان است که عاشق برادر بهترین دوستش لی می‌شود. اسم پسرک نوآ است. اگر اجرای “جیکوب الوردی” در “دو قلب” را دوست داشتید از این فیلم هم خوشتان می‌آید.

همچنین بخوانید: ۱۱ انیمه سریالی با داستانی کمدی-عاشقانه در دوران دبیرستان


5. بگذار برف ببارد – Let It Snow – 2019

اگر داستان دو زوج در “دو قلب” را دوست داشتید پس از شخصیت‌های رنگارنگ و ماجرای عشق و دوستی این فیلم را هم دوست خواهید داشت. این فیلم کمدی عاشقانه براساس کتابی به همین نام ساخته شد و “لوک اسنلین” (Luke Snellin) کارگردانی آن را برعهده داشت. داستان درباره گروهی نوجوان است که در شب کریسمس با هم خوشگذرانی می‌کنند.


4. هرگز رهایم مکن – Never Let Me Go – 2010

یک تراژدی عاشقانه با عناصر پادآرمان شهری و علمی تخیلی به کارگردانی “مارک رومنک” (Mark Romanek) درباره زندگی زوجی که آینده‌اش برنامه ریزی شده است. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته “کازوئو ایشی‌گورو” بسیار عاشقانه و تاثیرگذار است. این فیلم به ماجرای پیرامون بخشش اعضای بدن می‌پردازد.

همچنین بخوانید: 8 انیمه سینمایی با ژانر عاشقانه که باید تماشا کنید و لذت ببرید


3. قلب‌های شیمیایی – Chemical Hearts – 2020

یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه درباره رابطه بین نوجوان ناامیدی به نام هنری و دختر تازه دبیرستان به نام گریس. “ریچارد تن” (Richard Tanne) نویسندگی و کارگردانی فیلم را برعهده داشت و آن را براساس رمانی به نام “قلب‌های شیمیایی ما” نوشته “کریستال ساترلند” ساخت. اگر معصومیت زوج‌های “دو قلب” را دوست داشتید حتماً از این فیلم عاشقانه خوشتان می‌آید.


2. دیوانه، احمق، عشق – Crazy, Stupid, Love – 2011

یک کمدی عاشقانه به کارگردانی “گلن فیکارا” (Glenn Ficarra) و درباره دو زوج که یکی عاشق شده و دیگری در حال جدایی است. اگر سوز و گداز “دو قلب” برایتان زیادی بود، می‌توانید این فیلم سرگرم کننده تر را تماشا کنید. در اینجا هم بین دو زوج پیوند غیرمنتظره ایجاد می‌شود.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم های عاشقانه این دهه (2019 تا 2010)


1. دفترچه خاطرات – The Notebook – 2004

یک فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته “نیکلاس اسپارکس” به کارگردانی “نیک کاساوتیس” (Nick Cassavetes) درباره زوج جوانی به نام نوآ و الی از پیشینه اجتماعی متفاوت که عاشق هم می‌شوند. این فیلم هم مثل فیلم “دو قلب” یک اثر احساسی و عاطفی درباره تأثیر عشق واقعی است. هردو فیلم بین دوره‌های زمانی مختلف جریان داشته و شخصیت‌ها تراژدی‌های مختلف را پشت سر می‌گذارند. یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه درباره ماجرایی رمانتیک.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم