لیست بهترین فیلم های کمدی و حال خوب کن قرن 21 که خنده را به لبانتان می آورند

کمدی یک ژانر گسترده است که فیلم‌های مختلفی را در برمی‌گیرد. حتی فیلم “مرد پرنده” (Birdman) هم یک فیلم کمدی محسوب می‌شود. علاوه بر این، کمدی می‌تواند با ژانرهای دیگر هم ترکیب شود، مانند کمدی رمانتیک، دراماتیک و غیره. در این لیست بر فیلم‌های کمدی و خنده‌دار تأکید می‌کنیم. فیلم هایی که طی سال های اخیر اکران شده و ارزش حداقل یک بار دیدن را دارند. با پروشات همراه باشید.


1. در حلقه – 2009 – IN THE LOOP

این فیلم یک کمدی سیاسی است که با شوخی با دنیای سیاست صحنه‌های خنده‌داری به وجود می‌آورد. این فیلم درباره رهبری آمریکا و انگلستان در جنگ خاورمیانه است. دراین‌بین افرادی هم وجود دارند که با این جنگ مخالف هستند. یکی از نقاط قوت این فیلم درخشش بازیگران آن است. هرکدام از آن‌ها اوج قریحه کمدی خود را نشان دادند. زبان و دیالوگ این فیلم هم خنده‌دار و کمدی است.


2. فریب کاری – ۲۰۱۹ – The Hustle

اگر دوست دارید اوقات خوشی را تجربه کنید حتما این فیلم را ببینید. داستان فیلم “فریب کاری” درباره ی دو زن کلاهبردار است که هر کدام به شیوه ی مخصوص به خودشان از دیگران و به خصوص مردان پول می دزدند. در ادامه و با اتفاقاتی که رخ می دهد، این دو نفر با یکدیگر همکار شده و به رقابت با هم می پردازند. این فیلم از طنز خوب و داستانی غیر قابل پیش بینی برخوردار است.


3. بورات – 2006 – BORAT

بورات (نام کامل: «بورات: یادگیری‌های فرهنگی آمریکا برای انجام منفعت ملت پرشکوه قزاقستان») یک کمدی خنده‌دار درباره بورات است. بورات یک روزنامه‌نگار قزاقستانی است که موقعیت سفر به ایالات‌متحده و تهیه یک گزارش نصیبش می‌شود. در حقیقت او زاده و بزرگ شده قزاقستان است و درباره فرهنگ آمریکا چیزی نمی‌داند. درنتیجه برخوردش با مردم آمریکا صحنه‌های جالبی را به وجود می‌آورد. سادگی و بی‌تجربگی بورات موضوع اصلی فیلم است. این فیلم ناآگاهی فرهنگی بورات را دست‌مایه قرار داده و از شوخی‌های توهین‌آمیز نیز هراسی ندارد.


4. خیابان جامپ شماره 21 – 2012 – 21 JUMP STREET

این فیلم ازآنجایی‌که بازسازی یک سریال قدیمی تلویزیونی بود باعث شد که بسیاری از مردم درباره موفقیت آن به شک بیفتند اما اشتباه می‌کردند. این فیلم پر از طنز، احساسات و نیش و کنایه است. دو افسر پلیس به‌طور مخفی وارد یک دبیرستان می‌شوند تا یک باند مواد مخدر را دستگیر کنند. چنینگ تیتوم و جونا هیل بازی درخشانی را ارائه می‌دهند. فضای دبیرستانی این فیلم حس نوستالژیک و خنده‌داری را ایجاد می‌کند. علاوه براین، این فیلم کمدی فیزیکی موفقی را به وجود می‌آورد.


5. هشت یار اوشن – ۲۰۱۸ – Ocean’s ۸

“هشت یار اوشن” فیلمی کمدی و جنایی است که داستان آن مربوط به شخصیتی به نام “دبی اوشن” است که برای سرقتی بزرگ، شروع به پیدا کردن تیمی حرفه ای می کند. فیلمی با حضور ستارگانی مثل ساندرا بولاک، کیت بلانشت، هلنا بونهام کارتر و ان هتوی که اوقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. داستان، شخصیت پردازی و طنز به کار رفته شده در این فیلم از نقاط مثبت آن به شمار می آید.


6. باکره چهل ساله – 2005 – THE 40-YEAR-OLD VIRGIN

استیو کارل (Steve Carell) در این فیلم به‌خوبی نقش یک مرد باکره چهل‌ساله را ایفا می‌کند. دوستان او که متوجه شرایط او می‌شوند تصمیم می‌گیرند او را با زنانی آشنا کنند. این فیلم بسیار گرم و جذاب است. و نقطه قوت آن ادغام معصومیت و موضوع اصلی فیلم است.


7. مردان خوب – ۲۰۱۶ – The Nice Guy

فیلمی که ما را سرگرم می کند و می خنداند انتخاب خوبی برای تماشا کردن است. بازی متفاوت زوج “رایان گاسلینگ” و “راسل کرو” برگ برنده این فیلم است. داستان فیلم در ظاهر داستانی جنایی و رازآلود است که در دهه ۷۰ میلادی اتفاق می افتد اما با تلاش ها و کنجکاوی دو کارآگاه، داستان پرده از راز های بزرگتر و فساد سیستماتیک در دولت برمیدارد.


8. شان می‌میرد – 2004 – SHAUN OF THE DEAD

این فیلم در 90 دقیقه طنز، شوخی و خشونت را به نمایش می‌گذارد. سایمون پگ (Simon Pegg) نقش فردی را ایفا می‌کند که در زندگی شخصی خود دچار مشکل شده و می‌خواهد عشق قبلی خود را بازگرداند. در همین شرایط مردم شهرش به زامبی تبدیل شده‌اند و مردم زنده را می‌خورند. شوخی‌های خنده‌دار، شرایط پیچیده و خشونت‌های موجود، این فیلم را به یک فیلم سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند.


9. لیدی برد – ۲۰۱۷ – Lady Bird

فیلم هایی که درباره ی بزرگ شدن و وارد شدن به دوران بزرگسالی اند عموما کمی سخت و غیر قابل فهم اند، اما فیلم “لیدی برد” با ظرافت تمام، موضوعات و مشکلات دختری که آرزو دارد در یک دانشگاه بزرگ تحصیل کند را به تصویر می کشد. بازی سورشا رونان در این فیلم بسیار جذاب و دیدنی است.


10. با عشق، سایمون -۲۰۱۸- Love, Simon

سایمون یک نوجوان معمولی است که خانواده دوست داشتنی و دوستان مهربان دارد، به مدرسه می رود و از خوشگذرانی خوشش می آید. یک روز که تمایلات جنسی خود را بروز می دهد، با فرد دیگری آشنا خواهد شد که تمایلات مشابه دارد. این دو باهم صحبت کرده و به هم علاقه مند می شوند. اطرافیان او در مقابل این رابطه عجیب چه واکنشی نشان می دهند. این فیلم یک فیلم زیباست. کاترین لانگفورد با وجود دلشکستگی ها به رابطه اش ادامه داده و به دنبال یافتن نیمه گمشده اش هست. به جای آن در شادی سایمون عشق واقعی را یافته و دیگر تنها نیست. اگر می خواهید معنی واقعی عشق و دوستی را بدانید، این فیلم را تماشا کنید. یک کمدی انقلابی مخصوص نوجوانان که از تماشای آن لذت خواهید برد.


11. قاپ‌زنی – 2000 – SNATCH

این فیلم مشابه فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels است که در سال 1998 تولید شد، و هم توسط گای ریچی کارگردانی شد و هم بسیاری از بازیگران همین فیلم در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. پس از دزدیده شدن یک الماس باارزش، داستان‌های مختلف چندین گانگستر، بوکسور، دلال، دزد و جواهرساز، باهم گره می‌خورد. در هر قدم داستان اتفاق‌های مختلفی روی می‌دهد. در صحنه‌های مختلف حرکت دوربین تند می‌شود و به همان نوبه ریتم داستان هم افزایش می‌گیرد. نقطه جالب داستان تقاطع داستان‌های مختلف است. نقش‌آفرینی بازیگران هم بسیار قوی است، بخصوص برد پیت (Brad Pitt) با آن لهجه عجیب و خنده‌دارش.


12. کوکو – ۲۰۱۷ – Coco

با دیدن انیمیشن “کوکو” احساس سر زندگی، امیدواری و هیجان را تجربه می کنیم و در پایان داستان همراه با شخصیت ها اشک در چشمانمان حلقه می زند!

داستان این انیمیشن درباره ی پسری به نام “میگل” است که به دنبال رسیدن به رویای خود یعنی خواننده شدن، با خانواده اش که سخت با این کار مخالف اند درگیر می شود و بعد از اتفاقاتی که رخ می دهد، به دنیای مردگان می رود و در آنجا با اجدادش ملاقات می کند و در ادامه داستان فیلم طوری رقم می خورد که مخاطب را شوکه می کند.


13. ملاقات با والدین – 2000 – MEET THE PARENTS

ملاقات با والدین یکی از فیلم‌هایی است که بدون تلاش بیش‌ازحد صحنه‌های خنده‌داری را به وجود آورده است. اتفاقات این فیلم به‌سادگی و پشت‌هم رخ می‌دهند. فیلم درباره یک پرستار مرد (Ben Stiller) است که برای آشنایی با خانواده ‌دوست دخترش به خانه آن‌ها می‌رود. واکنش و رفتار خشن پدر خانواده (Robert De Niro) لحظات طنز بسیاری را به وجود می‌آورد. رفتارهای شخصیت مرد هم حس همدردی بیننده را برانگیخته و هم طنز فیزیکی و احساسی به وجود می‌آورد.


14. ددپول – ۲۰۱۶ – Deadpool

با دیدن این فیلم احساسات مختلفی را تجربه خواهید کرد؛ اتفاقات و حوادث در فیلم “ددپول” به گونه ای رقم می خورند که مخاطب حین خندیدن به دیالوگ های کنایه آمیز و کمدی بازیگران، شاهد صحنه های خشن هم خواهد بود! “رایان رینولدر” (در نقش “ددپول”)، بازی جذاب و دیدنی ای را به عنوان یک ابر قهرمان و یک کمدین به نمایش می گذارد.

در طول فیلم شاهد روایت داستان زندگی شخصیت “ددپول” هستیم. این شخصیت که قبلا یک فرد عادی بوده است با اشتباهی که مرتکب می شود، باعث از دست دادن چهره ی عادی و به دست آوردن قدرت های خارق العاده می شود. “ددپول” بعد از مدتی تصمیم می گیرد با استفاده از قدرت هایش، فردی را که عامل این امر بوده است را پیدا کند و از او انتقام بگیرد.


15. سوپر بد – 2007 – SUPERBAD

سوپر بد که توسط سث روگن و ایوان گلدبرگ نوشته شده (بر اساس تجربیات خودشان) یک طنز بسیار موفق از آب درآمده که بیننده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. فیلم درباره دو پسر جوان است که از دبیرستان باهم دوست هستند و اکنون‌که در کالج‌های مختلفی پذیرفته شده‌اند از هم جدا می‌شوند. ورود یک شخص سوم یک مثلث دوستی به وجود آورده و سپس تجربیات آن‌ها درکنار هم وقایع خنده‌داری را به وجود می‌آورد. سوپر بد درباره پیچیدگی و مشکلات دوستی است.


16. شزم – ۲۰۱۹ – Shazam

داستان فیلم “شزم” درباره ی پسر دردسر ساز چهارده ساله ای به نام “بیلی” است که به طور اتفاقی با یک جادوگر باستانی ملاقات می کند و او با استفاده از سحر و جادو، قابلیت تبدیل شدن به یک ابر قهرمان بزرگسال و خوش قیافه را به “بیلی” می دهد و این اتفاق زندگی و سرنوشت “بیلی” را به کلی تغییر می دهد. یک فیلم کمدی و اکشن که طرفداران ژانر ابر قهرمانی را راضی می کند.


17. از تو خوشم می‌آید – 2009 – I LOVE YOU, MAN

نقطه قوت این فیلم نقش‌آفرینی جیسون سیگل و پائول راد است. فیلم درباره مردی (Paul Rudd) است که دوستان مؤنث زیادی دارد اما هیچ یکی از دوستانش مذکر نیستند. برای مراسم ازدواجش مجبور است یک ساقدوش مذکر انتخاب کند و به همین دلیل به دنبال یک دوست مذکر می‌گردد. در حقیقت این فیلم نشان می‌دهد که یک مرد بدون داشتن یک دوست مذکر بسیار تنها است. او سرانجام یک دوست (Jason Segel) پیدا می‌کند که با او فرق دارد اما بسیار خوب باهم کنار می‌آیند. اما این دوستی بر رابطه او با نامزدش تأثیر می‌گذارد. این فیلم واقعاً تأثیرگذار است و نشان می‌دهد که اگرچه روابط با یکدیگر متفاوت‌اند اما از بسیاری جهات به هم شبیه هستند.


18. بیمار بزرگ – ۲۰۱۷ – The Big Sick

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. “کمیل نانجیانی” پسری پاکستانی است که از بچگی در شیکاگو بزرگ شده است و به عنوان یک استند آپ کمدین مشغول به کار است. خانواده ی کمیل اصرار دارند که او با دختری پاکستانی ازدواج کند ولی او عاشق  دختری آمریکایی به نام “امیلی” می شود. بعد از مدتی “امیلی” دچار بیماری سختی می شود و این اتفاق، مسیر زندگی این دو نفر را متحول می کند.


19. کلاس هشتم – ۲۰۱۸ – Eighth Grade

“کلاس هشتم” یک درام زیبا و تماشایی است که در آن احساس بلاتکلیفی و سردرگمی نوجوانان به خوبی نشان داده می شود. احساسی که مختص به سن بلوغ است و حتی پیشرفت تکنولوژی هم نتوانسه آن را از بین ببرد.

این فیلم توسط انجمن فیلم آمریکا و هیئت ملی بازبینی به عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.


20. کتاب سبز – ۲۰۱۸ – Green Book

اگر می خواهید یک روز را با یک فیلم حال خوب کن سپری کنید، فیلم “کتاب سبز” انتخاب مناسبی خواهد بود. این فیلم که برنده ی اسکار و گلدن گلوب بهترین فیلم را در کارنامه ی خود دارد، داستان نوازنده ای به نام “دکتر شیرلی” است که برای رفتن به کنسرت های متعدد خود در جنوب کشور راننده ای به نام “تونی” را استخدام می کند. شخصیت های این دو نفر که در سفری طولانی همراه هستند بسیار متفاوت است و همین باعث ایجاد طنزی لطیف و لذت بخش در داستان شده است. ویگو مورتنسن(در نقش تونی) نقش آفرینی بی عیب و نقصی در این فیلم دارد. ترکیب رنگ و تدوین این فیلم نیز از دیگر نقاط قوت آن هستند.


امیدواریم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (255)

بستن فرم

  1. shirin

    اردیبهشت 18, 1398

    سلام یه فیلم خارجی بود من فقط تبلغشو دیدم فقط میدونم یه اقای با چند نفر دوست میشه بعد دوست دختراش وقتی می فهمن باهم متحد میشن خیلی اذیتش می کنن شما اسمشو می دونید

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به shirin

      اردیبهشت 18, 1398

      سلام.
      فیلم The Other Woman محصول سال 2014

      پاسخ

    • مهناز در پاسخ به shirin

      خرداد 12, 1398

      John Talker must be die

      پاسخ

    • سحر در پاسخ به shirin

      مرداد 22, 1398

      john tuker must die

      پاسخ

  2. سبحان

    فروردین 2, 1398

    پس فیلم amrican pie یا dirty grandpa یا مایک و دیو همراه عروسی می خواهند یا road trip یا Dude Where’s My Car ببینین بعد قضاوت کنید

    پاسخ

  3. محسن

    اسفند 17, 1397

    دنبال ِ یک فیلم هستم که پیداش نمیکنم.اسم فیلم رو هم نمیدونم.خلاصه ی داستانش رو میگم اگه میدونید اسم فیلم رو بگید.

    یک گروه مستندساز که تو کارشون موفق نیستن و هر مستندی که میسازن بدرد نمیخوره و از کار اخراج میشن.بخاطر مصرف ماریجوانا و خندیدن و مسخره بازی و ….
    که یه روز یکی بهشون میگه توی جنگل یه حیوون انسان نما هست اگه ازش فیلم بگیرید ،پولدار میشید. و وقتی به اون موجود میرسن از ترس بهش شلیک میکنن و اون حیوون رو میکشن….

    پاسخ

    • babak در پاسخ به محسن

      مرداد 14, 1398

      strang wildnees

      پاسخ

  4. ata

    اسفند 5, 1397

    با سلام
    دوستان یه فیلمی بود که از تلویزیون پخش میشد چند قسمت بود یه سری بچه گیمر می رن مسابقه میدن جایزشون یه سری cd که
    وقتی نصب می کنن سیستمشون میسوزه بعد اینا قدرت های ادمکشی پیدا میکنن بعد میرن ادم می کشن که البته یکیشون فکر میکنم
    ادم خوبست
    یه چیزی تو این مایه ها هرکسی میدونه اسمش بگه لطفا
    ممنون از وقتی که برای جواب دادن میزارید

    پاسخ

    • mohammadreza در پاسخ به ata

      اردیبهشت 17, 1398

      اسم فیلمی ک می خوای گیمه game

      پاسخ

  5. ع

    اسفند 3, 1397

    یه فیلم هست که چندتا جوان میرن مست می کنن، صبح روز بعد میبینن یه ببر تو خونه شونه، یکی شون نیست و یه بچه هم دارن!!
    کسی اسم این فیلم رو اگ میدونه بگه مرسی

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به ع

      اسفند 3, 1397

      فیلم The Hangover محصول سال 2009 هست.

      پاسخ

    • Ali در پاسخ به ع

      اسفند 13, 1397

      سلام فیلم خماری 1و2و3

      پاسخ

    • ث در پاسخ به ع

      اسفند 14, 1397

      اسمش اوردوزه

      پاسخ

    • VIHHHH در پاسخ به ع

      اسفند 19, 1397

      HANGOVER

      پاسخ

    • ممد در پاسخ به ع

      فروردین 1, 1398

      Hangover

      پاسخ

    • علی در پاسخ به ع

      فروردین 6, 1398

      hangover هست اسم فیلم که سه قسمت داره

      پاسخ

    • p.a.r.s.a..b.a.d.a.v.i در پاسخ به ع

      فروردین 21, 1398

      hangover اسمشه

      پاسخ

    • PARSA در پاسخ به ع

      فروردین 29, 1398

      هنگ اور منظورته:)

      پاسخ

    • خماری در پاسخ به ع

      اردیبهشت 30, 1398

      خماری

      پاسخ

    • آریو در پاسخ به ع

      خرداد 16, 1398

      همه چی آرومه با بازی علی صادقی ، جواد عزتی و مجید صالحی هم داستان مشابه خماری داره .

      پاسخ

  6. ممد

    دی 26, 1397

    به نظر من bad moms و a bad mom’s Christmas فوق العاده اند. تو کل عمرم بعد dictator اینجوری نخندیده بودم.

    پاسخ

  7. امیر حسین

    دی 2, 1397

    سلام..
    در مورد اسم فیلم راهنمائیم کنید.. چند زوج برای تعطیلات و تفریح به یک جزیره میرن و توی یک بخش از فیلم کنار اسکله یوگا کار میکنند و یک مرد دیگه که در ظاهر مربی یوگاشونه به بهانه آموزش یوگا با خانومها رابطه برقرار میکنه..

    پاسخ

  8. امین ریگی

    آبان 22, 1397

    قشنگه

    پاسخ

  9. parsa79

    آبان 21, 1397

    بهترین کمدی های خارجی که واقعا خنده دار باشن اینان:
    american pie1.2.3.4.5.6.7.8
    the grimsby brothers
    dictator
    that`s my boy
    wedding crasher
    borat
    hangover1.2.3
    jump stret1.2
    ted1.2
    Dirty Grandpa
    وسلام

    پاسخ

    • سید118 در پاسخ به parsa79

      اردیبهشت 11, 1398

      من همه رو دیدم به جزء وسلام

      خخخخخخخخخخخ

      پاسخ

    • NOname در پاسخ به parsa79

      خرداد 24, 1398

      اره به این میگن لیست برترین کمدیهای قرن
      افرین به سلیقت

      پاسخ

  10. Hzrt

    مهر 20, 1397

    من دیدم که خیلی دنبال فیلم کمدی هستین پس بزارید بهتون معرفی کنم :/
    american.pie مجموعه
    recep.ivedik مجموعه
    Central.intelligence
    ted 1,2
    Jump street 21 , 22
    Dirty Grandpa
    Euro Trip
    lucifer سریال
    Dictator
    Dumb and Dumber

    پاسخ

    • رضا در پاسخ به Hzrt

      اسفند 2, 1397

      یه فیلم کمدی باحال هست که سه تا پسر مسئول مدرسه یا کالجن، زیرابشونو میزنن و در میرن ، برای یافتن حقیقت با تغییر دخترونه برمیگردن همون مدرسه اما یجورایی با دخترا آشنا میشن دخترایی که قبلا مسخرشون میکردن ، اسمشو میدونی؟

      پاسخ

      • lln در پاسخ به رضا

        خرداد 6, 1398

        sorority boys

        پاسخ

      • lln در پاسخ به رضا

        خرداد 6, 1398

        فیلم کمدی تو این 4 سال همچنان vacation 2015 با اختلاف اوله

        پاسخ

        • مهرداد در پاسخ به lln

          خرداد 17, 1398

          واقعا قشنگه حیفم اومد یه اثر کلاسیک رو نگم اونم اسمش life of brayan هست خیلی خیلی جالبه

          پاسخ

        • حمید در پاسخ به lln

          مهر 19, 1398

          واقعا باحاله

          پاسخ

        • حسین در پاسخ به lln

          مهر 23, 1398

          تو کل فیلم های خارجی طنز که دیدم vacation اوله

          پاسخ

  11. محمد سعادت

    شهریور 5, 1397

    سلام ما برای تحقیقات و یاد گیری زبان همواره حجم اینترنت بالا با قیمت زیاد میخریدیم باز هم دچار کمبود حجم می شدیم
    تازگی شنیدم که سه راه برای دریافت اینترنت مجانی وجود دارد اولین و بهترین آن اینترنت ماهواره ای است، بعدی اینترنت رایگان با استفاده از تنظیمات سایفون پرو و سومی با آهنربایی خاص
    لظفا راهنماییم کنید.

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به محمد سعادت

      شهریور 5, 1397

      سلام،
      اگه بخوام خیلی روراست باشم باید بگم که هیچ روش مطمئنی برای دریافت اینترنت رایگان وجود نداره!
      اینترنت ماهواره ای زمانی زیاد استفاده میشد ولی قابل ردگیری هست و شنیدم که بعضی هارو دستگیر کردن در این رابطه، اخباری هم شنیده میشه که قراره طی یک سال آینده اینترنت ماهواره ای برای خاورمیانه از طرف امریکا پیاده سازی بشه که اون رو هم بعید میدونم دولت اجازه استفاده ازش رو صادر کنه و نمیشه بهش دلخوش بود!
      روش سایفون پرو هم از درزهای همراه اول بود که اون هم از کار افتاد و دیگه قابل استفاده نیست.
      روش آهنربا هم که کلا سرکاریه و فقط برای سرگرمی ساخته شده
      من پیشنهاد میکنم وقت برای پیدا کردن روشی واسه اینترنت رایگان نذارید چون شدنی نیست و وقتتون هدر میره

      پاسخ

  12. نگار

    مرداد 13, 1397

    مین گرل کجاش خنده داره؟؟؟:////////

    پاسخ

  13. فائزه

    مرداد 5, 1397

    سلام ممنون از مطلب خوبتون دان میکنم میبینم
    این فیلم ها هم خیلی خنده داره
    big momma’s house(2000)
    big momma 2(2006)
    big momma like father like son (2011)

    پاسخ

  14. شفیعی

    تیر 17, 1397

    اقا شما که همه رو جا کذاشتی hangover , ride along , ted , daddys home , my big fat Greek Wedding , American made , …….

    پاسخ

  15. سارا

    خرداد 1, 1397

    ممنون از معرفی این فیلم های خوب

    پاسخ

  16. noname

    اردیبهشت 15, 1397

    باید یه فیلم ازجیم کری میذاشتی مثلا خنگ وخنگ تر1 میتونست تو این فیلم های جاداشته باشه.ایده پردازی تواین فیلم فوق العاده بود.

    پاسخ

  17. مملی

    فروردین 3, 1397

    شان میمیرد واقعا فیلم مزخرفی بود

    پاسخ

    • hrf در پاسخ به مملی

      فروردین 29, 1397

      شدیدا موافقم
      اخرای فیلم سرم درد گرفت از بست که چرت بی سر ته بود

      پاسخ

    • ادمین در پاسخ به مملی

      فروردین 29, 1397

      سلام دوست عزیز
      فیلم «شان می‌میرد» با امتیاز imdb بالا (8 از 10)، 92 درصد روتن تومیتوز و متاکریتیک 76 درصد و البته فروش 5 برابری نسبت به هزینه ساخت (30 میلیون دلار در مقابل 6 میلیون دلار)، یک فیلم موفق محسوب میشه. همچنین این فیلم 5 جایزه معتبر کسب کرده که از جمله اون‌ها میشه به بهترین فیلم بریتانیایی سال 2005 در امپایر آواردز، بهترین فیلم ترسناک سال 2005 در سترن آواردز و بهترین فیلم‌نامه در جوایز فیلم‌های مستقل بریتانیایی 2005 اشاره کرد.

      پاسخ

      • Abbas.H در پاسخ به ادمین

        تیر 14, 1397

        من این فیلمو نگاه کردم بیشتر از این که ترسناک و کمدی باشه اکشن بود و من تاحالا ندیدم فیلمی که در باره زامبی ها باشه کمدی به نظر برسه

        پاسخ

    • Abbas.H در پاسخ به مملی

      تیر 14, 1397

      راست میگی منم نگاه کردم

      پاسخ

    • Naghme در پاسخ به مملی

      مرداد 23, 1398

      واقعا؟جدی؟

      پاسخ

  18. من آقا

    فروردین 2, 1397

    بدون شک دیکتاتور

    پاسخ

  19. سارا

    اسفند 8, 1396

    دیکتاتور خیلی باحاله فکر کردم حتما جزو این 10 تاس.

    پاسخ

    • maya در پاسخ به سارا

      اسفند 13, 1396

      خخخخ اره عالیه دیکتاتور ادم کلا میخنده

      پاسخ

      • fishy در پاسخ به maya

        اسفند 6, 1398

        فیلم شبیه به دیکتاتور چی سراغ داری؟؟

        پاسخ

        • محمدعلی در پاسخ به fishy

          اسفند 19, 1398

          برادران گریمزبی
          کالکشن امریکن پای

          پاسخ

        • محمدعلی در پاسخ به fishy

          اسفند 19, 1398

          آقا این فیلمارو حتما ببینید مطمئن باشین پشیمون نمیشین:
          دیکتاتور
          برادران گریمزبی
          کالکشن امریکن پای(۷یا۸قسمته)

          پاسخ

  20. کریم

    بهمن 19, 1396

    تمام فیلم های بالا رو دیدم فقط خیابان جامپ تقریبا قشنگه . بقیش همه ضعیفن. البته به سلیقه بنده

    پاسخ

    • مارال در پاسخ به کریم

      خرداد 16, 1398

      سلام یه فیلم بود پسره با هر کس ارتباط داشت فردلش اون دختر رل میزد،یعد با یه دختر چاق اشنا میشه کسی میدونه چیه؟

      پاسخ

      • parsawei در پاسخ به مارال

        تیر 24, 1398

        موفق باشی چاک good luck chuck

        پاسخ

        • فومنی در پاسخ به parsawei

          مهر 5, 1398

          شما رانمیدونم ولی من باکمترفیلم کمدی که نام بردیدخندیده ام بجزدیکتاتور ویکی دوکاردیگه .به نظرمن خندانیدن ایرانی جماعت دراین وانفسا خیلی خیلی کارسختیه ،وقتی می بینم برخی کمدی های سطحی ومبتذل وطنی گیشه رافتح کردندخیلی تعجب می کنم ولی واقعیت اینه که ملت بین بد وبدتر (یعنی تولیدات بی سروته سینمای جدی واجتماعی که ازضعف شدید فیلمنامه وکارگردانی وممیزی….رنج می برندو کمدی های عموما تقلیدی از]هالیوودوبالیوود واخیراترکیه ، مورداخیر راانتخاب نموده اندتافقط دقایقی رابخندند).ازسوی دیگه درقرن اخیر سلیقه کشورهای غربی بخصوص امریکاییها باممالک شرقی خیلی متفاوته…درگذشته کارهای کمدی ایتالیایی بدلیل نوعی تشابه فرهنگی وهمسان گزینی درایران محبوبیت خاصی داشتندوهمچنین آثارسینمای کمدی کلاسیک مانندشاهکارهای لورل وهاردی همیشه وحتی تاکنون هم مجبوب بودندوهستنداما امروز چنین نیست وکمدی های جدیددرارتباط برقرارنمودن بامخاطب ایرانی کارسختی پیش رو دارند.

          پاسخ