10 سریال محبوب که در سال 2021 به پایان می‌رسند

درحالی که آغاز سال جدید لذتبخش است اما برای طرفداران سریال‌هایی که در سال جدید به پایان می‌رسند، ناراحت کننده است. به همین دلیل سال 2021 می‌تواند تلخ باشد. اما این موضوع با وجود غم انگیز بودن این فرصت را ایجاد می‌کند تا سریال به جمع بندی برسد. در اینجا سریال‌های رو به پایان را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. غیرمعمولی – Atypical

این سریال در ابتدا برای جلب توجه طرفداران مسیر سختی را پیمود اما از پس آن برآمد. در فوریه 2020 فصل چهارم آن آغاز شد و در سال جدید در انتظار فصل جدید هستیم. گرچه شیوع کرونا تولید سریال را متوقف کرد، اما فصل چهارم آن به پایان رسید. حالا هم منتظریم فصل پنجم آن آغاز شود.

همچنین بخوانید: لیست 29 دنباله مورد انتظار از فیلم‌های معروف که در سال 2020 و 2021 اکران خواهند شد


9. بهتره با ساول تماس بگیری – Better Call Saul

سریال پریکوئل “برکینگ بد” (Breaking Bad) که به یکی از بهترین سریال‌ها تبدیل شده و حالا که پنج فصل آن تمام شده، در انتظار فصل ششم 13 قسمتی آن هستیم. یک قسمت آن از “برکینگ بد” بیشتر است. گرچه پروژه آغاز شده اما نویسندگان هنوز مشغول نوشتن فصل پایانی هستیم.


8. مرده از نظر من – Dead To Me

فصل سوم این سریال در سال جدید پخش می‌شود. بسیاری از طرفداران و منتقدین هنوز از محبوبیت این سریال زنانه متعجب هستند اما به لطف استعداد “کریستینا اپل‌گیت” (Christina Applegate) و “لیندا کاردلیانی” (Linda Cardellini) تعجبی نیست.

طرفداران امیدوارند فصل سوم درست از پایان فصل دوم ادامه یابد. اگر شخصیت‌ها با عواقب جنایت خود روبرو شوند طرفداران به جواب سؤالات خود دست می‌یابند.


7. مردم سفیدپوست عزیز – Dear White People

سریالی از “جاستین سیمین” (Justin Simien) که از فیلمی به همین نام اقتباس شد و حالا از اکتبر 2019 طرفداران در انتظار فصل پایانی آن هستند.

طرفداران منتظرند ببینید آیا این فصل ده قسمتی به جامعه مرموز محفل ایکس که شخصیت‌ها در پایان فصل 3 به آن پی برده بودند جواب می‌دهد یا نه. به علاوه سریال به مشکلاتی می‌پردازد که بر زندگی سیاهپوستان امروزی تأثیر دارد.


6. خ مثل خانواده – F Is For Family

امسال قرار است فصل پنجم و پایانی این سریال پخش شود. این سریال از “بیل بر” (Bill Burr) و “مایکل پرایس” (Michael Price) درباره یک خانواده ایرلندی-آمریکایی است که از هم پاشیده هستند. طرفداران امیدوارند فصل پایانی به مشکلات خانواده و شرایط مادر فرانک بپردازد. همچنین نویسندگان می گویند شخصیتی به نام چائوشسکو به سریال اضافه می‌شود.

همچنین بخوانید: معرفی 10 انیمیشن عاطفی و با احساس از کمپانی پیکسار که باید تماشا کنید


5. گریس و فرانکی – Grace And Frankie

یکی از سریال‌های طولانی و یک کمدی زیبا که متاسفانه در فصل هفتم به پایان می‌رسد. در سپتامبر 2019 پخش سریال اعلام شد اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. گرچه تصمیم پایان دادن سریال از نویسنده‌ها نبود، اما “مارتا کافمن” (Marta Kauffman) از اینکه می‌تواند شخصیت‌های محبوب را جمع بندی کند خوشحال است.


4. همراه با کارداشیان‌ها – Keeping Up With The Kardashians

چه این خانواده را دوست داشته باشید یا نه باید قبول کنید این خانواده بر ژانر رئالیتی شوی تلویزیونی و فرهنگ عامه تأثیر گذاشتند. این سریال در سال 2007 پخش شد و قرار است امسال با 20 قسمت به پایان برسد. این خانواده در اینستاگرام پایان سریال را خبر دادند. گویا این خانواده می‌خواهند به زندگی شخصی خود برسند و دیگر با دوربین‌ها کاری ندارند.


3. اوزارک – Ozark

سریالی با حضور “جیسون بیتمن” (Jason Bateman) در نقش مارتی بیرد، یک برنامه ریز مالی که نقشه پولشویی اش شکست خورده و در حال فرار است. متاسفانه خانواده‌اش هم درگیر شده و حالا باید با این مشکل کنار بیایند.

فصل چهارم و پایانی سریال در دو بخش هفت قسمتی امسال پخش می‌شود. گرچه نویسنده‌ها درباره سریال حرف زیادی نزده‌اند اما گفته‌اند که برخی از شخصیت‌های اصلی در این فصل حضور خواهند داشت.


2. بی‌شرم – Shameless

در حال حاضر فصل یازدهم این سریال کمدی در حال پخش بوده و فصل آخر آن هم پخش خواهد شد. گرچه طرفداران منتظر فصل پایانی بودند اما نمی‌دانستند در فصل پایانی خانواده گالاگر با کرونا مواجه می‌شوند.

حالا که این سریال رو به پایان است، طرفداران امیدوارند “امی رسوم” (Emmy Rossum) به فصل پایانی بازگردد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2020 که باید تماشا کنید


1. سوپرمارکت – Superstore

طرفداران سریال منتظر بودند با رفتن شخصیت اصلی‌امی سوزا (آمریکای فررا “America Ferrera”) سریال ادامه یابد اما اینطور نشد و اعلام شد که فصل ششم آن فصل پایانی خواهد بود.

متاسفانه این خبر نه تنها برای طرفداران بلکه برای بازیگران و عوامل شوکه کننده بود. بنابراین به نظر می‌رسد که سریال لغو خواهد شد. حداقل طرفداران امیدوارند این پایان درخور باشد. البته امیدواریم اسپین آف سریال پخش شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. محمدرضا

    دی 25, 1399

    مگه قرار نبود فصل اخر پیکی بلایندرز و مانی هایست و واکینگ دد امسال پخش بشه؟؟؟

    پاسخ

    • عماد در پاسخ به محمدرضا

      دی 25, 1399

      پیکی بلایندرز فصل آخرش نیست ولی باقی رو نمیدونم چرا نذاشته اونوقت کارداشیان هارو گذاشته

      پاسخ