لیست 29 دنباله مورد انتظار از فیلم‌های معروف که در سال 2020 و 2021 اکران خواهند شد

در طی سال‌ها عاشق فیلم‌های زیادی شده‌ایم. گرچه برخی از این فیلم‌ها جدید هستند، اما از فیلم‌های دیگر مدت زمان زیادی می‌گذرد. با وجود سری‌های جدید این فیلم‌های قدیمی در سال‌های آینده باید شاهد فیلم‌های موفقی باشیم. بنابراین بدون اتلاف وقت دنباله‌های فیلم‌های معروف که قرار است در سال‌های 2020 و 2021 اکران شوند را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین می‌توانید لیست کامل فیلم‌های سال 2021 را در این لینک بخوانید. امیدواریم این دنباله‌ها به‌خوبی فیلم‌های اخیر باشند. با پروشات همراه باشید.


29. پسران بد برای همیشه – Bad Boys for Life – هفده ژانویه 2020

چندگانه “پسران بد” با سری سوم بازمی‌گردد. این فیلم به کارگردانی بلال فلاح (Bilall Fallah)، عادل ال عربی (Adil El Arbi)، “مارتین لارنس” و “ویل اسمیت” را در نقش‌های اصلی قرار می‌دهد. داستان درباره دو پلیس است که برای مبارزه با گانگستر بی‌رحم شهر در کنار هم قرار می‌گیرند. “ونسا هاجنز”، “جو پنتولیانو”، “الکساندر لادویگ”، “چارلز ملتون” و “پائولو نونز” نقش‌های فرعی را برعهده دارند. این دو پلیس در این سری باید با برادر مافیایی که قبلاً کشتند روبرو شوند. کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر این فیلم را در شهریور ماه سال جاری منتشر کرد. همچنین تریلر دوم این فیلم یک ماه پیش منتشر شد که جزئیات بیشتری از این فیلم را نشان می‌داد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم جذاب و دیدنی اکشن در سال 2019 که باید تماشا کنید


28. مرد شاهان – The King’s Man – چهارده فوریه 2020

هرساله یک یا چند تریلر جاسوسی عرضه می‌شود. چندگانه باند و “مأموریت غیرممکن” (Mission: Impossible) هر ساله فیلم‌های خود را به بازار آورده و در این رقابت شرکت می‌کنند. نقطه مشترک این فیلم فضای اکشن و عناصر جدی، طنز و درام است. “مرد شاهان” این شجاعت را داشت که خود را از این فیلم‌ها جدا کند. زیرا تمام عناصر فیلم‌های جاسوسی را داشته و البته از آن جالب‌تر و خوش سبک‌تر است. دو فیلم اول ما را با شاخه‌های بریتانیایی و آمریکایی این داستان آشنا کره و در سری سوم هم به ریشه‌های این مامورهای مخفی می‌رسیم.


27. یک مکان آرام دو – A Quiet Place: Part II – بیست مارس 2020

“یک مکان آرام” دنیایی با هیولاهای مهیب است که به زمین حمله کرده‌اند. توانایی این هیولاها در شنیدن کوچک‌ترین صداها بیشتر جمعیت زمین را نابود کرده است. خانواده ابوت در تلاش هستند تا با حفظ زمان و منابع، خود را امن نگه دارند. اما به زودی با بدترین کابوسشان روبرو می‌شوند. این فیلم به کارگردانی “جان کرازینسکی” آنقدر موفق بود که قرار است دنباله آن ساخته شود، در قسمت دوم “امیلی بلانت”، “نوآ جوپ” و “میلیسنت سیموندز” بازمی گردند. “کیلین مورفی” ستاره “پیکی بلایندرز” (Peaky Blinders) در کنار “جایمن هانسو”، “وین دووال” و “لارن-اشلی کریستیانو” در این فیلم حضور دارند.


26. زمانی برای مردن نیست – No Time to Die – هشت آپریل 2020

احتمالاً جیمز باند معروف‌ترین جاسوس جهان است. یک مرد کاریزماتیک، مرگبار و خطرناک که همین جنبه‌ها شخصیتش را رازآلودتر می‌کند. بازیگران بسیاری کت شلوار مشکی او را به تن کرده، اما در نقش او بر خود لرزیده‌اند، اما “دنیل کریگ” توانست در این نقش اجرای درحشانی داشته باشد، اما این بار فیلم او به پایان رسیده و این فیلم می‌تواند آخرین آن باشد. تا به اینجا حدس می‌زنیم این فیلم از دیگر آثار باند متفاوت باشد، شاید حتی او را متأهل و خانواده دار ببینیم. در اولین تریلری که از این فیلم تاکنون منتشر شده است، شاهد صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز زیادی بودیم که انتظار می‌رود شاهد فیلمی جذاب از این سری در سال 2020 خواهیم بود.


25. لگالی بلوند سه – Legally Blonde 3 – هشت می 2020

این فیلم با حضور “ریس ویترسپون” در نقش اصلی، داستان دختری به نام آل وودز را روایت می‌کند که دوست پسرش او را برای خودش کافی ندانسته و به همین دلیل از او جدا می‌شود. آل به دنبال او به دانشگاه حقوق هاروارد می‌رود تا او را به بازگشت ترغیب کند، سپس در آنجا حرفه‌ای به عنوان وکیل را آغاز می‌کند. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته “آماندا براون” در چند سری و البته یک موزیکال برادوی ساخته شد. فیلم سوم از وقایع فیلم دوم ادامه یافته و فیلم‌های دیگر را نادیده می‌گیرد، ویترسپون هم به نقش وودز بازمی گرددو در این فیلم به کارگردانی “جیمی سوک”، “آلانا اوباک” و “جسیکا کافیل” هم نقش آفرینی می‌کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های اکشن سال 2019


24. سریع و خشمگین ۹ – 22 می 2020 –  Fast & Furious ۹

در این سری از یک چندگانه اکشن، “وین دیزل” (دامینیک تورتو)، “میشل رودریگز” (لتی اورتیز) و “کریس لوداکریس” بریجز (تج پارکر) به نقش‌های پیشین خود بازمی گردند. “جوردانا بروستر” پس از عدم حضور در فیلم آخر، به عنوان میا، خواهر دام بازمی‌گردد. داستان فیلم هنوز فاش نشده و چیزهای پنهان زیادی وجود دارد. بنابراین فقط با توجه به فیلم آخر می‌توانیم حدس‌هایی بزنیم. “وین دیزل” معتقد است سری دیگر “سریع و خشمگین” از سری‌های پیشین گسترده‌تر بوده و ممکن است در آفریقا ضبط شود. این چندگانه طی سال‌ها در کشورهای مختلف مانند برزیل، بریتانیا، اسپانیا، ژاپن، مکزیک و امارات ضبط شده و دیزل در مصاحبه‌ای گفته که فیلم بعدی در آفریقا ضبط می‌شود.


23. زن شگفت انگیز 1984 – 5 ژوئن 2020 – Wonder Woman 1984

“زن شگفت انگیز” یکی از دلایل موفقیت دنیای دی سی است. این دنیای سینمایی با “مرد پولادین” (Man of Steel) شروع خوبی داشت اما با فیلم “بتمن در برابر سوپر” (Batman vs Superman) با افت مواجه شد. اگر “زن شگفت انگیز” با حضور “گل گدوت” نبود، دنیای دی سی مسیر ضعیف خود را ادامه می‌داد. با این حال اکنون وضعیت خوبی داشته و فیلم‌های زیادی آماده اکران دارد که یکی از آنها دنباله “زن شگفت انگیز” است. آخرین باری که پرنسس دایانا را دیدیم، در سقوط هواپیما عشقش را از دست داده بود و جنگ جهانی هم به پایان رسیده بود. همانطور که عنوان فیلم نشان می‌دهد، این فیلم به وقایع چند دهه پس از فیلم اول پرداخته و این مبارز آمازونی در برابر دشمن جدیدی قرار می‌گیرد. اولین تریلر این فیلم نیز یک ماه پیش منتشر شد که علاوه بر رونمایی از لباس جدید پرنسس دایانا، برخی از جزئیات داستان را هم نشان داد.


22. تاپ گان: ماوریک – Top Gun: Maverick – بیست و شش ژوئن 2020

برای ساخت دنباله یک فیلم هرگز دیر نیست و تهیه‌کنندگان “تاپ گان” این موضوع را فهمیدند. بیش از سه دهه پیش بود که فیلم سرنوشت ساز “تام کروز” اکران شد و با موفقیت بزرگ به یکی از ستاره‌های کارنامه “کروز” تبدیل شد. درصورتی که این فیلم اخیراً اکران می‌شد، شاید ساخت دنباله آن آنقدر طول نمی‌کشید، موفقیت این فیلم باعث می‌شود ارزش صبر کردن داشته باشد. مدت زمان طول کشیدن ساخت دنباله باعث می‌شود درباره آن بیشتر بحث شود، اما بگذارید بحث‌ها ادامه داشته باشد. افزوده شدن “مایلز تلر” و “جنیفر کانلی” فیلم را دیدنی کرده و بازگشت “وال کیلمر” نیز فیلم را جذاب‌تر می‌کند. در تریلر جدید این فیلم که اخیرا منتشر شد، هنرنمایی تام کروز در نقش خلبان هواپیمای جنگی همه را شگفت‌زده کرد و باعث شد انتظارها برای تماشای این فیلم بیشتر شود.


21. شکارچیان روح: افترلایف – Ghostbusters: Afterlife – ده جولای 2020

پس از فیلم جدید “شکارچیان روح” با حضور “ملیسا مک کارتی” در نقش اصلی، فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” به اصل خود بازمی‌گردد. فیلمی به کارگردانی “جیسون رایتمن” و با حضور “کری کون”، “مکنا گریس”، “فین ولفهارد” و “پل راد” در نقش‌های اصلی. بازیگران فیلم اصلی نیز در این فیلم حضور دارند. فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که به یک خانه ارثی می‌روند. با وجود وقایع رازآلود این شهر، آن‌ها به ارتباط این حوادث با شکارچیان ارواح پی می‌برند. در تنها تریلر منتشر شده از این فیلم هم شاهد اتفاقاتی بودیم که از یک ماجراجویی جذاب خبر می‌دادند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های عاشقانه که در سال 2018 اکران شدند


20. مینیون ها دو – Minions 2 – سه جولای 2020

مینیون ها به ترکیبی از زبان‌های هندی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی و روسی صحبت می‌کنند، با این حال، آنچه که می‌گویند بی‌معناست و برای درک آن به مغزتان نیاز ندارید! درحالی که این موجودات قرص مانند و زرد به برترین ابرویلن‌های تاریخ خدمت می‌کنند، اما تمدن را سرنگون کرده و با نابودی تی-رکس ها به اسکارلت اورکیل می‌رسند. قرار است دنباله “مینیون‌ها” در سال 2020 اکران شود و باید شاهد ماجرای جدید آنها باشیم.


19. بادیگارد همسر مزدور – بیست و هشت آگوست The Hitman’s Wife’s Bodyguard – 2020

فیلم اکشن “بادیگارد مزدور” (The Hitman’s Bodyguard) با حضور “رایان رینولدز” و “ساموئل ال. جکسون” در گیشه موفق بود. داستان درباره دوستی و دشمنی و رقابت شخصیت‌های اصلی است. “سلما هایک” در نقش سونیا، همسر کینسید (شخصیت جکسون) حضور پیدا می‌کند. درحالی که در دو فیلم دیگر شخصیت فرعی بود، در این فیلم به چهره اصلی بدل می‌شود. “پاتریک هیوز” کارگردان و “فرانک گریلو”، “ریچارد گرنت”، “آنتونیو باندراس” و “مورگان فریمن” از جمله بازیگران دیگر هستند.


18. احضار: شیطان مرا وادار کرد – The Conjuring: The Devil Made Me Do It – یازده سپتامبر 2020

سومین سری از فیلم‌های “احظار” با حضور “ورا فارمیگا” و “پاتریک ویلسون” در نقش زوج وارن ادامه پیدا می‌کند. “مایکل چاوز” (کارگردان فیلم “نفرین لیورونا” (The Curse of La Llorona)) کارگردانی فیلم را برعهده داشته و بازیگران دیگر عبارتند از “جولیان هیلیارد”، “استرلینگ جرینز”، “شرلین امویا” و “سارا کاترین هوک”. فیلم از داستان واقعی “آرنه چین جانسون” اقتباس شده که اولین مدافع بی‌گناه در زمینه تسخیر ارواح بود. زوج وارن در زندگی واقعی جنگیر بودند و داستان هم به این موضوع می‌پردازد.


17. هالووین می‌کشد – Halloween Kills – شانزده اکتبر 2020

چندگانه “هالووین” توسط “جان کارپنتر” در سال 1978 آغاز شد و داستان درباره مردی است که به قتل دست می‌زند. این فیلم به سرعت محبوب شد و دنباله‌های آن به بازار آمد. در سال 2018 سری دیگر “هالووین” منتشر شد که دنباله ای بر فیلم سال 1978 است و وقایع مابین را نادیده می‌گیرد. این داستان‌های ترسناک با فیلم “هالووین می کشدد” ادامه می‌یابد. در این فیلم به کارگردانی “دیوید گوردون گرین”، “جیمی لی کرتیس” و “جیمز جود کورتنی” به نقش‌های پیشین خود، لوری استرود و مایکل مایرز بازمی گردند.

همچنین بخوانید: لیست پرهزینه ترین فیلم هایی که تا به حال ساخته شده اند


16. خانواده کرودها 2 – The Croods 2 – بیست و سه دسامبر 2020

کرودها اولین مردمان سیاره بودند که همه چیزهایی که داریم را نامگذاری کردند. “خانواده کرودها” به دوران ماقبل تاریخ بازمی‌گردد و به ماجراجویی‌های این خانواده می‌پردازد که سرزمین‌های جدید و حیوانات جدید را کشف کرده و به تدریج و با خروج از غار از آخرالزمان پیش رو می‌ترسند. این فیلم را تماشا کنید و “نیکلاس کیج“، “اما استون” و “رایان رینولدز” صداپیشگی موفقی دارند. دنباله پیش رو این خانواده را در مقابل بترمن‌ها قرار می‌دهد و با رقابت میان آنها تماشاگر لذت می‌برد.


15. اکنون مرا می‌بینی 3 – Now You See Me 3 – 2020

فیلم “اکنون مرا می‌بینی” با ادغام جادو و هیجان، داستان چهار شعبده‌باز را نشان می‌دهد که توسط مردی عجیب در کنار هم قرار می‌گیرند. “جس آیزنبرگ”، “وودی هارلسون”، “ایزلا فیشر” و “دیو فرانکو” نقش این جادوگرها را ایفا کرده و “مارک روفالو” و “مورگان فریمن” هم نقش‌های اصلی را برعهده دارند. فیلم دوم فعالیت‌های گروه را ادامه داده و فیشر را با “لیزی کپلن” جایگزین می‌کند. طرفداران منتظر بازگشت فیشر در فیلم سوم بودند، اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق بیفتد. درحالی که منتظر بازگشت سایر بازیگران هستیم، “بندیکت کامبربچ” نیز به عنوان ویلن فیلم حضور خواهد داشت.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های اکشن سال 2019-2020 که نباید از دست بدهید


14. ماتریکس چهار – بیست و یک می 2021 – The Matrix 4

در فیلم چهارم “کیانو ریوز” به عنوان نئو اندرسون به دنیای ماتریکس بازمی گردد. این فیلم کلاسیک پس از دو دهه که ریوز در حرفه خود با موانعی روبرو شده، بازمی گردد. این فیلم به نویسندگی الکساندر همون، دیوید میچل و لانا واچوسکی، “کری-آن ماس” و “جیدا پینکت اسمیت” را بازمی گرداند. “جاناتان گراف”، “یحیی عبدل-المتین”، “جسیکا هنویک” و “نیل پاتریک هریس” نیز جزو بازیگران هستند اما نقش‌هایشان مشخص نیست.


13. جان ویک 4 – John Wick 4 – بیست و یک می 2021

“جان ویک” داستان شخصیت اصلی را نشان می‌دهد که با قاتلین سگش روبرو می‌شود. “کیانو ریوز” چنین انتقامی گرفت و فیلم به خاطر صحنه‌های اکشن معروف شد. دنباله آن به فیلمسازان اجازه داد تا سود خود را در فیلم دوم و سوم خرج کنند. قرار بود این فیلم به سه گانه تبدیل شود، اما با گره شوکه‌کننده پایانی فیلم “جان ویک 3: پارابلوم” (John Wick 3: Parabellum) باید منتظر باشیم این قاتل به کارش پایان دهد.


12. فیلم ایندیانا جونز – Untitled Indiana Jones Film – نه جولای 2021

“استیون اسپیلبرگ” یکی از بزرگ‌ترین کارگردان‌های تاریخ است که در تمام ژانرها داستان‌هایی عرضه کرده که به بهترین‌ها تبدیل شده‌اند. سری فیلم‌های “ایندیانا جونز” یکی از برترین فیلم‌های این کارگردان برای طرفدارانش است. شخصیت یک باستان شناس ماجراجو که کلاه نمدی مردانه پوشیده و شلاق به دست گرفته داستان را به جلو می‌برد. درباره ماجراجویی‌های ایندیانا جونز چهار فیلم ساخته شده، اما فیلم آخر پایان مناسبی نداشت. همه منتظر دنباله آن بودند و گرچه انتظارها طولانی شد، اما سرانجام تاریخ اکران مشخص شده و “هریسون فورد” قرار است نقش اصلی را ایفا کند.


11. جوخه خودکشی – The Suicide Squad – شش آگوست 2021

فیلم “جوخه خودکشی” محصول سال 2016 نتوانست منتقدین را راضی کند، اما در گیشه موفق بود. این فیلم با معرفی شخصیت‌های جدید به دنیای دی سی توانست ابرقهرمان‌های جدید خلق کند. از زمان اکران درباره دنباله آن صحبت شد، با این حال پس از آن تغییراتی رخ داد که بر سرنوشت فیلم اثر گذاشت. جیمز گان نویسندگی و کارگردانی این دنباله را برعهده داشته و داستان درباره ماجرای سری اولیه نیست. “مارگو رابی“، “ویولا دیویس”، “یوئل کینامان” و “جای کورتنی” که در فیلم اول ظاهر شدند در این فیلم حضور داشته و “ادریس البا”، “جان سینا”، “ناتان فیلیون”، “شان گان” و “تایکا وایتیتی” هم به بازیگران آن ملحق شدند.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan)


10. جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها – Fantastic Beasts and Where to Find Them 3 – دوازده نوامبر 2021

اسپین آفی از چندگانه موفق “هری پاتر”، که پیش از دوره لرد ولدمورت و مبارزه‌اش با هری پاتر را نشان می‌دهد. شخصیت اصلی نیوت اکاماندر با بازی “ادی ردمین” برنده جایزه اسکار است. “کاترین واتراستون”، “ازرا میلر”، “دن فوگلر” و “آلیسون سودول” هم در فیلم حضور دارند. در فیلم دوم “جود لاو” و “جانی دپ” در نقش آلبوس دامبلدور و گلرت گریندل‌والد حضور یافتند. فیلم سوم مبارزه گریندل‌والد برای تصاحب دنیا را که نقشه تسلط بر جادوبند و حتی قتل آنها را نیز در سر دارد، شامل می‌شود.


9. آواتار 2 – هفده دسامبر 2021 – Avatar 2

قسمت اول فیلم “آواتار” در سال ۲۰۰۹ با بودجه ای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و با عبور از مرز دو میلیارد دلار فروش، در لیست پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان قرار گرفت. همچنین این فیلم موفق به دریافت دو جایزه ی اسکار و دو جایزه ی گلدن گلوب در سال ۲۰۱۰ نیز شده است. “جیمز کامرون” (James Cameron) زمستان سال گذشته اعلام کرد که چهار دنباله و قسمت جدید از فیلم آواتار ساخته خواهد شد که اولبن آن با عنوان آواتار2 در پاییز سال 2021 راهی پرده سینما خواهد شد. “ادی فالکو”، “میشل یئو”، “سم ورتینگتون”، “زویی سالدانا”، “استفن لانگ” و “سیگورنی ویور” از جمله بازیگرانی هستند که در مجموعه فیلم‌های “آواتار” به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.


8. هتل ترانسیلوانیا – Hotel Transylvania – بیست و یک دسامبر 2021

“هتل ترانسیلوانیا” نیز با سری دیگری ادامه می‌یابد. داستان درباره کنت دراکولاست که به دور از تمدن و به همراه دختر نوجوانش ماویس زندگی می‌کند. هتل او برای تمام هیولاهای سراسر جهان باز است. هنگامی که یک انسان به هتل او وارد شد و عاشق ماویس می‌شود، دردسر آغاز خواهد شد. در هر فیلم داستان ادامه یافت و حتی به سریال تلویزیونی بدل شد. قرار است فیلم چهارم این چندگانه به بازار آمده و بازیگران اصلی در آن صداپیشگی کنند.


7. شرلوک هولمز 3 – Sherlock Holmes 3 – بیست و یک دسامبر 2021

شخصیت “شرلوک هولمز” که توسط “سر آرتور کونان دوئل” خلق شده یکی از اقتباس شده ترین شخصیت‌های سینمایی است. در تمام این سال‌ها شخصیت‌های مختلف شرلوک را دیده‌ایم، که هر کدام ویژگی خاصی را به این کارآگاه معروف جهان بخشیده‌اند. اجرای اخیر “بندیکت کامبربچ” در نقش شرلوک او را به شهرت رساند و به عنوان یکی از برترین بازیگران نسل خود معرفی کرد. با این حال او تنها کسی نیست که به این جایگاه رسیده و پیش از او “رابرت دوانی جونیور” نیز در دو فیلم “شرلوک هولمز” حضور یافته بود که باعث شد طرفداران بر سر اینکه کدام یک از آنها شرلوک بهتری است باهم بحث کنند.

با نادیده گرفتن تفاوت‌ها، باید گفت فیلم‌های “گای ریچی” بسیار موفق بودند و درحالی که دنباله آن باید مدت‌ها پیش ساخته می‌شد، به خاطر مشغله زیاد بازیگران اصلی با تأخیر مواجه شد. اکنون ستارگان فیلم حاضر بوده و فیلم در دست تولید است. در فیلم بعدی “داونی جونیور” و “جود لا” به نقش‌های خود بازمی گردند.


6. ماداگاسکار 4 – Madagascar 4 – اعلام خواهد شد

چندگانه “ماداگاسکار” درباره گروهی از حیوانات است که در باغ وحش سنترال پارک زندگی می‌کنند. زمانی که متوجه می‌شوند آنجا خانه واقعی‌شان نیست برای یافتنش جستجویی را آغاز می‌کنند. در سه فیلم در این ماجراجویی سراسر جهان را زیر پا می‌گذارند. در فیلم چهارم به شهر نیویورک می‌رسند. “تام مک گرث” کارگردانی آن را برعهده داشته و بازیگران و صداپیشه‌ها به نقش‌های خود بازمی‌گردند.


5. افسون زده – Enchanted – اعلام خواهد شد

امی ادمز” در حرفه درخشان خود نقش‌های مختلف را ایفا کرده که یکی از آنها پرنسس گیسل دیزنی در فیلم “افسون زدایی” است که از آن ابایی ندارد. این فیلم محصول سال 2007 درباره پرنسسی است که از قلمروی اندلسی به نیویورک می‌آید و ملکه شرور هم او را دنبال می‌کند. این فیلم با موفقیت مواجه شد و طرفداران منتظر دنباله آن بودند، چیزی که اکنون آماده است. ادمز به نقش خود بازگشته و فیلم هم به زندگی شاد گیسل می‌پردازد.

همچنین بخوانید: 7 انیمیشن زیبا شبیه به Angry Birds


4. ماجراهای تن تن 2 – The Adventures of Tintin 2 – اعلام خواهد شد

فیلمی به کارگردانی “استیون اسپیلبرگ” درباره داستان روزنامه نگاری که به دنبال گنج گمشده است و کاپیتان هدوک درباره رقابتی به او می‌گوید که نسل‌ها طول کشیده است. این فیلم نامزد اسکار از چند سری کتاب اقتباس شد و بنابراین برای ماجراهای این شخصیت و سگش منابع کافی موجود است. “پتر جکسون” کارگردانی این دنباله را برعهده داشته و تن تن و هوک برای ماجراجویی دیگری به آمریکای جنوبی می‌روند.


3. مکس دیوانه: برهوت – Mad Max: The Wasteland – اعلام خواهد شد

“مکس دیوانه: جاده خشم” در سال 2015 داستان مکس راکاتانسکی را روایت کرد که “مل گیبسون” نقش اصلی در فیلم اصلی و “تام هاردی” نقش او در نسخه بازسازی شده را روایت کرد. این فیلم در یک دنیای آخرالزمانی قرار دارد که مکس به فوریوسا برمی خورد، کسی که می‌خواهد به زنان در حال فرار کمک کند. این فیلم در زمان اکران از نظر انتقادی و تجاری موفق بود و از آن زمان درباره ساخت دنباله‌ای از آن صحبت می‌شود. هاردی برای سه فیلم دیگر هم قرارداد امضا کرده که موردتحسین طرفداران است. این فیلم قرار است پیش‌درآمد فیلم‌های بعدی باشد. “میلر” کارگردانی فیلم را برعهده داشته و فیلمنامه آن نیز توسط خودش و “نیک لاتوریوس” نوشته شده است.


2. بیل را بکش 3 – Kill Bill Vol. 3 – اعلام خواهد شد

“بیل را بکش” یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های “کوئنتین تارانتینو” است که داستان عروسی (اوما تورمن) را روایت می‌کند که پس از مرگ همسر و فرزندش توسط رئیس پیشین از یک کمای 4 ساله بیدار می‌شود. دنباله آن در سال 2004 اکران شد و از آن زمان تارانتینو فیلم‌های دیگری ساخته است. همیشه درباره نسخه سوم این فیلم صحبت می‌شود و گفته می‌شود اخیراً ایده ساخت آن به ذهن کارگردان رسیده است. هنوز درباره جزئیات بیشتر آن صحبت نشده، اما به گفته تارانتینو دیدنی خواهد بود.


1. ساعت شلوغی ۴ – Rush Hour 4 – اعلام خواهد شد

جکی چان” یکی از محبوب‌ترین قهرمان‌های اکشن است و باید فیلم‌هایش را تماشا کنید. او در فیلم “ساعت شلوغی” در کنار “کریس تاکر” داستان دو قهرمان را ایفا می‌کند که با اجرای صحنه‌های طنز جهان را نجات دادند. آخرین سری این فیلم حدود یک دهه پیش اکران شد و از آن زمان طرفداران منتظر فیلم هستند. اخیراً درباره سری چهارم آن صحبت شد و قرار است شاه ماجراجویی دیگری از کارآگاه لی و کارتر باشیم.

همچنین بخوانید: 20 بازیگر برتر سینما که تا به حال نامزد اسکار نشده اند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (7)

بستن فرم

  1. سام وان

    دی 21, 1399

    کاش ادامه ی تن تنو واقعا هر چه زودتر بسازن!از سال 2015تاحالا هی میگن میخوایم بسازیم…!سری اولش اصلا مال سال2012 هست…

    پاسخ

  2. مینو

    شهریور 21, 1399

    وایییییی افسون زده ….. هتل ترانسیلوانیا …… مینیون …… زن شگفت انگیز…… احضارررر ……. چه سالی بشه اگر اینا اکران بشه

    پاسخ

    • masood در پاسخ به مینو

      مهر 15, 1399

      فکر میکنم دنیا دوباره داره استارت میخوره مثل زمان ارباب حلقه ها چه فیلم هایی ماتریکس آواتار چخبره

      پاسخ

  3. Rs

    تیر 26, 1399

    یه هفت هشت سالی هست که میگن آواتار ۲ ، سال دیگه میاد بعد بازم نمیاد میره واسه ساا بعدش

    پاسخ

  4. Faramarz

    تیر 26, 1399

    اینا تاریخاشون درسته بخاطر کرونا عقب نیفتاده?????

    پاسخ

  5. فاطمه

    دی 2, 1398

    عجب فیلم های هستند توی این لیست فیلم ها چندین فیلم معروف هستند مخصوصا مدد مکس قرار بوده که دنباله ان ساخته شود جرج ملیر برروی یه فیلم دیگه هست گفته که مدد مکس را همزمان همران ان فیلم خواهد ساخت .‌‌‌…دوباره مددمکس زنده خواهد شد

    پاسخ

    • Amir در پاسخ به فاطمه

      مهر 27, 1399

      یه فیلمی رو اسمشو نبردین ولی سال بعد قطعا جز بهترین هاست:
      Venom: Let there Be a Carnage

      پاسخ