6 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “جهش‌یافته‌های جدید” (The New Mutants) که باید تماشا کنید

فیلم ترسناک ابرقهرمانی “جهش یافته‌های جدید” به کارگردانی “جاش بون” (Josh Boone) (بخت پریشان “The Fault in Our Stars” و “همه چیزی که داشتیم” (All We Had)) درباره داستان پنج جوان جهش یافته است که به خاطر توانایی‌های خطرناکشان زندانی شده‌اند. “میسی ویلیامز” (Maisie Williams) در نقش ران سینکلر یا ولفزبین، یک جهش یافته اسکاتلندی گرگینه مانند؛ “آنیا تیلور-جوی” (Anya Taylor-Joy) درنقش ایلیانا راسپوتین یا مجیک، یک جهش یافته روسی با توانایی‌های ابرقهرمانی و اژدهاگونه؛ “بلو هانت” (Blu Hunt) در نقش دنیل مونستار یا میرژ، یک جهش یافته بومی آمریکا با توانایی ورود به خواب و کابوس دیگران؛ “هنری زاگا” (Henry Zaga) در نقش رابرت داکاستا یا سانپات، جهش یافته‌ای از برزیل که می‌تواند انرژی خورشیدی را کنترل کند و “چارلی هیتون” (Charlie Heaton) در نقش سم گاتری یا کانونبال، یک جهش یافته آمریکایی با توانایی‌های ترمو-شیمیایی.

این فیلم به عنوان آخرین سری از چندگانه “مردان ایکس” (X-Men) پیش از اکران با مشکلات بسیاری مواجه شد. اگر طرفدار فیلم هستید و می‌خواهید فیلم‌های مشابه را تماشا کنید در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد. با پروشات همراه باشید.


6. مردان ایکس – X-Men – 2000

بدون شک “مردان ایکس” ژانر ابرقهرمانی را آغاز کرد. داستان دو گروه جهش یافته‌ها، یکی به رهبری چارلز زاویه یا پروفسور ایکس (پاتریک استوارت “Patrick Stewart”) که معتقد است زندگی صلح آمیز انسان و جهش یافته‌ها به موفقیت هردو گروه منجر شده و دیگری به رهبری اریک لنشر یا مگنتو (ایان مک کلن “Ian McKellen”) که از برابری انسان و جهش یافته‌ها ناامید شده و جهش یافته‌ها را نژاد برتر و مایه تکامل انسان می‌نامند. رفتار تعصب آمیز و مشوش شخصیت‌ها دو مضمون اصلی فیلم و کامیک هاست.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy) که باید تماشا کنید


5. کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی – Captain America: The Winter Soldier – 2014

پنج جهش یافته‌ای فیلم “جهش یافته‌های جدید” در مرکزی نگهداری شده و دائم شکنجه می‌شوند. درحالی که کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز “Chris Evans”) و سرباز زمستانی (سباستین استن “Sebastian Stan”) در آزمایشگاه خلق شده‌اند و گذشته آنها موضوع اصلی فیلم است.


4. برایت برن – Brightburn – 2019

موضوع اصلی فیلم این است: اگر سوپرمن اخلاقیات کلارک کمت را نداشته باشد چه می‌شود؟ کاایل و توری بریر (دیوید دنمان “David Denman” و الیزابت بنکس “David Denman”) در سفینه‌ای که در مزرعه‌شان سقوط کرده پسربچه‌ای بیگانه را یافته و او را مثل بچه خودشان بزرگ می‌کنند. خانه صمیمی آنها مانند مزرعه کنت است. با این حال درحالی که جاناتان و مارتا کنت در پرورش قهرمانی بزرگ موفق می‌شوند، بریرها شکست خورده و هیولایی را تحویل جامعه می‌دهند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های کوتاه تاریخ سینما در ژانر علمی-تخیلی


3. پیش از آنکه بیدار شوم – Before I Wake – 2016

مارک و جسی هابسون (توماس جین “Thomas Jane” و کیت باسورث “Kate Bosworth”) سرپرستی کادی مورگان (جیکوب ترمبلی “Jacob Tremblay”) هشت ساله را برعهده می‌گیرند. او در ابتدا کودکی معمولی و کمی خجالتی است. اما بعداً متوجه می‌شوند استعداد خاصی دارد و همه خواب‌هایش واقعی هستند. گرچه در ابتدا این استعداد برایشان جالب است اما بعداً متوجه می‌شوند که کابوس‌هایش می‌توانند مرگبار باشند.


2. تاریخچه – Chronicle – 2012

یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی “جاش ترانک” (Josh Trank) در سبک مستندگونه درباره سه نوجوان (دین دی‌هان “Dane DeHaan”، الکس راسل “Alex Russell” و مایکل بی.جردن “Michael B. Jordan”) که پس از تماس با یکشی درخشان بی رنگ قدرت‌های ابرقهرمانی به دست می‌آورند. گرچه به هم قول می‌دهند از این قدرت‌ها سواستفاده نکنند، یکی از آنها که با پدر شرور و مرگ قریب الوقوع مادر بر اثر سرطان، دست و پنجه نرم می‌کند خشن می‌شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم که برتری سفیدپوستان را به‌خوبی به تصویر می‌کشند


1. کابوس در خیابان الم ۳: جنگجویان رؤیا – Nightmare On Elm Street 3: Dream Warriors – 1987

در سری سوم “کابوس در خیابان الم” از داستان فیلم دوم یک سال گذشته و در آغاز فیلم فردی کروگر به نوجوانی به نام کریستن پارکر (پاتریشیا آرکت”Patricia Arquette”) حمله می‌کند. مادر کریستن تصور می‌کند او خودش به خودش حمله کرده، بنابراین او را به تیمارستان می‌فرستد که او در آنجا نانسی تامپسون (هدر لنگن کمپ”Heather Langenkamp”) را می‌بیند، روان درمان جدید و قهرمان فیلم اول. نانسی، کریستن و بیماران جوان دیگر آن بیمارستان با توانایی‌های خود برای مبارزه با فردی آماده می‌شوند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم