7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “آکادمی آمبرلا” (The Umbrella Academy) که باید تماشا کنید

اگر سریال‌های ابرقهرمانی ابزورد که از مارول و دی سی متفاوت باشند را دوست دارید پس حتماً از “آکادمی چتر” از نتفلیکس خوشتان آمده است. سریالی درباره یک تیم که تمام اعضای آن قدرت‌های ابرقهرمانی دارند. این سریال براساس یک سری کتاب کمیک به همین نام ساخته شد. داستان درباره خواهر و برادران به سرپرستی گرفته شده‌ای است که پس از مرگ حامی‌شان برای نجات دنیا با هم همراه می‌شوند تا از یک آخرالزمان پیشگیری کنند. مسلماً تماشای داستان‌های ابرقهرمانی همیشه لذتبخش است. اگر دوست دارید سریال‌های مشابه را تماشا کنید در اینجا آنها را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. بااستعداد – The Gifted – 2017-2019

اولین فیلمی که با دیدن “آکادمی چتر” به ذهنمان می‌رسد “بااستعداد” است. سریالی براساس “مردان ایکس” مارول، درباره یک زوج معمولی که متوجه قدرت‌های ابرقهرمانی فرزندان خود می‌شوند. در این دنیا مردان ایکس وجود ندارند و خانواده باید از دست دولت فرار کنند. اینجاست که با گروهی از جهش یافته‌ها که برای زنده ماندن تلاش می‌کنند، روبرو خواهند شد.

همچنین بخوانید: 6 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال مردم عادی (Normal People) که باید تماشا کنید


6. اینهیومنز – Inhumans – 2017

سریالی مشابه “آکادمی چتر” براساس کتاب‌های مارول که در اینجا با خانواده‌ای روبرو هستیم که هیچ کدام از اعضا معمولی نیستند. داستان به بلک بولت و سایر اعضای خانواده می‌پردازد که پس از حمله نظامی به هاوایی فرار می‌کنند. اگر به داستان تلاش یک خانواده برای نجات جهان علاقه دارید این فیلم را تماشا کنید.


5. دووم پاترول – Doom Patrol – 2019

سریال دیگری برای طرفداران “آکادمی چتر” که البته “آکادمی چتر” ساخته “جرارد وی” (Gerard Way) از “دووم پاترول” اصلی الهام گرفت. در این سریال یک دانشمند ثروتمند گروهی از یاغی‌ها را به یک صومعه می‌آورد. تمام آنها توانایی‌های خاصی دارند که درنتیجه حوادث تراژیک به وجود آمده است. با این حال هیچکدام از قهرمان‌ها از قدرت‌های خود راضی نیستند و آن را دردسر می‌دانند.


4. فراری‌های مارول – Marvel’s Runaways – 2017-2019

داستان دیگری درباره گروهی از نوجوان‌ها با قدرت‌های ابرقهرمانی. در این سریال از هولو گروهی از نوجوانان در حال فرار هستند. آن‌ها با وجود پیشینه متفاوت دور هم جمع شده‌اند تا با دشمن مشترکشان که همان والدینشان هستند و عضو سازمان مخوفی به نام پراید می‌باشند، مبارزه کنند. این نوجوانان به تدریج شیوه زندگی به تنهایی و راه مبارزه با سازمان پراید را می‌آموزند.

همچنین بخوانید: 6 سریال جذاب و دیدنی شبیه آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender) که باید تماشا کنید


3. کلاس مرگبار – Deadly Class – 2019

این سریال ابرقهرمانی نیست اما به “آکادمی چتر” شباهت دارد و گروهی از افراد در کنار هم قرار می‌گیرند. داستان در سال‌های 1980 رخ می‌دهد، زمانی که با یک نوجوان بی خانمان و منزوی آشنا می‌شویم. او سپس به مدرسه خصوصی قلمروی پادشاه که مخصوص فرزندان خانواده‌های خطرناک جهان است، برده می‌شود. مارکوس در این محیط جدید هم باید اصول خود را دنبال کند و هم با اصول اجتماعی پیش برود که شرایط سختی برای یک نوجوان است.


2. تایتان‌ها – Titans – 2018

سریالی ساخته “آکیوا گلدزمن” (Akiva Goldsman)، “جف جانز” (Geoff Johns) و “گرگ برلانتی” (Greg Berlanti) که از کمیک Teen Titans دی سی الهام گرفته است. سریال از لحاظ داستان شبیه “آکادمی چتر” است و به همین دلیل در این لیست جای دارد. گروهی از تایتان ها باهم همراه می‌شوند تا دنیا را از شر بدی‌ها نجات دهند. این سریال با حضور بازیگران مشابه “آکادمی چتر” به منبع خود پایبند بوده و شخصیت پردازی بسیار خوبی دارد.


1. افسانه‌های فردا از دی سی – DC’s Legends of Tomorrow – 2016

در انتهای لیست “افسانه‌های فردا” قرار دارد که اگر عنصر سفر در زمان “آکادمی چتر” را دوست داشتید حتماً از این سریال خوشتان می‌آید. سریالی براساس شخصیت‌های دی سی، مانند “کماندار” (Arrow) و “فلش” (The Flash). در این سریال خانواده ریپ هانتر کشته شده و او گروهی از قهرمان‌ها را گرد هم می‌آورد. آن‌ها به آینده سفر می‌کنند تا وندال سویج را در سال 2166 بکشند.

همچنین بخوانید: معرفی 8 فیلم و سریال جذاب و دیدنی شبیه فیلم برف‌شکن (Snowpiercer)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Mohammad Reza

    مرداد 15, 1399

    فراری ها بهتره یا بااستعداد؟

    پاسخ