معرفی 10 فیلم سرنوشت‌ساز که وقتی غمگین هستید باید تماشا کنید

در اینجا فیلم‌هایی را معرفی می‌کنیم که هروقت غمگین هستید تماشا کنید. تمام آثار از ژانرهای مختلف بوده و انسان را در شرایط و در جهانی نشان می‌دهند که با وجود مشکلات باید خوشبین باشند. این فیلم‌ها حس خوبی به شما می‌بخشند. با پروشات همراه باشید.


10. زندگی زیباست – Life is Beautiful (روبرتو بنینی – 1997)

در این فیلم به جنبه‌های مختلف زندگی خانوادگی، لذت بردن اعضا و مشکلاتی که مواجه می‌شوند، پرداخته می‌شود. این فیلم با نمایش تاریخ قرن بیستم، عواقب بدترین اعمال در طول زندگی را نمایش می‌دهد. با این حال، از آنجایی که فضای فیلم طنز است، توانسته با روایتی خوشبینانه حقایق ظالمانه را نشان دهد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم تماشایی برای روزهایی که غمگین هستید


9. درون و بیرون – Inside Out (پیت داکتر – 2015)

این انیمیشن با نمایش بخشی از تاریخ، بخش‌هایی از زندگی یک زن، از کودکی تا بزرگسالی اش را نشان می‌دهند. با این حال، جذابیت این اثر در نمایش آن طی فرایند روانی یک زن جوان است. لذت، غم، خشم، ترس، و نفرت از جمله احساساتی هستند که در این انیمیشن شخصیت پردازی شده‌اند. در این انیمیشن بهترین صحنه‌های ممکن نمایش داده می‌شود. یک اثر دیدنی که تماشای آن لذت بخش است.


8. ویل هانتیگ خوب – Good Will Hunting (گاس ون سنت – 1997)

پروفسور یک کالج مهم آمریکایی تصادفاً در یک زندان یک استعداد پیدا می‌کند. این معلم با کمک از دوست قدیمی پسرک سعی می‌کند به رشد او کمک کند. یک فیلم جسورانه و دیدنی درباره تلاش همه افراد در اثبات توانایی‌های خود.


7. مزایای گوشه گیر بودن – The Perks of Being a Wallflower (استیون شباسکی – 2012)

فیلمی براساس کتابی نوشته “استیون شباسکی” (Stephen Chbosky) (کارگردان فیلم) درباره جنبه‌های روانی و اجتماعی زندگی یک نوجوان که وارد چرخه جدیدی از جهان شده است. حالا که شبح گذشته با اوست باید مفهوم دوستی و اشتیاق را آموخته و با مسائل جدید روبرو شود. این فیلم تردیدهای دوره نوجوانی و جوانی را نشان داده و اجرا و کارگردانی خوبی دارد.


6. دفترچه امیدبخش – Silver Linings Playbook (دیوید او راسل – 2012)

مردی با هدم ثبات روحی پس از مشکلات روانی با یک زن جوان بر مشکلات خود غلبه می‌کند. این فیلم که از آغاز تا پایان انگیزه بخش است، قدرت انسان را نشان می‌دهد. تماشای این فیلم حس خوبی به شما دست می‌دهد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی-رمانتیک جذاب و دیدنی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


5. تقریباً مشهور – Almost Famous (کامرون کرو – 2000)

یک نوجوان برای نوشتن مقاله‌ای برای یک مجله یک تور راک را دنبال می‌کند. این ماجرای هیجان انگیز می‌تواند یک فیلم دیدنی بسازد. در اینجا جنبه‌ها مثبت بزرگسالی اغراق شده‌اند و اهمیت این برهه از زندگی نمایش داده شده است.


4. راشمور – Rushmore (وس اندرسن – 1998)

داستانی درباره زندگی روزمره یک نوجوان متفاوت، عاشق معلم شدن، دوستی با مردی مسن و رابطه‌اش با بهترین دوستش. این فیلم به کارگردانی “وس اندرسن” یک کمدی دیدنی درباره بزرگسالی است که حوادث واقعی زندگی یک انسان را نشان می‌دهد.


3. مرخصی فریس بولر – Ferris Bueller’s Day Off (جان هیوز – 1986)

نوجوانی تصمیم می‌گیرد خود را به مریضی زده و به مدرسه نرود. اما نمی‌خواهد در خانه بمان، بنابراین با دوستش و دوست دخترش همراه می‌شود. این فیلم بهترین اثر سینمایی سال‌های 1980 است که با آمیختن مفاهیم فلسفی در داستان آن را دیدنی می‌کند.


2. املی – Amélie (ژان پیر ژونه – 2001)

داستانی درباره زندگی یک دختر جوان، انزوای او از جامعه، و مشکلاتش که با اجرای خوب بازیگر نمایش داده می‌شود. یکی از آثار دیدنی سینمای فرانسه با فضای جادویی که هر صحنه‌اش دیدنی است.

همچنین بخوانید: معرفی سینمای موج نوی فرانسه: لیستی از فیلم‌های منتخب به همراه کارگردان آنها


1. آرین براکویچ – Erin Brockovich (استیون سودربرگ – 2000)

زنی جویای کار که می‌بیند شرکتی به دنبال دستیار است در آنجا استخدام می‌شود. آنجا متوجه استعدادهایش شده و به چند نفر کمک می‌کند. این فیلم انگیزه بخش داستان دیدنی داشته و نقاط قوت انسانی را نشان می‌دهد. اجرای “جولیا رابرتز” (Julia Roberts) این فیلم را دیدنی می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم