معرفی 10 فیلم تماشایی برای روزهایی که غمگین هستید

در اینجا فیلم‌هایی را گردآوری کردیم که در روزهایی که غمگین هستید باید تماشا کنید. این فیلم‌ها با داستان و شخصیت‌های تاثیرگذار خود توجهتان را جلب می‌کنند. ما سعی کردیم فیلم‌ها را از ژانر و دوره‌های مختلف جمع آوری کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. آقای هیچکس – Mr. Nobody (کارگردانی ژاکو فان دورمال – 2009)

این فیلم با نمایش حقایق و دوره‌های زمانی ختلف زندگی پسری را نشان می‌دهد که یک حادثه آینده‌اش را عوض کرده است. فضای شاعرانه این داستان می‌تواند هر تماشاگری را گیج کند و به همین دلیل می‌توانید بارها آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 35 فیلم غم‌انگیز عاشقانه و تأثیر گذار که با احساسات مخاطب بازی می‌کنند بخش اول


9. نیمه شب در پاریس – Midnight in Paris (کارگردانی وودی آلن – 2011)

یک فیلمنامه نویس در سفری به پاریس به گذشته سفر می‌کند و می‌تواند از مکان‌های نیمه اول قرن بیستم دیدن کند. این فیلم به کارگردانی “وودی آلن” (Woody Allen) قهرمان داستان را در مقابل شخصیت‌های هنری و ادبی دوران قرار می‌دهد.


8. تقریباً مشهور – Almost Famous (کارگردانی کامرون کرو – 2000)

نوجوانی برای نوشتن مقاله‌ای در یک مجله یک گروه راک را دنبال می‌کند. داستان خاص و صحنه‌های فیلم به یک اثر دیدنی ختم می‌شوند. در اینجا جنبه‌های مثبت نوجوانی و رشد شخصیتی را می‌بینیم.


7. پنجاه/پنجاه – 50/50 (کارگردانی جاناتان لوین – 2011)

مرد جوان بیست ساله‌ای پس از ابتلا به سرطان از بهترین دوستش کمک می‌خواهد. این فیلم با نمایش صحنه‌های غم و شادی زندگی اهمیت چیزهای ساده را نشان می‌دهد. با تماشای این فیلم احساساتی می‌شود.


6. عشق حقیقی – Love Actually (کارگردانی ریچارد کرتیس – 2003)

حوالی دسامبر و نزدیک کریسمس، شاهد زندگی افراد مختلف در شرایط مختلف هستیم. این فیلم جذاب و دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های کریسمسی 20 سال اخیر است. داستان چند لایه و عاشقانه ساده آن طرفداران این ژانر را راضی می‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی 35 فیلم غم‌انگیز عاشقانه و تأثیر گذار که با احساسات مخاطب بازی می‌کنند بخش دوم


5. درخت زندگی – The Tree of Life (کارگردانی ترنس مالیک – 2011)

در سال‌های 1950، یک خانواده یاد می‌گیرند که چگونه با جهان و گذر زمان کنار بیایند. این فیلم با داستن صادقانه خود و سوالاتی که درباره خلقت و لذت زندگی می‌پرسد بسیار دیدنی و تماشایی است.


4. آسمان اکتبر – October Sky (کارگردانی جو جانستون – 1999)

فیلمی براساس داستانی واقعی، در اواسط سال‌های 1950، در شهر کوچک امریکایی، که یک نوجوان علاقه مند به علوم و فضا، به همراه معلم و همکلاسی‌ها روی پروژه مربوط به یک راکت فضایی کار می‌کند. این فیلم اهمیت نقش معلم در زندگی دانش آموزان را نشان داده و در مقابل آن زندگی مردم دیگر آن منطقه را می‌بینیم که هرکس اهداف خودش را دارد.


3. بیداری‌ها – Awakenings (کارگردانی پنی مارشال – 1990)

یک پزشک جدید مسئول رسیدگی به بیماران یک مرکز روانی است. او که از روند درمان این مرکز ناراضی است، یک تحقیق خصوصی را آغاز می‌کند که می‌تواند مسیر همه را تغییر دهد. فضای خوشبینانه فیلم درباره حیات و صحنه‌های دیدنی آن، با اجرای “رابین ویلیامز” (Robin Williams) و “رابرت دنیرو” (Robert De Niro) دیدنی می‌شود.


2. تیغ پرتابی – Sling Blade (کارگردانی بیلی باب تورنتون – 1996)

مردی که چندین سال در یک مرکز روانی بستری بوده مرخص شده و با پسری از یک خانواده مشکلدار دوست می‌شود. این فیلم به لایه‌های مختلف روابط انسانی و بشریت می‌پردازد. تماشاگرانی که به تماشای مفاهیم ساده بشری و حقایق جامعه علاقه دارند، از تماشای این فیلم لذت می‌برند.

همچنین بخوانید: لیست غم‌انگیزترین فیلم‌هایی که در سال 2019 اکران شدند


1. بی‌باک – Fearless (کارگردانی پیتر ویر – 1993)

مردی پس از زنده ماندن از سقوط هواپیما شیوه سابق زندگی را کنار گذاشته و دوباره حقیقت زندگی را می‌یابد. “بی باک” فیلمی درباره حقیقت زندگی است که اجرای دیدنی “جف بریجز” (Jeff Bridges) آن را تماشایی کرده است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4)

بستن فرم

  1. محدثه

    شهریور 6, 1399

    ]ممنونم، واقعا آدم یه روزایی نیاز داره به اینجور فیلما.

    پاسخ

    • ilpadrino در پاسخ به محدثه

      شهریور 12, 1399

      بنظرم فیلم امریکای زیبا1999ببین

      پاسخ

  2. mobin780

    شهریور 6, 1399

    غلط املایی دارید نوشتید (این فیلم‌ها با داستا و)

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به mobin780

      شهریور 6, 1399

      بله اشتباه تایپی بود که اصلاح شد، مرسی

      پاسخ