10 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم “مسافر همیشگی” (The Commuter) که باید تماشا کنید

“مسافر همیشگی” فیلمی دیدنی با آمیزه درام و تریلر-اکشن است که در آن “لیام نیسون” (Liam Neeson) در تقش مایکل ناجی فیلم است. صحنه‌های اکشن و غافلگیرکننده هم فیلم را دیدنی‌تر می‌کند. “ورا فارمیگا” (Vera Farmiga) هم نقش جوانای اغواگر را بازی می‌کند.

هر طرفدار سینما فیلم موردعلاقه خود را دارد. همچنین یک نفر ممکن است ژانرهای مختلف را دوست داشته باشد و فیلمی که ژانرهای مختلف را ترکیب کند بهترین است. در اینجا فیلم‌های شبیه “مسافر همیشگی” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. آخرین لحظه – Nick of Time – 1995

برخی این فیلم را الهام بخش “مسافر همیشگی” می‌دانند، زیرا این فیلم با حضور “جانی دپ” (Johnny Depp) داستان مشابهی دارد. در این فیلم هم شخصیت اصلی (کریستوفر واکن “Christopher Walken”) به دنبال یک قتل است. با تماشای این فیلم با تریلرهای آن دوره آشنا می‌شوید.

همچنین بخوانید: لیست پرفروش ترین فیلم های “لیام نیسون”، از ربوده شده تا شوالیه تاریکی


9. نگاه آسمانی – Eye in the Sky – 2015

فیلمی با حضور “هلن میرن” (Helen Mirren) در نقش کلنل کاترین پوول. او باید رئیس سه گروه تروریستی را دستگیر کند. استفاده از تکنولوژی فیلم را جذاب می‌کند. “آرون پل” (Aaron Paul) نقش استیو واتس، رئیس یک سازمان حراستی را برعهده دارد. اگر از تماشای “آرون پل” در “برکینگ بد” (Breaking Bad) یا صداپیشگی‌اش در نقش تاد در “بوجک هورسمن” (Bojack Horseman) خسته نشده‌اید این فیلم را تماشا کنید.


8. بدون توقف – Non-Stop – 2014

این فیلم مثل “مسافر همیشگی” و “آخرین لحظه” درباره بدنام شدن قهرمان است. اگر 150 میلیون دلار مهیا نشود عده‌ای خواهند مرد و ماجرا در هواپیما رخ می‌دهد. “لیام نیسون” هم در این فیلم حضور دارد.


7. ربوده شده – Taken – 2008

تفاوت این فیلم با دیگر فیلم‌های لیست روابط خانوادگی بهبودیافته در انتهای فیلم است. حالا چه رابطه همسرها چه رابطه پدر و دختری. “لیام نیسون”، “مگی گریس” (Maggie Grace) و “فامکه یانسن” (Famke Janssen) از ستارگان این فیلم هستند.


6. فرار در سراسر شب – Run All Night – 2015

جیمی کانلن (لیام نیسون) در دوراهی گیر افتاده و نمی‌داند با چه کسی بیعت کند. پسرش مایک یا بهترین دوستش شان؟ این فیلم هم مانند “مسافر همیشگی” ترکیبی از درام و اکشن است.

همچنین بخوانید: 16 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم سوگند (The Vow) که باید تماشا کنید


5. ناشناس – Unknown – 2011

فیلمی از “ژاومه کویت-سرا” (Jaume Collet-Serra) درباره هویت، که مضمون اصلی “مسافر همیشگی” هم هست. در اینجا دکتر مارتین هریس (لیام نیسون) پس از تصادف عوض شده و همسرش (دیانه کروگر “Diane Kruger”) هم او را نمی‌شناسد.


4. قدم زدن میان قبرها – A Walk Among the Tombstones – 2014

در این فیلم از “اسکات فرانک” (Scott Frank) نیسون در نقش کارآگاه متیو اسکودر حضور دارد و توسط یک معتاد اجیر شده تا همسرش برادرش را پیدا کند. سپس به ماجرای قتل وارد می‌شود. چرا اسکودر خودش را به دردسر می‌اندازد؟ چرا به تی جی پناه می‌برد؟ آیا این همان فروپاشی روابط است؟


3. ضد مرگ – Death Proof – 2007

گرچه شاید برخی فیلم را متفاوت از لیست بدانند اما این اثر تارانتینو دیدنی است. گرچه می‌تواند آن را با ژانر جالو مرتبط دانست، اما یک تریلر واقعی است. یک بدلکار قاتل با دیدن گروهی از دختران جوان نقشه‌اش را نقش برآب می‌بیند، اینجات که با مرگ روبرو می‌شود.


2. تسلی خاطر – Solace – 2015

آنتونی هاپکینز” (Anthony Hopkins) با بازی در نقش جان کلنسی این فیلم را دیدنی می‌کند. کلنسی قدرت‌های روانی دارد و به تقاضای دوستش جو که مأمور اف بی آی است (جفری دین مورگان “Jeffrey Dean Morgan”)، باید در پرونده قتل کمک کند. بنابراین بازی موش و گربه آغاز می‌شود. “کالین فارل” (Colin Farrell) در این فیلم اجرای دیدنی دارد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های آنتونی هاپکینز که قدرت بازیگری او را نشان می دهند


1. قطار بوسان – Train to Busan – 2016

“قطار بوسان” یک تریلر زامبی است درباره پدری معتاد به کار، به نام سئوک-وو که دخترش سو-ان را به دیدن مادرش می‌برد. با این حال زامبی‌ها به قطار بوسان حمله می‌کنند. به زودی همه مبتلا شده و داستان بقای پدر و دختر آغاز می‌شود. “گونگ یو” (Gong Yoo) در نقش سئوک-وو اجرای درخشانی داشته و فیلم را تماشایی می‌کند. پس منتظر چه هستید؟ این فیلم را تماشا کنید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. mm1386

    مرداد 28, 1399

    برف شکن چی؟

    پاسخ