رده بندی برترین فیلم‌های “اَن هتوی” (Anne Hathaway)

“اَن هتوی” از اوایل سال‌های 2000 روی پرده سینما دیده شد، و قلبمان را ربود. او نقش‌های مختلف ایفا کرده است، از نقش یک معتاد تا یک ویراستار مجله مد یا دانش آموزی که به پرنسس تبدیل می‌شود. نقش دیگری مانده که او ایفا نکرده باشد؟

درحالی که استعداد “ان هتوی” در هر نقشی که ایفا می‌کند مشخص است، در اینجا می‌خواهیم آن را طبقه بندی کرده، و برترین آن را معرفی کنیم. انتخاب ده نقش برتر او آسان نیست، اما تلاشمان را می‌کنیم. آماده باشید زیرا می‌خواهیم برترین فیلم‌ها با حضور درخشان “اَن هتوی” را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. طلسم الا – Ella Enchanted

“ان هتوی” در “طلسم الا” نقش قهرمان زن را ایفا می‌کند. این فیلم کمدی فانتزی داستان دختری را نشان می‌دهد که “موهبت اطاعت” را دریافت کرده، و هر آنچه به او گفته شود را انجام می‌دهد. درحالی که شاید داستان قابل پیشبینی باشد، اما اجرای این بازیگر دیدنی است. چند نفر از بچه‌های اوایل سال‌های 2000 کل فیلم را به حافظه می‌سپارند؟

این فیلم با معرفی “ان هتوی” او را به دنیای فیلم‌های بزرگسال معرفی کرد. با این حال هنوز هم از موسیقی متن آن لذت می‌بریم.

همچنین بخوانید: 16 فیلم برتر نیکول کیدمن که باید تماشا کنید


9. کارآموز – The Intern

در این فیلم “ان هتوی” در کنار “رابرت دنیرو” نقش آفرینی می‌کند. یک مدیر بازنشسته (دنیرو) در برنامه کارآموزی استارت آپ یک متخصص مد به نام جول آستین (هتوی) شرکت می‌کند. این دو رابطه دوستی ایجاد کرده، و در این بین آستین هم باید چالش‌های محیط کار را پشت سر بگذارد.

هتوی شخصیت خود را باورپذیر کرده، و فیلم را پیش می‌برد. از چالش‌های زندگی آستین خیانت همسرش تا مشکلات محل کارش هستند.


8. اسمارت را بگیر – Get Smart

زمانی که یکی از برترین ستاره‌های کمدی را در کنار یکی از بااستعدادترین بازیگران زن بگذاری نتیجه‌اش می‌شود فیلم “اسمارت را بگیر”. این کمدی اکشن مکسول اسمارت (استیو کارل) را در حالی نشان می‌دهد که می خوادهد یک مأمور باشد. مأمور 99 (ان هتوی) همکاری جدی اوست.

درحالی که فیلم با نقدهای مختلف روبرو شد، هتوی در نقش خود درخشید. شاید بین او و کارل ارتباط خوبی ایجاد نشد، اما این موضوع در درخشش نقش او تأثیر نگذاشت.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


7. میان ستاره‌ای – Interstellar

هتوی در فیلم زیبا و تکان دهنده “میان ستاره‌ای” حضور دارد. در این درام علمی تخیلی که از لحاظ تجاری و هنری موفق بود، بازی حسی هتوی و همکارانش به درخشش فیلم کمک کرد.

این نقش یکی از فیزیکی‌ترین نقش‌های او محسوب می‌شود زیرا حین ضبط صحنه آب در ایسلند مبتلا به هیپوترمی شد، زیرا لباسش مناسب نبود. همچنین در حین ضبط با مشکلاتی مواجه شد، و پروژه سختی را پشت سر گذاشت.


6. کوهستان بروکبک – Brokeback Mountain

یک درام رمانتیک که با بودجه 14 میلیون دلاری در گیشه بیش از 178 میلیون دلار فروش داشت. ستاره‌های آن عبارتند از “هیث لجر“، “جیک جیلنهال“، “میشل ویلیامز” و البته “ان هتوی”.

شخصیت جیلنهال به همجنسش علاقه دارد، و در این میان هتوی نقش همسر او را ایفا می‌کند. گرچه نقش او کوتاه است، اما او با استعداد او درخشش نقشش را نشان داد.

همچنین بخوانید: معرفی 18 فیلم جذاب و دیدنی این دهه درباره افراد دگرباش (LGBT)


5. غول آسا – Colossal

در این کمدی علمی تخیلی “ان هتوی” نقش نویسنده‌ای با اعتیاد به الکل را ایفا می‌کند که متوجه می‌شود با هیولایی که سئول کره جنوبی را نابود می‌کند، ارتباط دارد. یک داستان تاریک و عجیب که هتوی به زیبایی در آن حضور داشت.

این فیلم با وجود بودجه 15 میلیون دلاری تنها 4 میلیون دلار فروش داشت. گرچه فیلم از لحاظ تجاری موفق نبود، اما برای هتوی یک موفقیت محسوب می‌شد. او با حضور در یک ژانر جدید محدودیت‌های خود را کنار زد.


4. شیطان پرادا می‌پوشد – The Devil Wear Prada

پیش از اینکه هتوی در “کارآموز” استارت آپ مد راه بیندازد، در “شیطان پرادا می‌پوشد” در این صنعت سروصدا کرد.

او در کنار بازیگران بااستعداد هالیوود مانند “مریل استریپ” و “امیلی بلانت” نقش آفرینی کرد. با این حال استعدادش در سایه قرار نگرفت. او به شخصیت‌هایش اجازه می‌دهد تا سخت تلاش کنند، و به عنوان دستیار ویراستار مجله مد (استریپ) فعالیت دارد. ما او را از این نقش می‌شناسیم و دوست داریم.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های مریل استریپ؛ ستاره ای برای تمام دوران ها


3. ریچل ازدواج می‌کند – Rachel Getting Married

داستان یک زن معتاد که پس از ترک به خانه بازمی گردد تا ازدواج خواهرش را جشن بگیرد. هتوی نقش این زن معتاد را ایفا می‌کند، نه خواهر را.

او این نقش دشوار و طاقت فرسا را به خوبی ایفا کرد، و به گفته خودش با خواندن فیلمنامه برای اولین بار کف آپارتمانش نشست و گریه کرد. او توانست این احساسات را به نقش و فیلم وارد کند. احساسات انسانی نمایش داده شده در فیلم واقعی بوده، و هتوی آن را زنده می‌کند.


2. بی نوایان – Les Misérables

هتوی در یکی از دراماتیک‌ترین نقش‌هایش فانتین را نشان می‌دهد، یک کارگر کارخانه در قرن 19 فرانسه که به فاحشگی روی می‌آورد. شخصیت ناتوان او با چنان آسیب پذیری به نمایش درمی آید که فراموش می‌کنید او همان شخصیت هتوی در فیلم “طلسم الا” است.

در این فیلم هتوی باید آواز هم بخواند، و در نتیجه آهنگ زیبای I Dreamed a Dream را از او شنیدیم. استعدادهای او تمامی ندارد.

همچنین بخوانید: معرفی 25 فیلم برتر موزیکال و رقص در تاریخ سینما


1. دفتر خاطرات شاهدخت – Princess Diaries

چگونه می‌توان یکی از نقش‌های “ان هتوی” را به عنوان نقش برتر او معرفی کرد؟ آیا می‌دانستید این کار چقدر سخت است؟ هتوی در این فیلم نقش میا ترموپولیس، یک دانش آموز عجیب و ناتوان را ایفا می‌کند که با دیدار مادربزرگ عجیبش (جولی اندروز) متوجه می‌شود یک شاهدخت است. این فیلم به سرعت به یک کلاسیک نوجوانانه تبدیل می‌شود، و مهارت‌های بازیگری جالب و دراماتیک او چشمگیر می‌شود. در این فیلم دیالوگ‌های زیبایی شنیده می‌شود.

“دفتر خاطرات شاهدخت” یک سیکوئل طنز و رمانتیک هم دارد، و سری سوم آن هم در راه است. منتظر سری جدید آن هستیم.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Nicki

    آذر 6, 1399

    چرا فیلم های بت من رو نگفتید ؟؟؟
    انه در نقش کت وومن تو فیلم بت من خیلییییییییی عالیییییییی بازی کرد

    پاسخ