لیست بهترین فیلم‌های “کریستن استوارت” (Kristen Stewart) که باید تماشا کنید

کریستن استوارت یکی از بازیگرانی است که در انتخاب فیلم‌هایش دقت به خرج می‌دهد و انتخاب‌های خوبی دارد. استوارت یک بازیگر مشهور آمریکایی است که برای بازی در فیلم “ابرهای سیلس ماریا” (Clouds of Sils Maria) برای اولین بار در تاریخ کشور آمریکا جایزه سزار فرانسه را دریافت کرد. او پس از بازی در فیلم چندگانه “گرگ و میش” (Twilight) به شهرت رسید. در ادامه با لیستی از بهترین فیلم‌های این بازیگر همراه پروشات باشید.


12. زیر آب – 2020 – Underwater

IMDB: 5.8/10

“زیر آب” فیلمی با ژانر هیجان انگیز و ماجراجویی و آخرین اثر بازی “کریستن استوارت” است و داستان این فیلم درباره گروهی محقق است که بعد از تخریب شدن یکی از ایستگاه‌های تحقیقی‌شان در اثر زلزله، سفری خطرناک و مهم را به اعماق اقیانوس آغاز می‌کنند.


11. سه گانه گرگ و میش – 2012-2008 – Twilight

IMDB: 5.4/10

این فیلم طرفداران زیادی دارد اما اگر از این فیلم بدتان می آید، باید بدانید در سراسر جهان سروصدا به پا کرد. موضوع اصلی داستان عشق میان یک خون آشام و انسان است. این چندگانه فروش بالایی داشت و شهرت بازیگران آن را به همراه آورد.

بلا سوان به شهر کوچک فورکس می رود که مردم به طرز عجیبی ناپدید می شوند. به زودی متوجه می شود خانواده خون آشام ها در این شهر زندگی می کنند. اما این خانواده خوب هستند و خون آشام های بد مردم را می خورند. او عاشق ادوارد شده و به دنیایی وارد می شود که انسان بودن خطرناک است.


10. سیبرگ – 2019 – Seberg

IMDB: 5.4/10

کریستن استوارت در فیلم سیبرگ نقش ستاره‌ی شهیر فرانسوی، جین سیبرگ، در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ میلادی را بازی می‌کند که بعد از به شهرت رسیدن، با انجام فعالیت‌های سیاسی،‌ به یکی از اصلی‌ترین اهداف FBI تبدیل شد و تحت تعقیب قرار گرفت. استوارت در این فیلم بازی خیره‌کننده و جذابی از خود به نمایش گذاشته است و این فیلم را به تجربه‌ای هیجان‌انگیز تبدیل کرده است.


9. کافه سوسایتی – ۲۰۱۶ – Café Society

IMDB: 6.6/10

ماجراهای کافه سوسایتی در اواخر دهه‌ی ۳۰ و همزمان با عصر طلایی هالیوود می‌گذرد. داستان یک پسر جوان نیویورکی به نام بابی دورفمن که به امید پیدا کردن شغلی دررابطه با سینما، به نزد داییش، فیل استرن در لوس آنجلس می‌رود. مردی که به عنوان یکی از بزرگترین ایجنت‌های شاغل در هالیوود، سر و کارش با مشهورترین ستاره‌های سینما است و طبق ادعای راوی داستان (با صدای خود وودی آلن)، هیچ کار رده بالایی بدون هماهنگی وی کامل نمی‌شود. در نهایت بابی پس از چند رفت و آمد، بالاخره موفق به دیدار فیل شده و در ادامه به عنوان پادوی وی استخدام می‌شود. در همین هنگام، فیل منشی زیبایش وانی را به بابی معرفی کرده و از وانی می‌خواهد تا خواهرزاده‌اش را با نقاط مختلف شهر آشنا کند. بابی و وانی خیلی سریع و بدون مقدمه‌ای خاص دلبسته‌ی یکدیگر می‌شوند اما در این میان، مسأله‌ای که باعث گره خوردن داستان می‌شود، علاقه‌ی همزمان وانی به فیل است. چیزی که این دختر را در ادامه، در وضعیت انتخاب قرار می‌دهد و اینجاست که او با انتخاب فیل، زندگی بابی را نیز وارد فاز جدیدی می‌کند که این تغییر، به بازگشت وی به نیویورک و ازدواجش با دختری به نام ورونیکا ختم می‌شود.


8. فرشتگان چارلی – 2019 – Charlie’s Angels

IMDB: 4.6/10

در این فیلم، کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا برای فرد مرموزی به نام چارلز تاون سند کار می‌کنند؛ کسی که صاحب یک سازمان امنیتی و تحقیقاتی، آن هم در سطح بین‌المللی است. حالا باهوش‌ترین و شجاع‌ترین زنان که توسط بهترین افراد آموزش دیده‌اند، در قالب تیم‌های مختلفی به نام فرشتگان در سرتاسر دنیا قرار دارند. این تیم‌ها توسط باسلی‌های مختلفی هدایت می‌شوند و سخت‌ترین کارها را با کمک یکدیگر در هر جایی از دنیا انجام می‌دهند.


7. مامور خرید شخصی – ۲۰۱۶ – Personal Shopper

IMDB: 6.1/10

داستان فیلم درباره‌ ی دختری به نام “مورین کارترایت” می‌باشد که در شهر پاریس کار می‌کند. شغل او انجام خریدهای یک شخصیت مشهور است. به نظر می‌آید “مورین” توانایی ارتباط برقرار کردن با ارواح را دارد و می‌خواهد با برادر دوقلویش که اخیراً همانجا فوت کرده است، ارتباط برقرار کند اما با حوادثی که اتفاق می افتد زندگی اش پیچیده و ترسناک می شود.


6. فراری‌ها – The Runaways – 2010

 IMDB: 6.6/10

این فیلم درباره دختری است که در دهه 70 می‌خواهد گیتار برقی بنوازد و به همین دلیل فراری نامیده می‌شود، ای فیلم سفر او از پوچی تا ستاره شدن را نشان می‌دهد. این فیلم که صحنه‌های موسیقی راک، مواد مخدر و رابطه جنسی را نشان می‌دهد، فضای مردسالارانه موسیقی راک و زن‌ستیزی آن را نشان می‌دهد.

این فیلم با وجود تمام کلیشه‌های فیلم‌های راک، دو شخصیت جالب دارد: جوان جت (کریستین استوارت) و چری کری (داکوتا فنینگ). این فیلم یکی از اولین فیلم‌هایی بود که پتانسیل و توانایی استوارت را نشان داد. از بین این دو شخصیت با شخصیت استوارت می‌توان بهتر ارتباط برقرار کرد.


5. در جاده – 2012 – On the Road

IMDB: 6.1/10

این فیلم بر اساس کتاب اتوبیوگرافی جک کرواک ساخته شده است. اگرچه بینندگان معتقدند که کتاب انرژی و جنون بیشتری را منعکس می‌کند اما این فیلم نیز شما را به یک سفر غیرقابل‌پیش‌بینی می‌برد ک با پستی‌وبلندی‌های سفر نویسنده آشنا می‌شوید. این فیلم شخصیت‌های جالبی دارد که یادآور نسل‌های سرکش 1980 است. کریستین نقش ماریلو را ایفا می‌کند، دختری که نمی‌داند می‌خواهد به کجا برسد و عاشق دین است.


4. هنوز آلیس – Still Alice – 2014 

 IMDB: 7.5/10

این فیلم داستان استادی است که به بیماری آلزایمر مبتلا می‌شود و آرام‌آرام همه‌چیز را فراموش می‌کند. نه‌تنها مشاهده بیمار شدن یک فرد دشوار است، بلکه مشاهده تغییر انسان‌های اطراف او نیز دشوارتر است. جولیان مور با بازی خیره‌کننده در نقش این استاد جایزه اسکار را دریافت نمود.

کریستین نقش دختر او، لیدیا هولند را ایفا می‌کند. اگرچه جولیان مور نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد اما نقش مکمل کریستین استوارت نیز موفق و خیره‌کننده است، مخصوصاً اگر الک بالدوین هم همبازی او باشد.


3. کمپ ایکس ری – Camp X-Ray – 2014

IMDB: 7/10

استوارت پس از فیلم “گرگ‌ومیش” تلاش کرد از نقش‌های ماورایی فاصله بگیرد. کمپ ایکس ری از آن فیلم‌هایی است که نشان می‌دهد در صورت وجود یک فیلم‌نامه موفق او می‌تواند اجرای خوبی داشته باشد. او نقش یک گارد نظامی بی‌تجربه را ایفا می‌کند که در عین قدرت آسیب‌پذیر است و اجرای موفق او مکمل اجرای پیمان معادی است. این فیلم یک درام روان‌شناسانه است که احساسات شخصیت‌ها را نیز نشان می‌دهد.


2. دستمال زرد – The Yellow Handkerchief – 2008

IMDB: 6.8/10

این فیلم درباره سفری است که سه غریبه باهم همراه می‌شوند تا درعین‌ دیدن مناظر مختلف درباره زندگی درس‌هایی فرا بگیرند. زیبایی این فیلم در داستانش نیست، بلکه در شخصیت‌هایی است که شکست خورده و به دنبال شانس دوباره هستند. این یک فیلم موفق است که رمز موفقیتش را مدیون شخصیت‌ها و اجرای آن‌هاست.

اگرچه منتقدان اجرای هر سه شخصیت را تحسین کرده‌اند اما استوارت در نقش دختری که به دنبال کسی است تا به او اهمیت دهد، خیره‌کننده است. ظاهر خسته و حساسیت او نشان‌دهنده قلب پاکش است. او با باور و کنترل بسیار خوبی این نقش را ایفا می‌کند.


1. ابرهای سیل ماریا – Clouds of Sils Maria – 2014

 IMDB: 6.8/10

این فیلم درباره تأثیر روانی و احساسی افزایش سن بر زندگی یک ستاره سالخورده (ژولیت بینوش) است. این فیلم داستان زندگی و مرگ این ستاره نیست، بلکه درباره تمایل این بازیگر برای اجرای نقشی است که به احساسات شخصی‌اش نزدیک است.

کریستین نقش ولنتاین، دستیار ماریا را ایفا می‌کند. او تنها خدمتکار او نیست بلکه مشاور و حامی اوست، تنها کسی که می‌تواند کنار او بایستد. کریستین برای بازی در این نقش اولین بازیگر زن آمریکایی است که جایزه سزار (معادل فرانسوی فرانسه) را دریافت نمود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (26)

بستن فرم

  1. Mary

    دی 29, 1401

    همیشه تو اوج باشی بهترین💙💙✨✨

    پاسخ

  2. Romii

    فروردین 11, 1401

    شک نکن ک بی نظیری
    و آدمای بی نظیر بدخواه زیاد دارن

    پاسخ

  3. بابک

    دی 29, 1400

    هرچی باشه یک همجنس گراست وصلاحیت هنری نداره هر چند هنرمند خوبی باشه هویت نداره

    پاسخ

    • ali در پاسخ به بابک

      دی 30, 1400

      چه ربطی داره هویت جنسی و گرایش طرف به خودش مربوطه اصلا به هیچ کس دیگه ای ربطی نداره مخصوصا کسی مثل شما و یا هرکسی که باهاش در ارتباط نزدیک نیست اصلا مربوط نیست
      طرف بازی خوبی داره دیگه چه ربطی به این حرفا داره الکی

      پاسخ

    • محمد مهدی در پاسخ به بابک

      بهمن 17, 1400

      اولا که بایسکشوال نه هم جنس گرا
      دوما اگه مبنای شما برای بازیگر خوب و هنرمند این باشه ، پس مارلون براندو هم که بایسکشوال بود صلاحیت هنری نداشته حتما!!!
      این طرز فکر بنظرم خیلی تلخه

      پاسخ

    • vitaranina01@gmail.com در پاسخ به بابک

      شهریور 1, 1401

      بل😐 این دوتا هیچ ربطی به هم ندارن
      مثل اینکه بگی قهوه چون بیدار نگه میداره برا بدن خوب نی
      و بعد بگی قهوه هویت نداره ولی تمام جهان دارن ازش استفاده میکنن

      پاسخ

  4. Saba

    فروردین 18, 1400

    کریستن کلا جذابه تو هر فیلمیم بازی میکنه فوق العادس👌🏻

    پاسخ

  5. Sahar

    بهمن 23, 1399

    فیلم The happiest seson ( شادترین فصل ) هم میشه گفت یکی از بهترین فیلمهای کریستین استورات هست
    که توی لیست ننوشتینش✨

    پاسخ

    • Erienne در پاسخ به Sahar

      آذر 19, 1400

      خیلی عالیه واقعا:)🌈💜
      ب شدت پیشنهاد میشه..

      پاسخ

  6. leily

    مهر 14, 1399

    بنظرم استوارت جزوه بهترین هاست بخصوص تو فیلمهای عاطفی احساسی،،درسته خیلی جدیه ولی در عین حال میتونه عواطفش رو نشون بده به بیننده همینکه کم کار هستش نشون میده چقدر فیلمنامه واسش اهمیت داره
    منکه عاشقشم امیدوارم وقتی میرم لس انجلس ببینمش.

    پاسخ

  7. Ali

    مهر 10, 1399

    یکی از بهترین بازیگر های هالیووده Namber oun

    پاسخ

  8. مهیار موسوی

    مرداد 24, 1399

    من از مجموعه گرگ و میش خوشم میاد ولی ایشون تو این مجموعه خشک و بی روح بازی میکردن و خیلی خوب نبود

    پاسخ

  9. امیرمهدی

    اردیبهشت 30, 1399

    این دختر یه فیلم خوب نداره

    پاسخ

    • Melikashoghi در پاسخ به امیرمهدی

      خرداد 4, 1399

      ببخشید ها ولی ایشون تو فیلم فرشته های چارلی خیلی هم خوب بازی کردن.فیلم های دیگشونم هم عالی و البته درخشش بسیاری داشتن .و اینکه ایشون فن های زیادی دارن .

      پاسخ

      • امیرمهدی در پاسخ به Melikashoghi

        خرداد 5, 1399

        ببخشید ولی ایشون یه فیلم بالای 7.5 داره و تو اون فیلم بازیش بشدت خشک و بی روح بوده
        بعد گلزارم یه عالمه طرفدار داره ایا بازیگر خوبیه یا جتی،خواننده خوبیه
        ایشون خیلی بازیگر سطحی و فن هاشم بخاطر قیافه اشه
        موفق باشی

        پاسخ

        • محمد در پاسخ به امیرمهدی

          شهریور 27, 1399

          ببخشید ولی بهتره شما برین فیلمای گلزارو ببینید لیاقتشو ندارین فیلمای این خانم رو ببینین

          پاسخ

        • علی در پاسخ به امیرمهدی

          دی 30, 1400

          باشه سلطان تو برو همون گلزار و امثال اونو نگاه کن
          خوشت نمیاد نگاه نکن دلیلی نداره بیای با یه دلیل مزخرف و الکی هیت بدی

          پاسخ

  10. komeil

    اردیبهشت 29, 1399

    بازیگر خوبی نیس کلا

    پاسخ

  11. Siyavash

    اردیبهشت 29, 1399

    عباس جان تنظیم عکسا از مورد هفت به بعد داغونه

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به Siyavash

      اردیبهشت 29, 1399

      سلام،
      بله ظاهرا یه مشکل کوچیک بود که حل شد؛ مرسی که اطلاع دادین.

      پاسخ

  12. فاطمه

    آبان 7, 1398

    کریستن استوارت عالیه👍

    پاسخ

    • Melikashoghi در پاسخ به فاطمه

      خرداد 4, 1399

      بله هم خفنه هم باحال و کیوت.منکه عاشقشم.مخصوصا استایلش.

      پاسخ