باکس آفیس: ادامه صدرنشینی Spider-Man: No Way Home با بیش از 600 میلیون دلار فروش داخلی

نخستین باکس آفیس سال 2022 میلادی درحالی به ثبت رسید که فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” (Spider-Man: No Way Home) برای سومین هفته متوالی موفق شد جایگاهش را در صدر جدول حفظ نماید. این فیلم در هفته‌ای که گذشت، به 53 میلیون دلار فروش در گیشه دست پیدا کرد تا مجموع فروش داخلی‌اش به 610 میلیون دلار برسد.

“مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” در حال حاضر با 1 میلیارد و 370 میلیون دلار فروش جهانی، پرفروش‌ترین فیلم سال 2021 شناخته می شود.

با توجه به آغاز سال نو میلادی و تعطیلات رسمی کشورهای خارجی، تغییرات زیادی در جدول باکس آفیس این هفته مشاهده نمی‌کنیم. انیمیشن “آواز ۲” (Sing ۲) همچنان در مقام دوم جدول ایستاده و این هفته با 20 میلیون دلار فروشی که داشته مجموع فروش جهانی‌اش را به مبلغ 144 میلیون دلار رسانده‌است.

فیلم “مرد شاه” (The King’s Man) این هفته به رتبه سوم جدول صعود کرد و با 4.5 میلیون دلار فروش در گیشه، اکنون به 48 میلیون دلار فروش جهانی رسیده‌است. فیلم “زیردست آمریکایی” (American Underdog) هم به همین ترتیب در رتبه چهارم قرار گرفته و به 15 میلیون دلار فروش کل دست پیدا کرده‌است.

اما فیلم “رستاخیزهای ماتریکس” در دومین هفته اکرانش به رتبه پنجم جدول سقوط کرد و تنها به 3.8 میلیون دلار فروش در گیشه دست پیدا کرد. فروش این فیلم در بازار بین‌المللی اکنون به مبلغ 106 میلیون دلار رسیده که با توجه به اکران نشدن آن در کشور چین، امیدها را برای دستیابی به فروش بیشتر بالا برده‌است.

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. ماشاالله فیلم مرد عنکبوتی همچنان می تازد خداکنه کیفت فیلم مرد عنکبوتی زودتر بیاد

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به احمد عابدی از تربت جام

      دی 13, 1400

      اردیبهشت میاد پیشنهاد می کنم با همین کیفیت فعلی ببینید چون تا اون موقع حتما اسپویل میشید

      پاسخ

  2. احمد عابدی

    دی 13, 1400

    جدول باکس آفیس چند شنبه ها قرار می دهید بعدشم فیلم های معروف را هم بگید کیفت بلوری شون در چی تاریخی میاد و فیلم ها جدید ی که قراره اکران بشه را هم اعلام کنید این دو مورد هم اضافه کنید به سايت با تشکر

    پاسخ