باکس آفیس: Doctor Strange 2 با 61 میلیون دلار فروش رتبه اولش در جدول را حفظ کرد

فیلم «دکتر استرنج در جهان دیوانگی» دومین آخر هفته خود را با 61 میلیون دلار فروش در گیشه به پایان رساند. این مقدار کمی کمتر از چیزی است که در روز جمعه پیش‌بینی شده بود و کاهش 67 درصدی آن یکی از بدترین افت‌های آخر هفته را برای یک فیلم دنیای سینمایی مارول ایجاد می‌کند. این موضوع ممکن است بدتر هم شود و برخی انتظار پایان 60 میلیون دلاری (افت 68 درصدی) را برای این فیلم پیش‌بینی می‌کنند.

با وجود اینکه فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) در دومین آخر هفته اکرانش 67.5 درصد سقوط کرد، باید توجه داشت که این فیلم با افتتاحیه‌ای 260 میلیون دلاری اکران شد و آخر هفته دوم آن در تعطیلات کریسمس سقوط کرد. «دکتر استرنج در جهان دیوانی» با 187 میلیون دلار افتتاح شد و این کاهش زودهنگام درآمدی آن اتفاق خوبی نیست. به‌طور کلی، این فیلم 291 میلیون دلار در داخل کشور به‌دست آورده است که بسیار بیشتر از فروش خانگی اولین فیلم «دکتر استرنج» (232 میلیون دلار) در سال 2016 است.

دنباله ابرقهرمانی «سم ریمی» کارگردان نیز از اولین فیلم بین‌المللی «دکتر استرنج» به کارگردانی «اسکات دریکسون» پیشی گرفته است. فروش جهانی Doctor Strange 2 در حال حاضر به 688 میلیون دلار می‌رسد در حالی که فیلم اول 677 میلیون دلار فروخته است.

تنها اکران گسترده جدید و مهم هفته، فیلم اقتباسی یونیورسال به‌نام «آتش‌افروز» (Firestarter) تنها با 3.8 میلیون دلار فروش به مقام چهارم دست یافت. دلایل مختلفی پشت این عملکرد ضعیف وجود دارد. یکی اینکه این فیلم نقدهای واقعاً وحشتناکی دریافت کرده است و این به احتمال زیاد بر استقبال مخاطبان از این فیلم تاثیر گذاشته است.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را مشاهده خواهید کرد:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم