باکس آفیس: فروش Doctor Strange 2 در گیشه جهانی به 450 میلیون دلار رسید

«دکتر استرنج در جهان دیوانگی» سرانجام در همه‌جا به سینماها راه پیدا کرد و 185 میلیون دلار در داخل کشور و 265 میلیون دلار در سطح بین‌المللی به‌دست آورده است که مجموع فروش آن در سراسر جهان را به 450 میلیون دلار می‌رساند.

این باعث می‌شود که این فیلم به دومین افتتاحیه بزرگ خارج از کشور در دوران همه‌گیری تنها پس از فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» تبدیل شود. «دکتر استرنج در جهان دیوانگی» همچنین چهارمین فیلم پردرآمد در افتتاحیه از MCU در سراسر جهان پس از Avengers: Infinity War، Avengers: Endgame و No Way Home است.

«دکتر استرنج در جهان دیوانگی» در حال حاضر در 49 گیشه در سراسر جهان با پرفروش‌ترین کشورها از جمله کره با 30 میلیون دلار، انگلستان با 24.7 میلیون دلار، مکزیک با 21.5 میلیون دلار، برزیل با 16.3 میلیون دلار، هند با 12.7 میلیون دلار، استرالیا با 12.6 میلیون دلار و آلمان با 12 میلیون دلار درحال اکران می‌باشد.

این درحالی است که دنباله فیلم «دکتر استرنج» هنوز در کشورهای روسیه و چین که دو بازار اصلی مارول هستند اکران نشده‌است. جالب است بدانید که قسمت اول فیلم «دکتر استرنج» در سال 2016 تنها 85 میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه داخلی خود کسب کرد و حالا دنباله‌ی آن در روز اول اکران فروشی 90 میلیون دلاری و در سه روز اول درآمدی 185 میلیون دلاری را کسب کرد.

غیر از صدنشینی فیلم «دکتر استرنج در جهان دیوانگی» و فروش چشمگیری که این فیلم در هفته اخیر داشته، جدول باکس‌آفیس هفتگی آمریکا تغییرات چندانی نداشت و دیگر آثار درحال اکران همچنان به فروش آرام خود ادامه می‌دهند. در ادامه می‌توانید جدول باکس آفیس این هفته را مشاهذه کنید:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم